Written by Bella | August 9th, 2016

Hari Sabtu lepas menerusi ruangan di akhbar Bipop, mereka melaporkan sebuah berita dimana Rozita Che Wan dikatakan kehilangan wang berjumlah 40,000 Swiss Franc (RM164,000) ketika bercuti di Switzerland tahun lepas.

Walaubagaimanapun, berita itu tidak benar dan ia turut dinafikan oleh Che Ta yang agak terkejut bagaimana khabar angin seperti itu boleh timbul.

Saya terkejut apabila ada berita melaporkan saya kehilangan duit sebanyak $40,000 euro ketika bercuti di Switzerland akhir tahun lalu.

Saya tidak tahu mereka dapat info dari mana dan mungkin juga mereka tersilap orang. Lagi pula cerita itu keluar di ruangan gosip.

Menurut Che Ta, beliau tidak pernah kehilangan wang dengan jumlah yang besar dan sering mengambil langkah berjaga-jaga setiap kali bercuti bersama keluarganya.

Tidak dinafikan kadang-kadang sewaktu bercuti ada juga kes kehilangan wang dan sebagainya. Namun, dalam kes Che Ta ini agak susah hendak percaya bukan?  Kalau benar lah, perghh memang hebat betul Che Ta dengan selambanya membawa wang begitu banyak dan berjalan di tempat orang.

Sumber Berita : mStar Online

29 responses to Rozita Che Wan Nafi Hilang RM164,000 Ketika Bercuti Di Switzerland

  1. che ta says:

    first

    0

    0
    • kak mon says:

      cantik pun che ta ambik gambar belah kanan. abis selama ni kenapa nak teleng2 kepala

      0

      0
      • dulu bibir besar says:

        tak pun..

        0

        0
        • Anonymous says:

          Tengok kt luar nmpk la pipi dh jatuh. Gambar tu semua dh diedit.

          0

          0
        • Fakta says:

          Bila artis xde bakat, cerita2 mcm ni la yg keluar. Dia ni dan Neelofa se kapal. Cerita peribadi byk. Padahal org x heran pun. Hidup dlm kepompong angan yg mereka ciptakan sendiri utk kekal dlm industri yg semakin ketandusan bakat yg organik!

          0

          0
      • saya says:

        tak tak..tu bukan belah kanan..tgk orang setentang dia makan..tak kan makan dengan tangan kiri kot

        0

        0
    • miasara says:

      ALAAA bila hackers nk hack IG chetakkk..mencik la..asik hack artis senduuu jekk …

      0

      0
      • goyang nek ta says:

        Setuju. Mencabar org sgt che ta ni. Dia punya takbur level 99999. Org yg mcm che ta ni yg patut kne hack

        0

        0
    • Buddha says:

      Not this grandma again!
      Gossip sama je..tkde gossip yg menjana minda sikit ke pasal opah ni?
      Bosannnnn!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Bpe kilo Che ta sapu bedak kt muka dia.. dan pukul bpe start makeup?? Tpi ok cantik..

    0

    0
  3. aiih says:

    dah tua.. tapi breast masih lagi tegang.. jarang wanita melayu jaga breast cam che ta.. pakai push up pun leh salah size….

    0

    0
    • orgkampongyo says:

      bolh tanya sape2 yang berkahwin perempuan yg seusia che ta. Tegang lagi ke atau sebaliknye

      0

      0
    • Anonymous says:

      nape jantan? breast bini ko x tegang lg ke..g bwk die manjakn diri kt pusat kecantikan mne2..tlg jage anak,tlg jaga rumah,bru free sket mase die nk jage diri..nk harap laki tau komen ngn nk sedapp je..

      0

      0
  4. AnonC says:

    bulu mata che ta sangat menggerunkan.. dah nampak macam cartoon character pulak..

    0

    0
  5. didi says:

    bodo la hg nara ,,,mana boleh bw cash byk2 p oversea..ni mst kes xpnh p oversea,,,,

    0

    0
  6. kentut taik stevia padu says:

    kentut padu tak. ???

    0

    0
  7. Anonymous says:

    ala..che ta yg reka crta ni… siap sebut 164k…
    nk bgtau dia duit bnyak la tuh
    bosan

    0

    0
    • huh says:

      sya setuju….sebb x ribut xde hujan..propa je..sebb diakan mana boleh dduk diam tanpa gosip..lepas tu katalah..eh..mana sya pernah kluarkan statement itu dan ini..
      kita kita ni pun dok komenlah..
      anda rasa…!
      udah-udah ler..termakan dgn temberang dia..
      klau komen mulalah kata kita ni jelaouslah, dengki, iri hati, tak boleh tgok org senang.
      hampeh.

      kalau mcm kes lisa surihani dlu yg hilang rm40-50k dlm bank dan buat polis report tu betul.

      0

      0
      • Najib says:

        Ala ni kerja manager gemok dia tu. Saja nk kasi ada gossip. Nama samaran bicara RM. Kalau x..sendu la makcik ni!! Gimmick je lebih..bakat nan hado!

        0

        0
  8. sentap says:

    bulu mata cam bulu ketiak…mgkn btol hilang tp nak cover…

    0

    0
  9. sub says:

    terpk gk..klu che ta solat bulu mata nk buang..pas tue pakai blk…bnyk kali la gk pakai , pakai blk bulu mata tue…hebat gklh che ta..nk solat ja..nk buang make up lg..bulu mata lg..aku yg x makeup sngt nie pon dh rs x sempat..make up sikit2 je

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Bosan ahhh, x habis2 citer duit n kekayaan. Mcm ko je la yg bduit

    0

    0