Written by Bella | March 20th, 2017

Percintaan antara Aiman Hakim Ridza dan Fathia Latiff sudah berakhir lebih daripada setahun, tetapi bukan mudah sebenarnya buat Aiman untuk melupakan kisah cinta mereka yang terjalin selama empat tahun sebelum berpisah. Aiman akui beliau masih menyayangi Fathia dan tidak dapat melupakan bekas kekasihnya itu sepenuhnya.

Mungkin percintaan mereka sudah tamat tetapi mereka juga kerap bertanya khabar dan berborak menerusi telefon. Buat Aiman, Fathia adalan seorang wanita yang cukup sempurna.

Kami masih berkawan. Adalah sekali kami bertemu selepas putus cinta. Bagaimanapun, kami selalu juga berborak dan bertanya khabar menerusi telefon. Saya masih menyanyanginya sebagai kawan. Saya tetap mengambil berat mengenainya. Bagi saya, Fathia ialah wanita yang cukup sempurna. Saya belajar banyak perkara mengenai kematangan hidup dengannya.

Saya boleh anggap pengalaman percintaan bersamanya sesuatu yang sangat manis, Fathia banyak membuka minda dan berkongsi pengalaman hidup dengan saya. Sampai hari ini pun, saya belum berupaya melepas dan memulihkan perasaan saya sepenuhnya. Saya memang tidak buat kenyataan selepas putus dengannya kerana saya menghormatinya.

Aiman bagaimanapun masih enggan bercerita mengenai punca perpisahan mereka demi menjaga hati keluarganya dan Fathia. Biarlah apa yang berlaku menjadi rahsia mereka berdua.

Saya rasa tidak perlulah orang luar mengetahui apa yang berlaku, cukuplah sekadar kami berdua sahaja. Saya juga perlu menjaga hati keluarga saya dan Fathia. Jadi biarlah kisah cinta kami disimpan di lubuk hati paling dalam.

Tidak mudah untuk terus “move on” dan melupakan seseorang yang bertahun lamanya bertakhta didalam hati dan hidup kita.

Sumber Berita : Berita Harian

[jetpack-related-posts]

15 responses to Saya Masih Sayangkan Fathia – Aiman Hakim Ridza

  1. Anonymous says:

    Keduanya masih solo,masih ada banyak peluang untuk kembali bersama.Asalkan kedua2nya ada kesetiaan dan hapuskan segala keegoian yang ada didalam diri masing2.InshaAllah.

    24

    0
  2. Melayu says:

    Nara lembab tepek cerite hot. Ini crite basi. Skang citer hattan kaki kencheng naya kluarga org kluar balek, episode baharu. Nara sebok buat marketing je..

    2

    0
  3. hidayah_mazlan says:

    sweetnya..????????????
    aiman n fathia nie dulu bcinta simple je..tak over show off sgt. org tanya deorg jawab.. tak de laa poyo dgn komen2 cliche bagai macam sesetengah retis lain.. muka ada macthing.. ada jodoh tak kemana,insyaallah..

    26

    0
  4. hidayah_mazlan says:

    sweetnya..????????????
    aiman n fathia nie dulu bcinta simple je..tak over show off sgt. org tanya deorg jawab.. tak de laa poyo dgn komen2 cliche bagai macam sesetengah retis lain.. muka ada macthing.. ada jodoh tak kemana,insyaallah..

    5

    0
  5. Anonymous says:

    suka diorang ni.. tak nafikan bercinta.. tak show off.. sorang cantik sorang handsome.. padan sangat..

    17

    0
  6. KiahPropa says:

    Semoga Aiman dan Fathia akan bersama suatu hari nanti. Suka sgt tgk dorg ni.

    7

    0
  7. minah jambu suka sahara yaakop says:

    saya maseh menyayangi Nye fuh ! macm bagos aje perkataan ! kenape tak kawin aje kalau betol maseh sayangkn si fathia ni …kalau dh tkde ape2 jangan nak cakap sayang la ape la diam2 sudaaa..ape dh tkde pompan lain ke ? ape muka tu dh tak laku ? asek fathia fathia fathia aje …ape fathia aje yg nak ngan muka kau ??? tengok macm hafis hamidun diam2 dapat kawin ngan janda jambu…tak macm kau aiman fathiaaaaaaaaaaaaaaa aje tk habis2 tapi abok pon tkdak huh ! jangan nak mengarot sangat lah huh !

    0

    5
    • Anonymous says:

      ya..mmg ramai prmpuan lain.tp ht ssh nak bagi kat ramai prmpuan. kta tak tau apa sebnrnya yg berlaku antara mereka. mungkin nak kwin tp ada sesuatu yg menyukarkan hal itu. mungkin bukan drpd mereka berdua..mungkin keluarga, mungkin perkara lain. kta tak tau, doakan yg baik2 saja.

      10

      0
  8. Somewhere says:

    Stp pasangan, seorg tu pasti akan terkhilaf…kalau perfect, tu bukan manusia.. Lg mereka ni sama2 dlm bidang ni.. Mgkin Aiman silap dan kemaafan ada pd Fathia. Terserah mereka utk memberikan diri masing2 1 peluang lg. Netizen doesn’t have the right to judge on them.

    5

    0
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      kalau tknk ntizen judge yg bukan2 mulot tu diam jangan cakap ape2..ni tak maseh sayang la itu la ini la..so menyampah huh !!

      0

      1
      • Hahahaaha says:

        Biasa la movie nak keluar petik la nama Fathia.. knp tak petik nama ayda jebat ke emma ke? Haahahaha.. aiman such a loser

        0

        0
  9. kalut_sokmo says:

    fatiya ni x habis2… kaki minum pompuan ni even dah pakai tudung.. ak mula2 nampak dia ngan minum.. ternganga jap….

    semoga berubah cik fatiya.. ak xkan sebar gmbr kau . dont worry.. sebab aku suka sngt lakonan kau……. peminat setia ko….

    1

    0
  10. Anonymous says:

    laki yang baik utk perempuan y baik…

    0

    0

Leave a Comment

Optional