Written by AbangNara | August 29th, 2013

Selepas gagal dalam perkahwinannya sebelum ini, Sasha Saidin kini sedang hangat digosipkan bercinta dengan bekas kekasih Hanez Suraya iaitu Awi Rafael. Abang Nara faham kalau Awi Rafael jatuh cinta dengan Sasha. Orangnya memang comel. Mix pula tue.

sasha saidin dan awi rafael

Namun begitu, apabila ditanya mengenai kesahihan gosip ini oleh portal GUA, Sasha Saidin memberitahu yang hubungannya dengan Awi Rafael hanya sekadar kawan sahaja. Kata Sasha:-

Saya belum mengenalinya dengan lebih rapat, kami sekadar teman. Tapi secara umum, saya melihat yang Awi ini seorang lelaki yang matang, bekerja keras, genius dan dia sangat berbakat dalam bidang yang diceburinya iaitu bidang muzik. Dia juga sangat banyak membaca dan sangat seronok untuk berbual bersamanya sebagai seorang kawan. Lagipun saya baru sahaja kenal dia ketika bulan puasa yang lalu. Syawal pun belum habis lagi.

awi rafael

Yang bagusnya, Sasha Saidin tidak menolak sekiranya ditakdirkan bertemu jodoh dengan Awi. Baguslah begitu. Daripada ayat Sasha di atas pun, nampak macam ada tanda-tanda sudah jatuh cinta. Mana tahu suatu hari nanti benar-benar bercinta kan?

Semuanya di tangan Tuhan. Saya tak tahu apa yang bakal terjadi nanti. Sekiranya perkara ini betul-betul terjadi, apa yang penting ialah saya ‘single’ dan dia pun ‘single’. Jadi kami masing-masing tidak mempunyai komitmen dengan orang lain. Awi seorang jejaka yang baik, matang dan berkerjaya. Tapi apa yang bakal berlaku nanti, semuanya terletak di tangan Allah. Tapi kini saya cuma berkawan dengan dia

Semoga di masa hadapan, perhubungan antara Sasha dan Awi akan berkembang menjadi sesuatu yang terbaik buat mereka berdua. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 responses to Saya Dan Awi Rafael Cuma Kawan – Sasha Saidin

  1. Apa2 jer says:

    Yeke?

    0

    0
  2. Next.... says:

    Next…

    0

    0
  3. emma says:

    abis la awi rafael pas ne. ekeke

    0

    0
  4. Julia says:

    Abang Nara…………… x best la gosip ni. Nak tidooooooooooooooooo

    0

    0
  5. Bantal tak brapa busuk says:

    C nara ni asyik2 buat kenyataan ‘lelaki mana tak jatuh hati dengan c artis yg cantik jelita’ ‘beruntung lah lelaki yg dpt c artis ni dah la cantik’. Sikit2 puji perempuan cantik, nampak sgt la miang ko tu. ko nak kata smua lelaki suka seorang perempuan tu dsebab kan rupa la ya? Tapi bini ko tak brapa lawa pun

    0

    0
    • Anonymous says:

      Cantik itu subjektif.

      Aku sbg perempuan, pada pandangan aku bini Nara lawa je. Ada yang kata tak lawa. Masing2 punya pandangan. Cam ko gak, mungkin ko rasa ko lawa/hensem, dan mungkin ada yang setuju dengan perasaan ko tu, tapi setengah yg lain mungkin akan kata ko langsung tak lawa/tak hensem.

      Tapi kita semua kena ingat- Allah menciptakan manusia sebaik2 kejadian.

      Senyum.

      0

      0
      • minah jambu tukar kaler merah biru says:

        bini bang nara pon ada muka mix jugak….tkde la macm muka mlayu sangatttt…dia cute je…

        0

        0
    • mak jemah says:

      Allah dah tetapkan jodoh masing2 ok, ko kena terima kenyataan 2 dh jodoh nara ngan bini dia xkira cantik ke x janji dah ada ikatan yg sah n HALAH di sisi agama..kalau xsuka ngan gossip dia jgn layan or tengok. ko 2 dh dapat suami/isteri yg cun sgt ke??? xpadan ngan mulut longkang ngata kt orang cantik 2 subjektif la semua org cantik ngan gaya dia tersendiri even org afrika pn cantik tau walaupun diorang hitam kalau x xda la org putih pn kawen ngan org afrika ko 2 je yg buta mata n hati…LOLLLLLLLLL..

      0

      0
  6. samad says:

    Awi ni xla hensem pun, asal awek cun2 sangkut ni, lagi2 Hanez

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      pompan sangkot ngan awi ni pasal gigi diaaaaaaa…pasal bukan sebarang jantan yg ada gigi macm awi ! dlm singapura cuma awi sorang aje yg ada gigi macm gitu babtu shasha suka ngan diaaaaaaa…..bagos la kalau gituuuu semoga bahgia yeeeeeeee lov uuuuuuuuuu muah !

      0

      0
  7. Blue says:

    Abg Nara… bukan haritu die cakap taknak laki mude ker??

    0

    0
  8. gigi rongak says:

    btl2…hr tu aku ada terbaca yg dia kta xnk dgn llaki muda sbaya adk dia…ni ape cer….cercite…cerciteee…

    0

    0
  9. Lelaki Sejati says:

    Bukan awi rafael ckp putus sbb nak tumpu pada career? bak abg le shasha tu.

    0

    0
  10. mulut celupar says:

    entah…sukati ko lerr..

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Awi ni kalo cakap lidah dia cam pendek.

    0

    0
    • gasak kaulah shahsha oiiiiii says:

      oh kau perasan je tentang tu semua errrr…tapi kesian juga pada mereka yang lidah macam tukan….si shahsha ni pun dah memang suka lelaki muka yang ala2 keturunan jawa agaknya..selepas dengan suaminya yang keturunan jawa2 indonnes tu juga…ah gasak kaulah nak macammana pun shahsha oiiiii….. kannn…kannnn…..kannnnn……

      0

      0
      • sebab tu hanez tinggalkan di kot

        0

        0
        • minah jambu merah biru says:

          lidah pendek tkpe maseh ada harapannnnnn…jangan barang dia yg pendekkkkkkkkkkkkkk dh tkde harapan lagiiiiiiiiiiiii hahahahahahahahahahahahahahahahaha Hadoiiiiiiii boleh mampos !! hahahahahahahahahahahahahaiiiiiiiiiiiiiiii ! mari kite ketawa sama sama hahahahahahahahahahahahahahaiiiiiiiiiiiiiiiii bwekkkkkk !!

          0

          0
    • minah jambu merah biru says:

      dia banyak makan sop lidah gak Nye tu pasal dia cakap macm lidah dia pendek…..tk gitu….huh !!

      0

      0
  12. wakakaka says:

    Bini nara cantik? ????cute? ????mix?????.. agak2 la kalo nk puji pun..kalo xnak hipokrit n mengutuk kejadian Allah n nk tnjuk diri tu baik, jgn masuk blog gosip!!!!! nk muntah aku!!!! puihhhhh!!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      Ko ni kenapa wei? Ko dulu nak kat nara eh? Tapi nara tak layan?

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        huh ! bang nara mana nk layan kalau pompan tk jambu ! dia boleh layan dengan pompan yg muka macm bini dia aje jambu ok !!! dh paham skarang !!!

        0

        0
  13. tolong laaa!! says:

    sasha comel? biar betul beb!!? abang aku kawan dgn bapak sasha, diorang anak beranak selalu datang rumah abg aku esp bila ada majlis (aku dok dengan abg aku time tu)..tak cantik la wehhh…kulit pucat mcm mayat tu cantik ke?? aduhaii..dah la berlagak sombong bodoh, pastu buat muka ketat..padahal takde sapa pun kat rumah kitorang yg minat dia..yg kenal dia sapa pun hanyalah maid kitorang..itu pun maid kitorang bukan jenis yg nak minta autograph etc from artist, semua pun buat tak reti aje..tetamu datang, jemput duduk, maid layan minum/makan, kitorang just jengah & cabut naik atas buat hal sendiri..abg aku n wife dia aje yg layan..and sebetulnya aku tahu dia artist pun sbb uncle saidin berbangga dengan sasha tu masa aku ikut diorang ke club..masa tu terpikir “patut le minah tu buat muka ketat semacam aje”..rupanya artist..eiiii..nak muntah aku!!

    0

    0
  14. naddy says:

    gmbr sasha kt sini,ada iras2 taylor swift pulak.

    0

    0
  15. oppa korea says:

    Sha, abang izin kan sha.

    0

    0
  16. meati says:

    Muka macam tikus ni kauorang cakap cantik? ko org ni buta sejaraher atau buta mata?

    0

    0
  17. […] Saya Dan Awi Rafael Cuma Kawan – Sasha Saidin (37) […]

    0

    0