Written by AbangNara | January 6th, 2009

pamela anderson malaysia

We wasn’t going to talk about Malaysia Pamela Anderson until we decided she’s too hot to be missed by our readers.

Known as Lana Nordin, she admitted she’s not shame to be called Pamela Anderson. We think that she’s proud to have people calling her Pamela Anderson instead of her real name.

Want to see why Lana Nordin is known as Pamela Anderson? Read the full article so you can see how “big” is her breast and then make your own judgement.

pamela anderson malaysia

pamela anderson malaysia

pamela anderson malaysia

pamela anderson malaysia

pamela anderson malaysia

pamela anderson malaysia

Baca Yang Ini Pulak:-

97 responses to Pamela Anderson Malaysia, Lana Nordin

  1. nyeh says:

    takat suka tayang buah dada jew.. bukannya besar sgt pun..

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  2. girl says:

    ala…perasan nak mampus pempuan ni!!gelaran utk diri sendiri? xde sape pun yg bg dia gelaran tue…rasa2nya besar lagi breast sharifah sofea tue. dia ni nasi lemak baru RM1.80 je..compare sharifah sofea..RM5.80..lauknya cukup!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  3. mamahot says:

    MUKE MCM IKAN BILIS JEE..ADE ATI NK JD PAMELA..BOOLEE BLAAA..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  4. awine says:

    pompuan ni syok sendiri kot!
    muka cam maid boss aku jer…
    klu la maid boss aku pakai cam ni
    laku gak kot…ni kesian kat maid tu ari2 kje
    jemur kain, mop lantai…
    nnt aku sruh maid tu pakai cm2 mesti terbeliak biji mata boss aku yang tua lanjut tu…he he he

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  5. florafauna says:

    pamela?pam-melah leh r kot..adoiyai nk sdih pn ad tgk mke die ni..da bsar sgguh breast die tuh..mcm drjah 6 pny size

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  6. Kak Long says:

    satu lg artis jaja body bukan seni!!! tandusnyer….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  7. [...] us, we pity Lana Nordin, a Malaysia female celebrities who claimed she is Malaysia’s Pamela Anderson. Make your own comparison between Lana Nordin breast and Pamela Anderson breast by looking at their [...]

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  8. caca says:

    bkn lawa pn tetek dia,,saje dia mdada kan tetek dia tu biar nmpak beso..pkai la baju sopan skit..yg tutup tetek tu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  9. kaki komen says:

    tobat la oi……………kau ni megah sag tunjuk tetek tu tak tau malu ke mcm p’puan jahanam

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  10. jai says:

    sopan lah dik…….malu lah

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  11. [...] dirinya sendiri Pamela Anderson Malaysia(rasa nak muntah jer dengar), silalah layan kembali gambar-gambar lama seksi Lana Nordin yang pernah kami paparkan [...]

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  12. jinchi says:

    pamela anderson versi kokpek kechik bole laa…
    tetek pn kecik…tekap tgn aku da cukup cover sume tetek dea.bajet pam…apa daaa…ukur tetek dibadan sndri dlu..baru leh citer.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. watever says:

    Oh..dia ni pelacur..tu pakai baju camtu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. oney says:

    adik ni dah terpesong dah ni…jangan dok tiru sngat le perangai mat saleh tu..dia org tayang brg dia org tak pe sb barang2 dia org dah terpakai semuanya..(2nd) tp adik pnya ni tak terusik lg…ke.. dah….?ptut le nak tayang sangat kot…ingat dik, kta org islam..melayu..wak ape dok tiru budaya yahudi tu..latnatulah alaiih..cuba buat baca-baca fadhilat zikir ke fadhilat alquran ke tgok apa dlm tu kata…nak jadi bin abang pun boleh, bleh abg tolong ajarkan tp tak lah mcm ustaz…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  15. aku pun says:

    besar lagi yg aku kot..da la tu kawan aku lg besar dr aku.. prasan cam taik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. flower says:

    baru bsar mcm 2 nk tayang2..
    ada org lagi besar x tyang pon..haha..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  17. aku says:

    lor nie mcm suntik jer boobs die nie….kunun2 seksi ler 2 tayang2…xda mcm pamela pun…jauh api dr panggang

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  18. ah seng says:

    haiya ini olang pun ada ka?
    cilah bidah lu..talak ada sama..
    stupid who’s said she like pamela..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. ni says:

    beso sgt ke?
    cikgu beso aku punye lg beso…
    xde kecoh kecoh pn…
    hampes la dia nih

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. zero cool says:

    wakakakaka….nk jadik mcm pamela anderson masuk la playboy playmates….baru tau om puteh ratah badan die mcm makan jagung rebus…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  21. Bunga says:

    .: Nk tarik perhatian org jer di nie..klu mabuk mcm keling…:.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  22. Who am i says:

    tetek dye bkan nye hot sngat pon

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  23. hot.flowers says:

    biasa jer aku tguk..kalau stakat 24,36,28 tu,aku tak heran ah,tapi x bmaksud dia PM M,sia..stakat tetek besar apa nak heran, tu bonos bagi pompuan..seksi,buat laki bernafsu jer..apa nak kecoh2 sangat, muka cantik kalau dada leper tak syok tak montok nak tenguk..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. hazrul says:

    aiyoo…msti ada yg nga stim gyler..perasan beb…ko engat tetek ko 2 beso sgt ke?tetk makcik joyah jual nasi lemak 2 lg MANTAP la beb….ko pnye tetekkk kecikk..x mantap..xya nak tunjuk2..tunjuk kt somi @ diri endiri da r…. dasar pompuan gatal !!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  25. Emi_jb says:

    Hak elehhh… Poyo punye betina nk ngaku pamela anderson malaysia pulak.. Kalau zarina zainudin tu ok jugak la. Ni dh la tetek kcik,muke plak mcm cencorot.. Blah la woi..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  26. cepos says:

    ceh….
    muke bleh jual ke tuh?
    publisiti muraan lak tuh…bkn pemes pun dia
    tayang abis sume..
    bg org tgk…free jeh….mari mariiiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. BAMBAM says:

    hAha.. free tu.. dah serupa bohsia.. free… sape nak tgk pown bleh.. gampangan betull…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. puteri says:

    nak meluat lah dgn prangai drang 2…..alang2 tayang buah dada….napa x semua…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. miss suka+suki says:

    erh..
    pamela anderson knon..
    xsrupe lgsg..
    bajet2 je..
    xya na perasan la mck oiiii…
    xlawa mne pun ko tu..
    ct y 10x gnde lg lawa dr ko pn..
    ta gelar2kan diri dea tu sp..
    huh..
    manusie2..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  30. [...] dirinya sendiri sebagai Pamela Anderson Malaysia ternyata pandai menyeksikan diri dengan menyerlahkan 2 aset berharga miliknya. Pakaian yang dipilih sememangnya memantapkan lagi asetnya dan melayakkan Lana Nordin [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. [...] kami hairan dengan saiz aset Lana Nordin nie. Sekejap nampak besar tahap Kak Pah, sekejap nampak sedang-sedang jer, sekejap dah terus tak nampak dah. Mungkin dia masih jauh lagi [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. hello says:

    kalau ngaku jadik benazir bhutto ke, princess diana ke, mother theresa ke… okla jugak. ni ngaku jadik pelacur pamela anderson. hish… bangga sangat ke dapat ttitle perempuan jalang macam tu? rosak..rosak

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  33. miebahau says:

    dia rasa bangga la tu brooooo…. klau x dia xla tunjuk tetek dia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. wandy says:

    spoting ye mak bapak dia… bangga ek dapat anak camni

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  35. silver_surfer says:

    nape perlu seksi? seksi hanya pada suami isteri yang sah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. rudy says:

    wah besh besh!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  37. jannz says:

    wei lana….pamela tu pam..ko tu nasi lemak 50 sen je..nasi lemak 50 sen pn lagi besar dari ko…ko g la pam kalo nak lawan pamela sangat…cnfrm pecah!!!!!hahaha~~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. ezora_pritty says:

    dulu masa baru belakon dlam gol n gincu x de lawa manapun..mcm budak pompuan kampung je i tengok…tapi sekarang je dh nampak “berbeza”..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. faiz says:

    SIAN MAK AYAH DIE..HMMM…SUBHANALLAH

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. aan says:

    ori la.. tanyalah mak ayhnya… sbb dia membesar di dpn mereka… mak dia dh tau yg anknya kn besar teteknya sbb maknya muda2 dulu pun ori besarnya…hihihi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. mansiz says:

    ne kasi besar skit lg ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. Ram-it says:

    tunggu apa lagi? cucuk aje la.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. liko says:

    besar lagi aku punyer… sape nk ramas pon boleh tau

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. liko says:

    nk wat aper pon boleh nk pegang ,nk cucuk ,nk isap semua pon boleh tau ….muah..like boyz

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. SayaBongok says:

    Sudah2 lerw…ap yang korang dengki sangat ngan die ni….yang korang dapat, dosa memfitnah…..sayang…muda2 da mengajar diri kutuk2 orang…kalau korang ni baguss, budaya kutuk mengutuk ni mmg takde…tapi disebabkan orang yang kutuk2 ni adalah ORANG BODOH!!!! cerita nak pommm….tapi nak aibkan orang, mmg suke….sudaa r kawan…buat baik dibalas baik…buat jahat dibalas jahat….percaya pada HUKUM KARMA!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kak nam says:

      kalau buat baik kami puji… buat jahak, kena la kutuk… takkan nak puji pulak benda yg burok….. kutuk dalam hati tuan punya diri x dengar, kutuk kat sini harap2 tuan punya badan baca n sedar diri…. dah jauh menyimpang dr ajaran islam…. dedah aurat sana sini.. buat malu muslim jer….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • sarimah says:

        klu puji2..tu subahat namanya….betul tak? so kita tegor lah mana yg tak patut……komen tu biaq membina…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. nak mengata skit says:

    tak besar pun ……….. sharifah sofea aktres tu boleh di cop sebagai Pamela Anderson Malaysia. dia punya mmg beso

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. sarimah says:

    next year, kita wujudkan pertandingan artis wanita buah dada paling besaq……tropi d sampaiakan oleh Pamela Anderson.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. We’re making a serious move of the Internet, and runway.polo.com is a natural extension of both polo.com and our assortment business. – Ralph Lauren

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. Awesome post, hey I found this post while googling for lyrics. Thanks for sharing I’ll email my friends about this too.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. I agree with your thoughts here and I really love your blog! I’ve bookmarked it so that I can come back & read more in the future.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. polong82 says:

    ala…stakat gmbar cam2,apala yg nak dherankn sgt.klu btul2 berani…buatla ‘posingBogel’,bru la artis namanya.di internet ada bjuta lg gmbar lg best,lg power dr gmbar tu..terjun laut la klu stkat gmbar mcm tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  52. namejerk says:

    besau jer wat pe..
    tp niple ITAM..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  53. Mr Mantra says:

    Awek gua lagi terbaek :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  54. liu me liu says:

    duduk dalam baju mane nampak kecik ke besaq,
    cuba ko bukak baju tu baru boleh aku bagi point

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. This web site is my aspiration , rattling great style and design and perfect articles .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. I am really sad cos i had done whatever i can to have my sms site look effective which is corresponding to transmitting hindi sms and love sms.I am seeking to have a similar kind of look as your website.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. Nice post!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. This actually answered the problem, thanks!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. You made some decent factors there. I appeared on the internet for the difficulty and located most individuals will go along with together with your website.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. That which offends the ear will not easily gain admission to the mind. -Quintilian

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. this says:

    I truly enjoy reading on this web site, it has fantastic content.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. Sexy Dress says:

    Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was wondering your situation; many of us have developed some nice procedures and we are looking to exchange methods with others, why not shoot me an email if interested.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Hey There. I found your blog utilizing live messenger. It is a very well written post. I am going to ensure that you save that and also go back to find out more of one’s useful information. Thanks for the submit. I’ll undoubtedly recovery

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. It truly is rare to encounter a professional person in whom you can have some trust. In the world these days, nobody absolutely cares about showing others the solution in this issue. How happy I am to have found a really wonderful site as this. It really is people like you exactly who make a genuine difference currently through the thoughts they talk about.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren’t loading correctly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different web browsers and both show the same outcome. Cheers!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. Incredible! This blog looks exactly like my old one! It’s on a totally different topic but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors! Kudos!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. I’m really enjoying the design and layout of your website. It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Great work! Thank you!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. Would you be considering exchanging hyperlinks?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1