Written by AbangNara | August 18th, 2011

Yes memang betik. Sempena pelancaran Samsung Galaxy Tab 10.1 oleh Celcom Sabtu ini, anda berpeluang untuk mendapatkan gadjet ternipis, terpantas dan teringan ini dengan hanya RM99. Sudah tentu ada terma dan syaratnya kan…

samsung galaxy tab 10.1

1. Piazza, e@curve, Mutiara Damansara KL

Date : 20 August 2011

Time : from 10am

– 1st 300 customers can enjoy the Galaxy Tab 10.1 @ the amazing offer price of RM999!*

– 20 lucky customers will be able to get it @ an even more fantastic offer price of RM99!*

*Subject to 24-months contract on Celcom Broadband Basic or Advance. Terms and conditions.

2. Queensbay Mall, Penang

Date : 20 August 2011

Time : from 10am

– 1st 50 customers can enjoy the Galaxy Tab 10.1 @ the amazing offer price of RM999!*

*Subject to 24-months contract on Celcom Broadband Basic or Advance. Terms and conditions.

3. Celcom branch, Jalan Kempas, Johor Bahru

Date : 20 August 2011

Time : from 10am

– 1st 50 customers can enjoy the Galaxy Tab 10.1 @ the amazing offer price of RM999!*

*Subject to 24-months contract on Celcom Broadband Basic or Advance. Terms and conditions.

Kalau tak dapat yang RM99, dapat yang RM999 pun cantik jugak kan? Pastikan korang serbu kesemua tiga tempat di atas untuk mendapatkan tawaran yang sangat ekslusif, hanya daripada Celcom.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to RM99 Je Untuk Samsung Galaxy Tab 10.1? Biar Betik???

  1. Ina says:

    hm….. kire nasib2 je la ni…

    0

    0
  2. hafizal says:

    oik…biar betul….

    0

    0
  3. pija says:

    Kenapa lah promotion dia sekrg…!!! wat ar lepas raya.. ak beli benda ni confirm x raya punye… :( yes no yes no yes no yes no????????

    0

    0
  4. mal berkat says:

    maxis dengan s2 nya

    0

    0
  5. jgjhgm nhg says:

    knp klate slalu xde bende2 cmni?? ;(

    0

    0
  6. MemBesar says:

    Biasany ms iklan promo gempak bunyi semacam, tp x segempak time nk publish nama pemenang. entah ada, entah x.. Seperti iklan2 yg lain…

    0

    0
  7. Kalau bukan pelanggan Celcom boleh dapat ke harga murah giler ni?

    0

    0
  8. Roy says:

    Abg Nara..sy dh gi website celcom n call centre..tp dia ckp package tuk galaxt tab 10.1 x de lg…pas 2 call centre pn x thu sok ade promotion..plz advice..btw i gne celcom broadband advance – 98 monthly, data only…

    0

    0
  9. badaksumbu says:

    aku dah dpt grab samsung tab nie…berpeluh aku beratur…dgn puasa lagi tp mmg berbaloi2

    0

    0