Written by AbangNara | December 18th, 2014

Pada 10 September yang lalu, Syura telah tampil memberi kenyataan yang dirinya masih lagi mempunyai seorang suami sekaligus menafikan keberantakan rumah tangganya. Namun hari ini di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur, suami Syura iaitu Mohd Fadhly Md Yassin telah mengesahkan bahawa mereka berdua telah bercerai pada September lalu. Kehadirannya ke mahkamah adalah untuk membuat permohonan pengesahan lafaz rujuk yang dibuat secara lisan pada 10 November lalu.

syura sah bercerai

Namun begitu kes tersebut terpaksa ditangguh kerana Syura gagal menghadirkan diri. Kes lafaz rujuk ini akan disebut semula pada 20 Januari 2015. Nampaknya pada penghujung tahun 2014 ini banyak pula kes-kes penceraian yang berlaku. Semoga tahun 2015 akan membawa lebih sinar bahagia kepada semua selebriti tanah air yang sudah berkahwin. Taknaklah kes-kes cerai ini. Tak sedap mendengarnya.

syura

Sama-samalah kita doakan agar kes lafaz rujuk ini akan dapat diselesaikan dengan segera pada 20 Januari kelak. Pasti banyak pihak yang mahu melihat Syura dan bekas suaminya bersatu kembali. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 responses to Sah Bercerai September Lalu, Syura Gagal Hadir Untuk Kes Lafaz Rujuk

  1. pes rupe nye ye says:

    dh cerai tu suda la tk payah nk rujok2 lagiiiii buat hal masing2 sudaaaaa …menyusahkan aje cerai pastu rujok ..eh helo tk penat ke turun naik makamah ??????

    0

    0
    • makcik says:

      bengong punye statement.. ko tau tak setan nirojim ni suke sgt “masjid” yang dibina runtuh bkecai?? bagusla nak rujuk. umpama bina semula masjid yg dah runtuh sblm ni. sb tu islam mudah. proses die di sesebuah negara je yang renyah sikit.tpi kalau ikut, senang je

      0

      0
      • minah jambu sokong thailand says:

        oi helo ! minah jambu ada cakap suroh dorang becerai ! dorang yg nk cerai berai kannnn ! ye lah kalau dh tk sayang n dh tk se se ah lupa pulak lebih baik cerai aje tk payah nk rujok2 sume buang masa aje ! sebelom becerai kenape tk pikir dulu ! bila dh cerai nk rujok buang masa kan ! tk penat ke cerai rujok cerai rujok huh !!

        0

        0
    • akusukadia says:

      i hope 1 day akan ade orang cakap macam tu if u dah berkeluarga n berceraiiii….

      suka tak kalau orang doakan yang buruk2 untuk keluarga u????di saat u need some advice n privacy to settle down your problem????of course tak bukan????so…mind your words pleaseeeee

      0

      0
      • minah jambu sokong thailand says:

        kalau minah jambu senang ajeeee kalau laki yg salah minah jambu akan mintak di cerai kan…kalau sengaja laki nk cerai kan atas kesalahan dia sendiri tapi tknk ngaku sori eh minah jambu tk akan rujok balek jadi janda lagi bagos daripada ada laki yg macm siak !! tapi minah jambu lom kawin lagi maseh nk kenal hati budi dulu n tengok prangai..kalau minah jambu tk bekenan dia punye prangai sori eh minah jambu akan tending dia jaoh jaoh punye huh !! sebelom kawin minah jambu akan pikir dulu jantan ni leh tangong minah jambu tak al maklom lah minah jambu ni al mate duitan hehe…

        0

        0
  2. antistress says:

    Bila artis wanita buat comeback,kdgkala,trlupa diri sudah ada keluarga..mnuduh pasangan x memahami..sdgkn diri sndiri yg pntgkn diri,kononnya masih laku dan mmpunyai ribuan peminat,sprti zaman remaja…gadaikn rumahtangga utk kbahagiaan dunia smntara..

    0

    0
  3. Hmmmmmmm says:

    errrrr…. aku menyampah gila bace komen2 dekat BN nih. sume blagak baik. mulut longkang.. rase nak cili jeee… bangangg punye org…

    0

    0