Written by AbangNara | January 3rd, 2011

raja lawak 5

Walaupun kami kecewa kerana tak dapat pergi audition Raja Lawak 5 tahun lepas, tapi kami tetap akan sokong program Raja Lawak yang dah masuk musim ke 5 ini. Minggu ini, Raja Lawak 5 akan membuka tirainya dengan hos yang meletup. Siapa lagi kalau bukan Johan dan Zizan. Juri bagi Raja Lawak musim ke 5 ini ialah Farouk Hussin, Afdlin Shauki dan Sathya kalau tak silap kami.

Dan jangan terkejut sebab kali ini ada peserta daripada wanita. Berkumpulan lagi tue. Nantikan kehadiran kumpulan KAMI. Dengar ceritanya boleh tahan hot jugak diorang berdua nie. Harap-harap penonton akan bijak dan tak hanya mengundi sebab ke”hot”an dua orang awek ini.

Tak sabar la pulak nak tunggu hujung minggu ini untuk Raja Lawak 5. Anda pulak bagaimana?

29 responses to Raja Lawak 5 Bermula 7 Januari Ini

  1. gilo says:

    harap tak de lawak bahangang…

    0
    0
  2. oren says:

    yg baju pink tu…….yasmin hani 30tahun yg akan datang.ekeke

    0
    0
  3. SWEET says:

    POMPUAN XDE KE YG LAWAK

    0
    0
  4. BlackBerry00 says:

    teringat arwah din beramboi….al-fatihah

    0
    0
  5. fedzmyk says:

    semoga tahun ni best, jgn ler buat lawak yang tak lawak langsung.

    0
    0
  6. roza says:

    Byak peserta bt lawak loghat negeri..
    Lawak negeri johor n kl rilek je….
    Bhase utare susah nk pham sket ar..

    0
    0
  7. Ain Syuhada says:

    harap sesape yg menang raja lawak ni jngan jadi macam cik CAPANG tu laa pulakk !

    0
    0
  8. Puteri Sejinjang = MisspocO says:

    YEAHHHHH….

    bg sokongan kat wanita…yesss…!!!

    0
    0
  9. roza says:

    Kmpulan CHOT asal dri sana ba…..
    Kmpulan Sepah asal dri Johor……
    Nabil ngri 9…. Zizan,, Ganuuu…..
    Kn,, Btul x?? Agk2 kali ne ngri mane ek?

    0
    0
  10. roza says:

    Nge~~~~ Kelate bleh kot jdi johan raje lawak taun nie..
    Tpi elak ckp bhase yg diorang2 je pham udah le…
    Alangkah dokumentari dari Kelantan kne bce subtittle dlu bru bleh pham…… Aku mmg lmbt sket ar nk pham bhase ngeri2 ni.. Bhase standart Malaysia aku mmg pham ar…Kn.

    0
    0
  11. […] Raja Lawak 5 Bermula 7 Januari Ini […]

    0
    0
  12. aku says:

    ehhh… yasmin hani masuk raja lawak la… hehehe

    0
    0
  13. new_gen says:

    btul tuu.. elakkan bahasa negeri.

    0
    0
  14. ayam says:

    bossan layan lawak bodoe nieyh , tabik dyeowg sbb berani atas stagee je , tp bkat ? ntoohh lerr

    0
    0
  15. bro-r says:

    Jgn lupe undi TutupBotolOren

    SMS: Taip LAWAKTBO atau LAWAKTBO untuk (3/5/10 undian) ke 32999
    CONTOH:
    1) LAWAK5 TBO ke 32999
    2) LAWAK20 TBO ke 32999

    0
    0
  16. Zul's Stuff says:

    Kepada Sesiap Yang X Sempat nak tgk kt astro or yg x da astro..
    bleh la download kt cni..

    http://zulmovie.blogspot.com/2011/01/gelanggang-raja-lawak-musim-5-2011.html

    Sharing is Caring Right!!!

    0
    0