Written by Bella | January 15th, 2016

Penyanyi rap Waris yang terkenal dengan lagu yang memertabatkan loghat Negeri Sembilan dan budaya negeri itu telah dikurniakan anugerah oleh YDP Besar Negeri Sembilan, bersempena dengan hari keputeraan baginda.

Alhamdulillah, solosai majlis istiadat pengurniaan.Menjunjung kasih tuanku.

Walaubagaimanapun, kami tidak pasti anugerah apa yang beliau terima. Apa-apa pun kami ucapkan tahniah kepada Waris dan teruskan dengan usaha anda untuk menerapkan unsur Negeri Sembilan didalam karya anda. Zaman sekarang, bukan mudah untuk anak muda menghargai tempat mereka dilahirkan. Kipidap!

Sumber Berita: Instagram Waris

13 responses to Penyanyi Rap Waris Terima Anugerah Daripada YDP Besar Negeri Sembilan

  1. honey says:

    tahniah ^_^

    0

    0
    • Anonymous says:

      tahniah la..tapi an..punya la ramai laie yg nyanyi bolakon ckp nogri..
      copek naa si waghis neh dapek..
      apo sumbangan, lagu satu duo yo..
      hattan tu haa, kaza pon suko cakap nogri.. ebby yus laie lah..tak ponah tingga lorat eh..
      lagu pon lagu saduran..
      apopun tahniah lah..minat bonar Yg diPertuan bosar kek kau

      0

      0
  2. Anonymous says:

    TAHNIAH …

    0

    0
  3. melati says:

    ok lew dpt Dato…..tapi buat saya meracau tiap2 pagi pasal Sinar FM ni….selalu dgr pagi Sinar FM ni senyum 2…dgr suara Jep senyum & tergelak pun ader….tapi bila jer dgr suara Shuib trus telinga saya panazzz…kenapa lah aku benci sgt gan Shuib ni, dh lew muka cam getah pemadam pastu perasan bagus plak Shuib ni…Astro..tolong lah sinkir kan Shuib dr Sinar FM tu..meluat saya dgr suara mangkok ayun Shuib tuuuu..

    0

    0
  4. 000 says:

    biq p r rezeki owg…korg nie

    0

    0
  5. Miss A says:

    rezeki..

    0

    0
  6. waras says:

    hari tu masa nikah sojuk mato den tgk bini si warih ni bertudung litup..
    tup tup tgk gmbr ni laa free hair ruponyo..

    0

    0
  7. wb says:

    ok la tu dapat pingat biasa je bukan dapat pingat yg ada gelaran datuk

    0

    0
  8. den oghang nismilan says:

    waghih dapek pingat biaso yooo…bukan gelaran dato’..so x payah la dongki2 ehhh..da mang rezeki dio dapek tahun ni..kalau x pueh ati sampai membongkak2 dado tengok waghih dapek pingat..mntak la ayahando rani kulup bagi sebutir duo pingat yooo..peace yooo

    0

    0