Written by Bella | June 8th, 2016

Baru-baru ini Qi Razali ada memuat naik satu foto yang menimbulkan pelbagai tanda tanya di akaun Instagram miliknya.

Foto tersebut menunjukkan Qi diapit wanita-wanita jelita seperti  The Senrose Sisters dan jelas sekali Qi dan Nelydia seakan berpeluk rapat dan mesra didalam foto berkenaan. Ramai yang tertanya, adakah Qi dan Nelydia sudah berbaik semula?

Malah ada yang mengatakan mereka sudah kembali bercinta dan ia dibuktikan menerusi komen dimana Nelydia menyatakan perasaan rindunya pada Qi.

Amboi boleh tahan Qi Razali ini rupanya, seronok dikelilingi perempuan-perempuan cantik. Hehe..Nelydia tidak cemburu ke dengan wanita berbaju putih itu? Heh..Apa-apa pun kita tunggu penjelasan daripada mereka, adakah sudah kembali bercinta atau sekadar teman tapi mesra..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to Qi Razali Dan Nelydia Senrose Kembali Bercinta?

  1. pro qiNel says:

    untong jd Qi .. nel & qi kjp bcinta kjp putus kjp lg bcinta blik pstu ptus blik ..mohon wartawan jgn amk tau pls dorg lg da jemu laaaa ..

    0

    0
    • Pekerja Gomen says:

      Seksi giler baju putih tu…
      Habis pahala poser aku..
      Nara/Bella… bulan2 poser ni ko cover la sikit gunung2 dan bukit tu…
      Nipis2 pahala poser lelaki sado dalam ni.

      0

      0
      • Zasss says:

        Elok la abam pekerja gomen kurang kurangkan masuk blog gosip retis ni kalau takut pahala menipis yerrr. Huhuhu

        0

        0
      • Anonymous says:

        Ko yg stim sendiri apahal nk salahkan Nara/Bella plak???

        0

        0
    • bbycumil says:

      meh i tolong jwbkan soalan abg nara tu k
      “sebenarnya kami hanya berkawan..industri hiburan di malaysia ni kecil je..kat mane2 akan berjumpa..so kami xnak bermasam muka..buat masa skrg kami selesa berkawan tp jika kami mmg ditakdirkan bersama, saya tak menolak jodoh antara kami..”

      gituuu..artis slalu jwb mcm ni kikiki

      0

      0
    • miss kepah says:

      muka qi kesedapan dihimppit gunung2…..hmm :-(

      0

      0
    • minah jambu say no to DRUG says:

      nelydia dia memang suka jantan kecik n pendek babtu dia tk boleh lupa ngan si Qi kecik ni…kawin suda la nely dari u simpan si Qi ni lama lama kawin sudaaa…

      0

      0
    • Cik Bintang says:

      nak tnya: korang percaya ker diorg clash? lol…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    awat muka uqasha cm makcik2?
    soryy…..

    0

    0
  3. skywalker says:

    tak abis2 lagi kisah drg ni?
    kawin je lah terus…
    hindar dari maksiat…
    pahala pun dapat

    0

    0
  4. Anonymous says:

    PROPA LAH DUA ORANG NI. MENYAMPAH PULAK AKU.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    PROPA LAH DUA ORANG NI. MENYAMPAH PULAK AKU. NAK PUBLISITI CAKAP SIAP SIAP.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    PROPA LAH DUA ORANG NI. MENYAMPAH PULAK AKU. NAK PUBLISITI CAKAP SIAP SIAP

    0

    0
  7. PuQ says:

    Untung la. Bercinta sorang tapi dapat gesel ngan semua adik beradik dia. Hahahaa

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Qi comot…..

    0

    0
  9. Maisarah says:

    Artis malaysia ni esp yng pompuan selalu adik beradik pompuan ramai..dah tu semua ada rupa…untung la jadi mcam depa..

    0

    0
  10. #NFS6 says:

    kahwin.kahwin.kahwin….???

    0

    0
  11. anon says:

    Tak ada org lain ke nelydia? Duk hadap ke pakcik yg tak hensem ni…..baik cari vip je…
    Qi ni dah lah tua, tak berharta pulak.

    0

    0
  12. Aku says:

    Anak-anak senrose ni layak di panggil perempuan murahan saja, mak bapak kau bangga dengan anak2 perempuan yg perangai gini…padahal ALLAH jadikan anak2 perempuan tu sebagai penghadang api neraka…ini pulak jalan mudah menuju neraka..

    0

    0