Written by AbangNara | February 25th, 2009

gambar terbaru rozita che wan

Terkejut beruk juga bila baca bayaran yang didemand oleh si janda panas Rozita Che Wan untuk berlakon dalam filem Dimensi Cinta. 50 ribu ringgit tue beb. Satu angka yang besar lebih-lebih lagi bila lakonan tersebut hanya untuk 6 babak.

Nak tak nak terpaksalah pengarah filem Dimensi Cinta, Eddie Pak mengambil pelakon lain untuk menggantikan Rozita Che Wan. Dengar cerita penggantinya ialah Catriona Ross. Nasib baik tak diambiknya si Azizah Mahzan tue.

Kalau untuk 6 babak filem dah 50 ribu ringgit, berapa agak-agaknya duit hantaran yang perlu disediakan oleh Dato’-Dato’ di luar sana yang dah meleleh air liur tengok body mantap si Rozita Che Wan nie? Sila buat perkiraan anda sendiri.

22 responses to Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem

  1. saloa mambok says:

    cantik yang amat

  2. miss^debab says:

    miss raser mau main juta klu wang antaran..
    pe barang ribu2..
    baru “princess of demand”..
    hehehe..

    psstt : makin byk laa air liur dato2 tue mleleh klu dah mkn juta
    hahaha..

  3. miss^debab says:

    miss raser mau mkn juta klu utk hantaran..
    pe brg ribu2 lagie..
    br laa leh jadi “princess of demand”..
    hehehe..

    psstt : makin b’tmbah laa meleleh air liur dato2 kat luaq cna..
    hahaha..

  4. zul4g says:

    kak ita
    nk jd anak ikan u

  5. dorothy says:

    50k,dpt tdo 1 mlm bole laa

  6. si sangap says:

    perghhh die nie…. tetek die mmg besar gle…. wat aku nk lancap je…
    kalo bole fuck tetek die mesti best gle…. bontot dhla besar gle…
    wat doggie pergh bunyi die mesti best gle…. rozita nie mmg mgersangkn aku je….

  7. dato p says:

    best gila main dgn die last month
    very talented in bed

  8. pulut says:

    wat dato p & si sangap macam sial jerk korang ni….kalo nak brlambak kat jln tar tuh….pilih jerk mana satu……tgk rozita tersengeh tu pun kowang dah naik berahi….GILA apa!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. ni says:

    hmmm best sgt ke dia nih

  10. flower says:

    aku rasa dia biasa jer..
    x besh cgt ler..

  11. bpl says:

    aq mmg mnt diee….die cantik mcm awek aq..mkee dh smeee..cutting pn sme….

  12. minah nomad says:

    xjemu tgok dia..sweet lg w’pon janda

  13. kembali says:

    muka tua n bosan tgk bibir plastik tu, keras jer lip atas

  14. […] Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem (18) […]

  15. […] Rozita Che Wan Makin Mahal? 50K Untuk Satu Filem (19) […]

  16. beautylife91 says:

    RCW…memg mantap…. da ada anak tp mc mantain giler…….mata dia cantik… bibir dia cantik…smua cantik(luaran)….bt i dun knw..kalo dalaman….RCW…like a caucasian….

  17. Tooiinkk 2 !! says:

    Mahal nye…6 babak jek…pe wt aksi kung pu ke?50 k?heh..ni mesti RCW nk cas lebey tuk pakai bulu mate kipash…