Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 3407
Written by AbangNara | March 19th, 2009

majlis tunang nasreen ngasri

Berbaju kuning bak kerabat diraja, Nasreen Ngasri atau lebih dikenali dengan nama Darling(adik beradik keluarga Ngasri) akhirnya ditunangkan jugak dengan seorang pegawai pemasaran katanya.

Jangan terkejut bila anda tengok gambar-gambar majlis pertunangan Nasreen Ngasri @ Darling, sebab meriahnya macam dah majlis kahwin. Memang trend orang bertunang sekarang hantaran berbelas-belas dulang, dengan siap ada pelamin. Nasib baik tak ada tok kadi jer.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar tunang Nasreen Ngasri @ Darling.

P.S: Kami kesian dekat si lelaki keluarga Ngasri(tak ingat nama), kalau berlakon tak pernah dapat jadi hero, mesti watak sampingan jer. Rasanya dah dekat 2 dekad jugak dia jadi pelakon.

 
 
Written by AbangNara | March 18th, 2009

malin akerman pictures

Wow. Terkejut tengok mata si Malin Akerman nie. Ada warna biru dan hijau sikit-sikit. Memang mengancam dan menawan mata dia nie.

Pelakon filem Watchmen yang sedang hangat di wayang Malaysia, Malin Akerman ada cakap yang kostum dia di dalam filem tersebut berbau kondom. Nampak sangat dah biasa suruh pakwe dia pakai kondom. Hehehe.

Jom layan lagi gambar-gambar agak seksi dan cantik Malin Akerman, heroin filem Watchmen ini. Baca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | March 18th, 2009

gambar awek melayu bogel

Setelah dikutuk teruk akibat taste yang rendah dalam artikel awek melayu sebelum ini, kami telah berusaha keras mencari gambar-gambar awek melayu boleh yang mampu mencairkan hati anda.

Mungkinkah 2 keping gambar awek Melayu berbaju kebaya sambil berposing di tepi tangga mampu membuatkan anda terpesona dengan keayuan gadis Melayu?

Baca artikel ini untuk melihat 1 lagi gambar awek Melayu di atas.

 
Written by AbangNara | March 18th, 2009

Salahkan Anuar Zain untuk berlagak diva? Sekadar cerewet untuk buat yang terbaik kepada peminat, kami tak nampak apa kesilapan abang Anuar Zain. Lagipun kalau Anuar Zain nak berlagak dan cerewet banyak pun kami rasa dia sangat layak untuk berbuat demikian.

Dengan vokal yang mantap, lagu-lagu yang best dan pengalaman yang luas, apa salahnya untuk sekali sekala demand dengan industri muzik Malaysia. Bukan apa, kalau terlalu ikut telunjuk orang lain, nanti orang akan perlekehkan kita.

Kami menyokong tindakan abang Anuar Zain untuk cerewet dan berlagak diva. All the best to you. Harap-harap nanti album baru akan lebih mantap dan layan lagu-lagunya berbanding album sebelum ini.