Written by Bella | March 27th, 2017

Hujung minggu lepas, sebuah ruangan akhbar mingguan melaporkan berita dimana pelakon Johan As’ari datang ke bilik penyanyi lagu Cinta dan Luka, Aishah Bujang ( Aishah AF7) pada jam 3 pagi. Berita itu mencetuskan sedikit kekecohan di media sosial tentang niat Johan apatah lagi pelakon itu mempunyai ilmu agama yang boleh membezakan sesuatu perkara yang mampu mengundang fitnah ataupun tidak.

Namun, menurut Aishah, beliau dan Johan bukanlah berdua sahaja tetapi ditemani oleh beberapa rakan lain. Johan cuma ingin berborak dan mengenalinya dengan lebih rapat selepas mereka sama-sama terlibat didalam sebuah acara hiburan di Singapura sekitar bulan Februari lepas.

Ya memang betul Johan datang bilik saya selepas acara itu habis pukul 12 malam dan kami keluar makan lewat malam sekali beramai-ramai, kemudian dia datang bilik saya untuk berborak-borak. Tapi bukanlah saya dan dia sahaja dalam bilik itu, ada rakan lain juga. Lagi pula saya pastikan pintu bilik terbuka semasa dia ada.

Mereka saling bertukar nombor telefon, tetapi Aishah memberitahu hubungan mereka tidak lebih daripada seorang kawan. Aishah sebenarnya bimbang beliau akan dipandang negatif oleh masyarakat gara-gara salah faham ini,

Saya tidak pernah kenal Johan sebelum ini, jadi banyak cerita yang kami ingin kongsi dan saya pula kaki borak. Dia seorang yang baik dan tidak sombong biarpun sudah ada nama besar dalam industri. Saya akui ada bertukar-tukar nombor telefon, tapi tidaklah sampai sudah ada hubungan istimewa buat masa ini.

Mempunyai ilmu yang agak mendalam dalam hal agama, kami yakin Johan mengetahui batasan dalam berkawan. Apa itu dosa dan pahala  serta risiko jika “ditangkap” berkhalwat. Kita pun sudah mendengar penjelasan daripada Aishah dan harapnya tiada yang masih salah anggap.

Sumber Berita : mStar Online

31 responses to Penyanyi Aishah Bujang Akui Johan As’ari Datang Ke Bilik Hotelnya Untuk Berbual Pada Jam 3 Pagi

  1. Anonymous says:

    Please..

    5

    0
    • minah jambu shameless says:

      eh diaorg berzina ke?

      0

      6
      • Anonymous says:

        saja je nak bagi up..bila bukan saja nak kata suam, sejuk kejung terussss

        11

        0
        • Billionz support Azwan Ali says:

          Dasar melayu neraka jahanam, ini ja la kerja diorng. Tkda kerja laen, nama pon x top ada hati nk jaja cerita Murahan.. See my level.. Y bother

          1

          2
      • Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

        Mende ni same mcm ko ng bini ko ajak kwn ko dtg mkn minum kt uma…x salah kn? Hahaha..waktu ble2 pn bleh.

        Wartawan mmg xde fitnah…tp GALAKKAN FITNAH & xde modal tlis crita. Standard wartawan.

        4

        0
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      elehhh ini soal kecik je lah tak payah nak kasi terang sangattt setakat bebual kt bilek hotel ok pe..lagi pon pintu terbukak bukan nye tutop..kalau kawan2 ramai kt dlm bilek johan tk boleh datang bebual ke ? jangan nak mengarot sangat lah !!

      1

      1
  2. sampah says:

    Cerita sampah utk nak up.. Benda camgini yg buat industri hiburan tempatan jadi sampah. Murahan, bukan bakat.

    13

    0
  3. komarad says:

    lagu apa dia nyanyi?

    7

    0
  4. nod says:

    ayooo..bimbonya…jawapan dia…ni bukan artis sendu lagi dah..artis beku kutub utara dah ni

    8

    0
  5. sakit mata says:

    sorang lagi attention seeker…

    3

    0
  6. Yemik says:

    Kalau rasa nk jadi gf johan ashari silalah bergandingan dengan dia..senang “cinta lokasi” dan johan ni nmpak mudah sangat jatuh cinta..pls la johan!!! Matang sikit

    4

    0
  7. Mek Ti says:

    heading article tah papa. #silameninggal yg buat tajuk mcm ni

    5

    0
  8. esah jang jang says:

    sampahnya gosip…ingat dlm bilik tu berdua je….padahal ko saje nk buat cerita yg timbul fitnah. Tak malu punya orang

    5

    0
  9. izat says:

    kau bukak pintu buat apa?

    1

    1
    • Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

      Abes tu ble ko ng bini ajak kwn ko dtg uma & kwn ko ketuk pintu mse dtg uma.
      Ko rse dye nk wtpe?

      0

      0
  10. Anonymous says:

    artis dan bimbo berpisah tiada…

    1

    0
    • Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

      Ko yang bodoh pcaya crita cmni & pcaya 100% wartawan tulis pn bodoh…

      Igt….keje utama wartawan skg adalah GALAKKAN FITNAH.

      0

      0
  11. Anonymous says:

    Bagus dia ni bagi tau cerita tu betul x berselindung2 … kesan Nye kurang mulut longkang buat fitnahhhhh

    9

    0
  12. jangankecamsaya says:

    Jangan cepat melatah pengomen-pengomen sekalian, mana tau apa yang dia cakap tu betul. Kita tak boleh tuduh orang, kalau tak betul itu urusan dia dengan Tuhan la. Mana tau gosip ni boleh jadi jodoh untuk dorang. Doa yang baik-baik je.
    #jangankecamsaya..huhu

    7

    0
  13. Anonymous says:

    elok laa tu dgn johan (jantan kuat perasan)…sok lusa dia dh tabur janji manis ckp nk kawen dgn ko ttb hlg g india..konon nk bljr ilmu agama…kahkahkah…tggl laa ko kontang kanting..berlakon x nk sentuh perempuan y ko g bilik die kul 3 pg apsal??x kira la ade kwn teman ke x…nmpk cam x manis je terjah bilik anak dara kul 3 pg…klu ko ni seorg laki y HORMAT wanita ko xkn buat begitu johan oiii…mcm laa xde esok nk borak2…

    7

    1
  14. loyalmalaysian says:

    bukan ari tu dia belajar agama sampai ke India…xkan x tau hukum plak…ish..ish..

    2

    1
  15. senjakala says:

    sapa yg tukang report kat wartawan cerita ni?
    kejadian berlaku jam 3 pagi. waktu ramai org dah dibuai mimpi…..
    lepak aja lah kt kedai mamak sampai matahari terbit.takda org kisah!

    4

    0
  16. Anonymous says:

    Dunia artis penuh penzinaan..mcm la kt xtahu disebalik nk buat drama or movie..tmpt penginapan kru n artis tu mcm mn. Dh bebas sgt..ingt ad masa ke nk berpisah..bilik pmpuan fr pmpuan..bilik laki fr laki..ad sometime mmg akn dorg brcmpur..sbb si pondan nk makeupkn artis..si director nk ckp dgn pelakon.. Si pelakon laki nk diskus ngn pelakon wanita.. Lol..tgk ig2 artis..semua brcampur..mcm mb hati x gelap.

    16

    0
  17. Nad says:

    Lepak ramai2 kat bilik hotel sambil pintu terbukak? Ok…so apa motif artikel ni? Nak attention ke dikk

    0

    1
  18. Mak Enon says:

    siapa lah yg pertikaikan dorang ni? kenal pun tak. intro gosip pun siap mention details siapa artis ni. rasanya mcm takde dgr khabar angin, tup tup bagi jawapan tanpa soalan huhu sendu angattt aihhh.

    0

    0
  19. Lela Manja says:

    Minta maaf tanya je
    Aishah isteri Yazid kan
    ke salah?

    0

    0
  20. diva says:

    ‘Saya akui ada bertukar-tukar nombor telefon, tapi tidaklah sampai sudah ada hubungan istimewa buat masa ini’

    Nextttt, statement gini samaada ko menggedik kt Johan or saje nk publisiti murahan

    0

    0
  21. Anonymous says:

    oh yelah kan
    muka macam lebih kurang aje
    ok

    0

    0
  22. joyah rongak says:

    bangga betul bercerita (kalau betul la berlaku, sebab si sorang lagi tu menafikan)

    0

    0

Leave a Comment

Optional