Written by AbangNara | February 28th, 2012

Dah lama mengidam nak tukar motor baru? Memang tak pernah ada motor? Inilah peluang anda untuk membawa pulang motor {Passion 125 daripada Modenas secara PERCUMA 100%.

menang motor

Hanya perlu uploadkan gambar anda merempit di atas motosikal di Facebook David Teo dan Facebook MIG Online. Pertandingan ini adalah bersempena dengan filem Adnan Sempit 2 yang sedang ditayangkan di pawagam. Tarikh tutup ialah 2 Mac 2012.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to Peluang Bawa Pulang Motor Baru Modenas Passion 125

  1. nurfaz says:

    macam galakkan orang merempit jep..

    0

    0
    • Clipkertas says:

      ape ko igt naik motor jer meremp-it larr….
      mesti ko xpernah naik moto kn, atau x tau lgsung naik motor…
      apesal larr korang2 yg konon2 ‘brharta’ ni pndang rendah kat MOTOSIKAL erk??

      0

      0
    • hampeh says:

      salam .. tgk jenis motor la .. gak2 ler motor ni nak merempit .. susah la kalau berfikiran mcm nie .. terlalu negatif pasal motor .. mesti skolah menengah lagi kot .. dlm pala otak motor = rempit .. biar la terbukak sikit ..

      0

      0
  2. Selitone says:

    *Hanya perlu uploadkan gambar anda merempit di atas motosikal

    Aduhaii… Mengapa plak nak promokan gejala merempit ni?? Kenapa tidak ada keselarasan dengan usaha dan kempen kerajaan membendung masalah ini? Perniagaan yang mengambil tema masalah sosial ni menguntungkan, kan? sampai dah lupa tanggungjawab sosial…

    0

    0
  3. angelina jolie celup says:

    awat ni nk bg motor jeww,bagi la keta ke,lorry ke..asyikk motor je..
    ni nk suruh org merempit la tu!!! aku sepak kang

    0

    0
  4. diva says:

    nak galakkan org merempit ke???apa itu ke motip dan nilai yg nak dipromote oleh cite nie? haish…x fikir panjang betul..kalau amik gmbar dengan motorsikal je takpe jugak….

    0

    0
  5. Clipkertas says:

    MOTOSIKAL ADALAH KEPERLUAN SEPERTI KERETA ENCIK ABG2,CIK AKAK2, CIK ADIK2 SEKALIAN…
    SUKE ATI DORANG ARR NK BG HADIAH PER…
    KORANG XNAK XYAH AARR NK KAITKN NGAN MEREMP-IT…
    CAM BAGUSS JERR..
    ** AKU BENCI NGAN ORG YG BRLAGAK NGAN HARTA DUNIA… HUH!!

    0

    0
  6. pisangmasak says:

    Cik Diva, cuba berfikiran positif sikit.. motor mesti kena pergi rempit ke? bapak awak p masjid naik bot ke? kalau motor tu tak berfaedah, takdelah kerajaan bagi lesen motor.. pemgguna motosikal juga pembayar cukai.

    0

    0
  7. adikcantik says:

    alamak…relax la. org nk bagi motor weyh. hehehe amik je la. isu motor pun jadi hal ke adoiii

    0

    0