Written by AbangNara | July 26th, 2016

JERAGAT BERANSUR HILANG!
KULIT TAMPAK LEBIH CERAH DAN BERSERI
90% REPEAT ORDER!!

 photo 1_2.png

PUREganic Antioxidant Serum
Diperkaya dengan ekstrak buah-buahan dan tunbuh – tumbuhan
ORGANIK DAN NATURAL

Masalah kulit wajah berjeragat, bertompok – tompok, tidak sekata, tampak kusam!
Semakin lama dibiarkan, semakin tebal dan membesar!
Malu! Kurang keyakinan diri..
Pelbagai produk dah cuba, ribuan ringgit dah dilaburkan tapi hampa..

Bahan utama PUREganic Serum adalah dari ‘Bearberry Leaf Extract’ sejenis bahan yang membantu mencerahkan wajah di samping membantutkan penghasilan melanin seterusnya membantu menghilangkan jeragat serta bintik – bintik hitam.

LYCOPENE bertindak sebagai kunci pemutih yang unggul membantu merawat dan memudarkan jeragat yang kronik. Juga bertindak sebagai antibakteria dan antipenuaan.

PUREganic Organik Serum juga dikhaskan bagi membantu ;-
– Pigmentasi kronik dan menghalang pembentukan jeragat
– Jerawat pasir yang menggerutu
– Memudarkan parut jerawat kronik
– Menyeimbangkan penghasilan minyak seteruskan merawat masalah kulit kering/ terlalu berminyak
– Membaiki masalah kulit kusam dan tona yang tidak sekata
– Mengurangkan kedutan di wajah
– Memperbaiki struktur kulit yang rosak akibat jerawat batu
– Mengurangkan masalah lingkaran gelap di bawah mata

 photo 2_1.png

 photo 3_1.png

 photo 4_1.png

 photo 5_1.png

 photo 6_1.png

 photo 7.png

 photo 8.png

 photo 9.png

TANPA HUDROQUINONE/ PARABEN/ MERCURY
SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU
SESUAI UNTUK WANITA & LELAKI
KESAN SEAWAL 7 HARI
MERAWAT KULIT tanpa perlu berbelanja ribuan ringgit
TAK PERLU LASER/ PENGELUPASAN/ MAKAN UBAT
CONFIRM BERKESAN!! HANYA DENGAN 2 TITIS!!
STRUKTUR YANG RINGAN DAN TIDAK BERMINYAK!
FORMULASI TERKINI DARI FRANCE

Bahan Aktif: Bearberry Leaf Extract, Bitter Orange Leaf Extract, Avocado oil, Lycopene, Glycerin, Thyme

Diperbuat dari ekstrak tumbuh – tumbuhan dan diperkaya dengan Antioksida, anti bacteria dan antipenuaan. Membantu merawat wajah yang bermasalah di samping mencerahkan wajah tanpa perlu melalui prosedur yang menyakitkan.

 photo 10.png

 photo 11.png

 photo 12.png

 photo 13.png

 photo 14.png

 photo 15.png

HARGA PROMOSI SEMPENA RAYA! (SEHINGGA 31 JULAI 2016)
HARGA BIASA : RM98

PROMOSI!!!!
SEMENANJUNG RM85/SEUNIT, RM 160/2UNIT
+RM5 BAGI SABAH/SARAWAK
+RM25 SINGAPURA/ INDONESIA/ BRUNEI

WHATSAPP 0182089499
FB : PUREGANIC
IG : PUREGANIC SERUM

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 responses to PROMOSI RAYA PUREganic Organik Serum – Penawar Jeragat No. 1 di Malaysia

  1. linda says:

    guna 4 bulan lepas…bagos tu bagos tpi korg ni xde kedai ke ? payah plak nak pos pos je oiii.

    0

    0
  2. Rata2 testimoni para pengguna cakap kesan seawal 7 hari dah boleh nampak tapi aku dah guna produk ni lebih 2 bulan tapi jeragat macam tu juga, takda beza.. Some more, liang pori2 pun masih kelihatan.. :(

    0

    0
  3. productsekarangmenipu says:

    gambar first tu junior aku masa sekolah dia memang putih nak glowing apanya lagi. cuba cari kulit gelap asyik cari mmg dah putih je. nampak sangat nipunye product sekarang.

    0

    0