Written by Bella | August 29th, 2016

Kami cukup gembira melihat Nabila Huda yang kini nampaknya cukup bahagia dan lebih ceria sejak bernikah tahun lalu. Malah, Nabila sering juga memuat naik foto beliau dan suami di akaun Instagram miliknya.

Namun, menurut Cik Pang di Harian Metro, rumah tangga Nabila sedang berantakan. Eh biar betul?

Ada sumber mengatakan Nabila terpaksa menarik diri daripada tawaran berlakon yang diberikan oleh sebuah produksi kerana ingin menyelesaikan masalah rumah tangganya.

Walaubagaimanapun, Nabila dikatakan hadir pada sidang media filem itu dan raut wajahnya langsung tidak menggambarkan beliau sedang menghadapi masalah.

Jika ikut logik akal, jika benar beliau sedang mempunyai isu peribadi dan sudah menarik diri, tentu beliau tidak akan hadir pada majlis berkenaan.

Sejauh mana kebenaran khabar angin ini tidak kami ketahui, tetapi kami harap Nabila Huda dan suaminya tidak mempunyai masalah besar. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri. Dalam rumah tangga pasti ada pasang surutnya, yang penting harus ada sikap sabar dan toleransi.

Sumber Berita : Harian Metro

21 responses to Rumah Tangga Nabila Huda Sedang Berantakan?

  1. Hakak jemah says:

    Baru je kawen… Hapdet vid bahagia sana sini.. Last2 berantakan.. Duduk diam2 je xyh tunjuk2 sgt bahagia ke derita ke..
    Ermm..Harap kekal la rumahtangga ni…

    0

    0
    • Anonymous says:

      Artis mcm Nabila ni..korang selesa ke anak perempuan tinggal dgn bapak tiri? Ko sibuk di lokasi. Balik 3-4 pagi. Bukan nk tuduh tapi setiap wanita yg berkawin lagi yg ada anak perempuan terutama yg sedang membesar harus berjaga-jaga! Tak boleh percaya suami 100%.

      0

      0
      • lullabies says:

        sebenarnya benda takde pape pon….KALAU NAMA CIK PANG…memang dari bahagia bole cerai berai…mmg xminat cik pang tu dari dulu lg byk kontroversi suka keluarkan cite xbtol..nk penuhkn periuk nasi pon agak2 la ngko sampai aniaya org…tobat la cik pang oi…byk dah retis menyampah dgn ngko…

        0

        0
      • minah jambu says:

        kalau maseh lagi nak berlakon n maseh nak lagi berkejaya sebagai anak seni jangan berlaki dulu…ada laki ni leceh ! kalau dapat laki yg understanding takpe la jugak ..! kalau dapat laki yg macm kiwak asek nak kontrol bini aje nak buat happe !! nanti idop pon stress..susah hati..nangis..pikiran..anak pulak dh 6 ke 7 lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii la stress..lov u nabilaaa u sabar aje ok terus kan perjuangan u dlm bidang lakonan …laki u mesti nak pahammm u bukan nye ustazah ke ape..u tu pelakon…lov u…

        0

        0
      • kakmahgemuk says:

        shame on you! bukan semua lelaki seperti dalam otak kau tu

        0

        0
  2. what a life!!! says:

    nilah punca ramai retis2 bercerai berai..korang wartawan lah start fire dalam rumahtangga orang..orang tengah bahagia, korang wartawan boleh tahu plak dalam kain dorg cmne..tulis bukan2 tanpa tanya empunya badan dulu..takde etika!!biar jela life dorg..doakan yang baik2 dari jauh dah lah..apa lah!!

    0

    0
    • Tak Logik says:

      Kalau ko pandai urus suami dan rumahtangga..wartawan2 tulis apa pun takn goyah la marriage ko. Kenapa nk salahkn gossip plak. Perkawinan masing2 sendiri yg corakkan dan jaga. Kalu mcm tu semua artis dah cerai la ngok!

      0

      0
  3. suhaimah58 says:

    yg bagusnya psl nabila huda ni dia profesional sbb tu org x perasan dia sedang bersedih etc .. harapnye kekal smpi bila2 abil

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    harap2 cerita ni x betul…..semoga rumahtangga abil n suami kekal smpi bila2…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Hargai apa yang ada. Jangan cepat mengalah. Kena byk bersabar. Kesian anak parents bercerai berai. Anyway, Amy pun berganti2 wife kan. Hebat artis ni.

    0

    0
  6. peminat abil says:

    saya peminat abil, harap2 cerita ni x betul…..semoga rumahtangga abil n suami kekal smpi bila2…kita doa sahaja yang baik2.

    0

    0
  7. loyalmalaysian says:

    entah ape2 dia ni…

    0

    0
  8. kupu2 says:

    moga kekal hgg ke jannah abil… walau nmpk dia ni gila2 tp seorg mother yg sgt2 over protect dotter dia tu… aamiin ya robb…

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Kawin mcm pesta Deepavali…tahan nya belum tentu!

    0

    0
  10. sepaun says:

    org setakat gaduh kecik pun kena cakap rumahtangga berantakanlah mau cerailah porak porandalah… rasanya cerita macam ni xperlulah dibuat liputan

    0

    0
  11. Mala says:

    Am friend to these two love birds.

    Like seriously?? You guys feed on cheap gossip like this? Get a life!
    they are perfectly happy and that step dad, he’s a great dad to her daughter. Just because they are in entertainment business, you all think that the marriage is going to fall apart.

    What kind of human beings are you? No good words or good prayers ever going to come out from your pie hole is it? So, you’re happy to see people unhappy? You’re sick. You need help.

    0

    0
  12. nyonya says:

    Abil, please sue the gossip starter.

    0

    0
  13. Datin black says:

    Semoga kekal bahagia sampai syurga..

    0

    0