Written by AbangNara | November 30th, 2009

astro biography channel

Astro sentiasa mengkaji nilai-nilai kandungan yang ditawarkan bagi mengekalkan kepentingan dan relevannya kepada para pelanggan. Sehubungan dengan itu, Astro akan menggantikan BBC Entertainment kepada The Biography Channel (BIO) (saluran 731) berkuatkuasa pada 1 Disember 2009.

Saluran BIO (saluran 731) ialah pusat kepada siri-siri biografi yang memaparkan kisah profil personaliti-personaliti dari bintang Hollywood sehinggalah figura sejarah, pemimpin dunia, hartawan, artis, monarki, ahli muzik dan ahli sukan. BIO juga menawarkan siri-siri kisah benar yang akan meyakinkan para penonton untuk menyusuri liku-liku paparan kehidupan yang unik dengan pelbagai ragam serta memberi peluang eksklusif mendalami kehidupan orang kebanyakan yang kaya dengan kisah-kisah luar biasa dan jarang-jarang didengari umum.

Kisah-kisah benar ini tiada hadnya. Astro percaya BIO akan diterima baik oleh para penonton Astro. Saluran ini juga akan memaparkan kandungan-kandungan tempatan yang menawarkan program-program untuk memberi penghargaan kepada Allahyarhamah Yasmin Ahmad menerusi Bio Bytes dan bintang kesayangan ramai, Sharifah Amani di dalam Rising Stars. Selain daripada itu, Peddlers of Asia – sebuah siri istimewa akan membawa para penonton melancong ke China, Malaysia, Singapura dan beberapa lagi negara-negara Asia untuk mengikuti kisah-kisah individu di belakang tabir yang mencari rezeki di pasar-pasar tempatan, kampung-kampung dan lorong-lorong kecil. Di antara episod-episod menarik yang boleh ditonton termasuk sebuah episod yang memaparkan keindahan ibukota Kuala Lumpur dan membongkar kisah-kisah unik budaya dan makanan-makanan tempatan dari negeri Kelantan.

Para penggemar pasti akan terpesona dengan Bio.beats yang akan bersiaran pada setiap hari Isnin, jam 9.00 malam. Bio.beat akan memaparkan persembahan pentas ahli muzik selebriti seperti Jennifer Lopez, Elthon John, Guns N’ Roses, Abba dan Shania Twain. Famous & Fabulous yang akan bersiaran pada setiap Selasa, jam 9.00 malam pula akan mendedahkan kehidupan sebenar para selebriti di sebalik topeng kemasyhuran mereka. Ramai senarai selebriti kelas-A akan dipaparkan dalam program ini dari lagenda Anthony Hopkins sehinggalah ke Angelina Jolie, Jodie Foster dan Vera Wang.

Dari kisah bintang termasyhur sehinggalah mereka yang menjejaskan reputasi sendiri kerana kecetekkan akal dan minda, ikuti pula jejak langkah kisah-kisah pemimpin dunia dalam Leader & Legends, pada setiap hari Rabu, jam 9.00 malam. Dalami dan susuri kisah pemimpin dunia seperti Konfusius, Chiang Kai Shek, Albert Einstein, Imelda Marcos dan Fidel Catsro. Dari kisah inspirasi sehinggalah aspirasi, kisah-kisah kehidupan suka-duka hartawan dan kerabat diraja boleh diikuti melalui Rich & Royal. Saksikan bagaimana bintang-bintang figura seperti Lakshmi Mital, Puteri Diana, Donald Trump dan Martha Steward jalani kehidupan seharian mereka pada setiap hari Khamis, jam 9.00 malam. Bukan itu sahaja, pengikut setia sukan juga boleh mengikuti dan mendalami erti kerja keras dan disiplin yang diamalkan oleh bintang-bintang lagenda sukan seperti Shaquille O’Neal, Michael Kwan, Tiger Woods dan Andre Agassi dalam memenangi sesebuah kejohanan melaui Adrenalin Rush, pada setiap hari Jumaat, jam 9.00 malam.

Perhubungan rangkaian yang kukuh Astro dengan pemilik saluran global juga menguatkan lagi usaha untuk memenuhi kehendak tempatan dan sejajar dengan itu, Astro turut menyediakan sarikata dalam bahasa Melayu di hampir 80% program-program yang ada di BIO dan sarikata bahasa Mandarin di kesemua program yang disediakan bagi meluaskan lagi pengaruh dan memenuhi keperluan kumpulan penonton yang pelbagai.

Para pelanggan yang melanggan kepada Pakej Metro dinasihatkan untuk membiarkan set dekoder dalam keadaan ‘sedia’ selama 10 – 15 minit pada 1 Disember bagi mendapatkan saluran BIO

Baca Yang Ini Pulak:-

432 responses to Saluran The Biography Channel Kini Di Astro

  1. hothotheat says:

    testing..1..2…3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. pEnArI pOcO2 says:

    tambah jelar siaran tue…
    bayar pon kene tambah gak…
    huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      poco awal ko masuk… kat sana rehat kol beraper

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pEnArI pOcO2 says:

        1.00pm to 2.00pm…
        government servant kan…
        tp aku xder lar duk kat ofis sgt…selalu trn padang…
        tgk rakyat kat luar sana…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. petra@dubies says:

    mawy…. lam xdengr cter

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. pEnArI pOcO2 says:

    pic aku kat pc ko camna pet…?
    aku dah tukau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. petra@dubies says:

    muka kita jer poco2 ari ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. anNeDeSiLva says:

    hurm..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. anNeDeSiLva says:

    pernah ada…
    rasa cinta…
    antara kita kini tinggal kenangan……

    inginku lupakan semua tengtang dirimu..
    namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pEnArI pOcO2 says:

      laaa…upa2nyer anne tuju lagu kat bintang…
      ingat kat ko td pet…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        huhuhu…. bintang 2 aku ler 2… hehehe

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          bintang ngan ko sama ker…
          x pasan lak aku…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          Semula ku tak yakin
          Kau lakukan ini padaku
          Meski dihati merasa
          Kau berubah saat kau mengenal dia

          la cinta tak lagi untukku
          Bila hati tak lagi padaku
          Mengapa harus dia yang merebut dirimu

          Bila aku tak baik untukmu
          Dan bila dia bahagia dirimu
          Aku kan pergi meski hati tak akan rela

          Terkadang ku menyesal
          Mengapa ku kenalkan dia padamu

          Terkadang ku menyesal
          Mengapa ku kenalkan dia padamu

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          ko memang poco2…. hehehhe

          ni lagu untuk ko poco2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          BILA IZRAEL DATANG MEMANGGIL
          JASAD TERBUJUR DI PEMBARINGAN
          SELURUH TUBUH AKAN MENGGIGIL
          SELURUH BADAN NAN KEDINGINAN…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          DAH KORANG BAWAK LAGU DUNIA, AKU BAWAK LAR LAGU AKHIRAT…huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          Jauh kau pergi meninggalkan diriku..
          disi aku merindukan dirimu..
          kini ku coba mencari pengantimu..
          namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih…

          pernah ada..
          rasa cinta…
          antara kita..
          kini tinggal kenangan…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          SEPOHON KAYU DAUNNYA RIMBUN
          LEBAT BUNGANYA SERTA BUAHNYA
          WALAUPUN HIDUP SERIBU TAHUN
          KALAU TAK SEMBAHYANG APA GUNANYA

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          huhu…. xsesuai ler lagu sepohon kaku ko nak berpoco2…. kalo lagu wana siapa orangnya sesuai cket

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          bagusla kalau ingat Akhirattt…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          poco2 inagt tme dalam lagu jer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          ko bawak lar lagu nih sambil ko bpoco2…kekeke…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          Lagu wana siapa orangnya????
          lagu ape tuu???
          setahu anne lagu wana ORANG BIASA kan??

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          aku xpandai berpoco2…. mcm maner nak berpoco2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          2 lagu baru dia ler n pet dah dwld satu album dia… heheheh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. pEnArI pOcO2 says:

    pet…tukau topik…smbg bicara pasa TA__. ko sambung, x abis taip aku…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. anNeDeSiLva says:

    pet..
    pic poco pakai tudung coklat gambar kartun./..
    asl??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. anNeDeSiLva says:

    mana semua??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. petra@dubies says:

    mana poco2 p…. p tukar pic ker…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • anNeDeSiLva says:

      ko dh tukar pic ke atau tukar email pet??
      atas gambar lain bawah gambar lain..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        aku tukar emil…. hehehhe…
        bagi emil banyak2…. boleh tukar pic gan cepat… heheheh

        bagus x aku

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. paperjer says:

    wah… nk jagk tgok ni..
    donld trump gan martha stewart…
    huhu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. pEnArI pOcO2 says:

    Faizal AF4 nikah orang Temerloh?

    Oleh NIEZAM
    niezam@utusan.com.my

    HAI abang Niezam… dah kena skop ke? Faizal AF4 dah kahwin? Pancaindera tak tahu ke? Mana gambarnya?” kata satu sumber yang betul-betul buat panas telinga.

    Hai dik… Aah orang tak jemput kahwin, macam mana nak siarkan gambar dia. Betul tak?

    Tapi itulah cerita terbaru yang Niezam dengar mengenai juara Akademi Fantasia Keempat (AF4) Faizal yang khabarnya dah kahwin.

    Menurut ceritanya, Faizal dan gadis yang dikatakan budak Temerloh, Pahang itu bernikah kira-kira sebulan lalu.

    Majlis nikah pun khabarnya dibuat secara sederhana dan sorok-sorok.

    Aik… kenapa nak sorok-sorok ni Faizal? Takut Abang Niezam tahu ke?

    Alah… apa nak takut kalau dah benda baik Faizal oii?. Kalau kahwin dengan puteri bunian tak apalah nak sorok nanti Abang Niezam “caras”. Jangan marah ya! Usik saja.

    Tapi seperti diberitahu kepada Niezam, Faizal yang terkenal dengan tagline “senyum sokmo” masa dalam AF4 dulu tu kahwin dengan wanita berusia awal 20-an.

    Mengikut cerita orang Kampung Kerai di Temerloh, Faizal dan isterinya berkenalan semasa Faizal melakukan penggambaran filem Momok The Movie terbitan Metrowealth.

    “Kebetulan pula perempuan tu pun berlakon dalam produksi yang sama dengan Faizal. Ala… perempuan tu pelakon tambahan je,” tambah sumber berkenaan.

    Bila Niezam tanya kenapa agaknya Faizal nak sembunyikan perkahwinan dia? Jelas sumber itu lagi, Faizal mungkin tak nak heboh sebab majlis itu kecil-kecilan saja.

    Sebagai bekas Juara AF, dia mungkin rendah hati sebab dia tak seperti bekas-bekas juara AF lain yang semuanya berjaya.

    Sebelum ni Faizal pernah mengadu kepada Niezam dia sedih apabila orang ramai seolah-olah menyisihkannya.

    Malah hidupnya pernah susah selepas keluar dari AF kerana tak ada undangan untuk menyanyi.

    Atas sebab-sebab itu mungkin dia terpaksa buat keputusan untuk tidak menghebohkan perkahwinannya.

    Tak apalah Faizal, kecil ke, besar ke majlis tu yang penting Faizal dan si dia sah sebagai suami isteri. Itu yang dituntut oleh agama. Buat majlis atas langit sekalipun buat apa kalau membazir? Tak gitu?

    Kalau betullah sumber ini, Niezam ucapkan tahniah kepada Faizal dan selamat pengantin baru.

    NIEZAM: Selamat menyambut Aidiladha kepada semua pembaca kring kring!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. petra@dubies says:

    NANT NAK MINTAK KAK NARA BESAR KAN CKET LER KOTAK PIC NI…. KECIK SANGAT X NAMPAK MUKA KORANG….

    NAMPAK LUBANG IDUNG JE SORANG

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      ala pet nk cri nme la tu…
      huhu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pEnArI pOcO2 says:

      aku nmpk janggot ko jerk…lelain x nmpk…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        nak cari nama aper… tol aper… xpuas aku nak tengk muka korang……
        papejer memang xder pic jadi ko jangan nak komen lebih2

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          relax la..
          bru komen sket dh mare2.. huhu..
          tpi mslahnyer cmner nk ltak pic hah!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          huhuhu…….

          x marah ler… mana aku marah

          en. gravata. com ikut arahan dia….. pastu ko bukak emil ko bia dia hanta pngaktifkan …. ko aktifkan n masukan ler pic ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          agak ssah gak tu.. xper aq cber..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          paperjer…jgn lupe pastu belok kiri belok kanan, pusing belakang, depan balik pastu lurus tau…pastu three…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          cube2 pun gan lak ko terus ilang dari cni…..
          ingat ko kener guna emil yang ko guna kat BN ni…..
          mcm aku ari 2 xkuar2 sebab salah emil… hehehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. pEnArI pOcO2 says:

    pet…ko mengata aku yerk…jap jerk aku ilang trus ko kata aku berak ker aper ker…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. petra@dubies says:

    anne lak ilang…….p mana lak minah ni…….
    asyik ilang je dia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pEnArI pOcO2 says:

      gambau tukau2…janggot stil sama…huhuhu…
      mengalahkan datok k…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        nampak lak ko janggot aku….. mata ko memang power ler poco2

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hothotheat says:

        erm..tumpng pertanyaan la..
        cmner korng ltk dsply pic nh..
        haih..
        na jgk…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pEnArI pOcO2 says:

        tau xper…janggut ko tuh aku leh nmpk kutu sdg berjalan2 anak branak…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • weiya says:

        salam…takper poco weiya nampak pic baru poco..tapi weiya tak nampak janggut pet..weiya nampak tang dahi dia tu..hehehhheheh jgn mrh…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          paperjer pesal ko nak gelak ni…
          huhuhu

          wieya nak kutuk aku ler 2…. tau ler aku dah hampir botak… hehhehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          botak ker…? xnmpk pon…
          kata org kalo botak dier tue kaya kan kan kan…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          tak kutuk la…gurau jer…tunang weiya pun sama ngan pet..umo muda g

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          aiiik…camna boleh jd camnie nie…ko nmpk dahi, aku lak nmpk janggot…lepas nie ader lak yg nmpk taik lalat kat idung pet…huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          nant aku kaya ler 2….kaya mcm kak nara
          hehehehe
          aku xder tahi lalat ler kat muka…
          heheh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          kalu umo baru 23 tahun…dahi dah luas…tak lama botak la tu..pet jgn mrg erk..tunang weiya pun mcm tu..agaknya pk mslh dunia kut….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          bkn stakat masalah dunia jerk, masalah gf banyak, mana satu nak pilih nie. lgpon sume kene belanja tu pasal aaar duit cpt hbs…pikio pasal duit hbs lar tue…huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. petra@dubies says:

    hothotheat

    ko cari
    en. gravata. com ikut arahan dia….. pastu ko bukak emil ko bia dia hanta pngaktifkan …. ko aktifkan n masukan ler pic ko

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. pEnArI pOcO2 says:

    pet, aku kalo ceta pasal taik mmg lar x malu, tp kalo ko ceta dan luahkan cinta pada aku (huhuhu)…malu besar aku pet…kekekeke…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. paperjer says:

    huhu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. paperjer says:

    wei pet pastu cmner lak..
    x der paper pun..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. anNeDeSiLva says:

    amenda en.gravatar.com tu?

    ko mang tak leh jadi cikgu arrr pet..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. paperjer says:

    aik ad lak tdi x der..
    huhu..
    cmni pnyer ssah jer la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. petra@dubies says:

    korang kener ucap tme kasih kat aku tau…. heheheh
    aku punyer intenet blur le tadi… heheheh,,,, kecian kat korang tunggu aku kan…..

    aku tau le aku ni yang paling korang sayang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. aries_april says:

    even umah aries ada astro…
    cam xda TV ja…
    dh jd hak milik kkal ank sedara…
    citer2x kat TV tu…
    lbh kpd x nengok la…

    nnt aries ada ank…xnk ltak astro kat umah…
    siang smpai mlm…ngadap TV ja keja dia orng…
    study mls…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. pEnArI pOcO2 says:

    weh…jap lg aku nk kuar, pastu three…trus balik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      nk blek dh…
      bru kul 3 poco…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        malu nak cakap 2… dia sakit perut…. nak p klinik… xpun dia dah tercirik kat seluar….terus ler balik xkan nak dok ofice lagi…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pEnArI pOcO2 says:

        aku x duk sgt lam opis…
        aku keja kat luar, best tau…
        hbs keja luar trus balik, sapa tau…
        korang gak yg tau…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          amboi pet…sedapnyer mengata aku, entah betul entah tak ko nih…jgn2 ko yg sakit perut tak…tadi ader lesap japs…g toilet lar tue…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          weiya pun nak….dah ler raya pun keje..nak berhenti la

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          wah.. pas ni aq nk kjer nk ko jela..
          poco2..
          huhu..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          boleh…boleh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          huhuhu… td intenet aku blur jap…
          ari ni aku xberak lagi ler… kentuk pun x lagi ari ni….

          hothotheat mesti xdapat buat lagi 2….msti dia tengah pening nak letak pic dia 2… hehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          korang kejer le ngan aku…. dari kol 8.30 smpai kol 6 chat je….. layan BN jer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          keja ngan ko nk watper…
          x pernah kentot…kan seksa tuh…gaji pon x dpt…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          klu dh ari2 asik chat..
          pning pala lak aq nti..
          krje gan ko pun watper..
          tah2 nti jdi kuli ko lak…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          aku baik ler aku x buli orang pun.. hehehe
          bukan mcm poco2
          nant dia paksa korang makan tahi lembu dia

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. aries_april says:

    dpt psng grng sjuk2x gini sdp gak ni..
    hehehehehe…
    pa menu ptng korang?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. aries_april says:

    poco…
    ko nya tnang blik x g dri london?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. aries_april says:

    omputih x nk lak…
    e-boyfriend aries dlu..ptih…htm…smua ada…
    hehehehehehe

    aries nk psn coke tin…
    leh x?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      boleh je kalo tunang aku… tp xtau le sebab bukan tunang aku…

      nant ko pujuk poco2

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pEnArI pOcO2 says:

      ish…punyer lar melambak coke tin kat msia nih…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aries_april says:

        actually…
        aries ni mnat yg bkan2x…
        aries ska smpn coke yg tin nya…
        whatever la dr ngra mn pn…
        ska sngt bt collection…

        bleh x poco?
        klau snggup bli…
        aries bli ikt mta wang sna…
        klau nk skli ngan tax pn aries snggp byr…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pEnArI pOcO2 says:

          huhuhu…payah banget lar kalo mcm nih…
          bf aku tuh susah banget lar, xtau nk ckp aper…
          asal xnak kim kat datuk sahrul khan, dier kan selalu g sana dan dtg sini…huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          yer ker aries…abang ipar tunang weiya pun kumpul barang sama..dah banyak size…design dia ade tau…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. pEnArI pOcO2 says:

    weh korang sume…
    tukau topik lar…
    pasal raya qurban kat tmpt korang ker…
    kan best ceta pasal tuh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aries_april says:

      jab la poco…
      aries nya prmntaan cam na?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pEnArI pOcO2 says:

        tak tau lak aku aries…
        x brani nak sound kat bf aku…ko lar sound kat dier…
        asal ko jgn kebas dier dr aku, udah ler…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          kalo dia kebas tunag kio…. ko ambik ler aku poco ganti tunang ko…
          nant ko leh bagi aku makan kek lapis tiap2 ari

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. pEnArI pOcO2 says:

    aku ni penyabar nyer olang lar paperjer…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. petra@dubies says:

    artis malaysia yang mempunyai muka paling KAMPUNG

    1 REMY ISHAK
    2 AIZAT AF
    3 NURKHAIRIAH
    4 DAYANG NURFAIZAH
    5 SITI SARAH
    6 MAWI
    7 ………………………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. pEnArI pOcO2 says:

    amboi pet, ko nak aku amik ko ganti tng aku…
    sbb ko nk mkn kek lapis aku yerk…
    nanti lar, tak amik ko pon aku ttp bg ko kek lapis gak…
    mcm2 tajuk ada :

    KEK LAPIS TAHI LEMBU
    KEK LAPIS TAHI LALAT
    KEK LAPIS TAHI MINYAK
    KEK LAPIS TAHI KUKU
    KEK LAPIS TAHI DADAH

    sume sedap nih pet…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. aries_april says:

    poco..
    cam na?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. petra@dubies says:

    hothotheat ko kener aktikan guna gravatar yang dia send kat emil ko… lagi senang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. hothotheat says:

    probnye ble da confrm kn..
    mcm 2 je..ta de pe2 perubahan pon..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. hothotheat says:

    tade pon email die bg ka ak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. anNeDeSiLva says:

    aries ada lg x???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. petra@dubies says:

    PAPEJER dulu aku kejer kat SYARIKAT UNIPERKASA…….

    kat kat kat BASstop taman dato harun… kawasan kedai mamak 2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. anNeDeSiLva says:

    aries??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. pEnArI pOcO2 says:

    bye aku kuar dulu…
    salam sume…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. ladybird says:

    salam sume. x ramai hari ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. anNeDeSiLva says:

    pet firstly anne mang nak kasi taw ko..
    anne bebetol nak muntah darah bila ko kata ko hensemm…
    mana ada hensem kalau puji diri sndri..
    riak lak tu lg dosaa…
    muntahhh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      jahat annne…. huhuhu,,,,, sedihnyer rasa,,,,, hehhehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ladybird says:

        cmne pet? bkenan x dgn gegel 2?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          selamat pet akak… gegel 2 balik KG datuk dia tme ayah nak kenal kan…. jadi xkenal lagi le dia…. selamat….

          xsuka kat dia sebab dia tua 1 tahun dari pet

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ladybird says:

          jumpe lah dulu mane tau kot2 kenan. ntah2 cun mcm artis mlepas ko pet

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • weiya says:

      heheheh…ambik ko pet…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • paperjer says:

        mari kte glak sme2 weiya…
        wahkahkah….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          jaht ko kan….. hehehe
          nant kalo ko kener mcm aku mst ko rasa mcm aku gak

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          kener cm ner lak…???
          sbab aq x kan dpat pmpuan tue nyer….
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          kalau takmo kena..
          takmola bangga diri sangat..
          bkn anne jek perasan taw..
          kawan2 lain pon dok ckp benda yg sama..
          sebelum ada yg sambung muntah darah..
          bek dihentikan penyebaran virus pet tu….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          ape la pet…tua 1 thn pun ape ade hal..nabi dulu beza 25 thn tau…tunang weiya pun muda 1 thn dr weiya..kwn weiya yg kahwin last week tu..dua punya suami muda 4 thn.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        bkn jahatla..
        kenyataan..
        anne dh nak kena saket usus..
        urat kentot pon dh hampir putus taw bila ko kata ko hensem..
        ishhh..
        udah2ltu..
        kalau bebenor ko hensem nanti adalah org lain puji……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          anne…ko betul2 bg kat pet ari ni..biase dia jer yg kene kan org…..weiya gelak sesorang kat ofis…..hehhehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          anne sampai ati tau,,,,,
          xper kak ladybird aries gan anne je yang penah tengk pic aku……

          ko je yangckp aku x ensem dorang x cakap pun… ader peluang lagi ler orang akan cakap aku esem

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          klu aq ckap ko x hnsem cmner lak pex…
          hehehe…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          kita bkn hensem paras rupa..
          hensem tu biaq kat hatiii…..
          abes dok bangga kata hensem..
          mau anne tak kena barah kentot…
          weiya dok gelak2 kat opis silap2 kentot pon sembelit nanti..hahhahahahaha
          amekkk baaboommm..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ladybird says:

          anne lama x on9.. pet biasa la , dia kan femes kat BN, 2 yg dia rasa kehensemannye tuh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          kak lady…
          pemes ke PET tue?????
          anne lg pemes kot..hahahhaha
          sape setuju angkat kaki….heheheheh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          kak ladybird je yang tau aku ni ensem….
          akak dah tengk pic saya kan…. ensem kan saya ni… heheheheh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        biar berdebooommm sket kasik kat pet….
        tak abes2 ngaku hensem……….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          paperjer nampak sangt ko laki kan… xnak ngaku….

          anne dah pandai nak kener kan aku ni…..
          weiya nant aku balas balik…. asyik gelak je ko kan,,,,

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          anne siap panggil aku VIRUS 2….

          nant aku hantar virus serang pc anne

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          cmner lak ko leh nmpak aq lak pex…
          jmper pun x pnah…
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          kak ladybir….. kak pet cakap memang gegel 2 cun mcm amy mastura… hehehe….. tp dia pendek….. pendek2 xnak ler…. pet tinggi nant pelik jer nampak

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          papejer aku ahli nujum …. nampak jer ko…. hehehehhe
          ko kejer kat ner

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • weiya says:

          bkn pet..biase ko yg kene kan org..sekarang ape ko rasa..tp weiya tak pernah kene pun…weiya ok jer..jgn sensitif k…gurauan buat hidup kita lbh ceria

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          la… ptut la smpi skag ko x brbini lagi..
          crewet gak ko ni…
          haha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • petra@dubies says:

          aku muda lagi ler baru 23

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          awat tdi jem kt bn ni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          wei pex aq bkan kjer tpi jdi kuli org jer…
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Danny0range says:

    Xyah ade saluran bru p0n xpe,,
    hujan je hancus,,,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. KLIK says:

    lagi bgus kalau semue sport..!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. ladybird says:

    artis lelaki yg paling hensem sape?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • petra@dubies says:

      pet

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • weiya says:

        pet..rendah tu cute per…lagi pun tua setahun…weiya pun tua setahun dr tunang..tgk hati budi bukan rupa paras

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ladybird says:

          pakailah kasut tumit 7 inci, setel prob.. ko jgn mmilih pet nt x kawen smpi tua..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        ko cube memerasan kan diri lg kan pet..
        alahaaii…
        BN sunyi pasal ko taw pet..
        pasal ko SS…huhuhuhuhu
        udah2 la tu pettt…
        kembali ke pangkal jalan..
        org dgr pet jek dh taw tak hensem..huhuhuhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • petra@dubies says:

        akak leh komen x

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ladybird says:

          no komen…hehehe.. artis lelaki plg hensem aron aziz kot.. dafi pun hensem gak, tp yg paling hensem aksawan malaysia. syed muzafar syukor.. 2 lah katogri hensem

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          ckap psal DR sms trgat lak pelat ‘s’ dyer…
          haha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. petra@dubies says:

    komen dah ber le kat cni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. petra@dubies says:

    komen dah blur le kat cni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. anNeDeSiLva says:

    sape sokong anne undila anne k..hahahahah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. anNeDeSiLva says:

    ………………………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. petra@dubies says:

    pesal aku punyer komen blur kat cni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. petra@dubies says:

    iii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. petra@dubies says:

    pesal aku x nampak semua ko rang ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. anNeDeSiLva says:

    lalalalalalalal….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. anNeDeSiLva says:

    akhirnya dendam sahabat2 ku yg teruk dikitai oleh pet terbalas jua..
    tp ni baru permulaan..
    akan ku perjuangkan semangat kesemua kawan2ku..
    kita kitai2 pet smpai lunyaii….hahhahahaha(mcm penjahat lak rasanya..)heheheheh bedal sajalah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. paperjer says:

    bai2 smua nk blek..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. violet says:

    emm….
    test2….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. petra@dubies says:

    pesal blur ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. violet says:

    mana p suma org..
    dh lik ka???
    :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. ladybird says:

    weiya senang hati , 2 yg bdn cpt naik… diet cket t, baju pgantin x muat. hehehe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. pinkypanthers says:

    hmm…..
    pe2 jerklah astro….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. lyana says:

    hai, ada x sape2 kat sini yang tahu crita dan email dindong dantes iaitu pelakon filipina yang tengah hot kat astro prima dlm crita dyesebel sebagai juan fredo?pls tlg carikan….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. Wallah says:

    xtau nak komen apa.wakakakaka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. porno izle says:

    Hey dude, was just surfing through the www looking for some information and stumbled across your site. I am impressed by the design that you have on this blog. It shows how well you get this subject. Bookmarked this blog, will come back later. You, my friend, ROCK!!!. Mucho love from arbeitsrecht wiesbaden

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0