Written by AbangNara | October 9th, 2012

Fuh. Tak tahan Abang Nara membaca kenyataan Nabila Huda di dalam Harian Metro hari ini mengenai kontroversi gaun seksinya di malam Anugerah Blockbuster. Terkesima sekejap dibuatnya. Pening lalat terus kepala.
nabila huda seksi

Korang bacalah sendiri kata-kata daripada Nabila Huda di bawah ini:-

Saya bukan berbogel, tetapi jika ada pihak tersinggung cara pemakaian saya di Anugerah Blockbuster, Sabtu lalu, saya mohon maaf. Saya sedar ia sedikit terbuka pada bahagian bahu, perut dan terbelah di kaki, namun, kerana saya menghormati penonton ketika ditugaskan menjadi penyampai, saya menutup bahagia tersebut dengan “tube” hitam. Terus terang saya tidak menyangka hal ini menjadi isu kerana saya fikir ramai sedia maklum saya memang berani mencuba fesye. Apa pun saya sekali lagi memohon maaf dan berharap dapat memperbaiki penampilan saya pada masa akan datang. Cuma apa yang saya harapkan, jangan menilai orang dari cara berpakaian, bergambar atau apa saja. Pertikaikan bakat dan hasil kerja lebih bagus dari mengkritik benda lain. Buang sikap suka menghukum dan berfikiran negatif. Saya berharap, apa saja khilaf yang saya lakukan sama ada sedar atau pun tidak usah babitkan papa

Kalau kat Hollywood pun orang ambil kisah tentang pemakaian selebriti yang terlampau seksi, inikan pula di Malaysia yang penuh dengan adab kesopanan dan kesusilaan. Kalau dah namanya selebriti, pasti semua orang akan ambil tahu apa yang dibuat. Diharap Nabila tak mengulangi lagi kesilapan sebegini di masa hadapan.

nabila huda

P.S: Ah, rindunya Abang Nara kat Myeong Dong bila tengok gambar-gambar yang diambil oleh PelangiBonda ini. Myeong Dong ialah syurga membeli belah di Korea. Artis-artis Kpop pun ramai turun sini untuk shopping. Suasana memang happening. Kalau korang gi Korea, wajib ke Myeong Dong. Dan jangan lupa dapatkan PelangiBonda sebagai travel agency anda. Diorang dah 10 tahun berpengalaman buat benda ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

112 responses to Saya Bukan Berbogel – Nabila Huda

  1. qiee says:

    bodohhhhh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 72 Thumb down 5
    • Fahrin Ahmad says:

      alaa..tak seksi pun..
      cun menutup aurat~ muslimah~~

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 1
      • i'm not a monster says:

        azab x tutup aurat di neraka

        Seperti yang diriwayatkan di dalam Al-Quran, ketika Rasulullah mengembara di Israj Mikraj, baginda ada menyaksikan bagaimana perempuan2 yang mendedahkan aurat itu disiksa dengan penuh azab ketika di dalam kubur di mana b**h dada perempuan2 itu dipatuk berulang kali oleh seekor ular yang amat besar dengan matanya yang merah menyala dan menakutkan. Manakala faraj perempuan2 ingkar itu dimasuki oleh kala jengking, lipan dan segala jenis binatang berbisa yang mana ke semuanya akan merobek2 faraj perempuan2 itu sehingga hancur.

        Dan ketika Rasulullah melalui kawasan neraka Hawarah, baginda mendapati kesemua perempuan2 yang mendedahkan aurat itu akan digantung b**h dada mereka dengan penyangkut besi berapi dengan rambut2 mereka dipakukan di tebing api neraka yang amat panas itu. Tubuh badan mereka akan disalai di dalam api neraka sehingga hangus dan hancur manakala dari faraj mereka keluar lendir berupa nanah yang amat busuk sekali sehingga semua penghuni neraka meminta perempuan2 ini dikeluarkan dari kawasan itu kerana tak tahan dengan bau busuk dari lendir nanah tersebut.
        Penyiksaan yang penuh sengsara itu sentiasa berulang di mana tubuh badan yang sudah hancur berkecai itu akan terbentuk semula seperti sedia kala dan akhirnya berkecai lagi setelah diazab sedemikian rupa. Rasulullah sampai pengsan apabila melihat penyiksaan yang amat dahsyat dan mengerikan itu. Nauzubillah.

        insaf lah weh

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 128 Thumb down 8
      • i'm not a monster says:

        azab tak tutup aurat, harap baca

        Seperti yang diriwayatkan di dalam Al-Quran, ketika Rasulullah mengembara di Israj Mikraj, baginda ada menyaksikan bagaimana perempuan2 yang mendedahkan aurat itu disiksa dengan penuh azab ketika di dalam kubur di mana dada perempuan2 itu dipatuk berulang kali oleh seekor ular yang amat besar dengan matanya yang merah menyala dan menakutkan. Manakala faraj perempuan2 ingkar itu dimasuki oleh kala jengking, lipan dan segala jenis binatang berbisa yang mana ke semuanya akan merobek2 faraj perempuan2 itu sehingga hancur.

        Dan ketika Rasulullah melalui kawasan neraka Hawarah, baginda mendapati kesemua perempuan2 yang mendedahkan aurat itu akan digantung dada mereka dengan penyangkut besi berapi dengan rambut2 mereka dipakukan di tebing api neraka yang amat panas itu. Tubuh badan mereka akan disalai di dalam api neraka sehingga hangus dan hancur manakala dari faraj mereka keluar lendir berupa nanah yang amat busuk sekali sehingga semua penghuni neraka meminta perempuan2 ini dikeluarkan dari kawasan itu kerana tak tahan dengan bau busuk dari lendir nanah tersebut.

        Penyiksaan yang penuh sengsara itu sentiasa berulang di mana tubuh badan yang sudah hancur berkecai itu akan terbentuk semula seperti sedia kala dan akhirnya berkecai lagi setelah diazab sedemikian rupa. Rasulullah sampai pengsan apabila melihat penyiksaan yang amat dahsyat dan mengerikan itu. Nauzubillah.

        insaf lah weh, aurat tetap aurat

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 6
      • i'm not a monster says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 65
      • Anonymous says:

        masa dia belasan tahun pun dah kontroversi sbb pakai baju jarang nampak sluar dalam…belum puas seksi lagi ye dik…takut tiba2 jap lagi tuhan tarik nyawa…tak sempat taubat. Tak payah fesyen sangat la dik..nanti mati pakai kain kapan juga….

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 102 Thumb down 5
      • SS says:

        Berani mencuba fesyen konon.. fesyen melebihi iman ni la bahananya.. x pyh taksub sgt la nabila.. fesyen ko dgn bogel pun dh xde bezanya.. aurat tetap aurat..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 4
      • Ko Kesah says:

        hai i’m not a monster – ustazah yang suka baca gosip..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 7
      • Joe Jambul says:

        Even ko cover dgn tube pun tetap sama dosanya la abil.. hormat la Tuhan dan bknnya penonton.. penonton bkn penjamin ko ke syurga.. tu la dia… ilmu cetek.. soh sekolah nk kejar sgt dunia glamour.. kesian ko amy…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 51 Thumb down 3
      • YUS says:

        Anak nabila ni x tanya ke kenapa mak dia pakai baju mcm nk pergi mandi kt dpn org ramai? Sian anak dia..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 4
      • AA vs ZZ says:

        smoga dberikan kekuatan n ksempatan utk dia brubah..
        btw, kalo aku ketepikan jap sgala yg negatif pd dia ni, aku agak suka gak ngn mutu lakonan dia sbnrnya..ad feel gitu~

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 4
      • hentikan nabila… cinta untuk banila

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • Selitone says:

      Yang aku hairan….

      Mana dia hero-hero pegawai Jabatan Agama? dah jelas berbukti dia berpakaian tidak senonoh tak kan senyap jer kottt??? ambik la tindakkan…

      Sekarang bukan masa nak nasihat ceramah lagi… dah lemau dengar perkataan maaf… esok lusa sama jer… buat lagi…. kalau bukan dia, orang lain pulak yang buat… PUNCANYA? SEBAB TIADA TINDAKKAN…!! kalau ada tindakkan… mungkin golongan ini akan pikir 2/3 kali rasional untuk membuat kemunculan dikhayalak dengan pakaian gini lagi.

      A C T I O N !!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 97 Thumb down 5
    • Unnie KL Style says:

      Kawan2 mmg Nabila Huda ni x bogel tp baju die tuh mmg sampai tahap 3/4 bogel @ 75% bogel..tak paham btul ntah hape die nk expose kt org ramai..last2 malu berbijik yg dpt..tak amik iktibar lgsg dr Baju Miera Liana dlu..memalukan spesis wanita melayu betul..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 0
    • Jinggo says:

      Macam Gampang……

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      sabar.hdup kte d dunia ni pnuh dgn dugaan.

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • matrempit says:

      apelah bodoh sukew ati die ar skit ari lgi kene rogol lah 2,,nanti yg dipersalahkan lelaki

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • loh says:

        dia tak kene rogol org lain jadi mangsa sebabkan terdedah yer dia ni.tak dapat nabila huda bdk sekolah yang bertudung pun jadi kene sental .yer la bernafsu nengok keseksian dia ni lepaskan jer la kat sapa2 budak kecik pun jadi..dunia.dunia akhir zaman .propaganda zionis .lagi cepat dajal lepaskan diri dengan adanya wanita berpakaian tetapi seperti bertelanjang.ingat tu NABILA

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  2. amy search tanggung malu says:

    kesian ank kau amy.. moga kau berilah sikit pengajaran kt ank ko sorang ni

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 2
  3. Air Man says:

    Menjawab la ko kat akhirat nanti selagi tak insaf..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
  4. mokde ekau... says:

    elok bonar penjelasan kau nak! sentap mak sokojap! tak apolah, mintak2 biar Allah bagi hidayah kt kau yo…Aurat totap aurat yo yang!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 2
  5. Anonymous says:

    kesian..ya Allah berilah hidayah kepada wanita ini..T_T

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 2
  6. suparjo.. says:

    berpakaian yang menutup semua aurat tapi kalau ketat sama je dengan bertelanjang

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  7. ntahpapentah says:

    mmg x bogel..tp separuh bogel.. :-)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  8. malam yg sepi pak mat jual topi says:

    bodo pnye statement..sy ske pesen..pesen hotak ko..ko tu agame ape nk pki cmtu..dh bapaknye pn rock la sgt..anak mcmni la jd nye..artis mesia sume low class!! puiii

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 5
  9. akaknara says:

    dia kan dah putus dgn johan…ni ade la sape2 yg dia nk tackle ni…sbb tu camni gayanye..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
  10. iris says:

    ni dinama kan BODOH SOMBONG…dah salah tp masih bagi statement cetek akal… kesian MAK BAPAK dia ni…mmg la x berbogel tp dah separuh bogel la bodoh…sah2 dia antara bakal ahli neraka…islam pada nama…kesian sesapa jadi anak si nabila bodoh ini …tu la belajar x tinggi so jd mcm gini…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 13
    • Joni Goonah says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 37
      • mulut sendiri berapi2....pandai agak2 orng ahli neraka.....podahlh.... says:

        ha…ha..haaaa…..haaaaaaaaaaaaaaa………….kelakar..kelakar..kelakar je kau nilh joni goonah…kn dh kena batang hidung balik pd cek iris yg tk sedar diri tukn..ni mesti cek iris ni jenis satu kapal dgn orng2 mcm dia suka sngt mengata hal orng…suka mengumpat berlipat-lipat..pandai2 suka nk agak2 orng tu ahli neraka..habis mulut sendiri berapi2 dia tu..hati busuk dia tu..dia fikir dia ahli syurga keee…biarknlh nabila tu nnti2 dia sendiri tahulh nk ubah diri dia kn..ingat semua orng boleh terima ke suruhan tuhan yg kearah kebaikan dgn cepatny…ada perkara yg susah diterima akal manusia tu yg mereka2 ni susah terima dgn cepatny..ingat perangai dn hati manusia ni sama ke..semua orng ada kemahuan dn kehendak.. sesetengah manusia ni msti ambil masakn..bagi sesiapa yg sempat berubah..berubahlh dia..tp klau sebalikny..biar tuhan yg hukum dn nilaiknny…perkara apapn tuhan lebih memahami,mengetahui selebihny dn segala2ny…apapn semoga nabila berjaya dlm apa jua pn..amin..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 20
  11. hush says:

    Udah lh nmpk diri tu cm seksi… jgn lh tunjuk diri tu jahil sgt… adoyai… ape yg nk di bangga kn lh…. ni semua dunia pinjaman nabilla… tuhan nk tunjuk bila2 je…
    Kita ni melayu islam pulak… jgn nk kafir sgt..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  12. Joni Goonah says:

    alah.. alang2 nak bukak aurat.. biar la seksi sikit mcm tu.. baru la best, masuk neraka nanti, lebih kurang sama je kalau setakat artis2 ni semua haha.. abgnara ni mcm real je… cari makan post gambar2 mcm ni.. pastu mcm bagus nak mengkritik, mengalahkan ustaz mat muka retarded ni.. piiiirahhh mabuk… get a real job!!

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
  13. anti-NABILA HUDA says:

    INGAT-INGATLAH.. AWAK TU WANITA, JANDA ANAK SATU..
    CUBALAH TUTUP SEMUA.. KESIAN DEKAT AYAH KAU TU.. BOLEH DILABEL “LELAKI DAYUS” DALAM ISLAM.. KALAU PAKAIAN MACAM NIE.. SEMUA MANUSIA BOLEH MENILAI BAGAIMANA PERANGAI KAU!

    * PAKAIAN MELAMBANGKAN IMAN, SIKAP & KEBODOHAN..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 1
  14. enon says:

    hari tu kan tema color block.. so die cube nak ikot tema la.. bajet baju itam n kulit die nmpak kontra… tp sayangnye hampir same…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  15. Prince Noob says:

    apsal tayang perut dengan cleavage je? lain kali kalau nak bukak bukak semua je terus

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  16. Anonymous says:

    Statement pling bodoh dan bangang yg pernah aku dgr…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
  17. amier says:

    ala apa yang nak di heran, budak budak melayu pun berani pakai bikini kat lagoon sana ini..dunia akhir zaman

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  18. okasan says:

    Ayat tak boleh terima kesalahan. Pakaian melambangkan keperibadian. Dari cara berposing tengok mcm sengaja nk tunjuk kaki sampai pangkal peha. dengan dada dn perut terdedah. kat mana perasaan malu awk nabila huda? astaghfirullahalazim.

    Bak kata UAI,” kalau tak nak ikut peraturan Allah, buatlah bumi/planet sendiri. Bumi ni Allah yang punya” Segala yg awak ada tu pun Allah yang punya nabila huda. Bila2 masa je Allah boleh tarik balik. Semoga awak sedar, sebelum terlambat.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
  19. me says:

    dah tu nak tunggu bogel baru nak kisah ke…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  20. Siti says:

    Nabila Huda, sepatutnya kau yg kena terima teguran org ramai secara positif.. mmglah kritikan2 ni ada yg kasar, biasa2 yg ala2 nak menjaga hati, membina, pedih… tapi semua tu adalah supaya kau boleh berfikir sblm kau buat sesuatu dan tunjukkan kpd masyarakat.. kau jadi artis biarlah tunjuk sesuatu yg baik/membina, bukannya jadi artis just sbg platform nak buat apa sahaja sesuka hati yg kononnya life kau tu mmg tak perlu sgt nak jaga batas2/had sbg perempuan melayu islam…. kalau tak reti kena belajar, kalau tak nak lantak kaulah… org ramai tegur sbb kesiankan kau..!! lantaklah, org ramai dah tegur… tu tubuh kau.. apapun kau yg tanggung besok2 nanti….. kau ni bila bg statement/cakap seolah2 mcm org tak pernah blaja agama (aurat wanita)…. tp ingat, kau tu melayu n beragama Islam.. jika nama kau Whoopi Goldberg @ Navy Lat Buddha, org dah tak kisah pun…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  21. mai whatever says:

    ye lah kan.. tunggulah I bogel baru boleh tegur2 I, Ini I baru separuh bogel jew.. menjawab tak pandai.. pakai baju pun tak pandai..huh whatever..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  22. Nyampah says:

    Sudah sudahla perasan bangsa melayu / org Malaysia ni org “berbudaya timur bersopan Dan berkesusilaan”. Loya Tekak aku dengar.

    Yg muda x reti give up seat to the needy dlm public transport, kat tol tak reti queue, kat lrt x reti bg org disembark before masuk train, org dah tolong dia dia x reti ckp thank you, berat mulut nk ckp thanks to waiters, tak reti pegang kan pintu utk orang belakang.

    Macam2. Letih kalau nak list.

    Sudah2 la perasan. Tak sopan mana pun kita orang Malaysia ni. Nyampah aku org2 perasan cam ni.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      Tu budaya melayu 50 tahun dulu….dah makin pupus. Sekarang ni mat saleh lebih beradab dan polite.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 0
      • is it? says:

        oh kalau mcm tu aku ni kategori masih bersopan la kan??? aku masih lg ucap terima kasih kat waiter even kt gerai tepi jalan..masih lg queue kt tol yg gabak panjang tu..masih lg pegangkan pintu utk org kat blakang,,,tp yg dlm lrt tu aku xbuat la..sbb xpnah naik pun…zaman2 naik public transport pun naik bas and aku rase aku da ckop kesopanan dan kesusilaan kot utk hidup di malaysia..kembang jap..hnsfhnsfhsnsf..

        Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  23. wan says:

    ni lah apabila bercakap xberfikir dahulu..ni bukan soal bogel ke x tp masalh skrg xsepatutnya pakai mcm tu sbb kita ni orang islam ada batas dalam berpakaian… berani dalam berfesyen pn patutnya kena la dgn gayanya kalu nk berfesyen pn jge la batas dlm berpakaian jgn smpai tunjukkan aurat kita smpai melebih2… orang menegur cara kita berpakaian sbb pakaian yg dipakai memang terlalu mencolok mata…dan satu lg kenyataan kata “sedikit terbuka pada bahagian bahu, perut dan terbelah di kaki”…cik nabila oii bukan sikit tp byk sgt terdedah….jgn hanya pndai minta maaf tapi alih2 buat lg….

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  24. eikin says:

    bodolah dia nih

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  25. iklan semak says:

    TOLANG NARA OI..KO NYE IKLAN SEPARUH MUKAA SURAT.AKU TULIH APE PON AKU XNAMPAK NI.BAPE KALI TEKAN TUTUP DIE ADE BALIK.AGAK2 LA NAK IKLAN PON!

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  26. apekomerepek says:

    Mak oii….ramai betul yg kutuk Nabila.Mmg dia salah dan silap dia tak berfikir dulu sebelum berpakaian mcm tu tapi kita takde hak untuk mengutuk mak bapak dia sebab dia dah dewasa & dah boleh berfikir buruk baiknya sesuatu perkara.aku bukan nak defend dia tapi pernah tak kita cermin diri kita sendiri sebelom kutuk org?Ramai jugak aku tgk yang bertudung tapi pakai t-shirt lengan pendek ketat dgn seluar jean ketat,yg pakai blaus nampak bra pon ade,yg pakai leggings saja tanpa ditutupi skirt atau kain pon ade.so kiranya takde bezanyalah minah2 ni dgn Nabila kan.silap2 spesis mcm tu lah yg byk komen kat blog ni.Jgn munafik kalau kita sendiri pon tak berpakaian dgn sempurna.Mmg betul ckp Nabila kita jgn nilai seseorg dari cara dia berpakaian kerana besar kemungkinan org tu mempunyai hati yg lebih muliadari org yg bertudung litup tapi busuk hati & mulut mcm longkang.Jgn kita babitkan mak bapak dia atau anak dia.drg tak bersalah.cuba fikir pompuan2 yg mengandung anak luar nikah lepas tu buang bayi tu,mak bapak depa yg suruh ka?SENDIRI MAU INGATLAH!!! Kita ni hanya hamba Allah yg lemah sepatutnya kita doakan yg terbaik utk dia & beri nasihat yg baik semoga dia berubah.Just remember wat goes ard comes ard.Ni sat lagi ade yg kata Ustazah dah mai dah tapi…LU FIKKIRLAH SENDIRI.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  27. Anonymous says:

    Tak guna dh klu marah anak Amy ni.. Mmg xkn masuk dlm kepala dia sume nasihat2 tu. kita blh doa je la agar terbukak hidayah utk nabila huda bt suhaimi ni…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  28. Minahmanja says:

    Mcm jalang … Bodoh punya betina

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 3
  29. kakitangan says:

    kalau bogel ko lg suke kn…..
    lain kali x pyah nk cover2..bia buka trus..
    kate suke..buat ape nk cover2…
    bia bangse lain tgok betape bodohny bangse melayu..
    bia bangse lain dh maju depan ko masih idop dlm dunie ko sndiri..
    tp…jgn smpai malaikat maut dtg jemput ko balik..
    time 2 bapa ko sndiri pown dh x bole nk tolong ko

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  30. what the h says:

    TAK BERAKAL PUNYA STATEMENT . KENAPA AMY SEARCH TAK MARAH ANAK DIA PAKAI CAMTU ? NAK JADI LELAKI DAYUS KE ?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
  31. tak seksi pong says:

    mana pegawai2 jabatan agama..? Dah terang lagi ternganga macam ni pun bertahun2 takde tindakan pon. Kalau pi ops khalwat bukan main lagi buka aib tanye soalan bukan2.. Ketuk pintu ca nak rak..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 2
  32. Cakap aje says:

    Mestilah org akan salahkan bapak kau jugak sbb kau anak die..cube kau ade laki, org mesti slhkan laki kau sbb xpandai jaga kau..spttnye organizer ttpkan syarat2 pakaian cmne yg boleh pakai untuk buat anugerah ape2 especially for muslim people..kite ni msih lagi negara muslim so x slh kalau kite ttpkn syarat2 cmtu..xmungkn la kte boleh nk pksa smua org btol2 ttp aurat tpi kawalan tuh perlu supaya n.time xde lagi cmni.so zed zaidi, sile masukkan usul aku ni dlm syarat2 nk join club seniman kau tuh..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 3
  33. joyah sempoi says:

    Budget mintak kena rogol jek dress up mcm ni. Muka dgn perangai sama berkelarah! Haktuihhh

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  34. Sariyati Mohksin says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 25
  35. kuda hitam says:

    sian bapak dier.. dapat anak otak singkat cam si abil ni.. huh!!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  36. Anonymous says:

    ????????????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  37. betina sundal al-haram jadah cibai lu

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 3
  38. Dia gersang kot ni

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 3
  39. Nabila hudud says:

    ketiak itam.. tak selera haku.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  40. aussiegirl says:

    I sure hope not all Malaysian artists are this stupid. Hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  41. irfan says:

    ceh…pandang bakat..ko blakon pon bkn mantap sgt

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  42. Apakahhhh says:

    humakaihhhh… ramai bebeno ustazah ustaz sukarelawan di sini eh? owh, ye lah, tegur menegur kan digalakkan dalam agama… lupa lah pulak. mihahahahaha!!!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  43. Aida says:

    Beginilah…kalau kita ibu bapa…kurang beri didikkan agama pada anak anak…didunia lagi…sianak dah memalukan ibu bapa…bayangkan bila di alam Kubur…dapatkah anak ini mendoakan kebahagian ibu bapanya di alam Akhirat…sama samalah kita renungkan.

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  44. kupang says:

    suka cuba fesyen ek, saya suggest anda pakai coli sebelah wana biru sebelah merah.cover spender jek, dont wear anytin else than datlah.baru meletop gitew.. ye ye ye yeah~ kerja gila

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  45. Celik Fashion gurl says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 21
  46. Dee says:

    tetek kecik

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  47. hoh, saya lah! says:

    budak ni memang drp kecik perangai dah macam bohsia.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  48. Wak Tojey says:

    Tak bogel ko kata? Yer lah, betul lah tu ko bukan tak pakai seurat benang pun kan, kan? Tapi pakaian ko hari tu separuh bogel. Tapi, tetap dinamakan bogel jugak walaupun separuh.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  49. Kepologi says:

    nabila ni pakai seksi maut sudah..berbikini sudah..n pic y akan dtg mgkn pic bogel plk…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  50. Aku says:

    Sis, kalau kau bukan islam takde nya orang nak tersinggung. Hidayah kena cari, bukannya tunggu Allah nak bagi. Moga kau cepat-cepat tersedar dari khayalan dunia yang hanya sementara ini.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  51. akoo says:

    Only ONE word to describe this lady – BEBAL!!!
    No matter wut u guys said seme tu takkan jadi kudis pd dia coz this is BEBAL is all about! So dont waste ur time and sia2 je dpt dosa kering daripada manusia BEBAL mcmni, biar Tuhan saja yg uruskan makhluk yg semacam nii.. semoga segala keburukan & kekhilafan makhluk ini tidak akan mendatangkan musibah pd org lain & semoga beliau insaf serta bertaubat dari terus menghina Islam & umat Islam .. Kepada ayahanda beliau, tugas anda belum berakhir selagi anak ini tidak dibawa kepangkal jalan.. sesungguhnya bukan mudah untuk mendidik ank yg sebegini namun inilah ujian Allah untuk anda Amy, semoga anda menjadi bapa yg bertanggungjawab & membawa anak anak yg dalam kesesatan itu ke jalan yg benar.. kami semua mendoakan yg baik2 saja utk Nabila dan sy rasa kalian tk perlu lah mengutuk atau terus membicarakan soal syurga & neraka kerana itu semua urusan Tuhan & kalian seme hentikanlah kutukan ini dan bertukarlah kepada doa yg baik2 semoga anak ini akan pulih dari DUNIA nya yg sesat dan kelam itu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  52. ruheis says:

    Nabila….anda pelakon yang bagus tp bawalah diri dgn cara bagus juga. memang bukan berbogel tp aurat didedahkan…

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  53. mie says:

    dia tak bogel tapi telanjang jeee….hahahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  54. hambaAllah says:

    bingainye statement…ko tak pernah dengar ke ayat “..berpakaian tapi seolah bertelanjang.’..mcm tu la yg ko buat…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  55. hamba sedih says:

    kita doa sama2 semoga Allah cepat memberi hidayah kepada orang yang jahil tentang agama… Amin…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  56. peace yoh says:

    kt kamdar tuh byk kain melambak…benang pun melambak..x cukup ke nak jahit yg terbelah tuh

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  57. oya says:

    nasib baik ko tak mati masa tgh pakai baju tu, so ada masa lagi utk ko bertaubat… siannn sungguhhh!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  58. Peminat Nabila Huda says:

    Nabila, awak tuh cantik. Bakat awak dalam lakonan juga tidak menghampakan. Awak x payah pakai seksi2 pun awak tetap cantik. Tak payah nak tarik perhatian orang dengan pakaian sebegitu. Mungkin sekarang nie awak rasa gembira dan seronok bila memakai fashion sebegitu rupa tapi bagaimana pula bila awak dah tua dan berubah menjadi yg lebih baik dan anak awak pula memakai pakaian yg sebegitu? Fikirkan2 lah hati dan perasaan ayah awak. Tq

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  59. ermz says:

    ishh memg lar xbogel bhai. . ko pkir hot lar pkai g2. . ak tgk bdan ko xder r hot sesgt bebisa jerk. . perott blemk 2 tutp ckit. . nek mympah aq tgk. .

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  60. cik N says:

    lain kali pakai jer bikini…lepas tu ckp saya masih bukan berbogel…baru separuh bogel…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  61. johnjeninz says:

    Ko x bogel….tapi ko hampir kearah berbogel………..pikirlah skit dah ada anak….kalo anak ko perangai teruk, maka memang sahlah dia ikut perangai ko……

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. mamacute says:

    kalau nak pakai pakaian tu boleh..tapi kena cover ngan inner n suar ketat ar..br ok kut sbb masih beralas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  63. LOL says:

    Orang gila! GILA GILA GILA

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  64. takut says:

    Nabila huda,

    U r indeed very brave. Very brave to challenge Allah S.W.T. Very brave indeed.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  65. Sha says:

    tak seksi pun….buruk lagi ada lah,…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  66. citra says:

    pergh!!!! betul2 menjolok mata… hi3… suka hati dia lah!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  67. whatever says:

    memang tak senonoh ..mengalahkan pelakon hollywood .. fesyen pun fesyen juga .. takkan orang sorong ko amik ja.. tau ler kena sponsor.. you hv the right to reject what.. What the … LOL!! takkan nak challenge angelina kot ..hahahhaha.. angelina pun cover perut time pakai dress itam persis dress awak tu lerrr..aper lah…. fesyen konon..hahhaa…lawak… lu pikir la sendiri..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  68. Karl says:

    Laa….tu… bukan ke lebih2 kain balut cempedak aku buang hari tu…

    mana cukup nak wat baju… tdesak sgt ke…? adoi…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  69. nabilaknat... says:

    ………hoi nabila….

    dah lah bodoh..jahil lak tu…alang2 pakai cam ni, bogel jelah terus…bajet seksi dan menggiurkan ler tuh….puihhhh bodoh kuasa sepuloh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. mak lampir says:

    xdek sape ‘tersinggung’ deh, kami malu bagi pihak jah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    kalau artist pakai seksi kenape nk cari zed zaidi ????? zed ke yg suroh dorang pakai seksi2 ????? artist berpakaian seksi tkde kenamengena ngan zed zaidi betol tk zed ? lain lah kalau ada majlis ibadah korban ke kalau ada sarahan kt masjid ke artist kjalau berpakaian yg macm nabila ni baru la patut di tegorrrrrr pasal pakaian tk kena pada tempat nyeeeeeeeeeeeeeeeeeee hamlau betol !

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. miss oppssss says:

    Nabila,

    PERNAH X CUBA FESYEN KAIN KAPAN?????? amat selesa dan fesyen ni sentiasa on!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      Woiii…bangang nya artis2 mysia semua ini…. Aq tengok anugrahblokbuster semua cam syaitan …semua pakai seksi2 ..perempuan.. Semua atas lutut ! Nabila huda nie knapp x bogel?. Separuh bogel buat ap?..??..telanjang je tros! Alang2 tunjuk perut tu..tunjuk tetek kau tu skali.. Tempat nk kencing tu skali .. Biar lelaki tengok ..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  73. anakusop says:

    bukan berbogel..tp pkai baju mcm berbogel..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  74. kelas kau jemah says:

    berani berfesyen katanya..kelasss kau jemah…fesyen2 yg menutup aurat, pakai tudung segala tak pulak kau berani nak cuba….aku sokong kau jemah…nanti aku pon nak jadi designer lah..pastu buat baju ala2 tutup tetek ngan puki jer…msti kau berani nak cuba kan…muahahahahahahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  75. ajim says:

    Banyak sangat makan duit haram dia ni.Sebab itulah perangai camtu. Tak usahlah bimbangkan sangat dia ni.Dia bukan bintang pun.Cuma syok sendiri aje..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0