Written by Bella | August 5th, 2015

Reen Rahim, aktres yang lahir daripada program realiti Pilih Kasih khabarnya sudah mempunyai kekasih hati apabila seorang saksi melihat beliau keluar bersama seorang jejaka kacak di sebuah restoran yang terletak di Subang Jaya.

Menurut saksi tersebut, Reen dan jejaka tersebut nampak cukup mesra bersama. Malah mereka berjalan berpimpinan tangan lagi.

Agaknya siapakah jejaka tersebut ye? Kekasih beliau atau sekadar teman rapat, hurmm tapi kalau setakat kawan takdelah jalan siap pimpin tangan kan? Apa-apa pun kami doakan agar hubungan Reen Rahim bersama lelaki itu kekal sehingga ke jinjang pelamin. Kalau dah ada teman istimewa tu janganlah lupa kongsi berita gembira bersama peminat yee.

Sumber Berita: Murai

10 responses to Reen Rahim Sudah Punya Kekasih Hati Yang Kacak?

  1. Lembu Gemok says:

    “muka putih…tangan itammmmm…..” minah ni kan? …..ok~

    0

    0
  2. Wrtawan pnyibuk says:

    Aduii..pe sbuk sgt nk tau minah ni ade ke xde pkwe??retis kt msia hdup ngn brmodalkn pribadi dn gossip je ke?lkonan mne??ckit pn aku xknal minah ni.prlu knal dia ke??

    0

    0
  3. Kak jah glamour 80 an says:

    Dngr dngr budak tu bawak Taxi part time.
    Muka pun hensem .

    0

    0
  4. Rasdam Mewangi says:

    So pretty sis Reen.. Love U sis Reen..

    0

    0
  5. jingle_jick says:

    next…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    artis selaen nelydia senrose, suke tengok kecomelan wajah die ni

    0

    0
  7. brader says:

    mcm muka mamak…xminat la muka mamak…k bye

    0

    0
  8. hihihihihiii says:

    comel sgt..
    menantu 10k

    0

    0