Written by AbangNara | January 13th, 2015

Akhir rumahtangga pelakon Riezman Khuzaimi dan Kartina Ayoob yang dibina sejak 24 Februari 2001 telah berakhir dengan penceraian pada hari ini. Lafaz cerai dilakukan oleh Riezman atau nama sebenarnya Mohd Rizman Mohd Khuzaimi, 45, di hadapan hakim Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Saiful Azli Jamaluddin. Riezman memaklumkan yang penceraian tersebut terpaksa dilakukan kerana mereka sudah tidak mempunyai persefahaman lagi.

riezman khuzaimi bercera

Riezman kelihatan sebak ketika melafazkan cerai dan enggan ditemuramah oleh wartawan dan terus meninggalkan mahkamah selepas lafaz cerai dibuat. Hasil perkahwinan mereka telah dikurniakan dua orang anak iaitu Afiq Kiraman, 12, dan Ruzain Nars, 7. Semoga Riezman dan Kartina tabah menghadapi dugaan ini.

18 responses to Riezman Khuzaimi Dan Kartina Ayoob Sah Bercerai Talak Satu

  1. Beyonsee says:

    Sape ni..? Moga tabah hadapi dugaan. Itu je.

    0

    0
    • Orang Cerdik says:

      Oh Rozana

      UCAPKAN KATA-KATAMU

      “Nak bisjut”?

      jika kau tak sanggup lagi bertanya

      kau akan ditenggelamkan oleh jejaka bangla
      jika kau tahan kata-katamu
      mulutmu tak bisa mengucapkan “nak bisjut”?

      kau akan diperlakukan seperti bisjut & royi
      dibuang dipungut
      atau dicabut seperti rumput
      atau dimakan oleh jejaka bangla

      jika kau tak berani lagi bertanya “nak bisjut”?
      jejaka bangla akan jadi korban keputusan-keputusan
      jangan kau penjarakan ucapanmu

      jika kau mahukan bisjut & royi
      kau cari RM10K dahulu

      Nak bisjut?
      Nak 10K?

      0

      0
  2. The Clash of Clans hack could be downloaded from i –
    Tunes and continues to be created to suit both i – Phone and i – Pad.
    It is wise to put off the use of the Five-hundred
    gems in order to attain an extra builder hut. My mission is to contain a high
    level zombie outbreak and then work in concert with the remaining
    vestibules of government to restore order to ensure the survival of the human race and
    to deal with the zombies locally.

    0

    0
  3. minah jambu tak piling korea says:

    dia ni pulak dh kenape ????????? dh bertaon2 kawin baru sekarang nk cerai apesal ????? ni mesti tk kasi bini berlakon ni kan ?????? bini mungkin terasa diri nye di kongkong tk boleh berlakon dn sebagai nye ! eeeeeeeeee ape punye mengarot punye laki huh !!! helo rzman u jangan melampau kongkong bini u tk kasi belakonnnnnnnnnnnn eeeeeeeeee geram betol minah jambu ngan u lah huh !!

    0

    0
  4. Anonymous says:

    kalo x silap riezman kawin dgn kartina ayoob ni janda…teringat zaman2 glemer diorg cite cinderella…

    0

    0
  5. Shahbunder says:

    la… baru nampak diorg makan bersama-sama dgn anak2 jumaat lepas kat NZ wangsa maju… OK jew…. Jangan buat fitnah sudah abg Nara……

    0

    0
  6. okay says:

    sebenarnya makin kahwin makin banyak kita kena sabar dengan pasangan…hormon perempuan bila kena menopause akan pelik cikit…. tak fikir ke 13 tahun kawin…. mcm dah susah senang brsama. klu slh fhm cikit2… berkomunikasi la…. bawa bincg..jgn ego sgt…. kasihan kat anak2..

    0

    0
  7. Mat K says:

    Yang tak kenal Riezman dgn Kartina ni sah lah korang budak-budak lagi. It’s okay Riezman/Kartina, kalau ada jodoh, rujuk balik. Buang yg keroh, ambil yg jernih.

    0

    0
  8. bedah bedot says:

    Perkahwinan adalah penyatuan dua jiwa. Selepas 13 tahun bersama, baru dikatakan tiak bersefahaman lagi…. kasihan anak2 yang tersepit antara perpisahan dua jiwa itu.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Kalau cinta masih ada… kenapa tiada persefahaman jadi punca…

    0

    0