Written by AbangNara | March 13th, 2015

Dilabel ‘gila seks’ kerana komen mereciknya terhadap gambar Kilafairy, Wak Doyok telah tampil membuat penjelasan tentang kontroversi yang melanda dirinya. Rupa-rupanya Wak Doyok sekadar bergurau. Ala, macam gurauan kita dengan rakan-rakan. Cuma gurauannya kali ini disalahtafsir sehingga menimbulkan rasa kurang senang orang ramai. Namun bagi Abang Nara, gurauan Wak Doyok ini tak kena tempat. Lebih-lebih lagi dengan statusnya sebagai seorang figura fesyen.
wak doyok Kata Wak Doyok:-

Saya sudah serik. Tak sangka pula gurauan itu disalah tafsirkan oleh orang lain. Padahal saya hanya bergurau komen macam itu pada gambar Kila seperti gurauan antara kawan. Tak sangka segelintir pihak salah anggap dan menjadikan ia masalah besar”

Sedangkan antara saya dan Kila memang kami tahu itu hanya usikan kawan. Bila dah jadi isu saya kena akur dengan kedudukan saya sebagai ikon masyarakat saya terima teguran orang dengan hati terbuka

wak doyok

Diharap Wak Doyok belajar daripada kesilapannya dan mengurang sedikit recikan yang acapkali terjadi. Hehehe. Dah jadi selebriti ini, bukan tingkah laku je harus dijaga, komen kat Instagram bukan kena hati-hati. Salah sikit memang padah jawapnya. Sumber Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 responses to Saya Bergurau Je Dengan Kilafairy – Wak Doyok

  1. Ah Wan says:

    “Sekadar usikan kawan” boleh gitu? yang si perempuan tu boleh je layan usikan mcm tu? tayang bontot bagai, yang si lelaki usik then kau gelak? tampar je muka dia biar sampai tercabut misai tu, then kau stop posting gambar bontot kau yang tak seberapa tu.. simpan bangang!

    0

    0
    • Tahniah berjaya minta puji says:

      Gurauan cmtu kira gtl gk la tp x ade la smpi melucah pn. Yg melebih kecoh sgt ni semua mcm “minta puji”(slang sabah; campuran bg sifat2 –>mcm good2+bajet+mghrp org pndg bagos+minta perhatian scara kecoh+ngada2+mengAda2+ske mmbsar2kan hal spya dirinya keluar dr zon kesenduan.
      Saspen je, ingtkan lucah ke ape. Artis ni mmg la x mrh, dia sndiri mghrp org tngok gmbr bontot dia, dia pn sdr diri klu la nk mrh pn mcm hape je lain klu gngguan lucah dn kata2 berbaur seks tu mmg la nk mkn penampar.

      0

      0
      • zozo says:

        “saya kena akur dengan kedudukan saya sebagai ikon masyarakat ”
        statement tak bleh blah.. ikon masyarakat mn? perasan la mamat misai ni

        0

        0
        • musykil says:

          Ikon??….dia ni siapa yg sebenarnya…..ikon ape??selalu dok baca wak doyok ni..wak doyok tu…tapi tak tau dia siapa?….who is he? What is he?..

          Boleh sape2 terangkan ikon msia yg macam mana dia ni? Serious aku tak faham?

          0

          0
        • dia yg ikon korang yg panas

          0

          0
        • masalahnya org juga yg start panggil dia ikon. dia ulang cakap je

          0

          0
        • mutiara says:

          sebenarnya bukan bergurau..
          klu setakat perkataan merecik maybe la ok lagi tapi emoticon gambar tangan dan air tu kalau yg lelaki tau sgt ..tu maknanya melancap..

          0

          0
        • MLM says:

          Itu maksudnya penumbuk lah….Aku ngan kekawan aku pun selalu guna tangan penumbuk tu walaupun tiada kaitan dengan perbualan….Itu macam kau menerjah orang je lah woii…Jauh imaginasi….Banyak lagi simbol tangan boleh diberi kalau nak maksudkan lancap tu….Simbol merecik tu dari awal lagi memang dah ada…Memang lah tak senonoh mengusik macam tu tapi boleh tak jangan membuat andaian yang keterlaluan…Boleh mempengaruhi orang lain supaya sentiasa berfikiran berganda-ganda jauh lebih buruk bila melihat sesuatu perkara buruk…

          0

          0
        • Npe nama ko wak doyok??????? says:

          to musykil, bleh dikatakn dia ni ikon di bidang fesyen..selebriti jg..secara tk lgsung bleh menjdi ikon segelintir org dan bleh membri contoh..msyarakat jg yg terdri drpd pengomen,fans,haters yg duk sebut ikon2..contoh2..La ni dia dh feel ikon dan ngaku ikon tu nk persoal pn dh terlambat..kekeke…masyarakt,media,pgguna laman sosial jg yg mulakan..dia sekadar ulangi pe yg org ckp..redho la yer

          0

          0
        • mutiara, aku tak nampak ianya perbuatan melancap. itu bermakna awak seorang yg bodoh.

          0

          0
      • Tahniah berjaya minta puji says:

        Gmbr tu bkn gmbr bhagian belakang yg biasa2, mmg gmbr yg mcm nk mntk org fokuskan mata pd bontot dia, lelaki nakal@kwn dia msti ada potensi nk komen gedik cmtu. Yg peminat dia gi ‘minta puji’ bsing2 nk lindungi kesucian konon, tp bontot dia korg tenung gk, bila muncul mamat teransang x pndi cover tu semua bajet mcm dh kena rogol memasing, kecohnye ngalahkan kes minah brtudung dipeluk kpop. 10, 20 komen teguran dn nasihat tu dah la, ni meroyan semua. Ni nak nasihat ke nak minta puji nie..

        0

        0
    • wawa says:

      Gurauan lucah level tak tahu malu. Komen merecik, second comment siap icon tangan dgn percikan air. Fap fap fap. Perempuan pun suka je kansss. Tahap wajib nikah la korang ni

      0

      0
      • Ewwww says:

        Biasalah.
        Ngko kan suka menFap2 dan diFap2.
        Nmpk icon jari pun ko boleh fikir bentuk batengssss.
        LOL.
        Dsr kuat nfsu n otak kuning.
        Lain la icon tangan terbuka atau icon tangan ada ruang lubang di tngh2 tu.
        Itu baru la smcm ckt sbb btl2 maksudkan tangan.

        0

        0
    • Anonymous says:

      kalau aku…aku tak kawan dh ngan jantan biol yg gurau bodoh mcm ni..
      sorry… frens is only frens…don’t over the limits
      aku tak rugi tak kawan ngan org mcm ni… geli siot

      0

      0
  2. Jenab says:

    Musim artis tayang aset , dekat akhirat nanti tunggu segala balasan ..

    0

    0
  3. rora says:

    artis malaysia sekarang ni lebih memalukan ! tak macam islam dah.. org yg bukan islam pon tau pkai elok, tkde la show off . tak laku ke ? cehhhhhhhhhh

    0

    0
  4. jiran sebelah says:

    ‘ikon masyarakat’ ? siapa iktiraf kau? education level kemana, agama kemana. layak ke nak jadi ikon masyarakat..GAY!

    0

    0
  5. mulut celupar says:

    Gurau yang sesuai untuk jenis wak doyok dan kilafary.

    0

    0
  6. Miraa says:

    Wak Doyok ni orang kenal dia melalui muka serius & misai tebal dia je kot..Dari mana plak orang labelkan dia ikon masyarakat..pelik betul dia ni gile glamour..tu la next beringat wei kalau nak berbalas komen tu..ni la padahnya kerana mulut badan binasa.Yang perempuan ni pun satu gambar cam gitu nak post..bukak aib sendiri.

    0

    0
  7. burrpp.. kenyang says:

    apsal kila amik gambar ‘bogel’…

    0

    0
  8. orked ungu says:

    ”saya kena akur dengan kedudukan saya sebagai ikon masyarakat saya terima teguran orang dengan hati terbuka”

    hambikkk.. feling sangat IKON katanya… hahaaa.. lawak petang…

    0

    0
  9. cilipedas says:

    si kila bibir suntik bangang sgt knp? kau tu islam ke kapir?

    0

    0
  10. kilaperilasangat says:

    Prasan x…yg duk upload gmbr seki meksi ni plakon2 level sendu ja…penyanyi xde la plak pangai camni…ak rase pndptan plakon x sberapa kot sbb tu dedah sana cni nk tgkp jerong kaya..

    0

    0
  11. bunga melur says:

    Eh…ikon masyarakat? Hmm..apa ya zumbangan wak doyok pada masyarakat?

    0

    0
  12. miss h says:

    Ikon masyarakar? Dia label diri dia sendiri kan? Lawak…Yang si perempuan tu pun, satu hal..dah upload pic tu satu masalah..bila ada guy yang gurau2 camtu, boleh accept ya? Pelik cara diaorang bergurau..

    0

    0
  13. wak donat says:

    Baik la ak hadap budak2 tahfiz jd ikon dr ko doyokkkk…prasan lebih sgt ko ni..

    0

    0
  14. Jenab anggun says:

    artis sendu! ape pencapaian si kilaperi ni dlm industry?

    0

    0
  15. miss ina says:

    ikon masyarakat la sgt kau tu..sape iktiraf kau sbg ikon??? baik jd kn ulama sbg ikon..

    0

    0
  16. zabedah zabit says:

    gurauan dari lelaki gersang lapar tut..tutt..

    very the bangang, mcm ni ikon fesyen???
    ikon melucah ok kot..

    zz mmg x suka..jambang dia tu telah menunujukan segala-galanya

    0

    0
  17. think says:

    ‘Merecik’ perkataan dlm konteks seksual yg seangkatan dgn melancap. Bila perkataan ni digunakan terserlah tahap seksualiti si penyebut. Hebat gak perkataan yg dia guna untuk ‘gurauan antara kawan’..

    0

    0
  18. wakdoyot says:

    saper wak doyok ni? takde function ape pun..takde outstanding ape2 pun..fesyen?? tu semua tiru je dari japan korea…bajet ikon fesyen konon..ikon masyarakat konon…puihhhhh nyampah iteww

    0

    0
  19. Merecik says:

    tu la #merecik lagi merata2

    0

    0
  20. Anonymous says:

    kalau dah sangap sangat, ngaku je lah wak oii. huh!

    0

    0
  21. Anonymous says:

    test

    0

    0
  22. Anonymous says:

    testtest

    0

    0
  23. mojo says:

    Apa fungsi,sumbangan siwak koyok nie?dah macam ketua kampung je aku nengok.bebudak baru nak up memang suka wak koyok.wak koyok suka bontot,bebudak pun suka.Inilah artis pengalak pembuangan bayi.tahniah koyok.

    0

    0
  24. think says:

    Merecik merembes yg berkaitan gambar yg dikomen maknanya mmg brunsur seksualiti..maknanya jd len kalo komen kat gambar katak..#komen sy brdasarkan gambar

    0

    0
  25. lulu says:

    Eh klako LA ko … Ikon????? Hahhhahahhhahahahahjahaaah

    0

    0
  26. mojo says:

    Wak doyok suka lancap ke?baik kaw mercik kat x manager tegar Arif Dollah.Sepadan sangat.

    0

    0
  27. kelabretissendu says:

    Bkn dy suke hashtag merencik ke kt ig dy?? Bkn stktn ng kilaperi ni je, brlmbk lg gmbr yg ad pmpuan dy hashtag mende ni.tros ak unpolow ig doyok ni

    0

    0
  28. huhu says:

    Kalau aku, mmg takkan salahkn wak doyok dlm hal ni, biasa la nama pn LELAKI.
    Tapi sebenarnya pengajaran utk para wanita diluar sana, ape saje yg kita buat akan jd pemerhatian org sekeliling. Kilafairy awak patut ada rasa malu yg besar tau. Simpan ckit rasa malu tu. Perempuan kalau tayang aset2 tu dan ditegur lelaki (pujian ke cercaan ke) sepatutnya da rasa bersalah dan malu….tak perlu nk rasa bangga kembang hidung, tp malu la ckit bila org sebut psl bontot kte ke tubuh kte ni.
    Pengajaran utk Kilafairy sebenarnya.

    0

    0
  29. Ikonar says:

    Icon masyarakat? Please laa misai.. Sendiri claim ke?

    0

    0
  30. monyet comel says:

    Hish..minah tinggi tak cukup..nasik lemak besar….

    0

    0
  31. see says:

    xrase pn bnde ny lucah..rasenye klw dok Johor mgkn org trkejt kot dengar pektaan merecik ny..di ugkapkn.sbb merecik bg org Johor adalh cm tempias. cntohnye bile org ckp2 air liur menyembur,yg terkene tu msti ckp..’kau cakp merecik air’ adakah itu lucah?

    0

    0