Written by Bella | February 12th, 2016

Melihat anaknya Nabila Huda yang baru sahaja mendirikan rumah tangga baru-baru ini, penyanyi rock lagenda Amy Search yang sudah memiliki lima orang cahaya mata dan seorang cucu masih lagi menyimpan hasrat untuk menimang seorang lagi cahaya mata.

Malah, sebelum ini Amy ada memuat naik foto beliau mendukung anak patung  yang seakan sama dengan bayi di akaun Instagram miliknya.

Amy sebenarnya seorang yang cukup suka dengan kanak-kanak.

Saya memang teringin untuk mempunyai anak lagi. Memandangkan Nabila baru saja mendirikan rumah tangga, saya juga ada katakan padanya, saya mahu lihat siapa antara kami yang akan terlebih dulu menimang cahaya mata?

Kalau mampu dari segala aspek, tidak salah untuk Amy Search menambang seorang lagi orang baharu didalam keluarganya. Manalah tahu, berkat doa peminat  yang mendengar hasratnya itu satu hari nanti hajat Amy mahu tambah anak akan termakbul? Rezeki tiada siapa yang tahu..Hehe

Sumber Berita: BH ONLINE

8 responses to Saya Memang Teringin Untuk Mempunyai Anak Lagi – Amy Search

  1. SoBenci says:

    pheeeewiiiittttt cayalah Amy!

    0

    0
  2. enot says:

    Nak cari bini baru le tu!!!!! Tu la jantan melayu, tau buat anak lepas tu tak tau jaga…..pasai tu banyak anak2 melayu banyak terperangkap dalam gejala sosial….bapak cuma nak kongkek je, lepas tu abaikan tanggung jawab. Semua atas nama agama kononye untuk kahwin ramai

    0

    0
    • cannot la enot says:

      adatlaa stiap mnusia pnh buat silap.. doa n ckp yg baik2 jalaa utk dia.. butthurt memanjangg ang ni..

      0

      0
  3. Puteri Jelita Rupawan says:

    yukzzss

    0

    0
  4. Lorat says:

    Apa bala tahun 2016 ni semua artis duk cakap pasal nak kong kek ajer.

    0

    0
  5. sruh la bini kang.kang tiap2 mlm … buat laa tiap2 hari smpai ada biji benih .. adoiii tu pun nk kna ajar ke? cerita mcm ni pun nk jdi gosip ke? mcm org x penah kawin je amy search ni .. stupid

    0

    0