Written by AbangNara | July 23rd, 2012

Mungkin ini berita gembira buat Nora Danish tetapi merupakan berita sedih kepada jejaka yang menaruh hati kepada si ibu tunggal ini. Nora Danish hari ini menerusi Kosmo mengakui yang dia sedang rapat dengan seseorang dan sedang mengenali hati budi si dia yang bertuah itu.

nora danish
Siapakah jejaka yang bertuah itu? Buat masa ini, identitnya masih rahsia. Namun yang pasti sudah tentu bukan Abang Nara. Hahaha. Kata Nora Danish:-

Sejujurnya buat masa ini saya memang sedang rapat dengan seseorang dan dalam peringkat mengenali hati budinya, cuma saya tidak mahu mendedahkannya sekarang kerana hubungan tersebut masih lagi di peringkat awal.Saya tidak berniat untuk merahsiakan identiti lelaki tersebut kepada umum, tetapi kalau sudah tiba masa yang sesuai dan hubungan tersebut benar-benar kukuh barulah saya akan bercerita.

Pasti ramai yang kecewa mendengar pengakuan Nora Danish ini. Namun Abang Nara berharap anda doakanlah agar Nora benar-benar bercinta dan seterusnya akan berkahwin dengan jejaka ini. Rasanya memang sudah lama Nora memegang status ibu tunggal. Orang kata, daripada hidup berseorangan, lebih baik ada berdua. Tak gitu?

serunding

P.S: Dapatkan serunding daging/ayam untuk persediaan bulan Ramadhan ini. Boleh buat duit lebih sekiranya anda berminat untuk tolong Abang Nara menjualnya. Kepada mereka yang membeli lebih daripada 3kg, ada hadiah misteri akan diberikan. Jika berminat, email kepada lorongsetia8@gmail.com untuk tempahan dan soalan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 responses to Saya Sedang Rapat Dengan Seseorang – Nora Danish

  1. minatneelofa says:

    baguslah kalau nak kahwin. Mengelakkan daripada fitnah. terutama dari mulut mulut celupar macam blogger rotikaya yang macam tak ada pengetahuan agama Islam. JAGA -JAGA dengan rotikaya, perosak bangsa dan agama

    0

    0
  2. Rooney says:

    Perlu keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    0

    0
  3. misz says:

    alhamdullillah..moga berkekalan…;))

    0

    0
  4. Selitone says:

    semoga ke jinjang pelamin…

    0

    0
  5. Selitone says:

    semoga ke jinjang pelamin…

    0

    0
  6. misz says:

    alhamdullillah..moga berkekalan…;))

    0

    0
  7. fedap says:

    alhamdulillah. saya tumpang gembira utk kak nora!! ^_____^

    0

    0
  8. memey says:

    cam menarik je serunding abg nara ni…

    0

    0
  9. anonymous says:

    hmmm, Datuk manalah pula tu?!

    0

    0
  10. chentalove says:

    smoga kali ni bkekalan ye nora…
    yg lps br kn la…
    smoga epy2 sllu

    0

    0
  11. kecoh siak says:

    bang nara, kalo boleh remove iklan zalora yg berbikini tu boleh? hormati bulan Ramadhan. thank you :)

    0

    0
  12. mak andir says:

    baguih la hang rahsiakn … tggu kobpem nk kawen br heboh… perlu aga pihak2 trtentu x menuluih psl hang putuih cinta ka..cinta laki org ka… jaga diri sndiri dek non… jgn dok bekepit sana sini pahtu salahkn org lain tuluih citer psl dia…

    0

    0
  13. Fairus Sulaiman says:

    kepada Lelaki itu .. mintak menjadi pemimpin dan membimbing ND ke jalan yg benar … jangan hanya kerana hawa nafsu smata2 .. diharap ND jugak berubah ke arah yg leih baek dan menjaga diri sndiri supaya tidak timbul lagi kisah2 tidak elok dan ND terpaksa berpura2 menjadi mangsa keadaan .. .. sekian …

    0

    0
    • jgn lah kau cari lelaki macam saya..nanti kau menyesal tiada guna.. says:

      ala..susah2 kau jerlah amek dia jadi bini, habis citer :))

      0

      0
  14. .......... says:

    moga ND dpt jodoh y lebih baik dari y sebelom ini..

    0

    0
  15. No ONe says:

    Happy for you ND…
    Buang yg keruh ambil yg jernih…
    Bina kehidupan yg baru…

    0

    0
  16. Azwan ali says:

    Ade aku kisah … ? Get a life bangkai … billionz peminat fanatik A xkisah kau nak kawin dgan sape pun … AA masuk Mstercef .. ko hado ?

    0

    0
  17. datuk sri……

    0

    0
  18. Amier says:

    Jejaka tu poket lebat ka?

    0

    0
  19. iamawesome says:

    menyampah. jumpa guy poket lebat kt club keee. typical. fufufu!

    0

    0
  20. uygiuyi says:

    bodo nora ni.hipokrit dr fasha sanda…dh umrah tp pkai mcm separuh bogel dlm mjlah.ko nk publisiti spy 1 mesia kesian ke ko sbb ex laki ko ceraikn ko kan?

    0

    0
  21. Wahh says:

    Nora cover je…sbb adi n Nora ,…….

    0

    0
  22. ryanna says:

    sorry sikit:)

    0

    0