Written by AbangNara | July 28th, 2009

radhi oag dan isteri

Isteri Radhi OAG, Shazlin bersumpah yang dia telah tidur dengan lelaki lain. Itu kata Radhi OAG sebagai sebab dia menceraikan bini dia. Tapi bila tanya tentang sumpah tue, si Shazlin cuma mengaku yang dia bersumpah dia ada kenal laki lain, tapi tak tidur ngan laki tersebut.

Tambah panas bila Radhi cakap dia ada bukti SMS manja bininya ngan lelaki tersebut. “Baby I Miss You” itulah isi SMS yang membuatkan Radhi panas tahap air cerek yang sedang dijerang. Kalau kitorang pun akan panas baca SMS macam tue untuk orang yang kita sayang. Tak gitu?

Selalunya kalau berlaku penceraian, lelaki yang dipersalahkan. Main kayu tiga lah, pasang skandal kat belakang bini atau maybe terlalu sibuk carik rezeki sampai anak bini terabai. Tapi dalam kes nie, nampak macam si Shazlin pulak yang bersalah. Nampaknya kadang-kadang perempuan pun boleh jadi punca jatuhnya rumah tangga seseorang.

Tapi buat masa ini, janganlah kita membuat keputusan siapa yang bersalah dalam kes penceraian Radhi OAG dan Shazlin nie. Kita tunggu apa kata mahkamah. Kadang-kadang benda hal rumah tangga orang nie lebih complicated daripada apa yang kita sangka. Hanya mereka-mereka yang terlibat jer lebih mengetahui apa sebenarnya yang terjadi.

Ada tips-tips tak untuk memastikan rumah tangga sentiasa bahagia? Kongsilah ngan kami. Jangan malu-malu tau. Nak gak tau pengalaman anda semua.

67 responses to (PANAS)Isteri Saya Tidur Ngan Laki Lain – Radhi OAG

  1. bintang hati says:

    tipsnya senang jekk.. apa2 pun keadaan.. kembali pada ALLAH.. insyallah semuanya akan diberkati dan bahagia hingga ke akhir hayat..

    0
    0
  2. pinkypanthers says:

    eeeee…..
    poyonya muka dia…

    0
    0
  3. kuntilanak says:

    poyo nye muka die…..cian…

    sekarg nie xheran dah lau istri tdo ngan jntan len, mcm holywood gitu..aku pun ada kwn yg tido ngan jntn len lau suami die outstation….

    0
    0
    • tokkaduk says:

      ish terok la ko nih…xbek ko ckp cam2…jgn anggp smua ni remeh je tau…ish ape nye komen la ko nih….

      0
      0
      • kuntilanak says:

        laaa…dh betul pun

        0
        0
        • inspirasi says:

          betul ckp kuntilanak tu…skrg nie bnyk dah kes2 isteri tidur ngan lelaki lain….

          0
          0
        • Kakitido says:

          Sangat benar. Dlm perkara macamni, sebenarnya penyumbang kepada keretakan rumahtangga bukanlah semestinya dari suami semata2 kerana sekarang ni dah terlalu ramai pompuan yg berlaku curang (tak kira la sekadar berSMS ataupun sampai ke tahap berzina!). Aku selalu berhadapan dgn kes2 sebegini sebab kerja di bidang tu (MRS).. Yang penting kita yg tak tahu kisah sebenar jgn pandai2 buat spekulasi kerana dlm hal2 macamni hanya diorang & Allah ja yg tahu…

          0
          0
        • karut666 says:

          aku nak tido ngan ko ler kuntilanak…boleh ka

          0
          0
        • kuntilanak says:

          boleh…BOLEH BLAAA….

          0
          0
    • ni sume tande2 KIAMAT SUDAH DEKAT……………

      0
      0
      • umie says:

        Isteri org main cinta dgn suami org…suami org main cinta ngan isteri orang. awak betul.Kenapa sblum kawin semua ok, bila dah kawin..semua berubah.masa bercinta semua sanggup kongsi sama. bila dah kawin semua pakat simpan rahsia. Apa pun komunikasi penting.Sentiasa berada di jalan ALLAH dan byk2 bertaubat.Apa nak jadi dgn dunia skrg nie.Dosa besar pun dia org leh buat main2.Kita bukan leh tahu bila kita mati..kot2 esok atau lusa.sempat ker bertaubat. Byk contoh skrg nie..tak der angin ..tak der ribut..nah..terus jatuh terbaring n sakit. Subhanallah…

        0
        0
        • futurelawyer says:

          ha’ah lar..diorng nie time kapel leh plak sampai bertahun2..tp kawen main sekijap2x plak…fenin23x…

          0
          0
        • 2 sbbnye time 2 setan cucuk bg sdp jeee,bile kawen dia cucuk tgk yg bruk2 jeee…….2lah lain x jgn bcinte lame2 nih …………..

          0
          0
        • rockyah says:

          aaawwww….xbek tau….

          0
          0
        • kubuntu says:

          Salam..umie..perkataan yang sesuai adalah Nauzubillah..bukan Subhanallah kerana Subhanallah klau kita nampak benda2 yang menunjukkan kebesaran Allah SWT..hanya berkongsi & berpesan-pesan pada kebenaran

          0
          0
    • sombong says:

      alahai kuntilanak…tu kwn awk bkn bini c radhi ni…kte x tau pn cite sbnrnye..sooo jgn nak memandai ye..

      0
      0
      • kuntilanak says:

        alahai ko ni SOMBONG…ada aku ckp bini c radhi 2 tdo ngan jantn len…..xheran dah lau pompuan tido ngan jntan len…dh bnyk kes macam ni …awak 2 yg jgn nk memandai2…

        0
        0
  4. beezeebowdy says:

    artis2 org2 kita…
    masa nak kahwin.. uar2kan segala bagai
    masa kenduri kawin.. buat besar2 segala bagai
    nak nak.. yg pompuan.. pakai naju tak cukup kain.. kdg2
    akutgk mat salleh sana pun gown nye lagi sopan…
    tgh kawin.. siap cite.. nak hanimun segala bagai… nak
    anak segala bagai jumlahnye…
    dah kawin.. mcm2 cite segala bagai kuar…
    dah beranak.. cite nama anak… mcm2 segala bagai
    nama ada…
    dah gaduh.. pi cite mcm2 segala bagai kat tivi.. kat
    paper.. dia jek la yg betulll…
    dah nak cerai… luar dalam.. isi kulit… segala bagai
    berbagai bagai lah yg kuar… buat muka kesian…
    mulut takdek insuran… serang sana serang sini…

    kesimpulannya….??? seronok nak kawin jek… buat anak.. tapi.. pengisiannya zero!

    tak disiram ngan iman & taqwa… tak kembali pada Allah.. betul ckp bintang hati tu.

    heeee…. berdosa lah kamu wahai para isteri & suami kerana membuka pekung masing2 di khalayak umum… tidak akan mendapat berkat Allah Subhanahuwataala rumahtangga sebegini..

    0
    0
  5. apit says:

    hmmm…sokong tu beezeebowdy…kahwin semata2 nafsu…mcm nie laa jadinya

    0
    0
  6. aries_april says:

    dlm hal rmh tngga ni, kta orng luar mngkn xthu apa pnyanya…
    cuma dia orng yg thu….

    aries nk ksi cmmnt bnyk2x pn tkut gak….
    ya lah…
    kawen pn xlgi…
    krng klau krng klau air yg d siram kat orng lain tmpah diri sndri kan malu….

    0
    0
  7. pinkypanthers says:

    dri pengalaman akulh kn…
    aku ngan hubby sntiasa brbncang dn sntiasa mndgr apa yg ingin dismpaikn oleh pasangan kita..
    aku kadang2 x paham apa yg dicriterkn leh hubby aku tntang prob.dia kat ofis tp aku sntiasa mndgr yg mana aku tau aku smpuk ar sikit2…
    hubby aku pun rajin dgr celoteh aku…
    lagi satu kalau citer lam bilik kalau boleh jgn di bawa kluar w/pun dgn kawan sjati hata saudara trdekat skalipun..

    0
    0
  8. pinkypanthers says:

    bz ngan aries dh mkn ke?..

    0
    0
  9. jojio says:

    Muhasabah diri…..setiap kejadian ada sebabnyerrr…

    0
    0
  10. brazil says:

    bende dlm kain jgn diciter kat luar..harammmmmmmm

    0
    0
  11. kecHik says:

    tip utk pastikan rmhtge bahagia yerk???
    cmni…….sntiase pastikn tangga dirumah sntiase berkilat…
    huhu…

    0
    0
  12. pinkypanthers says:

    kechik umah aku xde tangga….
    huhuhu..

    0
    0
  13. pretty says:

    setuju dgn beezebowdy & pinkpanthers… citer dalam bilek jangan di bawa keluar

    0
    0
    • Kakitido says:

      Dalam mahkamah Syariah memang kener cerita, masalahnya kes2 sebegini dibicarakan dlm mahkamah terbuka, maka apa yg dibicarakan & diluahkan di mahkamah akan didengari orang ramai yg ada dlm dewan bicara termasuk reporter2 yg sentiasa nak amik kesempatan demi nak bagi meletup & panas berita2 laporan diorang.. Masalahnya banyak sangat isu yg dieksploitasi secara salah sehinggakan memberi tanggapan buruk kepada salah sorang atau kedua2 pihak even sebelum ianya diputuskan mahkamah.

      0
      0
  14. aries_april says:

    even aries xkawen g pn…
    aries rsa geram ngan sglntir artis ni…
    hal dlm kain kita…
    biar la laki bini ja yg thu…
    ni nk hebob 1 msia…
    bt malu ja…
    even kita cerai berai pn…
    jngan aib kan sapa….
    brpisah la cra elok2x….

    0
    0
    • Kakitido says:

      Yang penting benda2 gini jangan diDEDAHKAN langsung kepada media kerana akibatnya akan lebih parah kepada kedua2 pihak. Nak luahkan apa saja dlm mahkamah adalah okay, namun bila lepas tu pegi buat statement kat press memang dari retak menanti belah akan terus meletop! Macam isu Akil Hayy dan sebagainya, kalau si Maizawati nak laporkan isu ini kepada mahkamah adalah sangat patut bila ada isu suami tak bagi nafkah atau meninggalkan dgn sengaja selama berbulan2, namun tak patut sampai didedahkan kepada umum dlm tv macam kat TV3 aitu..

      0
      0
      • bungahutan says:

        dorg tak nak dedah,no komen2..slalu jawapan dorg but press kejar trus..terjah..or ada org saja2 buka cerita supaya c artis tu kena kejar..memng x leh sorok..cian juga artis ni tau…tu la i x nk jdi artis..biar jdi org hutan ja..hikhikhik….

        0
        0
  15. x minat kat radhi ni,gedik…imej lak cam org mereng,pkai sngkok ngan kmejelah,apelh,knon nk jdi trendsetterlah 2.ada org gila kt tmpt sye imej mcm radhi ni..dia pkai sngkok ngan mcm2 fsyen baju……hahaha………

    0
    0
  16. kita says:

    apa maksud beautifulnara

    0
    0
  17. trendsetter yg seakan menghina pakaian tradisional org melayu.. pakai la cantik2 sikit.. ni cam pesakit bapak aku kat tg rambutan jer.. sadisssss….

    0
    0
  18. pening says:

    tu dia…satu lg citer panas….pasni sape lak ekkk…..

    0
    0
  19. karut666 says:

    tido ngan lelaki lain? biar betol…

    0
    0
  20. MemBesar says:

    Harap n sentiasa bdoa kita x jd mcm ni………….

    0
    0
  21. shamkola says:

    bosan le artis nak kahwin bagai nak rak..bercerai pun heboh di jaja sampai hal dalam kain

    0
    0
  22. kreemix says:

    ish3 teruk sampai gitu hang ni…buat apa dok heboh perempuan bukan sorang dia jer,nak susah apa kan hang tu lelaki,cari lain habis cerita jangan jadi macam roslin dah ler…masa pokai nak mintak kat janda dia 50 ribu pulak

    0
    0
    • CitCot says:

      roslin tu poyo..
      tp mmg zaman skrang ni, pompuan adelah manusia berduit berbanding lelaki…anda setuju??

      0
      0
  23. lanToK LeW says:

    pe nk jadi ngn dunia skunk ni….
    macam2 hal…
    hal lam kain pon nk d gtaw…
    pe daaaaaaaaaa……

    0
    0
  24. Ayeen Roslan says:

    dedua mengong.muka x tau malu.x pk anak tu.kang cmnelah mase depan dak tu.wat malu to.
    yg laki talak wat main.yg pompuan gatal ngan jantan lain.
    gila.

    0
    0
  25. Darkshed says:

    hmm..aku pun penah ada bini kwan ajak tdo..nasib baik iman kuat..fuhh…dunia..dunia..

    0
    0
  26. aries_april says:

    hndsm sngt…
    tu yg orng ajk…

    tpi biar btul ni?
    @ rekaan smta2x?
    :-)
    jngn mrah….

    0
    0
  27. lu pikir la sendiri nabilah....hua3 says:

    tips nye senang je..baik laki @ pmpuan x payah nk syg psgan tu lebih2,ckup skadar syg krn Allah,lgpun tujuan kawen yg sebenar adalah utk melahirkn zuriat yg dpt mengembangkn syiar islam.especially kaum hawa,tak perlu la nk sygkn suami smpai nk mati.jgn lupa Allah,rasul,nabi yg patot kt syg lebih2.kalo dilihat pd kaum adam lak,para suami bukannya syg istri over2 pun.diorang lebih utamakn family diorang dr istri (majoriti,x semua) so kaum istri just letak dlm otak tu,kawen sbb agama,jd kalo suami nk kawen lain,bg je,utk agama gak.xda gunanya halang.aggap je kawen ni utk agama.suami x adil cite lain…(korang phm ke x ntah aku tulis ni)….hahahaha

    0
    0
  28. Zaza Muhammad says:

    Tol tu BN… bab2 umah tangga ni veri2 komplikated. susah nk agak. tp aku respek ade sesetengah lelaki (ekceli berlaku lam famili sendri….biarlah rahsia)… seorg suami yg sanggup kena kutuk bla2, kena marah, kena hentam etc bile dia gok gatei nk nikah sorg lai, tp rerupanya dia berusaha tutup aib isteri dia. bile isteri dia akhirnye ngaku, yg berkenaan wase bersalah sesgt…. ye aaa, hentam sesuke ati wpun dua2 tu ade silapnye tp apa2 hal kena dgr dr dua2 pihak…. baru aa aku paham sbb apa ramai yg lelaki suke diam je dr kecoh2…

    0
    0
  29. refelsia says:

    kalau suami dan isteri tu ada agama tak jadi lah macam ni, tak payah nak tips2 semua di beri oleh allah akal dan fikiran secara matang segala tindakan dan perbuatan haruslah di fikirkan….ni menyanyi macam budak lepas akil bahli padahal dah jadi bapa….tengoklah status dan umur tu sesuai ke wat macam tu……awak kan ketua keluarga……lainlah bujang…

    0
    0
  30. ninikebayan says:

    yer la kan,dpd menyanyi terjerit2x terpekik kat luar sana tu lbih baik solat 5 waktu,istigfar bnyk2x,jadilah seorg bapa yg mithali seperti engku emran,kwang2x..betol aper??jaga isteri elok2x beri mkan minum ngan sempurna,jadilah seorg yg amanah dan fatonah dan semuanyalah,kalau dah isteri tak nak sama lagi ceraikan jer la dengan baik,kalau dia slah pasti 1 hari nanti dia akan dapat balasan yg secukupnyer…banyak2x bawak bersabar yer radhi??bunga bukan sekuntum,kumbang ckit jer,hrap2x klau hang cerai nanti jgn jadi GAY sodah lah..ok..hehe

    0
    0
  31. jed hijau says:

    gasak korang lah….yang penting hari2 aku tidur ngan lelaki yang bernama suami……sayang abang….

    0
    0
  32. ORANG BAIK says:

    APE LA KUNTILANAK NI..
    CKPLA BENDA POSITIF..
    NI NK CKP KWN2 TIDO NGN LAKI LAIN..
    APE DAA..
    MCM SATU KEBANGGAAN PULAK JADI TU..
    MASYA-ALLAH..

    0
    0
  33. chenta nina says:

    bini dia 2 men2 sumpah lak…
    x tkut Allah ke…
    ape r pmpn ni….insaf laa…

    0
    0
  34. QIS says:

    bagi mini radi tu buat2lah insaf…x baik main2 dgn nama ALLAH…
    pastu kiranya
    Radi n Shazlin buat2lah sembahyang minta tuhan bg petunjuk..
    shazlin plz…
    kirana u memeng dh x suka sng2, benci sng2, mahupun u nk miliki lelaki lain terus teranglah pd org y berkenaan..x pyahlah nk panjang2 pekara ni..buat jatuhkan air muka kaum wanita jer..

    0
    0
  35. elenalorenza says:

    hidup berumahtangga, masalah hanya diaorg yg tahu… org keliling jgn pandai2 menuduh si [email protected]… x pasal2 dapat dosa kering……

    apa2 pun.. Allah Maha Mengetahui…

    0
    0
  36. akuzz says:

    Bosan mende2 cmnie!!!!xlyanzz r!!!!

    0
    0
  37. noname says:

    dlm melodi kan ade tunjuk dorg tgh gado….ms tgh gado 2…radhi tny…btol x u ade b’sumpah dpn i yg u dah tido ngn laki 2?? then, ex wife dy ckp….dy ckp cm2 sbb nk radhi ceraikn dy…ade ke ptt??? bodo thp tertinggi btol ex wife dy 2….

    0
    0
  38. carlies angel says:

    cop2!! u all ptt bg pndpt la pd dy owg bkn tmbhkn bebanan pd dy owg. pd ak wife dy yg slh jgk TETAP SALAH! ptt dy kne jg maruah dr sndr dy tuh status ISTERI ORANG! buat malu jekh lew.. tggjwb istri kne taat pd suami bkn nye pegi merayau hgga ank dlupakan.bla dh jd hal, tknk slhkn dr sndr malu salahkn suami.mlhn slh dr sndr…plzzzzzzzzzzzz r jgn malu kn kaum ISTERI…MALU TAU FAHAM TAK

    0
    0
  39. syazwani says:

    hello uncle syazwani ni kawan kemilia

    0
    0
  40. porno izle says:

    I was very pleased to find this site. This is an intelligent and well written article, you must have put a fair amount of research into writing this. Thank you

    0
    0
  41. Hi. I wanted to thank you for the super information you have posted on your blog. I will likely come back to read it again and have signed up to your RSS feed. Have a wonderful day.

    0
    0