Written by AbangNara | February 25th, 2009

bini roslin hashim

Hasil kaji selidik yang mendalam, kami berjaya menjumpai punca sebenar perceraian jaguh badminton negara Roslin Hashim dan isterinya, Faizah Mohamad hanya selepas 12 hari berkahwin.

Puncanya ialah kerana:-

[note]Roslin Hashim tak sabar nak tunggu bini dia habis period, dari malam pertama tak dapat-dapat. Tunggu punya tunggu 12 hari pun tak habis-habis lagi. Itu yang dia mengamuk sampai ceraikan bini dia.[/note]

P:S ==> Punca di atas hanyalah rekaan semata-mata. Isteri Roslin Hashim telah membuat satu kenyataan di Harian Metro hari ini yang menyatakan Roslin tidak sabar dalam melayari bahtera perkahwinan. Baca lebih lanjut di sini.

123 responses to (PANAS)Punca Sebenar Perceraian Roslin Hashim dan Faizah Mohamad

  1. dani says:

    tkpa la kak faizah…angap la tiada jodoh….mungkin ader hikmah akk tersindiri..moga akk dpt menghadapi ngan tabah yaa..

    0
    0
    • sha says:

      klu ni punca nye crla lelaki lain bynk lg yg sabar2 kat luor tu, tu pasal bnyk bujang expired kat malaysia ni, dah tuo2, …

      0
      0
      • Senorita says:

        btul2.. byk lgi lelaki yg penyabar kt luar tu… x pe lah kak faizah… perempuan baik hnya untk lelaki yg bek.. bukn mcm roslin tu….

        0
        0
  2. saloa mambok says:

    x pe…nanti2 tuhan akan membalas setiap perbuatan…igt suka2 je ke nak buat org hidup mcm ni. see n wait okes

    0
    0
  3. miss^debab says:

    pelik btl laa org skrg nie..
    xbrbaloi langsung kawin hanya dpt b’tahan 12 ari..

    0
    0
  4. annaliz says:

    sabar lah ya… aku nak marah si roslin ni.. tadi aku baca peper..dia ni marahkan bekas isteri dia sebab keluarkan kenyataan akbar.. kau sapa??? dia ada hak pertahankan diri dia.. ari tu .. roslin keluarkan kenyataan pun mengaibkan bekas isteri dia.. dia tidak layanan macammana.. hebat sangatkah si roslin ni.. jarang benar aku dengar dia harumkan nama malaysia…

    0
    0
    • no name says:

      kenapa plak nk salahkan roslin? sbnrnya,bini dia yg xlayan roslin sebagai seorg isteri. zaman bila

      0
      0
  5. annaliz says:

    sabar lah ya… aku nak marah si roslin ni.. tadi aku baca peper..dia ni marahkan bekas isteri dia sebab keluarkan kenyataan akbar.. kau sapa??? dia ada hak pertahankan diri dia.. ari tu .. roslin keluarkan kenyataan pun mengaibkan bekas isteri dia.. dia nak layanan macammana.. hebat sangatkah si roslin ni.. jarang benar aku dengar dia harumkan nama malaysia… ingat tuhan sikitla..

    0
    0
  6. shiela says:

    bukan nak kata apa…roslin ko ni mmg lelaki tak guna….ko hidup bujang jelah sampai tua…….mmg tak berhati perut langsung……ko ingat apa kawin ni main main ke…kalau rasa tak bersedia tak payah la kawin….aku tak leh terima jantan macam nih…sabarlah kak kalau kita di pihak benar pasti tuhan akan balas….sekarang ni tuhan bayar cash….tak payah nak tunggu….ko tunggu jelah bahagian ko hai roslin….dunia ni pinjaman jerk….

    0
    0
  7. @sheila – kita tak tau sapa lagi yang bersalah, so kena bersabar jerlah skrg

    0
    0
  8. Pinky says:

    Roslin Hashim tak sabar nak tunggu bini dia habis period, dari malam pertama tak dapat-dapat. Tunggu punya tunggu 12 hari pun tak habis-habis lagi. Itu yang dia mengamuk sampai ceraikan bini dia.

    ingtkan tungu punya tunggu bulan x timbul2..hahah

    0
    0
  9. MAXFEAR says:

    Hari ke3 kawin dah bersengketa. maka kalau nak kata baru tahu perangai tak eloknya maka tak logik sebab dah kenal lama so masih boleh berkompromi. 3-4 bulan sebelum kawin leh berkorban takkan la 3-4 hari setelah kawin dah give up.. melainkan seseorang tu berkehendakkan isterinya seorang yang masih dara. Tup tup malam pertama dah kantol dia bukan dara lagi dan si dia pun mengaku ada terlanjur dulu dulu dgn org lain. maka bagi yang tak dapat menerima situasi mcm ni maka mereka tak akan merasa selesa. org dulu dulu amat ambil berat soal dara ni.

    0
    0
  10. jinchi says:

    janda dea tu da xdara kut..b4 kawen xcite..da kawin, baru tau citer..si roslin rase tetipu..then cerai…mungkin laaa…aku xckp ia betol.mungkin..mane tau..betul ker..

    0
    0
    • Senorita says:

      ko suke2 je ckp mcm tu… klu x tau jgn ckp… tu dah fitnah nme nye….

      0
      0
      • Miss Know says:

        ish.. mne de.. faizah tuh b4 kwin mseh dre lah.. xbaik ckp mcm 2!! mne kau tau ha?? dose tau main fitnah!! si roslin pon satu, mentang2 lah dia pemain sukan negara so nak tarik media untk simpati dgn dia lah konon.. ape lah.. pegi daa!!

        0
        0
    • girl says:

      c roslin tu sendiri teruna ke???

      0
      0
  11. […] Punca Sebenar Perceraian Roslin Hashim (9 komen) […]

    0
    0
  12. hamba allah says:

    org kte istri die tu dah ditbuk tupai..tu yg die bgkek je tu tp wallahualam..bnde dalam2 ni tuan punya bdn je la yg tau..kita ni bce dan dgr je la brita2 ni.

    0
    0
  13. ani says:

    bini dia tak ditebuk tupai, if benar ditebuk tupai, takkan lah isteri dia berani buat report dan buat pengesahan kat doktor. abang isteri dia pun sanggup buat kenyataan. roslin tu aje gila tak tentu pasal. if pasal isteri dia period aku caya, lelaki manalah boleh tahan semua tu, tambahan pulak baru kawin..kan jadual dia ketat, sementara isteri depan mata dapatlah bersama puas2 tapi dah period nak buat macam mana. tak tau lah plak roslin ni tak tahu hukum agama, isteri dalam period pun nak di lanyaknya juga…boleh plak roslin marah bila isteri dia buat kenyataan, ugut isteri dia plak. sebenarnya..roslin tu malu sendiri dan takut isteri dia buat kenyataan, roslin nak walaupun isteri dalam period..malunya.. ini ke pemain sukan negara, memang tak majulah malaysia mcm ni..

    0
    0
  14. zwina says:

    kadang2 ni semua berpunca dari ‘expectation’ yang terlalu tinggi. ada lelaki yang pentingkan perkara yg melibatkan maruah seorang gadis. wallahualam. tak boleh salahkan dia, kalau betul pun. cara roslin cakap tu macam dia terpedaya dek penampilan baik bekas isteri sebelum berkahwin. kesian kedua-duanya…bila dah jadi mcm ni perempuanlah yg lebih aib.

    0
    0
    • Dr.Rounders says:

      ya 90% ada kebenaran.Roslin takot malu kawin dgn gadis yg penah ditebuk tupai.Takut Org yg pernah tebuk tu gelakkan dia yg bini dia bekas Org tu.kesian Roslin. Zaman skrang ramai Pompuan dah kena tebuk tupai waktu ketika muda,Nak wat camna Roslin.

      0
      0
  15. lenny says:

    kite x blh nak ckp bini dia x de dara ke ape…x baik tuduh org bkn2. Biarlah diaorg berdua je yg tau apa punca penceraian yg sebenar. X pasal2 tuduh2 org, dpt dosa kering je…

    0
    0
    • hani says:

      ni kene tebok tupai. ya ya. jgn jadi bodoh le. tapi ada juga zaman dulu saya dgr sorang wanita malam pertama kena cerai pasal tolak suaminya nak mak luv. da2 je

      0
      0
  16. nel says:

    cayalah ko roslin.lepas ni ko kawin lagi,dan ceraikan dalam masa 6 hari.lepas tu kawin lagi,cerai dalam masa 3 hari.pastu kawin lagi berai dalam masa 1.5 hari.

    0
    0
  17. ezz says:

    ko roslin, patutnya menjadi suami yang sabar.. rumahtangga ni memang byk asam garamnya, ingat Allah byk2, berzikr …
    semua masalah bole bawa berbincang… kalo x ready jadi suami, x payah kawen dulu… biar diri sendiri yakin bole laksanakan tgjawab, baru la

    0
    0
  18. jojo says:

    apa la tipu laki belum kawin buat2 baik,pas kawin tu dia dah baraiiii.ok la cerai roslin walaupun aku tak suka ko tapi lama2 simpan pun buat sakit hati je.elok cerai awal2 nnt dah ade anak sume susah,duit dah keluar banyak.byk lagi perempuan kt msia ni.

    0
    0
  19. putput says:

    yg korng nk kecoh2 psl diorgn ni pehal???
    kite xtau lg spe slh spe btl..
    yg korng nk hentam c roslin sorng 2 npe?
    nth2 bini die yg slh ke sukati je nk hentam2 org cm2…

    0
    0
  20. jojo says:

    betul tu put put.sian roslin,member aku kawin abis puluh2 ribu alih2 bini dia mengaku lesbian la apa la.bodoh tongong betul la harap je pakai tudung kalo ko lesbian buat ape kawin bodo.bodo tul la perempuan ni.kepala otak kawin ingat duit je.

    0
    0
    • raha says:

      pelik betull….kt mesia ramai je pompuan, tp nape lesbian yg dipilih? mesti nk yg cun gile2 ni…utk org perempuan lain yg nak kawhin plak…asyik jumpe lelaki penipu, yg jahat dn suke ambil kesempatan plak..camne tu..

      0
      0
  21. Sok Sek says:

    korang yg buat andaian dan tak punyai fakta/bukti yg nyata/jelas (dah termasuk bab menfitnah) ke atas si Roslin n ex wife nya tu adalah manusia yg paling teruk …

    0
    0
  22. jebon batang ai says:

    WAHAI MANUSIA……………PUNCA SEBENAR PERCERAIAN SEPATUTNYA JANGAN DIHEBAHKAN PADA ORANG RAMAI.JADIKANLAH RAHSIA MASING-MASING.TAK PAYAH NAK MENGAIBKAN SESIAPA………..TAPI DISEBABKAN DAH MELETOP CERITA CERAI NI,AKU NAK MEMBUAT KESIMPULAN CERITA PERCERAIAN INI….ROSLIN ADALAH SEORANG MANUSIA YANG BERAKAL BINATANG.INI ADALAH DISEBABKAN SEMASA MUDA DIA MEMANG KAKI BLUE FLIM YANG KRONIK.DIA SEPATUTNYA MASUK PUSAT PEMULIHAN PENAGIH SEX UNTUK MEMBETULKAN OTAK BIULNYA TERLEBIH DAHULU SEBELAUM BERUMAHTANGGA…………SEKIAN…………………

    0
    0
  23. puyu says:

    Aku baru habis tengok TV9, Si Raja Azmi kawan baik Roslin buat kenyataan Si Faizah tak nak bersetubuh dengan Roslin….Sanggup dia buka aib orang….Sepatunya Roslin harus bersabarlah sikit bagi dia masa, bukan bg talak ,,,Kawan aku kawin lepas 3 bln baru dia bersama dgn suaminya, sb belum bersedia takut la mcm3.Tp suami dia boleh bersabar walaupun 3 bln tunggu. ini npk sgt si Roslin tak cintakan Si Faizah,Tak sabar, gelojoh, patut la main badminton asyik kalah jer….

    Satu pertnyaan knp Raja Azmi berani buat kenyataan itu…saya berhrp ini perkara yg terlalu peribadi antr Roslin, Faizah dan ALLAH yang tahu,,Tp knp begini terjadi….Walauapaun Saya kasihan kan Roslin dan juga Faizah,Dah memang tertulis mereka akan berkawin hanya hari shj.Hrp bersabar ya…

    0
    0
    • DOYANMANGKOR says:

      mungkinkah raja azmi dalang semua ni?… ntah la

      0
      0
      • somebody says:

        memang dia dalang pun. nih daripada reliable source yg rapat dgn salah seorang bekas isteri. RA scandal dgr RH. untuk tutup scandal, RA carikan lah bini utk RH. Yg laki si RA lak memang dah kena guna dengan si RA ni. JS tau je RA ada scandal dgn RH, tapi dia tak kisah.

        0
        0
  24. erin says:

    roslin ni memang sampai ke tua tak bebinilah jawabnya.Semua orang dah tahu perangai dia yang tak dapat diterima akal.Satu hari kau rasa apa yang orang rasa.3 hari dah takde persefahaman.OTAK KAU…

    0
    0
  25. Son Goku bin Kakaroct says:

    Hmph.., RM15000 hantaran. Beli superbike lagi berbaloi. Bleh pakai lama. Apa daa… Member aku kawen mas kawen RM2000 pun sampai skang bahagia. Tak payah lah taruk hantaran 5 digit kalau tak reti buat keje dapur…

    0
    0
  26. Aku... says:

    aku rase le kn…ntah2 Roslin tu gay kut???hehe…aku rse je le..
    yela..mgkin die kwin tu sbb nk try berubah or nk menutup perbuatan ke’GAY’an die..at least die dh kwin..masuk hr k3 die msih xnk SENTUH wife die mse tu..the wife pun mule le mrh2…n mse tu le Roslin rse nk gune alasan tu..konon2 the wife x hormat die.. the BOYFRIEN (BF roslin) lak mendesak spy die bercerai secepat mgkin..haha..jd Roslin tertekan dan tersepit..mgkin die xpnh pn ade perasaan syg kt faizah tu sbb tu le dengan mudah je dan x kesahnye die menjatuhkan maruah Faizah tu..kesiann… buat faizah..byk2 le bersabar….

    0
    0
  27. sdfsdfdsf says:

    dari korang sibuk jaga tepi kain orang baik jaga diri korang

    0
    0
  28. kepohci says:

    bukanlah aper..sian pihak pempuan belanja dah habis beribu..last2 kawin 12 hari je..xkanlah x boleh pk si roslin pun..kalau dah xsuka xpayahje kawin.perkahwinan bukan benda main2.jika x bersedia tolak je cara baik.ni bukan je mengaibkan keluarga memasing.tp belanja dah berhabis..kawinnye kejap.mcm ne jika terjadi pada ahli keluarga kamu pulak.pada adik pempuan kamu.boleh ke kamu terima?hidup ni ibarat roda.ingat tu..

    0
    0
  29. mama spy says:

    klau korunk suma nak tau, pada mlm slps ijab kabul si roslin tu, si raja azmi tu tlh memandi bungakan si faizah ni. kononnya nak bgi naik seri muka la , nak bgi roslin ghairah. maklum la dua2 dah kategori lewat kawin. tapi yg sebenarnya masa mandi tu si raja tlah mandremkan si faizah ni. supaya roslin x dpt nak dkt dgn faizah. konon dlm galaksi tu dia ckp faizah ni ada sejarah htm. ello cam on la, faizah tu ada la seorng wanita yg paling naif i pnah kenal.

    0
    0
  30. starz says:

    ape ape je la labu….
    btw..betul ke mama spy, rj azemi tu buat cenggitu..beriya2 je cerita psl keaiban org kat tv9 tu..

    0
    0
  31. makdara says:

    mane ade anak teruna tau anak dara dah ditebuk tupai ke belum…melainkan si roslin ni pun bukan teruna lagik…

    0
    0
  32. jingga says:

    tak tau la nk ckp..tp yg pasti..roslin ni toyboy raja azmi. mmg dia pakai slalu. dulu rashid sidek blm kawin pun dia pakai. r.azmi tu dh muflis. banyak harta benda dia nama roslin. so dia btl2 jaga roslin ni luar dn dlm..bila roslin dn mula sygkan faizah dia sakit ati..ugut roslin ceraikan.. logik ke seorang lelaki yg waras bg cerai tanpa sbb yg kukuh..tanpa perbincangan..tanpa ada pergaduhan..apa tu?
    citer yg r.azmi mandikan faizah mlm tu mmg aku ada dgr jugak..
    biar la..yg besalah akn diadili oleh yg Maha Esa juga…hrp faizah tabah..

    0
    0
  33. jull says:

    pandai2 hangpa buat cerita………….fitnah semata2…….dosa tau…..
    biar le Ruhan yang tentukan betul salah depa………..layannnnzzzz…

    0
    0
  34. i say, allow says:

    dunia dah nak kiamat agak nya,so yg tak pernah mengalami sedemikan rupa,bersukur la..sbb tuhan tak bagi bala yg teruk2…yg kena ni, nak buat mcm mna kan…….., klu org mengata bisa memutar kan semula dunia supaya kembali seperti normal..sya rasa aman la dunia pada mereka yg gagal dlm melayari kehidupan…ye tak.. komen sya pass is pass..but life must goes on..maybe there is something happen for reason…

    0
    0
  35. pulut says:

    setuju dgn mak dara…..sbb ustazah aku pernah kata gituh…

    0
    0
  36. hani says:

    haha..lawak gak baca komen2 korg ni..
    komen yg membina bgusla..tp jangan la bg komen yg
    mcm x belajar agama..apaarrraaa…
    kita x tau ape sbb yg sbnrye yg dorg bercerai..
    so jgn nak pakai karang jee..huhu..
    suka ea tambah dosa fitnah org??

    0
    0
  37. susu says:

    erm…kalo kata org berzina tnpa 4 org sksi..org yg mngucapknnya akn mnerima hukumn dr Tuhan..jgn la reka2 mcm nie..sushny jd prempuan..asyik kna fitnah je..even smua org tau dosa fitnah lg dasyat dr mmbunuh..ok..layannnnnnn

    0
    0
  38. Eda says:

    Raja Azmi dah buka citer, diorg bercerai pasal Roslin xdpt seks dr bekas isteri dia. Alahai Roslin pun, bg la masa sikit. Ex-bini ko tu gementar la, 1st time. Ko kena le sbr sikit, pujuk2 sikit. Ringan2 dulu..lama2 nanti ok la. Br 12hari. Ni terus bg talak.. apahal! Lg satu hal pulak, ada ke patut benda dlm bilik tido pi cerita kat org. Memang ko bukan lelaki gentleman la Roslin.

    0
    0
  39. Keramat says:

    x malu betul raja azmi hebohkan hal rumahtangga org lain.
    mcm dah x tau maksud hal peribadi.
    sape la antara 2 org tu yg tongong crite kt pmpuan tu.

    0
    0
  40. Aie says:

    ROSLIN memang NGONG…bahalul…X gentleman…perkara dalam kelambu n hubungan laki bini pun nak libatkan orang lain!!!!!!!!!!! X matang langsung…mcm budak laki umur 10 tahun..malu aku wehh!!!

    ROSLIN…x le glamer mana pun..jarang lak menang main badminton tu…macam bagus jerk…muke pun x hensem!!

    0
    0
    • Mimi Lawa says:

      Roslin ni memang tak gentleman.ingatkan yahudi aje yg jahat.Orang Islam mana boleh ada perangai macam ni. Jauhkan aku dapat anak lelaki macam ni. Jauhkan aku dapat menantu macam ni. takde ke kebaikan dalam hati dia, dia yg start buat haru biru, dia minta pula ganti rugi atas hiru biru yg dia buat tu, dia ni sekolah sampai darjah berapa ye, walaupun dia nampak confident akan menang soalnya ialah maruah, tak suka bini dia ceraikan cara baik susah sangat ke? 50 K dapat bersihkan imej dia ke? malunya Malaysia dapat Jagoan macam ni. dia pasti sudah salah baca,,,orang kata orang bodoh aje yg ingat dia paling pandai

      0
      0
  41. Budak Otai says:

    Iskh..sian gak kat diaorg ni..tapi terkejut gak tgk galaksi dgr pe yg si raja tu ckp..tak patut ler..hal suami istri patut diam2 jer…

    0
    0
  42. azimat says:

    apa2 pn si roslin tetap slah dlm hal ni dia tdk spatutye craikn bini dia.n dia xde otak nk pkir utk slesaikn msalah diorg scara baik,skiranye bini dia wt slah dia sbagai ktua kuarga hrus mbingbing atau tegur dgn cra yg betul…….;bkannye trus ceraikn sii faezah tu…memanggggggggggggggggggg jantan xbaerhati perut langsung.smoga kau jatuh dlm ape yg kau kecapi skrg……,

    0
    0
  43. HISABLAH says:

    aku rasa kita semua jangan kata ikut analisa kita saja …baik yang berpihak dengan perempuan atau lelaki…cerita sebenar hanya mereka berdua laluinya.kita yang tak tentu pasal dok kata dia tu tak bagus lah…dan seorang lagi gelojoh lah…apa pasal…hisab lah diri kita sendiri dulu….adakah kita lebih bagus dari mereka yang kena umpat dan difitnah oleh kita, secara sedar ataupun tidak.adakah diri awak mengumpat tu bagus..tak gelojoh..gelojoh mengumpat ,gelojoh makan ,gelojoh riak…dan satu lagi kata orang ,,lelaki tak guna…adakah awak berguna…pada semua pihak..pada keluarga dan lain lain…fikirlah jika nak kata pada orang…hisablah diri sendiri dulu seratus persen…dan dapat lah berapa banyak baik dan berapa banyak tak baik yang kita ada.kata orang tak berhati perut…perut konon…perut awak ada hati…ka…atau tahi najis .ingat dalam lubang hidung ada tahi hidung ,dalam lubang telinga ada tahi telinga..dalam lubang pusat ada tahi pusat…dalam mata ada tahi mata…awak tak ada tahika….

    0
    0
  44. flower says:

    biar la dorang ngan masalah dorang..
    hanya dorang je thu nape??

    0
    0
  45. kulop kudin says:

    memang la bengang kalau dapat yg dah kena tebuk tupai..
    kalau seekor tupai pun kita dah bengang… inikan pula ramai tupai..

    masa nak lick tu ada sign “i wuz ere”… mana ahan beb… terbayang je anu jantan lain dah singgah…

    aku pun geli aih…

    0
    0
  46. ni says:

    mingkin 2 2 pn ade siap
    so kite blajar la dr kesilapan…
    sian diorg nih…..
    mungkin xde jodoh kot

    0
    0
  47. chantek says:

    jodoh pertemuan di tangan Allah…kite hanya merancang, Allah yg menentukan…

    0
    0
  48. tuit says:

    da jodoh diorg xde kot… nk bt cmne…

    0
    0
  49. Anonymous says:

    sabor jela

    0
    0
  50. Zaza Muhammad says:

    Rilek2 semua,,, jgn over judgement kang dpt dose free. Sapa salah ke sapa btul ke biarlah diorg setel diam2. Xyah aaa komersial kan lagi… Malu oooo

    0
    0
  51. Lin Dan says:

    aku pon hangen gak dgn si roslin tuh… tak padan dgn jongos dia, perasan celebriti la tuh. suka2 hati je nk ceraikan org. dia igt dia baik sgt ke….main badminton pon ala kadar jek.. bwk pon kete proton putra jek..

    0
    0
  52. Topeq Hidayat says:

    Si raja azmi tu pon satu, klu btol la dia suka kt roslin tuh, apsal x kawen kan je anak pompuan dia yg cun giler tuh dgn roslin.. mesti anak dia sendri xde selera tgk roslin…kuak gigit nate tuhhhh!

    0
    0
  53. abc says:

    kita sebagai pendengar, xtahu pun sebenar-benarnya yang terjadi.rasanya tak perlulah nak komen lebih2.nanti jadi fitnah pula.tak pasal2 kita yang tanggung dosa sebab orang lain.sebelum menjatuhkan kesalahan kat orang lain,sebaiknya kita perlu tahu betul2 ke orang tu memang salah.jangan cakap main lepas sebab kita pernah alami benda yang sama.tak kisahlah orang ramai anggap kita salah atau tak,asalkan orang yang kita percaya dan kita harapkan sentiasa di sisi kita.bersama2 lah ye.jangan terus hukum seseorang.selidik dulu.>_<

    0
    0
  54. rez says:

    korang xpayah la nk slahkan si roslin tuh!!!padahal bini dia berlagak mcm bgus..xnk layan kehendak suami..seorang lelaki xkn wat keputusan mcm ni klu x terdesak

    0
    0
    • Senorita says:

      mmg lh… dye dh trdesak nk main…. tpi dye lupe nikah ni bukan untk main je… ade t/jwb… kte xtau spe yg slp… tpi roslin x sptutnye cite hal dlm kelambu kt org len, n public… klu faizah slh… dh lh.. just ceraikn… xpyh nk heboh 1 malaya…

      0
      0
  55. rez says:

    bini dia xcun pasal tuh dia ceraikan

    0
    0
  56. rez says:

    malam pertama roslin terkejut tgk faizah jd wolverine x-men..

    0
    0
  57. melissa says:

    Roslin hashim 2 dh bsar leh pk sndri pe dia buat,bak kta org tua2 tempoh percubaan alam prkahwinan kn 5 thun? ni xsmpai 5 buln dh cbuk sgt nk ceraikn bini dia xtau la pe mslah… hanya Tuhan yg tau.

    0
    0
  58. melissa says:

    woi rez,agk2 beb klu nk brckap… kehendak nfsu Roslin jek k pk??????? gelojoh sgt 2 ye x?

    0
    0
  59. unkown444 says:

    saling beringat kan lebih baik dari mfitnah dan mengumpat? kalau kisah diorg jd camni, kte yg len jgn buat. kter xlayak jd pngadil, pkritik and so on.. sbb kter xtau akan dtg.. mne tau nasib kte same dgn mereka yg d’kritik’ tu? kan dh kne batang idong sndiri.. kalu stakat taip kat ruang komen nih, tp face2face tidak, nothing can change. sape brani pegi jumpe diorg and luahkan ape yg korg rse? aku tabik la

    0
    0
  60. ~keliwon~ says:

    huh…hampess c roslin nih…dah la JONGOS..( ada karat c kit kat jongos dia tuh..uwekss.. ) mati pucuk lak tuh…KONPEM NIH MATI PUCUK…uh..uh..uh..

    0
    0
  61. zelL says:

    WAH..smpai bln mei org dok komen tang roslin ni..

    0
    0
  62. LaRa says:

    bkn kes dia ngan bini dia dh selesai ka….

    0
    0
  63. ammar says:

    bebenornya si roslin ni MATI PUCUK..

    0
    0
  64. ERIN says:

    KEDUA2 BELAH PIHAK SABAR LAH MENHADAPI UJIAN ALLAH NIE YA…SESUNGGUHNYA ORANG BERSABAR ADALAH ORANG BERIMAN….

    0
    0
  65. pening says:

    Ala poyo tul la c roslin ni…x kan setakat bini tgh period pun nk jatuh talak…xde otak ke dia ni…x menyabor lgsg atau tu cume nk coverline je…..

    0
    0
  66. rahimah says:

    Assalamulaikum, kisah penceraian yang berlaku di antara Roslin Hashim dan isterinya Faizah Mohamad hanya mereka berdua dan tuhan yang tahu kenapa dan mengapa kita sebagai pihak luar hanya mendengar dan melihat sahaja hanya mereka berdua yang mengetahui kebenarannya. Apapun apa yang patut disembunyikan sembunyikanlah demi kebaikan kedua-dua belah pihak kerana jika seseorang menyembunyikan keaiban saudaranya sendiri sesungguhnya ALLAH akan menyembunyikan keaibannya di Hari Akhirat kelak…… Fikir-fikirkanlah Wahai muslimin dan muslimat apa yang terjadi di atas muka bumi ini tersimpan rahmat dan hikmat yang Hanya Tuhan yang Tahu Apa Yang Terbaik Untuk Hamba-Hambanya……….

    0
    0
  67. Senorita says:

    klu faizah salah… klu roslin dh xleh trime skli pun, just ceraikn… dh lh… x pyh nk kecoh2 cite hal dlm kelambu kt org n 1 malaya… nk kn publisiti murahan ke… fikir lh klu p’kara yg sme trjdi kt keluarga rosli tu…. LU PIKIR LH SENDIRI……….

    0
    0
  68. pinkypanthers says:

    siap tuntut ganti rugi lagi mamat ni..
    50000 tu..
    kalau bini dia org kaya x pe ar..
    kalau x kesian kat bekas bini mana nk cekau wit 50000..

    0
    0
    • nelxx says:

      hahaha.. saya setuju.. kalau nak cerai, cerai je.. x usah nak tuntut ganti rugii.. poyo betul

      0
      0
  69. yin nakashah says:

    apala masalah roslin nak mintak ganti rugi ni??tak abeh2 kes deme ni..ingatkan dah ttup citer dahh…aduyai…sudah2 la roslin.

    0
    0
  70. babycute says:

    nak buat camne dah diorang xde jodoh nk hidup brsama

    0
    0
  71. HAMBA ALLAH yg bkn mengumpat, geram je says:

    teruk btul la pasal tuntutan tu..siap bayaran utk tok kadi RM 150 pon dia nk claim balik dari bekas isteri..kitab mana plak ajar dia cam tuh, mas kawin boleh mintak balik lepas cerai isk isk isk isk..RM80 plak tu BKN RIBU BUKAN JUTA….BAIK BUAT TABUNG LA UTK DIA..TAKDE DUIT KUT..SETAKAT RM 150 UTK TOK KADI TU..AKU RASE KAN..TOK KADI TU PON BOLEH KASI BALIK…NO PROBLEM .otak tarak ka? TAK PAKAI
    besok ko jwb kat saner roslin

    0
    0
  72. blue says:

    sebelum kawen dia ngaku dia dara.siap bsumpah lag..bile da kawin, roslin tgk buah dtebok tupai.besar lak 2 lobang dia.roslin pon pe lg..cerai talak 3 r.tunggu lg??

    0
    0
    • Nibong Tebol says:

      weh blue mane ko tau? roslin yg bgtau ko ke? jgan nak main taborrr…je k.. ko dgn roslin same je!

      0
      0
  73. ntahapeape says:

    aku pun x tau sape slh sape betul..hy allah aje yg tau…tp klau r.azmi tu aku x caya sgt sbb laki aku mmg kenal dia…tp dia ni teru skit aaa….wallahualam

    0
    0
  74. yen terer says:

    sebenarnye bini dier xkasi dier men badminton sebulan…bini dier suh men ping pong…tapi roslin tahan 12 ari je bosan…nak wat cane,,,,,,,,,,

    0
    0
    • mr big says:

      bini dia tkujutla…brg si roslin tu pandai gigit da…

      0
      0
      • ziella says:

        Mungkin bini dia tu pondan…tak ada tempat nak main, itu lah pasal dia rasa sangat tertipu sebabtu mintak balik semua duit dia…

        0
        0
        • Go Lady says:

          Hei!! Korang dah tak tahu so jgn main fitnah je.. kalau betol tahu, ape buktinye?? ksian faizah, kalau jadi laki memang senang kan? ceraikan wife then blaa.. yg si isteri yang jadi mangse dan terpakse jadi janda.. kalau duda kacang je kan..

          0
          0
  75. nina1010 says:

    eiii..korang ni bg la komen yg membina..sbb kita bukan saksi perbuatan n prangai dia org ..hope sapa yg benar akan terbukiti kebenarannya..yg bersalah berusaha menjd insan yg baik..tp kena ingat jodoh pertemuan adalah dtentukan allah..stiap yg buruk ada hikmahnya…menjdkn kita umat yg lbh matang…

    0
    0
  76. ryyta says:

    apa masalah si roslin ni…terbukti sudah kawin kedua kali pun bercerai. cermin diri sendiri roslin sebelum menjatuh hukum pada orang. satu masa dan tika tuhan akan balas segalaperbuatan kau. aku dimaklumkan rosli suka buat sex ala binatang

    0
    0
    • she says:

      dah terbukti.. kan tuhan tu adil.. cash aper.. tgkla …kita tktau saper salah yg dulu , tp kalau kedua pn dlm masa yg singkat begini….kawen je la dgn si Raja Azmi tu.. tunggu dia menapous sikit masa lagi..ari2 tiap masa on aje.. ntahler labu.. Mmm fikir2kan, renung2kan.. selamat berpuasa :))

      0
      0
    • eitanieta says:

      yeker??mane hang taw neh..hee;

      0
      0
  77. eitanieta says:

    pe cer c roslin ni bcerai kali ke2 ni plk…camni dh sah2 roslin yg bmsalh sbnrnye kn,cian wife2 diye 2….sabo ajelh

    0
    0
  78. siti says:

    Salam Ramadan…

    Sebenarnya masalah rumah tangga x perlu dihebahkan kerana ia mengaibkan satu pihak. Tapi yang aku marah si Roslin ni rapat sangat ngan Raja Azmi tu apahal. Dalam islam kita tak boleh rapat sebab bukan mahram .. haram hukumnya jadi x payahlah cerita kat Azmi tu, kat ibu kita pun kalau menjatuhkan air muka isteri kita dia x suka cerita pun. Roslin berubahlah .. dah kawin x yah la duk ikut Azmi tu kalau ada hal pun bawa wife sekali sembang kat rumah . Kan tak jadi fitnah. Ini lah gaya orang mengaku islam tapi x belajar selok belok islam.

    0
    0
  79. izmayanti says:

    sabo jelah….lelaki zaman sekarang ni memang tak leh pakai untuk jd ketua……………tp kalau bab seks ha dia orang leh pakai.(1/2 lelaki je) mana mana lelaki yg terbaca jgn kecil hati…..sebab lelaki zaman sekarang memang mcm ni…hancus…..

    0
    0
  80. Lolota says:

    Ble isteri pertama Roslin diceraikan dlm masa 14 hari,ramai org wat spekulasi sendiri mgkn isterinya xda dara.Jht nya manusia.Dahla suke mengumpat,pastu wat cite sbnr tnpa bukti.Mgkn berkat kesabaran isteri pertama dikutuk org,akhirnya skang terbukti sape yg bersalah…
    Klu dh isteri ke2 pun cerai..
    …jd manusia yg lain tu,xpyh la nak mengelabah ble sesuatu isu terjadi.Lebih2 lg jk xda BUKTI.Kesian bekas isteri pertama dituduh mcm2.Klu kita berada ditempatnya mcmana agknya???Hai….

    0
    0
  81. Lolota says:

    Skang nmpak x hukum karma?Kesian pd isteri pertama yg dituduh dh ditebuk tupai….skang…namanya akn bersih kembali…bersabarlah

    0
    0
  82. cok says:

    typical malaysians!!! suka bercerita pasal orang lain.. suka mengumpat pasal orang lain..bawak kereta tak de disiplin.. buang sampah rata2..rasuah…merempit.. buang anak… ludah rata2 tempat.. dan lain 2 lagi .. n bila cakap macam tau segala2nya.. itulah rakyat malaysia!!

    0
    0
  83. BLaCK MaMBa says:

    Moral of da story .. ada sape2 yg sggup jdi wife jailani?

    0
    0
  84. […] (PANAS)Punca Sebenar Perceraian Roslin Hashim dan Faizah Mohamad (114) […]

    0
    0
  85. chome aimanshuk says:

    bila sudah bersetuju untuk akad nikah/ijab kabul..maka suami isteri tu sudah tentu terima akan baik buruk bagi pasangannya..keaiban pasangan tak perlu diceritakan kepada orang luar.sabar, tabah & redha dgn takdir yang ditentukan-Nya..apa yang terjadi pasti ada hikmahnya

    0
    0
  86. myra gadis mu says:

    aq pun se7 ngan kata2 mu chome aimanshuk

    klu x pasti utk memiliki wanita jgn berani2 utk memilikinya

    lg pun dlm zaman sekarang ni susah mau cari wanita2

    baik pun lelaki2 yg suci n bersih.

    0
    0
  87. Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    0
    0
  88. porno izle says:

    Im happy I located this blog page, I couldnt obtain any knowledge on this subject before. I also operate a site and in case you are ever serious in doing some guest writing for me please feel free to let me know, im always look for people to check out my site. Please stop by and leave a comment sometime!

    0
    0