Written by Bella | September 13th, 2016

Sejak Erra Fazira mula memuat naik foto Shahir dan memberikan ucapan agak bermakna buat lelaki itu sempena hari jadinya, ramai yang mula berbicara semula mengenai hubungan mereka berdua.

Ramai sebenarnya yang berharap agar kedua-duanya dapat bersatu sebagai pasangan suami dan isteri.

Buat Shahir, beliau menyerahkan soal jodoh dan rumah tangga bersama Erra  kepada Allah SWT.

Insya-Allah sebagai hambaNya, kita merancang. Soal mendirikan rumah tangga memang sering ditanya.  Baik kawan saya mahupun Erra, soal bila nak langsung (kahwin) itu acap kali ditanya. Tapi pada akhirnya, ia berbalik kepada ketentuanNya. Memang saya mahu mempercepatkan apa yang sepatutnya.

Tambah Shahir, beliau pasti akan mengumumkan berita gembira tersebut dengan orang ramai andai beliau mempunyai jodoh dengan Erra.

Shahir mengharapkan orang ramai mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.

Saya percaya kalau jodoh itu sudah sampai, pasti tak ke mana. Andai tiba masanya, kami pasti akan umumkan. Hanya doa daripada semua yang saya harapkan. Semoga apa yang dirancang dipermudahkan. Insya-Allah.

Berkat doa anda semua, siapa tahu mungkin hubungan Shahir dan Erra bakal berakhir dengan satu ikatan yang sah.

Sumber Berita : BH ONLINE

24 responses to Saya Memang Mahu Percepatkan Yang Sepatutnya, Doakan Kami – Shahir AF8

  1. melati says:

    Aduiii Mamat ni??? dh takder duit sgt kew???? cari jew lah Sugar Mummy ..!! Erra tu takder nya pandang penyanyi Bekas AF..!!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      zaman sekarang susah cari job. dapat bini yang boleh tanggung keluarga kan senang… si suami pula tukang jemur baju lipat kain, jaga anak..suap makan. janji bini masyuk, laki goyang kaki goyang tutt jerlah.

      0

      0
      • PIE says:

        orang melayu ni amat kuat bersangka-sangka , suka buat penilaian berdasarkan persepsi dan dan sangkaan , bukan nya fakta!!! Lepas tu bergosip dan mengata tanpa asas kukuh… orang lain pun percaya.. Tu sebab dalam masyarakt melayu banyak sangat sengketa dan permusuhan.., menantu gaduh dengan mertua…atuk gaduh dengan cucu..padahal negara aman bukan ada perang pun!!
        Tulah masalah melayu.. masalah hati kotor , kuat sangka buruk, & masalah komunikasi… kenapa melayu ni tak memiliki hati emas seperti yg dimiliki oleh kebanyakan masyarakat jepun, mereka suka bersangka baik terhadap orang, suka tolong orang, thoughful of each other… dan hidup rukun dan harmoni..

        0

        0
  2. abc says:

    dengan sensasinya berita ini diharap harga seiikat sayur bayam dikekalkan pada harga seringgit…

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Maaflah nak komen nak komen sikit Erra ni cantik n berduit anak pun comel tiba2 pula si sahir ni nak masuk dlm fimly dia aduh langsung x ngam ………….. dah lah x tau kerja ke tak..? bingung ni

    0

    0
  4. Anonymous says:

    kat mana nak beli beg cam alesya tu ek? berkenan lak

    0

    0
  5. Anonymous says:

    eh ritu erra bg statement dh xde ape2….ape kejadahnye nak cepatkan perkara sepatutnye…ke si sahir ni syok sendiri…

    0

    0
  6. salamat munak says:

    dah berhutang keliling pinggang macam mana mau kahwin?

    0

    0
  7. Anonymous says:

    aritu tak ngaku.. konon jgn kaitkan dengan shahir..phuiiii hipokrit

    0

    0
  8. sentap says:

    ada ke duit nak sara erra & anak dia…tgk2 cam xda job je shahir ni…nak kawin bkn dgn mak je…jgn sok erra lak dok sara ko…

    0

    0
  9. sam says:

    hmmmmm…sangat meloya kannn….
    tolonglah jadi seorang lelaki yang bertanggungjawab.
    kalau duit takde nak kahwin tu takyah lah usha sangat mana2 awek dulu.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    klau btl la jodoh erra ngan si shahir ni…hmmmm..x dpt kata ap la..erra ni leh carik y lebih baik dri si shahir ni..shahir ni kje ap haaa..nyanyi pn kejap tnglm…kjp timbul..ni bercinta ngan erra timbul balik..silap2 hb sok sape tanggung sape pn x thu…tpi ncn erra jeeeee y kna tanggung shahir..

    0

    0
  11. Anonymous says:

    cam bebagos je sume komen. mane plak korg tau keje ke tidak shahir tu ? mcm sok sblh umah die je… puihhhh

    0

    0
  12. joshua says:

    Ko ni giler ke shahir?? Wat apa lah mak jan bohsia ni. Dia dah lah bekas org, tua & dah tak blh beranak… Ko pikir dah berapa jantan guna perkhidmatan dia… & still ko nak kat dia….eeeuuuwww….jijik.

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Janji dia mampu beli spendar… Erra mesti terharu…. Tk mcm edel…tk mampu satu pasal…spendar dia pun rita uruskan… Jantan kedekut! Gelihati masa dgr kes mahkamah dia tumpang basuh baju rumah zakuan..lps lari dr rumah… Hai.. Gaji beribu tk mampu hantar dobi ke?? Semua nk free..

    0

    0
  14. jejai says:

    rezeki, jodoh, ajal maut smua di tangan Allah SWT, patut doakan yg baik2 la….dulu masa zain nak nikah che ta pn smua org duk kutuk ckp mampu ke zain tanggung che ta yg selera tinggi tu? tp…. sapa tahu kan semua kehendak Allah SWT… pas diaorg dapat anak makin melimpah ruah rezeki diaorg, tulah rezeki anak….jadi pikir la positif klu erra n shahir mmg serius menuju ke arah kebaikan, inshallah Allah akan memudahkan rezeki diaorg

    0

    0
    • astaga says:

      dulu kn shahir ngorat che ta smpai che ta dtg tgk konsert af dgn pakaian seksi spai ats peha..skng ngn erra..xpaham le..

      0

      0
  15. mak jah says:

    skrg ni..mana muka Shahir ni yang latest ek? selalu keluar statement, tp muka manaaa?

    0

    0