Written by Bella | August 18th, 2015

Pelawak Rahim Sepahtu telah didakwa memukul isterinya Norazlin Abdullah selepas berlaku sedikit salah faham di antara mereka.  Rahim dikatakan telah memukul isterinya itu dimuka dan menedang belakang badan beliau serta di bahagian punggung.

Menghangatkan lagi berita tersebut, Norazlin mengakui beliau ada membuat laporan polis di Balai Sri Muda Shah Alam meskipun enggan mengulas lanjut mengenai isu berkenaan dan sebuah foto laporan tersebut turut tersebar di Internet.

Berdasarkan laporan itu, si pengadu memberitahu dirinya dipukul apabila suaminya tidak berpuas hati kerana isterinya keluar rumah tanpa pengetahuan serta kebenaran beliau.

Walaubagaimanapun,menerusi portal mStar Online Rahim telah  menafikan beliau memukul isterinya dan mempercayai ada pihak yang cuba meruntuhkan rumah tangga beliau sehingga menyebarkan laporan polis palsu mengenainya.

Macam mana tak risau, dengan kecanggihan teknologi sekarang ini, orang boleh hancurkan rumah tangga sesiapa sahaja dengan sekelip mata. Sudahlah kami mempunyai empat orang anak.

Saya syak, individu yang menyebarkan laporan polis palsu itu adalah orang yang sama menyebarkan maklumat palsu ‘kematian’ saya sebelum ini.

Tidak mempunyai sebarang masalah dengan isterinya, Rahim kini mengambil langkah berjaga-jaga agar tiada pihak yang menyebarkan fitnah mengenai dirinya. Malah,beliau juga menasihati Norazlin agar tidak percaya apa yang dituliskan didalam laporan polis tersebut.

Saya percaya akan timbul cerita lain tentang saya pada masa akan datang. Jadi saya akan lebih berhati-hati dan menasihati isteri termasuk juga anak-anak agar tidak mudah percaya dengan laporan yang dikeluarkan. Mana tahu masih ada lagi yang tidak senang dengan kebahagiaan kami.

Zaman serba canggih ini memang banyak orang boleh menghasilkan sesuatu yang palsu, tetapi apa pula kes si isteri mengaku buat laporan di balai polis tu?  Ini yang membuatkan ramai pihak berteka-teki. Kalau dijelaskan kepada umum kan lebih senang.

Sumber Berita: mStar Online

14 responses to Rahim Sepahtu Nafi Dakwaan Pukul Dan Tendang Isteri

  1. Anonymous says:

    jantan xde telo pukul pmpuan

    0

    0
    • Anonymous says:

      ayat bella:
      Zaman serba canggih ini memang banyak orang boleh menghasilkan sesuatu yang palsu, tetapi apa pula kes si isteri buat laporan di balai polis tu?

      dah ayat mula2 cakap palsu, mungkin report tu palsu..
      adoiai bella tunggang langgang ayat

      0

      0
      • Lovelyvic says:

        Alaaaaaaaaaaaa…. ini semua stok kaki pukul pmpn..
        Geng2 Awie la ni..
        Weh… pmpn… syg mcm mana pun kita ngan laki kita…
        tolong jgn biarkan diri kita dianiaya smpi mcm tu sekali…
        Sekali laki dah naik tangan kt kita.. dia pasti akan buat lagi..
        Jgn biar diri jadi mangsa penganiyaan suami.

        0

        0
        • Lembu Gemok says:

          gaya laporan tu macam tak palsu…ermmm….masing2 kena main peranan utk amankan rumahtangga..tu jer…suami kena sabar dgn mulut ister..dan isteri kena control mulut dr meninggi suara/kata2 kurang ajar kat suami…itu yang penting..toleransi…in shaa Allah bahagia…..tp Rahim, kalau ko pukul isteri ko, mmg betol2 dayus laaa bro…

          0

          0
      • Anonymous says:

        konpem ke..masalahnye sekarang neh tak konpem..

        0

        0
    • anon says:

      Kdg2 perempuan yg provoke, siap dgn maki sumpah dia……sape yg tahan. Perempuan ni, mulut mmg senjata dia. Sb pulut santan binasa, sb mulut…..

      0

      0
  2. Anonymous says:

    yg bini pun keluar rumah x mintak izin suami knp? nusyuz

    0

    0
    • Anonymous says:

      Takde reason nk pukul kalau hal cam mana pun.
      Kalau jubo kan tak pe la jgk ..

      0

      0
    • mantoya says:

      aku setuju tu.. yang bini tu keluar rumah, ko ingat senang2 ke bini boleh kuar rumah tanpa izin suami??.. sedangkan nak gi kedai depan umah pon kena bagitau.. nikan kuar tanpa bagitau pegi mana..

      0

      0
  3. Sargen says:

    Oh! Mai inglish…….

    0

    0
  4. cik peah says:

    memang suami tak leh pukul isteri…tapi kalau isteri kluar tanpa izin, dan balik 5 pagi tu…boleh ker?

    0

    0
  5. RAHIMAH says:

    Abg Rahim .. Muka u tak la hensem mana so jaga la isteri sorang tu .
    Jgn pukul bantai ..
    Nanti kita kaum ibu ibu hadiahkan Sepahtu pat muka Abg rahim baru padan muka ko !!!

    0

    0
  6. Alimah says:

    Saya ada boot askar arwah bapak ..
    Kalau Abg rahim nk saya sukarela akan Sepakkan muka Abg rahim gan Boot ni .
    Koang ajar bantai isteri.

    0

    0