Written by Bella | October 5th, 2015

Raja Ilya aktres yang kami rasa mempunyai wajah seakan pelakon Bollywood yang jelita dan cukup anggun ini sering menjadi idaman lelaki di luar sana. Ramai yang tertanya, takkanlah wanita secantik ini tidak mempunyai teman istimewa?

Baru-baru ini timbul pula dakwaan kononnya Raja Ilya sedang menjalin hubungan istimewa bersama aktor Syafie Naswip apabila kedua-duanya mula rapat bersama.

Malah, perkara itu terus menjadi perhatian pemiant apabila Syafie turut memuat naik foto mereka berdua di akaun Instagram dengan kapsyen yang cukup manis.

Walaubagaimanapun, Raja Ilya menjelaskan hubungan mereka tidak lebih daripada seorang kakak dan adik.

Saya mula rapat dengan dia kerana banyak bekerjasama untuk drama. Syafie adalah seorang budak yang baik dan rajin.

Saya dan beberapa orang rakan artis menyenangi personaliti Syafie. Dia pandai membawa diri dalam industri dan membuatkan orang ramai terhibur dengan keletahnya. Terbaharu, kami bersama-sama ke Perlis bagi memeriahkan program Drama Bas anjuran TV3 dan TV9.

Satu gambar boleh mencetuskan pelbagai spekulasi, walaupun tidak salah untuk bercinta dengan mereka yang lebih muda tetapi khabar angin ini boleh dikatakan agak tidak logik dan peminat sudah salah tafsir hubungan mereka.

Sumber Berita: Berita Harian

11 responses to Raja Ilya Nafi Kini Bercinta Dengan Syafie Naswip

  1. raja ilya says:

    Betul kami bercinta..cuma saya agak malu nak
    mengaku pada mulanya

    0

    0
    • shana says:

      kesian syafie. dia anggap ko budak wey. hahaha

      0

      0
    • Your bro says:

      Bertabahlah . Dia anggap syafie ni budak weyyy

      0

      0
      • Lovelyvic says:

        Eh… ok la tu…
        Zaman skang mula2 mmg adik angkat… kakak angkat…
        pastu 2-2 terangkat..

        0

        0
        • Siti aisyah Haron says:

          Lepas angkat dia DOKONG !!
          Lepas dokong baring kan atas katil ..
          Pastu kasi SUSU .. Dan nyanyikan biar budak tu tidur .
          Pastu mandikan , pastu bedak kan..
          Konpom budak tu makin manja .. Hehhe

          0

          0
    • tempoyak says:

      ate kalu yg begambo dgn syafie tu si Mak jah..tk pun norlia ghani .tu pun kome nk katakan becinte ke?? aishhh….agak2x ler pun….syafie tu budak remaje lagi…..

      0

      0
  2. syafie naswip says:

    Sorry..tapi awak dah bgtau semua yg awak anggap saya cuma adik..saya terkilan kerana awak tak jujur..bagi saya masa utk fikirkan dan tlg whatsapp saya nanti bila awak free..apa perasaan sebenar awak pd saya..please

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Raja Ilya nampak tua.

    0

    0
  4. krios says:

    aku ingat “friendzone” dah paling bawah dah, rupanya ada lagi bawah, “budak-zone”- bila orang yg kita minat lebih tua tapi anggap kita mcm budak2 hahaha

    0

    0
  5. Anita says:

    Budak tak budak .. Benda tajam tu kalau nk canak ke atas huru hara dibuatnya..
    Teringat SCENE MAK JAH dirogol ASKAR jepun waktu di mandi tepi sungai tu .,
    Ish ish ish VIOLENT SUNGGUH .. Peha gebu MAK JAH TU …

    0

    0
  6. wiwi says:

    Pie tu budak kottttt..

    0

    0