Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 9
Written by serenity | September 13th, 2017

Filem Pencuri Hati Mr Cinderella arahan dan lakonan Ahmad Idham telah tamat ditayangkan di pawagam-pawagam seluruh negara. Namun begitu agak menyedihkan kerana selepas tamat tayangan filem ini hanya menerima kutipan lebih kurang RM 60,000.

Gambar: Star 2

Filem itu yang turut menampilkan Atikah Suhaime, Haliza Misbun dan Datuk Eizlan Yusof kemudiannya dikupas Netizen dari pelbagai sudut. Antara faktor yang dikatakan menyebabkankan kegagalan filem itu mendapat kutipan memberangsangkan ialah Ahmad Idham selaku protagonis utama dianggap sudah berusia. Dari jalan ceita, sehingga ke poster filem itu turut dkritik Netizen kerana dianggap ketinggalan zaman seperti poster filem Sembilu yang dikeluarkan pada tahun 1995.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | September 13th, 2017

Selamat ulangtahun perkahwinan yang pertama Abang Nara ucapkan kepada Aliff Aziz dan Bella Astillah. Sesungguhnya Aliff Aziz beruntung memiliki seorang isteri seperti Bella yang sanggup memaafkan selepas kontroversi yang melanda pelakon itu dan Afifah Nasir. Bukan senang nak mencari wanita yang mempunyai hati mulia ini. Diharap Aliff Aziz akan menghargai pengorbanan Bella dan tidak lagi mengulangi kesilapan yang sama.

bella astillahMenerusi akaun Instagramnya, Bella Astillah telah menulis panjang lebar tentang harapan, cabaran dan masa depannya bersama Aliff Aziz. Ia adalah satu luahan hati yang sangat menusuk kalbu, penuh kata-kata nasihat, sindiran dan berhikmah. Tulis Bella:-

Happy 1st Anniversary ?? Dalam setiap alam perkahwinan kita pasti akan merasai kepahitan. Susah, senang, kebahagian, kedukaan pasti akan singgah dalam kehidupan kita. Sama ada kita redha atau sebaliknya.

Tanpa huraian mendalam pun, sudah ada satu tanggapan atau persepsi bahawa membina rumahtangga itu punya maksud yang suci murni dan nilai yang tinggi hingga dikatakan sebagai membina masjid.

Dan saya sebagai isteri, akan saya jaga tingkah laku dan maruah saya sebagai seorang wanita dan juga isteri. Jika kita ingin dihormati, cerminlah diri kita dan lihat diri kita. Wanita harus menjaga maruah dan lebih mahal (maksud saya sukar didekati, sopan santun dan baik budi bahasa.

Semua orang diduga ketika bercinta, bertunang dan berkahwin. Kalau ada yang berkata perkahwinan mereka bahagia sempurna tanpa cacat cela maka alhamdulillah buat mereka.. tetapi jika ada yang diuji kuatkan lah diri demi orang tersayang terutamanya keluarga.

bella astillah

Tambah Bella lagi:-

When someone cheats on you, your mind and emotions scream at you to hate, punish and never forgive. It’s hard to let go of those feelings. Nonetheless, forgiving someone for cheating will actually benefit the faithful person more than the cheater. The anger we feel after infidelity is like a poison that lives in us.

Pertahankanlah perkara yang sudah halal dan milik kita. Ingatlah bahawa apa yang kita lakukan pada orang lain, akan berbalik pada diri kita. Entah yang menerima balasan ialah dirinya, atau anaknya, cucunya, atau kalau tidak terbalas, maka pembalasan tidak terampun akan terjadi di alam seterusnya.. wallahulam.

Jangan kita sanggup melakukan apa sahaja demi terlepas salah kita di mata dunia kerana Allah s.w.t maha berkuasa. INGAT bahawasanya, Allah s.w.t melihat dan mendengar segalanya. Saya harap awak lebih matang suamiku @aliffaziz91 , sama2 lah kita jaga ‘masjid yang di bina’ biarpun ada yang ingin mengoyahkan. Lakukan perkara2 yang baik dan dekatkan lah diri dengan Allah s.w.t inshaAllah akan dilindungi-Nya. Amiin yra.

bella astillah

Panjang lebar sungguh luahan hati Bella Astillah. Apa pun, banyak lagi cabaran dan dugaan yang akan ditempuhi oleh anda berdua di masa akan datang. Banyakkan bersabar, bertolak ansur dan cuba memahami pasangan masing-masing. Jangan ego. Kalau nak gaduh, ingat anak. Semoga perkahwinan anda kekal buat selamanya. Amin.

Written by AbangNara | September 13th, 2017

Noh Salleh dan Mizz Nina telah pun mendirikan rumahtangga pada 1 Julai 2011. Namun mereka masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata. Sudah tentu sedikit sebanyak ramai yang bertanya soalan “bila nak ada anak” kepada pasangan ini kerana perkahwinan mereka sudah mencecah 6 tahun. Menurut Noh,┬áia sentiasa menantikan rezeki cahaya mata dan berdoa agar dikurniakan zuriat.

noh mizz nina

Pastinya Noh Salleh dan Mizz Nina tertekan apabila sering diasak dengan soalan yang sama berulangkali. Sebagai suami isteri, sudah tentu pasangan ini mahukan cahaya mata, cuma masih belum dimurahkan rezeki. Kata Noh:-

Saya tak tertekan tentang soal anak cuma bila orang tanya baru ada tekanan tu, lebih-lebih lagi bila kawan-kawan dah ada anak.
Tak mahulah ditanya soalan ini lagi, rasa macam nak menangis, pinta saya doakan semoga kami dimurahkan rezeki ya

noh mizz nina

Semoga Noh dan Mizz Nina tabah menghadapi ujian ini. Sesungguhnya Allah tidak akan menguji seseorang itu dengan dugaan yang tidak mampu dihadapinya. Sama-samalah kita doakan agar pasangan suami isteri ini dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata. Amin. Sekiranya anda ada tips untuk memudahkan kehamilan, bolehlah kongsi di ruangan komen. Sumber Mstar Online.

Written by serenity | September 13th, 2017

Sudah menjadi lumrah zaman telefon pintar masa kini, hampir semua orang punya akaun media sosial sendiri. Baik di Facebook, Twitter dan Instagram, selebiriti menggubakan sepenuhnya platform ini untuk menghebahkan aktiviti seharian dan berinteraksi secara terus dengan peminat-peminat mereka.
amyramarjr
Namun begitu, kini seolah-olah satu trend bagi selebriti untuk mencipta akaun media sosial anak mereka. Pasangan Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya misalnya telah mencipta akaun media sosial untuk Lara Alana dan ia menyebabkan Lara menjadi begitu popular di kalangan Netizen.

Pada usia masih kanak-kanak, Lara sudah ada pendapatan sendiri dan membayar cukai seperti rakyat Malaysia yang lain. Hebat, kan?

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Page 9 of 3,414« First...7891011...203040...Last »