Written by AbangNara | May 11th, 2011

siti saida

Akhirnya suami Siti Saida, kakak kepada Siti Nurhaliza,  Mohd Ghazali telah mendakwa yang Saida angau dengan lelaki lain semasa masih bergelar isteri kepadanya. Kata Ghazali:-

Bila saya siasat dia tidak mahu mengaku. Tapi bila saya sudah jumpa gambar-gambar dan SMS ada sayang, itu bukan rakan biasa. Saya sangat sedih, kecewa dengan isteri saya. Dahulu, dia seorang yang sangat lemah-lembut dan sekarang lupa tanggung jawab. Saya harap hakim boleh beri nasihat. Apa salah saya sehingga dia buat begini? Saya kasihankan anak-anak. Mereka sampai tidak pergi ke sekolah. Dulu dia tidak begini.

Ghazali berkata begitu selepas mengkantoikan Saida di dalam sebuah kereta bersama lelaki lain yang dikenali sebagai Hafiz Che Mat. Di dalam telefon bimbit yang dirampas daripada Saida, terdapat SMS yang mengandungi perkataan sayang, rindu dan sebagainya. Malah ada bil yang menunjukkan Saida bergayut sehingga berjam-jam bersama dengan lelaki terbabit. Kata Ghazali lagi:-

Saya telah tanya pada lelaki itu jika dia tahu Saida adalah isteri saya? Waktu itu, Saida menjawab lelaki itu mahu memulangkan telefon bimbit miliknya. Saya rampas telefon bimbit tersebut dan jumpa khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mengandungi perkataan seperti sayang, rindu dan sebagainya,

Nampaknya kes ini semakin rumit. Adakah memang benar Saida sedang angau bersama lelaki yang bernama Hafiz Che Mat ini? Siapakah lelaki tersebut? Adakah seorang yang kaya raya? Sama-sama kita nantikan penerangan daripada pihak Saida pulak di prosiding seterusnya. Sumber berita Mstar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

168 responses to Saida Didakwa Angau Dengan Lelaki Lain Punca Pergolakan Rumah Tangga

  1. farah says:

    apaalaaaaaaa~ awal2 je nampak baek. -,-‘

    0

    0
    • TAURUS says:

      LAKI SAIDA NI KAN ORG KAMPUNG AKU…SAIDA NI KAWEN DGN ORG KG.BAHAGIA TELUK INTAN PERAK…MERTUA SAIDA NI ORG ALIM..ADA BINA TASKA DEPAN UMAH UTK ANAK2 KECIL KAMPUNG AKU…LAKI SAIDA NI PUN BAIK ORGNYA…X TINGGAL SEMBAHYANG..KALAU ADA KENDURI KAT KAMPUNG, LAKI DIA NI RINGAN TULANG..RAJIN TOLONG & BGOTONG ROYONG SESAMA ORG KAMPUNG….AKU KENAL LAKI DIA NI DR KECIK….HORMAT ORG TUA…TP SAIDA NI MMG JENIS X SEDAR DIRI..DULU MASA MULA2 KAWEN, BALIK KAMPUNG PAKAI TUDUNG…SKRG TUDUNG DIA DAH MELAYANG….KESIAN AKU TGK MERTUA SAIDA NIE…BYK BERJASA PADA ORG KAMPUNG…DPT LAK MENANTU MCM HANTU…MMG BETUL PUN SAIDA NI MENGGATAL DGN LAKI LEN…. LAKI DIA BALIK KAMPUNG MENGADU KAT MAK AYAH DIA…SAIDA MNTK CERAI….MENANGIS MAK AYAH DIA DGR ANAK DIA CITER MCMTU….BANGANG PUNYA POMPUAN….DAH ELOK2 DPT SUAMI N KELUARGA MERTUA BAIK, PEGI BUAT JIJIK BLKG DIORG…

      0

      0
      • alfonso says:

        dulu dia blm artis tu yg sopan santun kot skrg dah fofular ehhh fofular keeee

        0

        0
        • laracroft says:

          Astagfirullah hal aazim…kalo betul la ape taurus kata tu, tak patut saida buat mcm tu..fitnahkan suami semata2 nak bercerai ikut nafsu..dr bunyi msg diterima suami die blh buat kite fikir saida ni bukan2 sbg pompuan ,sy tak nafikan ade pompuan yg berperangai memalukan ni,makin banyak pompuan pe’el buruk mcm ni,ade cerita isteri berkhalwat kt hotel ngan lelaki lain la..ibu anak tiga khalwat kt rumah sewa la,dera suami .merek2 ni yang mencemarkan nama baik kaum pompuan, sudah terbalik,kalo dulu penuh dengan cerita isteri2 tabah,skang penuh citer isteri memberontak wat pekara bodoh..ctnya alasan berkhalwat utk balas dendam..untuk apa?lgkan saida da kahwin berbelas2 tahun,kenapa tidak semasa hayat ayahnya die melakukan perkaran ini,dan kenapa mesti selepas bergelas artis? dan kalo betul la pulak tuduhan suami saida, harus kemukakan bukti kukuh sbb kalo tak jd fitnah pula..so dunia artis tak tau kita nak pecaya sape ,memasing tuding jari,diri sendiri kononnya mangsa..Allah SWT sahaja yang mengetahui..artis susah utk dijadikan idola..kesian kt anak2 diorg mangsa perbuatan ibubapa..

          0

          0
        • artis NERAKA says:

          aku ingat dulu ader owang cakap SAIDA nie la yang bek..betol..hubby die yg salah…

          but..

          ak mang da taw da…
          mang guwl laa salah..

          dunia da kiamat..
          ak berharap xkawin ag better..

          better 24/7 tuk cari pahala dri kawen buang mase..haha…

          0

          0
        • SITI SAIDON says:

          DAN AKU YAKIN……EX HUSBAND DIA ADALAH ORG PALING MENYESAL KAT DUNIA NI..SEBAB MENGIZINKAN SAIDA MASUK AKADEMI FANTASIA….AKU YAKIN….

          MUNGKIN ADA HIKMAHNYA…

          0

          0
        • SITI SAIDONN says:

          DAN AKU YAKIN……EX HUSBAND DIA ADALAH ORG PALING MENYESAL KAT DUNIA NI..SEBAB MENGIZINKAN SAIDA MASUK AKADEMI FANTASIA….AKU YAKIN….

          MUNGKIN ADA HIKMAHNYA…

          0

          0
      • laracroft says:

        Astagfirullah hal aazim…kalo betul la ape taurus kata tu, tak patut saida buat mcm tu..fitnahkan suami semata2 nak bercerai ikut nafsu..dr bunyi msg diterima suami die blh buat kite fikir saida ni bukan2 sbg pompuan ,sy tak nafikan ade pompuan yg berperangai memalukan ni,makin banyak pompuan pe’el buruk mcm ni,ade cerita isteri berkhalwat kt hotel ngan lelaki lain la..ibu anak tiga khalwat kt rumah sewa la,dera suami .merek2 ni yang mencemarkan nama baik kaum pompuan, sudah terbalik,kalo dulu penuh dengan cerita isteri2 tabah,skang penuh citer isteri memberontak wat pekara bodoh..ctnya alasan berkhalwat utk balas dendam..untuk apa?lgkan saida da kahwin berbelas2 tahun,kenapa tidak semasa hayat ayahnya die melakukan perkaran ini,dan kenapa mesti selepas bergelas artis? dan kalo betul la pulak tuduhan suami saida, harus kemukakan bukti kukuh sbb kalo tak jd fitnah pula..so dunia artis tak tau kita nak pecaya sape ,memasing tuding jari,diri sendiri kononnya mangsa..Allah SWT sahaja yang mengetahui..artis susah utk dijadikan idola..

        0

        0
      • kakakku says:

        syurga di bawah tapak kaki suami bagi perempuan yang telah bersuami. Ingat la saida oi…. esok2 kau jawab la kat ‘SANA’……

        0

        0
        • kisah ni patut dijadikan pengajaran kepada perempuan2 kat luar sana tu….pandai makan tak semestinya pandai sorok…lama2 mesti kantoi jugak

          0

          0
        • luvie says:

          ish2 aritu sy baca di murai, c saida salahkan suami dia..rupa2nya dia pla yg buat perangai…ciss..tyme d af, bukan main g kunu rindu family dia kunu sambil menangis jumpa anak2 dia n suami dia..skali kluar dr af…baru tau perangai sebenar bla jd artis..semua yg jd artis… perangai pun berubah…

          0

          0
      • ninoo says:

        bodoh la saida nie…cuba la muhasabah diri….blm tntu laki 2 dpt bagi apa yg suami dia bg….jgn mnyesal cm dlm drama dh la…last2 cri suami lps kna main…buat malu nm siti ja adik-bradik dia nie

        0

        0
        • virgo says:

          ct pon same laa…bukan setakat adek beradek die jew…tp ct ni pandai cover line..sbb orang terpegun ngan sora die..maka org pon terlupa laa pula prangai burok nye tu…family tunggang terbalek….

          0

          0
        • silentgirl says:

          yupp..aku sokong ko virgo…ct pndai smpan…cm minah prasan ni xpndai smpan..same gak ngan saerah tu…tau2 perot da mboyot..memalukan sgguh! buruk btol prgai ct n adk bradek2 die ni…minah prasan ni da syok la knon msuk dunia artis….husband plak jnis org baek2 mst ckp pn soft spoken je..tu yg minah ni pijak kpala..pastu pndai plak buat cte laki die x rspek arwah ayh die..ishk2…mc haram prgai die ni! klu da gatal tu…xpyh tgu msuk af la…tp sbb die msuk af la wat die lg gelenyar ngan jntn…

          0

          0
      • APAM TEMBAM says:

        F*CK UP sungguh family Siti nih:

        1) Cik SIti ramapas laki morang nak dapat datuk tua kaya.
        2) Cik Siti Saerah lak dengarnya baru nikah dapat lahir anak.
        3) Kakak pulak nak mintak cerai sebab ada affair lepas tu selepas bapak dia meninggal baru nak keluar issue nak mintak cerai sebab tak hormat arwah bapa dia. Apahal, kalau betul sebelum bapak dia masih hidup dia dah boleh mintak cerai…kenapa sekarang lepas dah meniggal baru nak mintak cerai ?? Logik ke? Bukan ke isteri mesti taat pada suami lebih dari ibu-bapa mereka selepas berkahwin ?

        Semua nak jadik famous. Siti Saerah pun apa lagu dia yang sedap…hancus…ni pulak Siti Saidah…pulak perasan nak jadik famous…

        Kejarlah duniawi tu…..lepas tu terjun dengan labu-labu kat sungai Pahang….LETIH lah jenis pompuan-pompuan yang tak sedar diri ni…..

        0

        0
        • busy body says:

          Apam Tembam : Cik Siti bukan perampas k..2 mmg jodoh dia, percaya la Jodoh di tangan Allah. yang Saida tu sy sokong, kesian kt hsband dia.

          0

          0
        • xxxxxxxxxx says:

          eleh klau ct mesti nk back up ye.susah betul kalo jadik kipas susah mati ni yek huh

          0

          0
        • APAM TEMBAM says:

          Hmm….jodoh tetap jodoh. Status rampas tu memang dah dichop kat dahi Siti. Story lama macam mana perjumpaan mereka. Affair mereka….etc..etc…ni virus baru nama VIRUS SITI…. merbahaya ni …sebab dah berjangkit kat kawan baik dia si Mangkuk Hayun Kris Dayanti…dua-dua penyanyi….dua-dua dah bergelar HAJAH….dua-dua carik laki TUA kaya…dua-dua jenis perampas….sekarang ni VIRUS ni menular ke kakak dia SAIDAH. Kalau la Siti Saerah tu cun, dah lama ATUK anggau pinang buat stock no.3 or 4.

          – APAM TEMBAM buat orang GERAM –

          0

          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          nanti si saida tu dapat laki lebih terok dari laki yg sekarang ni….tuhan maha adil …….minah jambu kesian anak2 dn laki dia……bang nara kt mana alamat laki dia tnggal ni ? minah jambu nk offer laki dia jadi laki minah jambu….minah jambu pn lom kawin ni ..mateair pn tkde……

          0

          0
        • TABUAN says:

          @Minah: Macamana nak ada matair… mu 24jam asyik mengadap computer aje! hehehe!
          Jgn marah minah… kalo marah nanti computer kena jual!
          ahaks! :D

          0

          0
        • Anabobo says:

          Ko ingt dtuk k tu kaya ke lg??dh nak muflis ko tw x.umah dia kt bkt antrbngsa tu da kne lelong dlu,tp ct yg bli.
          Skg ni ct yg tanggung laki dia.

          0

          0
        • baby says:

          perampas bermaksud merampas sesuatu yang menjadi hakmilik org lain…sama je lah ngan siti..dia merampas datuk k dari isterinya tengku zawiyah…dan semua org tahu tengku zawiyah dan datuk k adalah peminat siti sehingga terlalu minatlah mendorong tengku zawiyah sekeluarga menjemput siti makan malam dirumah mereka dan dari pertemuan itu telah berbunga bibit bibit cinta antara dia dan datuk k.. pernah dgr peribahasa apabila susu dibalas tuba inilah yg terjadi.

          0

          0
      • Anonymous says:

        prempuan bangangggggg….!

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          tkde kau je lah kawin ngan minah jambu tabuan !!!! ape2 harta yg kau ada???? lembu kerbau ????? pokok2 getah minah jambu tk main eh !!!! computer mesti mahu ada tau !!!

          0

          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          eh ye ke anabobo??? eh camana minah jambu leh tk tau ni? kesian nye minah jambu ! benda2 yg simple2 cam gini minah jambu tk tau………nasib baik ada anabobo yg kasitau …thank Q anabobo lov uuuuuu

          0

          0
      • SITI SAIDUN says:

        DAN AKU YAKIN……EX HUSBAND DIA ADALAH ORG PALING MENYESAL KAT DUNIA NI..SEBAB MENGIZINKAN SAIDA MASUK AKADEMI FANTASIA….AKU YAKIN….

        MUNGKIN ADA HIKMAHNYA…

        0

        0
      • mie says:

        ya..betull.. Saya pun se kpg …

        0

        0
      • X says:

        TAURUS..U DUDUK LORONG M*N**RI KE????
        HAHAHA

        0

        0
    • onerepublicc says:

      Biar la kalau Saida nak cari kebahgiaan sendiri…Nape kalau pmpuan nak tukar pasangan kena kutuk tapi kalau lelaki curang dgn isteri dianggap perkara BIASA je? Tak adil…GO SAIDA GO…

      0

      0
      • Jarr says:

        Kesian bila ade org buat statement gini tanpa pengetahuan yg luas.
        bukan masalah pertikaikan hak ke apa.Hak seorang isteri itu pasti selagi ianya tak melanggar hukum syarak.
        dah kalau sampai bermaksiat dlm status masih isteri orang itu cara cari kebahagiaan?

        Manusia yg bodoh bila diam,orang takkan tau dia bodoh.Bila dah bersuara camnila kuar statement bangang sebangangnya,

        0

        0
        • abc says:

          sy seorg wanita yg bersuami.syurga isteri di telapak kaki suami.seorg isteri wajib mencintai suaminya selagi si suami tidak melanggar mana2 hukum syarak.haram bg isteri mencintai lelaki lain apatah lagi berhubung dengan lelaki lain tanpa kebenaran atau pengetahuan suami.

          0

          0
        • Pak Don says:

          apa ke bangangnya onerepublicc ni..bodoh piang pnya org..akai xda kot..n org2 yg like status dia 2 spesis2 bini curang la 2…

          0

          0
        • Ann says:

          Betul2….

          0

          0
        • aenalthafunnisa says:

          stuju dgn Jarr…sy gak pompuan…tp..ttp mrh dgn peel pompuan yg jenis Saida ni…mintak dijauhkn la peel mcm gini…amin…suke statement last skali tu…
          “Manusia yg bodoh bila diam,orang takkan tau dia bodoh.Bila dah bersuara camnila kuar statement bangang sebangangnya”..so…ckp kne ada ilmu..jan pakai emo..tu jdnye…

          0

          0
      • boy says:

        x sekolah per jwp cm nih

        0

        0
      • Pinkish says:

        ada agama ke x.nape menyokokng maksiat?????????????????

        0

        0
    • SITI SAIDAN says:

      DAN AKU YAKIN……EX HUSBAND DIA ADALAH ORG PALING MENYESAL KAT DUNIA NI..SEBAB MENGIZINKAN SAIDA MASUK AKADEMI FANTASIA….AKU YAKIN….

      MUNGKIN ADA HIKMAHNYA…

      0

      0
  2. snep says:

    awesome la

    0

    0
  3. nema says:

    klu btollah cerite tersebut .. dah kire agak melampau..sbb dy kate nk bercerai sbb husband dy xhormat arwah bpk dia.. ape2 lah saida ni..dahla xpopular tp nk wt perangai camni plak

    0

    0
    • siti kepoh says:

      ingatlah wanita….dosa nusyuz itu tersangatlahhh dasat balasannya…kat dunia pun boley dpt cash….tengok noraniza idris je cukup..sanggup tinggalkan suami tuk lelaki kaya….akhirnye?? apa jadi? wallahualam

      0

      0
      • gugu says:

        noraniza tu tgalkan laki dia sbb laki dia tu yg xleh pakai…bini sibuk keje dia duk goyang kaki kt umh.makan duit pekerja n main ngan penari2 bini dia…bini mana leh tahan perangai suami mcmtu…

        0

        0
    • secret says:

      hehe… ape la awak ni.
      cerita dalam mahkamah je leh dipercayai 90% ke atas. luar mahkamah, jgn percaya sangat. kelakar gila bila ada orang yg percaya pada gosip!!! huhu mane ade orang nak ngaku dia berak kat tengah jalan wey.. kecuali dalam keadaan2 tertentu. huhu

      kelakar
      kelakar
      kelakar

      hahaha

      0

      0
  4. Hamba Allah says:

    Astagfirullah Al-Azimmm

    0

    0
  5. aaaa says:

    aku dah agak dah….
    betina ni dah lupa daratan…
    nak jadi kaya macam adik dia la tu…
    lepas ni tgk la mesti mati kena langgar lori taik sbb curang dgn suaami

    0

    0
  6. sarah_nina says:

    wallahualam.. hanya allah yang mengetahui..
    tapi kalau betul seperti yang didakwa.
    mungkinlah.. dah popular.. ramai orang dah kenal..hmmm..

    0

    0
  7. ntah says:

    ee…ntah hapehapela die ni..kesianla kat anak2 tu..apela dosa diorg dpt mak mcm saida ni..huhu

    0

    0
  8. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    alahhhhhhh biar je lahhhhhhhhh nk buat cmana…si saidah ni dh tknak ngan laki dia lagi….peduli kn lahhhhhhhhhhh jangan nk stress kn diri tu nk pikir saida itu ini lantak dia lah ape dia nk buat……jadi suami saida bertenang dn bersabar ye….kalau u tk salah u jangan pikir2 tapi kalau saida yg salah tuhan maha mengetahui nye ok sabar ok be coollllllllllllllllllllllllll

    0

    0
    • kak nam says:

      mgkn ex hubby dia akan dpt ppuan yg jauh lebih baik dr si saida…. saida dah gila glamer…. anak ke mana… laki ke mana….

      0

      0
  9. joj says:

    Dah perasan dh pun….coz dia je yg semngat dh pisah…tp xpela mungkin jdoh nye setakat ini…pasa si suami sabar ini dugaan n ujian dri yg di atas mana tau anda akan dpt yg terbaik dri dia ….

    0

    0
  10. LuSelipar says:

    ni skrip kt mahkamah syariah ke???

    0

    0
  11. elis says:

    hah bagus, percaya sgt ckp mamat ni… kalau si saida ni btul2 jahat, die boleh cerita mcm2 yang die kena dr mamat ni, kau pun satu saida, alang2 org tuduh kau memacam, kau terus terang je la kat sume org, siapa mamat ni sbnrnye.. aku simpati siapa2 yang jadi bini baru die nnt..

    0

    0
    • rotii says:

      erk??!! apekah perangai sbnr mamat tu? knp? suami dia pun curan ke? hahahaha smkin konpius! anyway, kite xle dgr dr sblh pihak jgk kan…..mgkn de sbb knp saida ni curan dgn laki dia….haa…mnela taw…haha

      0

      0
      • rotii says:

        eh, knp aku type curang jdi curan? hehehe

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          jari kau tu cacat tk rotii????????? cuba kau tengok jari kau !!

          0

          0
      • zaia says:

        hah!ntah2 suami dia ni yg ‘mcm2 hal’ sblm nie..dh trlalu kenyang mkn hati kot saida nie..huhu

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          makan hati pn takan lah baru sekarang mate tu tebukak ?????? kenape tk dari dulu lagi ????????? dh betaon2 kawin baru mate tu tebukak kate laki tu tk hormat bapak dia !!! bulshit kn !!!!!!! mengarot !!!! anak dh empat baru lah nk buat hal !!! cian kan anak2 dia….nk manje ngan mak …….mak pulak buat hal ada jantan lain !!!!!

          0

          0
        • zaia says:

          huhuhu..tk berani ckp lebih2 sbb tktau ape sbnrnye msalh rumahtngga dorang tp 2 je yg mmg sgt2 tk patut,curang semasa jd isteri org dn tk jalankn tnggungjwb d sbbkn sibuk mnggatal dgn lelaki lain..(kalau betol la..)

          0

          0
  12. azalea says:

    nampak je baik kan? takpelah semoga tuhan rahmati mereka. Sape salah sape betul kite takde hak nk judge kan? tp kl betul, hmm ada otak dah boleh fikir. fikir2 kan lah sendiri.

    0

    0
  13. alcatraz77 says:

    macam macam jadi bila dah syaitan menguasai diri….

    ingat2 lah anak yang sedang membesar tu sama…

    jom singgah blog sy pulak… :)

    0

    0
  14. aku la kalau bini dah xmau,dah ada bukti pulak,lepas tu minta cerai,aibkan aku,nasihat xnak dengar,takrugi…….aku buka pintu luas2…sioh!sioh!!!!!!!!!!!..

    0

    0
  15. pic says:

    gila glamor…dah glamor gatai pl…

    0

    0
  16. Suzie says:

    Perangai adik beradik sama jer..tengok la Hajah Siti pun..kebas laki org juga..adiknya pun kawin tak tau la sah ker tidak..so..dia ni..dah terang lagi bersuluh..ada ker bg reason nak cerai kata laki tak hormat ayah dia..perggghhh bagusnya nak simpati masyarakat..sori laaa..kan dah kantoi…amacam..

    0

    0
  17. Zaqyah says:

    hm..kalau pmpuan yg buat slah,hbis sumpah seranah dia kna langgar lori ke apa..aduhai.kalo lelaki wat kat prempuan, korang wat dek ja kn..besa la lelaki, semua bnda bleh buat..huhu
    apa kata, sma2 kita doakan diaorg berbaik n msg2 sedar n muhsbah dri tentg kesilpan msg2..
    cmtu juga dri kta..
    sekian..hehee

    0

    0
    • BumbleBee says:

      i) kalo perempuan yg dok ganggu rumahtangga org lain… pempuan tuhlaa yg jahat. Abis masyarakat dok pandang serong caci maki..( cth waheeda, CT, memey, watie elite, fasha etc)

      ii) kalo lelaki yg ganggu rumahtangga org lain… perempuan(isteri) jugak yg jahatnyer dan dicemuhnyer. (cth kes ni, komen2 kt sini dr atas smpai ke bawah xde pun yg cemuh lelaki tuh)…

      …kesian perempuan. kepada semua perempuan, kasihani lah dirimu sndiri sebelum buat ape2 yg tidak manis di pandang mata…org lelaki tak rugi pun, ko jugak yg tetap akan dipandang hina oleh masyarakat~

      0

      0
  18. hehehuhuhaha says:

    ptt la beriya nk cerai……..

    0

    0
  19. mata kejora says:

    Balak muda kut!! alah bukannya famous pun,muka cengeh..nampak garang..xdak seri nampak pudar.

    0

    0
  20. YANG AKU MELUAT TU ANAK RAMAI JUGAK BARU TENGAH MMBESAR,XYAH JADI ARTIS,DAH LEWAT LEPAS BAPA MENINGGAL MACAM2 .KESIAN ARWAH BAPAK DIA.

    0

    0
  21. tulip says:

    pd fikiran sy lah, takkan lah laki dia xhormat arwah ayah dia kot..kan diaorg lama dah kwen…xkan dari dlu laki dia x hormat ayah dia..kalo betul dari dlu dah keluar ceta laki dia x hormat arwah ayah dia….alasan nak tutup silap dia kot..haha…just anggapan je

    0

    0
  22. mama80 says:

    2 la,biar lg bini nk jd artis. Dh tua2 lak bru nak terjerit2 sana sini. Dh rasa glemer skt bt la pe’el. Hai mcm2 la artis ni!

    0

    0
  23. mulut capoi says:

    Alah baru 1/2 artis saja, nak tumpang nama tok ti,kesian anak2 malu mak nyanyi terkinja2 ,nak jadi artis mesjid runtuh,saida oi hang dah hanyut,sampai ank xgi sekolah betoi ke…esok lusa ank sekolah sekerat jalan ikut jejak mak.kesian anak tu kan rezeki, didiklh baik2 ko nasib baik ada ank., adik ko kaya xada anak.,cuba lu fikir.nanti masa tua ko nyesal tak abih.Mesti suami ko merana cubalah empati,berkorbanlah sikit.Harap2 ko baca leteran aku ni,aku sian kat hang.Anak harta paling berharga.

    0

    0
    • unggas says:

      emm tapikan, nape lak anak2 tak pegi skolah nak salahkan mak je? bapaknye mana? bukan ke kerja bapak pastikan anak2 pergi skolah, cukup duit untuk pakai makan dan tambang skolah?

      0

      0
  24. Blue Aqua says:

    dh jd artis lupe diri…adik beradik perangai = jek…huh!

    0

    0
  25. shidaidris says:

    apabila perempuan/isteri buat perangai….uiiii ramainya kutuk siap doa supaya kena langgar ngan lori taik lagi. masyaALLAH sapa kita sampai nak doakan keburukan orang.

    apa2 pun yang berlaku mesti ada sebabnya kalau pun saida salah x perlu kot nak doa yg bukan2 kita bukan family dia atau orang yg tinggal serumah ngan dia. so, apa pun kesilapan saida itu urusan dia dengan yang MAHA ESA. :)

    0

    0
  26. KANTOI SUDAH says:

    Klu da samapi beriya2 nak cerai, da menggatal dgn lelaki lain, da lupe tngungjawab sbagai istri and ibu, nie bukan wanita..nie betina dowh..

    Tunggu je la bile si Hafiz Che Mat tu tinggalkan dia pulak..baru la merayu2 cam dlam drama nak anak and suami balik..mka pun mmg muka pelakon darama yg jahat..

    tah pape la ko nie saida..’ok la tue’ kpala hangguk ko..!!!!

    0

    0
  27. bijik cili says:

    bodoh punya betina

    0

    0
  28. bijik cili says:

    betina

    0

    0
  29. cik ton says:

    adoii,,mmg dah agak dah,si saida ni lupa daratan,bertahun tahun kawen jd glamer sekejap je dh bercerai berai,,dia buat alasan je yg suami dia tu tak hormatkan arwah ayah dia,pdhal dia dh lame kawen..padahal dia nk tutup kesalahan dia,,sedar2 la saida ooii sblm tlambat,,kesiankn ank2 tu,tak payah la nk kejar jantan lain.suami yg ada tu dh cukup dh..kalau tak xkan la ank smpi 2,3 4 org..duduk la dgn suami elok,,

    0

    0
  30. john says:

    dah agak dah.

    0

    0
  31. julya says:

    salam,

    kita nak percaya pun tak boleh jugak..sebab hanya diaorg je yg tau sapa betoi sapa salah…kalau dlm keadaan marah or terdesak kita boleh jadi org lain…boleh lepaskan diri dgn menuduh or mencari silap org…tapi saya selalu terserempak dgn saida & anak2 dia…..boleh kata selalu….the way dia layan anak2 dia mcm ibu2 lain..penuh kasih sayang….perempuan yg dah kawen & ada anak sejahat mcm mana pun tak kan mungkin lupa tanggungjawap pada anak2…dan perlu kita ingat…perempuan tidak semudah itu utk curang kalau tak bersebab….saya doakan mereka matang dlm membuat keputusan…aminnn….

    0

    0
    • unggas says:

      betul betul.. lagipun kenapa anak2 tak pegi skolah, disalahkan saida je pulak? Suaminya tak hantar anak2 ke skolah ke? Kenapa nak harap isteri je buat semua tu? Bukan ke tugas seorang bapa dalam Islam untuk pastikan pendidikan anak terjaga. Pastikam bayar tambang bas untuk anak ke sekolah, pakai makan minum semua cukup. Nak harapkan pompuan je buat semua termasuk tanggung nafkah pendidikan anak tambang pegi skolah anak semua hooh payahla gini

      0

      0
  32. kuntul says:

    baru masuk dunia artis ekejap da lupe diri..
    dah nak kejar laki kaye lah tu mcm siti..
    kesian kt anak2 ko saida..

    0

    0
  33. mizzs niena says:

    hahaha..2 la kalo kemarok sgt nk jd artis…gila pangkat..gile glammor..ad ati nk ikot adik..adiknye berjaya dgn bakat..pmpn ni???? kalo ak la ladi ank pmpn ni..ak malu nk mgaku…bio tue nti esok tau..xde sape nk bela..merengkok la ko kt umah org2 tua

    0

    0
  34. BumbleBee says:

    kter sebagai org luar x payah laa nk sebok hal rumah tangga org…saper jahat saper baik…mandai2 buat conclusion sndiri… yg artis n teman hidup artis pun x payah laa sebok nk bgtau org keliling punca perkahwinan korang retak menanti belah…settle dlm mahkamah sudah…. motif ko berdua nk bitau org keliling? Untuk dpt simpati? apolaaa…wat malu jer. Sok anak2 ko jugak yg sengsara and tertekan…org2 kt luar sana sebok jd juri baca kisah ko kt internet n surat khabar saper salah saper betul…

    0

    0
  35. Cendana says:

    Kalau adiknye bole ambik laki orang..tak heran la kakak die bole buat perangai cam tu…mmmm

    0

    0
  36. larahati says:

    eishhh…eishhhh..klau benor lh bgai dkata SAIDA 2long lhhhhh kesian ank2..kau nk cri apa lg kat dunia yg dh nak kiamat ni!!! SYGILH KELUARGA AWAK..kpd Hafiz Che Mat tk da prmpuan lain lg keeee????

    0

    0
  37. lady kb says:

    org x pernah jadi artis pas tu jdi artis lupa diri dn kluarga…

    0

    0
  38. zaia says:

    Betulkah ape yg aku bace ni??!
    tp kite tk tahu ape masalah sbenar rumhtangga dorang ni kan,ape sbb saidah jd cmtu,tp kan klu pn ade masalah,hbungan tkleh selamatkn lg, tk payah la smpi nk curang masa masih jd isteri org..brbincang elok2 tkpun brcerai je la dulu bru brcinta ngan org lain!(klu betul la citer nie)
    syg je la dh khwin lama last2 jd cmtu..huhu..

    0

    0
  39. noor says:

    Cerita di makamah saja perlu di dengar. Orang yang beri komen bab kawin tu jika belum berkahwin jangan terus buat kesimpulan. Kahwin memang senang tapi membawa perkahwinan tu memang susah ada naik dan turun. Perlu muafakat dan masaalah perlu dibincangkan, Mungkin sebelum ini perempuan saja mengalah …lelaki selalu menang. Sekarang bila wanita itu dah sedar dia mahukan lebih dari itu. So jangan menuduh itu dan ini…tanpa usul perikasa sebab semua orang tidak suka pada penceraian.

    0

    0
    • zaia says:

      susah gile nk prcaya klu isteri2 org nk curang2 sesaja je tnpa sebab,sebab tu pn msti yg teruk sgt2 smpi pmpuan dh tkleh fkir mana betul mana tk..ramai gak yg dh rse teruk pn tp masih brtahan demi anak2..sape pmpuan dia tau la,aku tk khwin lg tp aku boleh rse la pmpuan cmtu..klu tengok contoh2 dn pe yg aku nmpk pn,pmpuan yg dh khwin susah nk curang la wlupn ade masalah..pmpuan klu dh khwin lbih2 lg dh lama mcm saida,ade family yg sempurna,iskk,tkkn bodoh2 je nk hncurkn demi lelaki yg bru kenal..tp klu ade cmtu,teruk sgt dh pmpuan tu..

      0

      0
  40. along 81 says:

    seram jugak nih baca gosip si saida.ingat2lah Tuhan wahai bini orang,ooiii….jangan nak ikut2 mcam si kris dayanti pulak..! tu KD memang dah sah betina gatal.masih status bini orang tapi dah berzina. hope jgn sampai terkena gitu yek, makcik Saida. ‘benda bawah’ u tu dah tak dara, so lupakan ajelah nak gatal2 ni. ingat anak2, laki & mentua. sigh!

    0

    0
  41. gorgon says:

    aku salu jmp saida mkn ngn laki kat salah sebuah restoran kat taman connaught,cheras…tp dorg bukan berdua,biasanya ade sorg prempuan lg.
    kerap jugak la aku jmp.klu aku p lunch…dlm smggu tu 2,3 kali gak la.
    tp aku tak syak ape2 sebb dorg biasa bertiga.
    nak tya…ofis saida ni area2 situ ke?ke tu restoran dia?

    0

    0
  42. wawa says:

    kes ni mcm kes bf aku skrg…dok angau dgn isteri org…ppuan zaman skrg hancur…xtahu dosa xtahu pahala…sume nak men sebat…tgk saida ni sampai nak cerai…sume godaan syaitan…perempuan jahat

    0

    0
    • Anti -LELAKI BIUL NAK ISTERI ORANG says:

      bf kau tu x hancur ke? x taw dose gak kan? jgn nak salah kn pompuan 2 jew..dah bf ko 2 gatal yaaa amat!!!! kalu betepuk sebelah tangan x berbunyi cik wawa oooi!!!!! dah taw isteri org tinggalkan jew laa yg nak teruskan 2 nape? kene gune2 erk? bf ko 2 pu n 2 x 5 gak ngan bini org 2… ngaku jewlaaa. xyah nak salahkan satu pihak jew.! faham?

      0

      0
  43. Cida says:

    kesiankan anak-anak mereka… kalaulah masa boleh diundur saida tu rasanya tak payah la masuk af pastu jd penyanyi. album tah kemana. cerita nk bercerai jer lebih.

    0

    0
  44. mannspider says:

    Saida? Erkk…..dia ni sapa? Budak AF yg awal2 kena tendang tu kan? Nyanyi tak sedap tu kan?….

    Buang masa je komen..tak de paedah pun…. haihhh

    0

    0
  45. kaki_g0ssip says:

    ermmm x t’kejut kot lau saida ni pragai mcm harem!! tgk muka dh tau.. mmg la layak kena cerai sbb laki dy maku k dpt wife cmni. aku tau skg saida mesti mcm cacing kepanasan sbb huby dy dh wt statement cmtu.

    0

    0
  46. ck slmh says:

    choppp!
    dia ni artis ke?
    haha…

    0

    0
  47. Kronologi kehidupan Impian.

    1) Jadi artis = CHECK!
    2) Cari jodoh kaya = CHECK!
    3) Cerai = [in progress…]
    4) Kawin = not yet
    5) Senang lenang = not yet

    0

    0
  48. ntahapaapantah says:

    booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo………………………

    0

    0
  49. manusia pelik says:

    aku dah agak dah die ni mmg akan buat perangai… alasan cerai pun xmunasabah…. just ckp ‘suami xhormat arwah ayah die’….. rupe2 nyer die nih duk fitnah suami sendri….. saida2.. jgn jd manusia yg terlalu jahil laaaaa… xtau hukum agama ALLah

    0

    0
  50. aku says:

    hah..skang skit2 citer dh kluar…semua org dh tau..si suami ckp isteri tgh angau…kalo betul saida tgh angau .bukti kn betul2…..y si isteri plak mintak fasakh sbb suami xhormat arwah ayah n mgongkong…betul kata korg…knpe lps ayah dia dh xde baru nk mintak cerai…n kalo betul suami dia mgongkong..dia xkn benarkan awak tu masuk AF dulu…hm..xhabis2..isu ini..memalukn dri sndri n kaum keluarga..fikir pasal anak2…sedih….

    0

    0
  51. h says:

    ala saida ni dengki dengan ct nurhaliza dapat kawin org kaya..tu yang dia pun nak gak..bg dia bab dosa..belakang kira ma…ha ha

    0

    0
  52. The Watcher says:

    haha.. mcam kes KD ngn Anang je nie.. jap lg kuar name raul..

    0

    0
  53. nojie says:

    curang ngan suami, derhaka ngan ibu bapa, balasan & hukuman cash..sendiri mau ingat…

    0

    0
  54. ish..ish..isshhh... says:

    langit x selalunya cerah!

    0

    0
  55. tertanya gak says:

    xpaham..xpaham..apa lagi yg di kejar tu?? laki orang pulak ke??

    0

    0
  56. yana says:

    Tolonglah kepada mereka yg komen kata lantak la Saida nak pilih lelaki lain pun…tak kira la kalau laki dia salah or curang pun…selagi status u masih isteri org mana boleh sesuka hati nak wat apa2…maruah wanita kena jaga….walau kita teraniaya ada jalannya…sebab tu Tuhan dah bagi penyelesainya.Kalau lelaki ada kuasa talak,,,kita ada kuasa taklik dan fasakh….so bukan senang 2 org lelaki nak menganiaya kita….cuma kita perlu jadi tabah mahu atau tidak bertindak…?Ingat setiap insan teraniaya Allah dah janjikan hikmah disebalik apa yg berlaku…byk jer kes ibu tunggal yang kena aniaya dengan laki curang,,hidup berjaya……yg penting…kena betullah jalannya……..Wallahuallam……..

    0

    0
    • tak nak sebelah sapa-sapa says:

      awak dah kawin ke belom? biler dah kawin lain dugaanya… mmg mudah nak bercakap ttg maruah, aniaya, dosa,phala etc… kita doakan yang terbaik buat mereka..

      0

      0
  57. sue says:

    sape Hafiz Che Mat ???? da xder bunger lain ker?? bunger da beranak pinak ni gak yg nak nyer…haish!!!

    0

    0
  58. ........ says:

    teori saya ialah…perempuan yg kahwin awal akan ada krisis spt saidah…even bukan artis pu ada yg mcm ni…cuba belajar psikologi sikit…tp wlupun mcmana psikologinya kalau isteri itu mesti taat dgn suami……….ntahlah malas nak cakap panjang2…tulaitu…

    0

    0
  59. aku lahir bulan 12 says:

    like younger sister like elder sister! sama la korang 2 beradik! yg sorang ‘perompak’, yg sorang lagi kena ‘rompak’. dah kena la tu. korang sume….paham sendiri la ye.

    0

    0
    • Baby says:

      aku sokong ..bukan 2 tp 3 beradik…smua sama …lelaki mahupun pumpuan …baik enterframe …mahupun outframe…semua sama……inilah hasil sama acuan

      0

      0
  60. Sagigirl says:

    komen sikit je,sbb x minat dgn minah ni,dh berbelas thun hdup brsama knapa dh fofular jdi mcm ni?agknya kalu x jdi artis minah ni,dh tntu dia ibu mithali dn muslimah kn?

    0

    0
  61. oha says:

    pompuan zmn skrg nie byk yg lupa diri coz selalu dipuji,kiut la,miut la,cantik la,lawa la,comel la n byk lg la la..pirah la boleh belah…belum dpt boleh la…dah dpt,puiiii amik ! bru pdn muka….jahat mana pun sekali seorg lelaki,mesti maukan pmpuan yg setia.baik blum tentu lg tp setia itu sudah pasti…jgn jd dayus buat saje apa yg berhak sapatutnya.(cukup2 pantang pompuan xsetia mcm nie puiii~)

    0

    0
  62. makencik says:

    kalau ikut dalam kosmo,bila kena siasat macm tu at last dia mengaku.lepaskan jelah kalau isteri macam ni.tak ada faedahnya.tamat.

    0

    0
  63. jamal pak tongko says:

    mmmmm…tau lah nnti

    0

    0
  64. i am xoxo says:

    encik suami saida, jgn cakap je, cuba tunjuk gambar2 yg encik suami saida nyatakan itu, baru kami percaya. Lagi bagus kalo encik suami saida kasi tunjuk jugak sama itu sms. kalo cakap je sape pn bole…

    0

    0
    • red3ye says:

      Pada prosiding itu, Saida atau nama sebenarnya, Siti Norsaida Tarudin mengakui mengenai kejadian dalam kereta yang didakwa suaminya itu, tetapi menambah hubungan dia dengan lelaki berkenaan sekadar rakan sekerja

      ni keluar dekat mstar.saida pon dah ngaku hal dalam kereta tuh.nak bukti ape lg..?lain kali.bace bia habis.

      0

      0
  65. rabou says:

    pompuan bodo

    0

    0
  66. mamat says:

    KALAU AKU JADI HUSBAND SAIDA….AWAL2 LAGI AKU DAH CERAIKAN DIA, NAK BUAT APE SIMPAN BETINA MACAM TU, MEMANG PATUT POMPUAN BANYAK DALAM NERAKA, SEBAB BANYAK SANGAT POMPUAN SEKARANG DERHAKA PADA SUAMI, ORANG MACAM NI TAK LAYAK PUN BERLAKI….

    0

    0
  67. baby says:

    saida ni mmg x sdar diri..aku rasa dia x puas enjoy..sbab kawin muda..bangang dapat suami baik dia lak buat perangai.baru jadi artis itu pun x laku peminat lak ciput kena kejutan budaya je lebih.CT lak dulu aku minat dia smua CD aku beli yang original..tapi since aku kawin ngan org yg byk tahu ttg hiburan aku jadi tawar hati ngan CT nak beli Cd X ORI PUN PIKIR 100 Kali.AKU sbolehnya xnak bukak aib org tapi kalau peminat terus terusan ditipu artis hipokrit sebegini kesian peminat..kalau mmg hisap rokok dan sosial jangan tunjuk baik macam wanita solehah..sedangkan INTERNAL ..perhhhh busuk

    0

    0
    • mie says:

      ishh..ishh..ishh…hisap rokok n sosial ni dh lapok la der..xde bkti pn CT buat benda tu..ko je yg caye gn cite2 tu..ko ni 1 geng gan mas idayu laa..dok ngata benda yg sama tp tup2 dia yg trlbih sosialnye..smpai dh dpt ank pn ngaku blm kawin..last2 kantoi jgk..pe cite tu? pasl CT merokok n sosial tu ada kantoi ke? tarak kann..tp adik CT si Saerah sosial tu mmg ada kantoi..hahaha.. leh kali klu x ske gn ssorg tu tgk pd fakta yg btul la derrr…huhu

      0

      0
      • baby says:

        TO MIE ,,ko x tahu takyah tanya aku balik ada bukti ke tak? klu ko nak tahu ko tnya kat empunya diri …ada x dia hisap rokok salem masa konsert blue hypo …lepas dia break ngan zamani..citer lama bangang.mmg hisap rokok ngan sosial dah lapok..tapi xyah berlagak baik..aku x bukak citer pasal mas idayu pun…dan aku x sokong dia pun yang ko gung..gung sgt ngan komen aku apasal.kalau kita jahat jangan berlagak alim..itu je …bukan takde artis yg sosial dan hisap rokok diminati..peminat pun malas nak campur urusan mereka diaorng nak isap rokok ke apa ke lantak lah yang penting x yah munafik.as long diaorng ada bakat..dah cukup buat masa kini..kalau diaorg isap rokok ke apa ke bukan kitaorg peminat nak kena tanggung apa apa pun .just declare

        0

        0
  68. mulut capoi says:

    CT. MASA KAWIN NGAN TOK K..ANAK DARA MASIH SOLO,MUDA,BERGETAH…SAIDA NI ANAK 3-4 ORANG APA NK SODAPNYA ,KENA HIRUP JAMU,POMPUAN DH BERANAK JANGAN CAKAPLA …BENDA DAH LUNYAI, HARAP GAYE JEEE!.RUGI LA KALO ORG BUJANG /TERUNA AMBIK BUET BINI,NI MESTI NAK BUAT MAIN DAN STOK GELI..BOLIHLAH.

    0

    0
  69. DUNIA-DUNIA says:

    sebagai sesama Islam kite sme2 la doakan agar saida ni terbuka pintu hati nk balik ke pangkuan suami dia semula.kesian kat anak anak yg jadi mangsa

    0

    0
  70. lily says:

    la adik dn kakak sama jer…..tok ti jer tak
    insaf lah ko tak selama nyer diatas

    0

    0
  71. Mary (I) says:

    Igtlah..m’cari sesuatu yg baru itu blm tentu m’datangkan k’bahagian pd kita kelak…suami yg baik bkn senang nk cr skg…..hargai lah apa yg ada skg,jgn m’yesal k’mudian..kesian ank2 m’jadi mangsa….

    0

    0
  72. mulut capoi says:

    memanglah laki kerja cari rezeki, kalau bini dirumah tolonglah urus ank2 dan rumah,apa salahnya antaq anak pi sekolah,kalau dah sibuk jadi artis ,agaknya kalau pagi pukul berapa bangun tidur?.Ruginya idup ddunia…..Eeeeeee…..out dunia akhirat.Ada artis tu aku tengok wow kat tv la skin punya cantik ,bila kat luar tengok dekat2 tudia jeragat….tipah tertipu.

    0

    0
  73. memaya says:

    buat suami saida,

    kalau saida bukan lagi isteri yang baik untuk awak, lepaskan saja saida itu….awak sudah nampak saida curang dan saida juga minta dilepaskan, bercerai sajalah…

    penceraian bukan lah pilihan terbaik tetapi ia tetap satu pilihan.kalau penceraian dapat mengelakkan aib kedua belah pihak ditunjukkan kepada masyarakat umum,baik bercerailah…ingat lah yang aib bukan suami-isteri saja tapi terpias dan kesannya juga kepada anak2 dan ahli keluarga yang lain…

    kalau betul awk seorang lelaki dan suami yang baik,insya-Allah awak akan dikurniakan isteri yang lebih baik utk awak…

    0

    0
  74. Pucukpaku says:

    To laki saida tuh…x usah ler berdukacita …ini semua dugaan…entah2 Allah nak hantar bini mithali..lg cantik dr saida…berakhlak mulia…sedih tuh dh tentu sedih…but, Allah lbh sygkan hambanya…kalau jodoh panjang and lbh byk maksiat bini dia buat..nk continue watt haper..wat tanggung dosa jek…Isteri yg baik adalah utk suami yg baik…vice versa

    0

    0
  75. pah SuDip says:

    dasar lupa daratan..wt malu kaum hawa yg len jer…adess da glamer skit lupa diri,lupa suami,lupa status n lupa segala2..awk tuh isteri org bkn anak dara lgi…ade tanggungjwb pd suami n anak2..dunia2 :(

    0

    0
  76. KADOK NAIK JUNJUNG, KATAK BAWAH TEMPURUNG.TAKUT JADI MCM ZAITON SAMEON.

    0

    0
  77. ahmadhaikal says:

    emm..benda dah jadi..saida ohh saida. apsal la jadi macam nih..

    0

    0
  78. SAIDA ..LEBIH BAIK LEPAS NI PI MINTA MAAF NGAN LAKI HANG, SEMUA ORG FAHAM KITA MANUSIA XLARI DARI KESILAPAN.KALAU BUAT MCM TU AKU RASA KO LAH MANUSIA MULIA, AKU ORG ISLAM SAIDAH KENA NASIHAT MENASIHATI,YG XBAIK JADIKAN SEMPADAN,IKUT YG. BAIK,DENGAR NASIHAT ……ORG. KOMEN NI BUKANNYA APA SAYANGKAN R/T KAMU TU.NAK KEJAR HARTA DUNIA SAMPAI BILA PUN TAK PUAS.SEMOGA ALLAH BERI PETUNJUK >KPD. HAMBANYA.AMIN……………..

    0

    0
  79. CT TG KELING says:

    HA22222222222222222222222222 CT SAIDAHHHHHHHHHHHHHHH.WEI GHAZALI KALO KO BACA KOMEN AKU NI. AKU NK KO FIKIR 10000000 X KO NK KA BALIK BINI KO YG PERANGAI CAM ANJING BETINA AKA BITCH TU.

    KO KENA INGAT SELAGI KO TK LEPASKAN DIA KO YG TANGGUNG DOSA DIA.DAYUS KO.

    KALAO KO ANAK ORG2 BAIK2 DIA TK LAYAK JD BINI KO,KO KENA TAHU ISTERI YG BAIK UTK SUAMI YG BAIK.

    TAPI KALAO KO NAK BALAS DENDAM LA HEEEEE KO BIARJA DIA CAM TU BUKAN BOLEH BUAT APA PUN,NK KAWIN TK BOLEH,NAK BERZINA TU KO KENA TNGGUNG GAK SBB DIA BINI KO.KO KAWIN LAIN DULU.GANTUNG SAIDA TK BERTALI BERTAHUN2 BIAR KERING GERSANG SAIDA.TPI AKU RASA DIA PAANDAI MAKAN PIL PERANCANG TK PUN JANTAN TU PAKAI KONDOM.KLO LUPA JADI KRIS DAYANTI OR CT SAERAH. HEHEEEE

    DR PUAKA LUBUK HANTU HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    0

    0
  80. salina says:

    memalukan..ak kalo jdi anak dia…ak xkan mgaku da pmpn ni jd mak ak….

    0

    0
  81. nhy79@yahooo.com.my says:

    rasanya masa dia masuk Af dulu pun maybe laki dia tak bg. Agaknya saida nak sgt2. nk glamer. jd laki ikut kehendak, takut nanti kata kongkong bini. Saida lak wat la kenyataan kata suami bg sokongan, galakan. biasa la…… dunia2

    0

    0
  82. ina says:

    Saida perasan bagus,perasan cantik. dah beranak 4 sibuk nak mengatal dengan laki org. sedarla diri tu sikit. barang dah lunyai…tetek dah luyut jatuh ke pusat sibuk nak mengatal. buat malu kaum isteri jer. tuduh suami tak hormat arwah bapak dia.. memang tak masuk akal.. harap2 dia dpt blssn dr allah secepatnye. menyampah dengan peremouan yang tak sedar diri nie..

    0

    0
  83. ina says:

    saida perasan bagus,perasan cantik,gila b***** kot. ada ke dah elok jd isteri pertama sibuk nak ke laki org anak 3. entah2 laki tu org kaya..kot2 dpt la hadiah mahal mcm adik dia. tu yg beria2 sgt nak jd bini no 2 nak idup kaya. gila punya perempuan. tak fikir anak2. kalo aku jd laki dia, nak cerai ok. tp kau dilrg jumpa ank2. n tak de hak nak membela anak.

    0

    0
  84. Manok says:

    aku betol betol tak puas hati la…tapi aku rasa amir atau man yang akan keluar dari maharaja lawak malam nie….

    0

    0
  85. mazda6 says:

    bodo tau statement manok ni..hahhahaha

    0

    0
  86. Sakit Mata Tengok says:

    Yang salah laki dia la..sapa suruh dia izinkan bini dia masuk AF..biasala dah orang dah rasa famous..ye la adik dia kan orang terkenal dia pun rasa glamour gak la…

    0

    0
  87. putri warijem wariman waringin says:

    saya gadis lawa putih umur 20 mau cari suami orang malaysia..kalo tak dapat bujang duda oke lah tu….

    0

    0
  88. insan biasa says:

    dh agak dh….xpasal2 sblum ni tduh suami dia ada msalah dgn arwah ayh dia kn..hmmmm brtaubat lah..

    0

    0
  89. sentiasa mengingati.... says:

    inilah dugaan dalam hidup berumahtgga…. Allah sedang menguji hamba2Nya… baik saida atau si suami…… jika mereka kuat menempuhi dugaan ini pasti diberi ganjaran yg setimpal, tp andai nafsu mengatasi akal fikiran hanya Allah yg maha mengetahui balasan ke atas mereka samada cepat atau pon lambat……
    Wallahualam…….

    0

    0
  90. town_house says:

    rasa tak terkejut pun…sebab boleh nampak muka minah ni bile masuk af dah macam terikut ikut rentak glamour bebudak lain…orang kata kejutan budaya…..kepada yang suruh suami dia ceraikan je pompuan ni..anda memang jenis tak pikir panjang…aku rsa sebagai suami yg baik..dia mesti pikirkan keadaan anak anak dia..nak membesar camna kalau problem camni..sebab tu dia berusaha nak baikan semula family dia..sebab dia tau yg terbaik utk saida…saida takkan bahagia kalau berpisah..tu semua sementara…dia kenal saida tu …..

    0

    0
  91. naida says:

    apa yg akan nak ckp smua dah ada kat ata
    yg blh aku katakan ialah saidah jadi lah pompuan jangan jadi betina dan rozi oi jglah nak bodek ipar awak 2
    yg salah tetap salah

    0

    0
  92. mamamia says:

    pakcik ghazali..Dah anda yang mmberi peluang sangat….!akibatnyer beginilah….
    makcik saida…sedarla ckit…anak dh 4…bak kate ramai orang..cantik luaran jerlaa…..Dalaman??Anda pikirla sendirik..(kata mamamia,bukan kata2 Nabil…)

    0

    0
  93. Nor Shahirah says:

    ermm mcm2 laa dunie artis ni….pklaa baek2 saida oiii…derhaka kt suami 2 dose besar 2…ko xsyg ank2 k???
    ermmmm

    0

    0
  94. Tina turner says:

    Saida : OK LE TU (sambil tangan buat gaya jari pusing)

    0

    0
  95. kpd adik2, sblm komen tu harap faham, statement tu dipetik dr trial mahkamah, bukan blog atau statement murahan dr majalah hiburan. Btul ke salah ke fitnah ke tuduhan ke, hanya diaorg je tahu. Tp jgn lupe dlm mahkamah dua2 pihak kena hadir so klu mende2 yg tak btul ke apa ke, diaorg akan buat ‘objection’ on the spot dan ble buat kenyataan balas… klu tak de bantahan tu hmm fill in the blank..

    0

    0
  96. pak da says:

    hukum tetap hukum.jgn plk nak suruh ‘go saida go’.itu pun syubahah jugak tu…berpisahlah dgn cara baik…buat bekas suami saida ada hikmah di sebaliknya…ingat hanya lelaki yang baik-baik dan mulia saja diberi dugaan yang berat oleh Allah s.w.t.

    0

    0
  97. Amier says:

    Apakah bila kedua-duanya berpandangan tiada sesuatu pun perkara yang indah sewaktu hidup bersama yang dapat memancar boleh diabadikan?
    Ataukah bila buat keputusan berpisah dipejabat agama atau Makamah Syarie yang di bawa bersama adalah Egoisme masing-masing, ataukah memang benar pasangan tidak dapat bersama lagi kerana salah satunya mengabaikan tanggungjawab?

    Ohhh…..betapa beratnya implikasi keatas diri dan anak akibat penceraian ini.

    0

    0
  98. Gosip layanzzzzzzz says:

    uit sume nk tau tak sape hafiz che mat. ini la dia. sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. pekerjaan byk.. antaranya photographer tok ct nurhalijah punye event. http://www.facebook.com/hafiizhchemat

    ok sume.. layanzzzzzzzzzzzzzzzz.

    0

    0
  99. minah gosip says:

    http://www.facebook.com/hafiizhchemat

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=409371134535&set=t.654782954&type=1&theater

    gosip2. nak tau sape Hafiz che mat. ini la dia. sudah berkahwin. mempunyai seorang isteri yang dlm proses nk kurus. mempunyai 2 orang anak lelaki. bekerjaya sebagai photographer dll dlm setiap event company siti nurhalijah (wajib).

    agaknya time ni kot bertemu jodoh… huhhu.

    apepun, kita layanzzzzzzzz…

    0

    0
  100. Thanks for letting me post! I had a great time learning from this post!

    0

    0
  101. BLaCK MaMBa says:

    apakah PERBEZAAN & PERSAMAAN D ANTARA KE-4 ‘ARTIS’ ini .. siti nurhaliza ~ siti saerah ~ rafidah ibrahim ~ saida. * anda jawab .. anda bagi markah sndiri yea .. makasehhhh!

    0

    0