Written by Bella | June 13th, 2017

Terbuka menunjukkan kemesraan beliau bersama Sufian Suhaimi, pelakon Elfira Loy mengakui dirinya sudah mula memandang serius terhadap percintaan mereka kerana terpikat dengan kejujuran Sufian.

Sebelum ini, saya dibelenggu perasaan kurang yakin tentang keikhlasan lelaki yang cuba mendampingi diri ini. Adakah benar ia kerana cinta atau sekadar suka-suka. Situasi itu bagaimanapun berbeza sejak saya mengenali Sufian. Berdasarkan kejujuran Sufian. saya mula memandang serius terhadap hubungan kami selain mengharapkan agar menemui kesudahan yang membahagiakan.

Dalam pada itu, Sufian yang   hangat dilanda kontroversi didakwa menggoda isteri orang memberitahu bahawa beliau kini sedang cukup bahagia dengan Elfira. Ia sekaligus memberikan kenyataan bahawa kontroversi itu tidak logik.

Bagi saya, dakwaan ini adalah perkara yang tidak logik. Hal ini kerana semua orang tahu saya sedang berbahagia dengan Elfira, jadi mengapa perlu menggoda isteri orang.

Elfira dan Sufian berharap agar hubungan mereka ini mempunyai pengakhiran yang bahagia.

Sumber Berita : Kosmo Online

27 responses to Saya Mula Pandang Serius Hubungan Kami Dan Berharap Ia Berakhir Dengan Kebahagiaan – Elfira Loy

  1. hazabedah says:

    kena la kan…dah berabih bawak naik heli bagai..kalau tak jadi harusla nanges di bucu katil

    40

    0
    • Mabedah says:

      Makin meluat plk aku dkt pompuan ni. Diknon oi, kalau sebelum kawen dah mcm2 gosip tak elok psl laki tu, baik ko reject je. Cuba belajar dr senior retis ko. Skrg tgh suka mmg la ko kata org fitnah si suhaimi tu. Nnti dia buat ko, dah terlmbat ko nak menyesal diknon oi.

      40

      -1
    • Ayam jepun says:

      DAK SUFIAN NI MUKA STOCK2 GATAL, NMPK DARI MATA DIA PON DH TAHU, HOBBY LAYAN PORN! HAHAHA, SERIUS GELI NGN COUPLE NI

      7

      1
  2. Bunga says:

    Hari tu keluar statement, cakap selesa berkawan..
    Sekarang serius pulak…

    Garikkkss.

    Ya Allah, abg nara, lepas ni kurangkan la cerita budak baru nak up ni… serius…

    Another lofattah…

    Menyanyi/ berlakon pun sendu…

    27

    0
    • wekkkkkkk says:

      nnati kata putus lak, sbb si bakal laki x tahu ïron baju”…wakakakaka, natizen masih waras lagi ooii

      1

      0
  3. Damien says:

    Kalau ada orang tenung aku macam gambar kedua tu aku report polis, tentera, CIA, FBI dan semua unit badan beruniform. Serammm.

    95

    0
  4. salam iftar says:

    siap la mamat nerd ni kene iron baju minah ni soon

    20

    0
  5. Anonymous says:

    bwerkkk *muntah hijau*

    3

    0
  6. Anonymous says:

    suhaimie- SELAMAT AIRON BAJU LER

    8

    1
  7. Anonymous says:

    suruh dia minang ko cepat kawin abis crita, lepas tu buat anak..bhagia la..so apa ko tunggu lagi bedah…

    8

    0
  8. nana says:

    tengok gambar dan cara chat mcm sufian..dia kan org muor

    5

    0
  9. Anonymous says:

    Wow…ni baru dia kapel yg pemes dn glamer…cepat2 kawin ramai pminat mo tingok…

    1

    1
  10. Awan Nano says:

    Siyesly… aku rasa sesuatu sepertimana waktu aku mula2 tengok dato ct ngan dato kay duluu…

    3

    0
  11. Anonymous says:

    MAMAT NI KE PILIHAN KAU EL..BAI AMBIK WAK DOYOK..BANGLO BESAR

    1

    0
  12. Anonymous says:

    ‘ Bertahta Di hati’ meteka ni.

    0

    0

Leave a Comment

Optional