Written by AbangNara | November 24th, 2014

Ok awek-awek di luar sana, sila jangan bersedih. Remy Ishak kini sedang dalam proses mengenali hati budi seorang gadis yang bernama Roszaliza Yusof. Si gadis merupakan Pengarah Urusan Roistz Labels yang telah bekerjasama dengan Remy Ishak untuk menjayakan majlis  ‘2morrow Fashion Blast Feista’. Kedua-duanya nampak sama cantik dan sama padan

remy ishak dan roszaliza yusof

Seperti yang kita ketahui, Remy Ishak sebelum ini kurang bertuah dalam percintaan. Seringkali cintanya gagal di tengah jalan. Kali ini marilah kita doakan agar proses mengenali hati budi Roszaliza Yusof berjalan lancar dan akhirnya akan berakhir di jinjang pelamin. Kata Remy:-

Saya tak mahu cakap lebih bimbang tidak jadi nanti, susah juga lagipun kami masih lagi di tahap berkawan. Dia seorang yang matang dan saya selesa berkawan dengannya. Kami baru lebih kurang tiga bulan mengenali dan cuba melangkah ke peringkat yang lebih serius.

remy ishak

Kalau tak silap umur Remy Ishak sudah pun menjangkau awal 30-an. Memang usia yang sesuai sangat untuk mendirikan rumah tangga. Semoga hubungan dengan Roszaliza Yusof kali ini akan membuahkan hasil. Tak sabar nak tengok kekacakan dan kesegakan Remy Ishak memakai baju pengantin. Sama-samalah kita doakan. Sumber MalaysianDigest.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 responses to Remy Ishak Sedang Kenali Hati Budi Roszaliza Yusof

  1. Anonymous says:

    Hero Malaya

    0

    0
  2. Ueeeww says:

    mamat k0te hitam!

    0

    0
  3. Beautiful Norra says:

    muka gf dia mcm bapok….sekian~

    0

    0
  4. jantung renyuk says:

    bukan dengan budi citawan anak wan hanafi su tu ke?
    bijak pun bijak budi tu, cantik pun cantik.

    0

    0
  5. Haslinda says:

    HAnsome nya.
    Bulu ketiak banyakpun i rela ..
    Huhunhn

    0

    0
  6. Nek Bunga says:

    Nek masa muda dulu, ingat suami hansem dan kaya lagi bagus; nek tolak yg. benar-benar SOLEH. Akhirnya sampai sekrg. Nek MENYESAL sebab tak pernah jumpa lagi yg. SOLEH dan BAIK HATI sebegitu. ALLAH SWT telah MENGHUKUM Nek di atas DOSA KEANGKUHAN Nek.

    Sebab itu Nek nak pesan pd. anak-anak muda, cari pasangan hidup biaq yg. SOLEH, BERIMAN dan BAIK HATI – biaq tak hansem/cantik dan kaya; jgn. ikut nafsu dan bisikan syaitan; sebab tu Solat lima amat penting (kalau yg. wanita, juga mesti pandai memasak/mengemas rumah), serta taat (walau berpoligami) dan sopan. Dialah yg. akan mendidik dan menjaga kita dan anak-anak, dgn. penuh pengajaran, kasih sayang dan rezeki yg. diberkati ALLAH SWT.

    0

    0
    • anony says:

      . Mcm saya, kawin dgn yg tak hensem. Bukan setakat rupa je yg tak lawa tapi perangai pun tak lawa jugak. Bukan tak solat, dia solat, tapi kaki betina suka keluar berpoya2 balek rumah kdg2 suboh. Kalau kita nasihat, dia kata minyak dgn air tak bercampor….maksudnya, dia akan dpt pahala kalau dia wat baik/ibadat & dpt dosa ape2 yg tak baik (berpoya2)….
      Nak wat camne, perjalanan hidup kita, jodoh pertemuan ditentukan tuhan.. …bukan blh di cari2. Kdg2 sedih jugak dgn ape yg dah ditentukan…

      0

      0
      • synony says:

        Mcm saya jugak, dpt laki tak hensem, tak tinggal solat, tapi kaki betina

        0

        0
        • copot says:

          tak pe kaki betina..jangan kaki jantan..

          0

          0
        • suami fasik says:

          Solatnya tak khusyuk dan tdk ikhlas krn solat mencegah kemungkaran. Bagaimana seorg lelaki muslim yg tdk tinggal solat, tdk segan silu melakukan maksiat?. Lelaki mukmin tdk mendekati zina , jauh sekali berzina. Balik subuh? . Adik blajarlah agama , dekatkn diri dgn Allah swt. Suami adk itu adalah hamba Allah yg hipokrit maka jatuh fasik. Suami adik seorg fasik. Sabar ya dik. Suami adk bagaikn mempermainkan hukum Allah. Halal itu jelas , haram itu jelas. Dah tahu haram buat juga.

          0

          0
        • suami fasik says:

          Ada masalah dgn solatnya. Skiranya solat yg benar2 diterima Allah swt mk Insya Allah .. Allah swt akn mlindungi diri kita dr mlakukn maksiat dan kmungkaran. Kdg2 ada org bersolat krn sudah dilatih dr kecil olh parents maksudnya Displin fizikal tp tdk didik Pengetahuan maksud Erti Sebenar Solat. Dia hnya melakukan latihan fizikal tp Roh solat tdk hidup dlm hatinya. Tdk mungkin solat yg ditrima Allah, seorg mukmin itu berbangga dgn maksiat yg dilakukannya. Mrk yg benar2 mnjiwai solat , takut melakukan dosa krn Cintakan Allah swt. Wallahu a’lam.

          0

          0
      • aminah says:

        Kannn.setuju nek, aku pon nyesal lak skang ni, tp siapa la aku nak pertikai sume ni.. dulu ade 2 pilihan..g sorg keje gomen, baik, tp nakal sikit, oandai ngaji soleh anak imam protector..sorg lagi org kaya hensem,,.. aku pilihnyg kaya n hensem..skang ji menderita sepanjang masa.., tiap2 hari nagis..nak cerai pakai lawyer tp duit takde sbb dah tak keje,.. sudahnye berendam airmata,. Nape lah ini takdir nye. Oh tuhan! Kahwin tp tak pernah bahagia., bahagia lg aku masih cinta dgn org kejegomen.. walaupon xkaya still dapat rasa happy…

        0

        0
  7. mososzer.eu says:

    Includes transcranial magnetic stimulation (TMS) to reduce tinnitus loudness over time.
    When the mucus is not drained, it accumulates and brings pressure to your middle ear, preventing you from hearing properly and sometimes producing sounds
    that aren’t really there. 3 inches, which makes it the largest known beetle species in the Amazon.

    0

    0
  8. jeni says:

    Aku ingat mamat kampungan ni..akan pilih pompuan berhijab…tapi oklah dari hanez suraya…puteh pompuan ni tapi mcm dah lanjut usia.

    0

    0
  9. lalala says:

    lalala rase die ne xde la ensem sgt pn….
    biase je tp perasan mcm sume org bangga ble die accept d girl…!!

    0

    0
  10. Anonymous says:

    muka bangla

    0

    0
  11. I every time spent my half an hour to read this blog’s posts every day along with a cup of coffee.

    0

    0
  12. anon says:

    Org kata dia ni mcm bangla ke? Selalunya….bukan 100%, tuhan jodohkan org2 yg gelap & tak lawa dgn yg puteh… Dah tengok ramai mcm tu, terkene pd diri sendiri, abang & adek sendiri, kawan baik, bf, ex bf…..yg terlebih gelap dpt pasangan terlebih puteh. Kdg2 rase mcm unfair pulak..

    0

    0
  13. UNKNOWN says:

    Sukacita dijelaskan untuk pengetahuan semua pembaca Beautiful Nara bahawa Budi Citawan TIDAK PERNAH mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan REMY ISHAK. Hubungan mereka tidak lebih rakan biasa. Harap perkara ini tidak dipanjangkan dan menjadi bahan gossip. Terima kasih.

    0

    0
  14. eh remy! says:

    dah tau da..aritu npk die meeting kat kwn pya opis..janda anak 1 pompuan ni..seksi kemain

    0

    0
  15. kazuha says:

    patut la nmpak tua janda ank 1 rupenye

    0

    0
  16. jina says:

    badan ko sado tp klu dpt anak mesti tak comel mcm anak zain n che ta .. so tak nk la

    0

    0
  17. […] Segelintir peminat juga terbawa-bawa dengan emosi mereka sehingga ada yang mengutuk kekasih Remy sekarang iaitu Pengarah Urusan Roistz Labels, Roszaliza Yusof. […]

    0

    0
  18. […] Segelintir peminat juga terbawa-bawa dengan emosi mereka sehingga ada yang mengutuk kekasih Remy sekarang iaitu Pengarah Urusan Roistz Labels, Roszaliza Yusof. […]

    0

    0
  19. […] Segelintir peminat juga terbawa-bawa dengan emosi mereka sehingga ada yang mengutuk kekasih Remy sekarang iaitu Pengarah Urusan Roistz Labels, Roszaliza Yusof. […]

    0

    0