Written by Bella | April 12th, 2017

Bukan sahaja didakwa sebagai punca rumah tangga Aqasha bersama isterinya Baizura berantakan, ada juga dakwaan mengatakan Rita sebenarnya sudah bernikah dengan Aqasha di Thailand secara rahsia. Mengulas mengenai khabar angin tersebut, Rita menerusi portal Harian Metro menganggap ia satu tuduhan yang agak melucukan.

Ini antara persoalan yang buat saya tergelak. Komen itu memang kelakar. Jangan disebabkan saya pernah berkahwin di Thailand perkara sama dibangkitkan.

Sudah menjelaskan apa yang berlaku antaranya dan Aqasha sebelum ini, Rita sudah tidak ingin ambil pusing lagi mengenai kontroversi berkenaan. Apa yang penting, beliau kini mahu memberikan fokus kepada dua orang anak lelakinya dan mahu melaksanakan kerja yang sudah diamanahkan kepadanya dengan baik. Rita tidak mahu kekecohan ini memberikan kesan terhadap kualiti kerjanya.

Komen yang ditulis seolah-olah mereka berada di tempat kejadian. Boleh saja saya balas satu persatu tapi tak ada gunanya. Saya masih boleh berfikir secara waras. Pada masa sama saya tak nak mengeruhkan lagi keadaan.

Apabila membabitkan laman sosial, saya tak ada hak melarang mereka bersuara. Lagipun, saya sudah lali dengan komen dan kritikan pengguna laman sosial. Baik atau tidak, pasti ada yang tak suka.

Selagi isu ini sedang hangat, memang akan ada mulut yang tidak akan berhenti bercakap mengenainya. Akan ada pelbagai spekulasi liar yang hanya mengeruhkan lagi keadaan. Apa yang berlaku hanya Rita, Aqasha dan Baizura sahaja yang tahu. Apa-apa pun, harapnya Aqasha tampil ke hadapan untuk memberikan penjelasan daripada pihaknya juga.

Sumber Berita : Harian Metro

[jetpack-related-posts]

27 responses to Rita Rudaini Anggap Dakwaan Sudah Bernikah Dengan Aqasha Di Thailand Lucu

  1. Anonymous says:

    jadi pengacara pun level acara sekolah menengah…hahaha

    20

    4
    • Anonymous says:

      kan dia ni..gosip murahan je lebih. kalau pasal duit dr bekas laki bukan main becok ngadu domba kt reporters. cepat je mulut ko berbunyi yerk?

      19

      1
    • Anonymous says:

      spender kat thailand murah. lepas jumpa tok kadi..ko pergi shopping sekali.

      7

      2
    • Adek Nanasheme says:

      Tomeinye Rita Rudaini, itew sukew, itew sukew teroxxx ….

      2

      9
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      kalau betol rita n aqasha dh nikah kt Thailand tu Alhamdulillah aje la..dh jodoh nak buat camana kannnn….bersyukur aje pada Allah semoga di murahkn rezeki kedua laki bini ni…lov u ritaaaa…

      3

      14
    • kiwi says:

      Boleh tahan lawa rita ni…jantan mana tengok tak terliur

      0

      0
  2. Bila Kak Mah Berbicara says:

    dulu ko hentam zarema kaw kaw… skrg terimalah gelaran homewrecker dgn redha dan hati terbuka ye… k bye. kau dan siam..berpisah tiada.

    26

    4
    • Anonymous says:

      Bila Kak Mah Berbicara..bicaranya semua besar
      Mendabik dada besar egonya
      Lupa diri, lupa Pencipta Yang Maha Besar
      Hatinya hitam, kelam, terbungkam
      Jiwa tak tenang, kalah dalam menang

      2

      4
  3. love bite says:

    padan muka ko..dulu hamboi, kemain ngutuk org kacau bekas laki ko.
    mmg sesuai kena ludah.

    18

    1
  4. alahai mami becok says:

    dgn jantan rambut berbunga mcm ni ko hadap? please la rita…buat malu org kampung hang aja.

    15

    1
    • Anonymous says:

      lebih tepat… “dgn betina mulut longkang rambut mengerbang mcm ni ko hadap? please la aqasha… buat malu org jantan aja.”

      10

      1
  5. hakak cun says:

    jantan ni bulu lebat.. kompem kuat seks.. oppsssss

    2

    5
  6. Anonymous says:

    manusia hati kalau dah hitam ko cakap apa-apa pun akan dibidas rita oi..walaupun mungkin apa ko perkatakan itu benar..mulut tempayan boleh ditutup, mulut manusia hurmm..mereka akan terus menidakkan dan membuat spekulasi..

    1

    6
  7. Anonymous says:

    Elok la dua2 ni..sendu dan miang!

    2

    1
  8. didi says:

    dgn laki dulu pn lari menikah dkt siam gak,,klu xda apa2 nafikan jela,,tutup cerita..klu ada mengaku je senang org pn xbercakap..jgn mcm feye tu sudah pong pang2 tak mengaku belit sana sini tup2 menikah dgn bekas laki elly mazlin hahaha,..cam hanat

    11

    0
  9. Anonymous says:

    Org bodoh je yg tertipu dgn perangai si sundal tua ni..

    3

    5
  10. Anonymous says:

    kalo laki RR bergambar dgn pompuan lain trus meroyan post mcm2 minta sokongan simpati org. dah cerai pon nmpk aidil bergambar dgn zerema pon meracau dialah isteri teraniaya. sekarang sendiri jadi homewrecker, bergambar sakan dgn laki org alasan dia kenal dulu sejak 19thn bla bla sebijik alasan fasha sanda. what goes around comes around.

    13

    0
  11. kaklong cantik says:

    Sebab tu kita mmg DILARANG MEMBUKA AIB ORG LAIN. Kena kat kita tkt x tertanggung pulak

    4

    2
  12. duniabaru says:

    kisah rita dengan donna senyap je?

    2

    0
  13. Anonymous says:

    ni la akibat artis2 bila di lokasi tak menjaga batas pergaulan.

    9

    0
  14. korang semua lucu says:

    semua lucu bagi dia..mintak nak buat anak lucu…pi nikah siam pun lucu..semuanya lucu…kantoi dgn aqasha paling lucu..

    tp yg paling lucu masyarakat yang galak tgk drama ber romantika tapi expect retis tu dapat jaga batas belakang tabir itu lagi lucu….

    11

    0
  15. Mak Becok says:

    Betina sundal ni patut minta maaf dgn. merendah diri – bila dah ditangkap buat salah! Jgn. asyik nak salahkan org. lain bila keluaq mcm.2 gossip!

    Dlm. budaya Islam/Melayu; mana boleh nak bermesra sewenangnya dgn. laki org. oi; sampai membuatkan si isteri/anak2 dia menderita! Si jantan tu pun jenis miang! Boikot kedua artis miang ni!

    5

    1
  16. Sam says:

    Bodoh ke apa dia ni? Saying that you want a baby with someone else’s husband is not a joke! Ngaku jela tengah gatal pu**. Dengan Edel tak abis abis nak meroyan, pastu dengan laki orang dok gedik menggatal. Pastu acah acah “victim”. Puihhhh la kau pompuan!!

    10

    0
  17. Anonymous says:

    Kena tang orang lucu la
    Cuba kena tang dia ha lucu ka tak

    2

    0
  18. hhDD says:

    Serius ini ke rr? Bese kalo kene jentik sikit walaupun isu tu kecik, meroyan tk tentu pasal..ttbe tk kisah pulakk…wahh tk sgka kannn

    4

    0
  19. Anonymous says:

    ala… nak ulang skrip lama… dah mengandung baru ngaku dah kawen

    1

    0

Leave a Comment

Optional