Written by AbangNara | June 1st, 2012

Semakin hari Abang Nara tengok pemain bola sepak Malaysia semakin banyak mendapat coverage di media. Ada yang masuk majalah, ada yang jadi duta produk dan macam-macam lagilah. Ini sebenarnya satu perkembangan yang sangat baik untuk kemajuan bola sepak negara kita.

safee sali

Setelah Safee Sali yang bergelar jutawan dengan mendapatkan kontrak jutaan ringgit bermain di Indonesia, ada khabar angin yang menyatakan gaji Nazmi Faiz bermain di kelab Portugal bernilai RM300,000 sebulan. Itu satu angka yang sangat lumayan. Semoga dengan pencapaian mereka berdua lebih ramai anak muda yang akan berminat untuk menceburi bidang bola sepak.

safee sali

Sekali tengok, makin macho dan tampan pulak Safee Sali ini sejak dah jadi single kembali. Ada sesiapa berminat?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

48 responses to Safee Sali Hiasi Muka Depan Majalah Maskulin Jun 2012

  1. pemerhati says:

    duda hot.

    hehe

    0

    0
  2. pemerhati says:

    hensem laa pulakk

    0

    0
  3. KAK DEBAB says:

    WEIIIIIII AKU 1ST LA HIHIHI

    0

    0
  4. conan says:

    dia jadi model maskulin bulan ni sebab euro 2012 bulan 6. pa pun, nampak hot sejak jadi duda. tp, agak tertarik dgn tjk 7 teknik terokai tbh istri

    0

    0
  5. oh safee sali says:

    machonyee safee sali…rase nak pengsan menengok…haihh…

    0

    0
  6. lantakpilah says:

    maskulin. majalah ‘porn’ dalam diam. hewhew

    0

    0
  7. momok says:

    safee sali patot kawen dgn rita rudaini kalau rita ngan aidil becerai. barula sepadan. safee sali tu disiplin tinggi kalau nak compare dgn aidil

    0

    0
  8. killa fairy :() says:

    killa la skandal terbaru safee sali

    0

    0
    • Anonymous says:

      la ye ke? tak sangka aku safee sali ni takda taste sampai dgn kau si muka plastik pon dia nak.

      0

      0
  9. zira says:

    Baru balik dari indonesia. org sana cerita safee sali ni dh kawin dgn org bandung. perempuan tu model n mmg lawa. tak tau la betui ke tak

    0

    0
  10. gurl says:

    tp suara dia masa iklan tu agak mcam baca skrip jew…. tggu mlm nee super spontan final coz ada safi sali. agak2 siapakah juara??

    0

    0
  11. mayam says:

    rembes mak…

    0

    0
  12. […] Semakin hari Abang Nara tengok pemain bola sepak Malaysia semakin banyak mendapat coverage di media. Ada yang masuk majalah, ada yang jadi duta produk dan macam-macam lagilah. Ini sebenarnya satu perkembangan yang sangat baik untuk kemajuan bola sepak negara kita. … Continue reading → […]

    0

    0
  13. info dr bandung says:

    info dr bandung.dia dah kahwin ngan org bandung ar

    0

    0
    • pena says:

      patut la dia ceraikan wife dia. ada cewek di bandung rupanya ya? ntah2 kena mandrem org sana.

      0

      0
      • miss amanda says:

        sian dia tau.. safiee ni baik dgn isteri dia.. tp isteri dia jns sound direct,mulut lazer dgn suami..safiee ni dh lama sabar.. diam kan je.. sebenarnye dia mmg lelaki yg baik, tajuk dia pn susah jd diri saya.. byk yg dia pendam selama berthn2..

        0

        0
    • lorhhhhh...... says:

      kalo betui dia kawen, kenapa tak bagitau org?? benda baik kot…mmg ramai yg nmpk dia ngan awek baru…

      0

      0
  14. angelina jolie bibirku sexy says:

    auwwww safeeeeeee. come here baby. <3

    0

    0
  15. omaigod says:

    ade org nampak dia bawak awek baru masa jumpa anak2 kat kuching aritu….

    0

    0
  16. megan says:

    kenapa mesti skg ni..personaliti yg femes…sikit2 nak cerai…haih…ada kah sebab jumpa wanita yg lebih hebat dr isteri pertama?

    0

    0
  17. minah says:

    nak………………………………………………………………………………………………. isi________________ 0 bole~?

    0

    0
  18. 7 Teknik Terokai Tubuh Wanita says:

    Not Bad !

    0

    0
  19. Hidup Tak Selalu Cerah says:

    Dah femes dan jadi jutawan, lupa anak bini….
    Camni lah lumrah kehidupan….
    Hidup ibarat roda, hari ini di atas, esok lusa belum pasti.

    0

    0
  20. nyah dangdut says:

    aku lah kekasih safee yg sebenar..

    0

    0
    • xtau la nama sy apa...ampa tau dak?? says:

      baru aku tau hg kasih dia muncui kt sini.cari publisiti kaa??

      0

      0
  21. dzuandiey says:

    bila safee nak masuk Glam pula macam apek?…haha..

    0

    0
  22. terlupa letak nama says:

    7 teknik terokai tubuh ISTERI ??…belum tiba bergelar isteri pown dh boleh teroka….
    i think issue panas la benda tu…wakakakaka.

    0

    0
  23. meeradriana says:

    lepas jadi duda ni, glamour u..
    kelas kau maria…

    0

    0