Written by AbangNara | May 11th, 2009

fiza falak

Kami ingatkan Sassy Falak dah habis cun, seksi dan mantap dah, rupanya adiknya yang bernama Fiza Falak tak kurang comelnya jugak. Nampak lebih innocent dan cute berbanding akaknya.

Sassy Falak muka nampak lebih ganas dan matured berbanding adiknya. Susah-susah sangat korang tengok ajerlah gambar Sassy Falak dan buat perbandingan antara dia dan adiknya.

Lagi gambar Fiza Falak, adik Sassy Falak dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | May 10th, 2009

ragut di malaysia

[note]Ini adalah artikel pesanan khidmat masyarakat. Kes ragut di Malaysia dah terlalu melampau. Kami ingin mengambil kesempatan ini mengingatkan pembaca-pembaca kami agar berhati-hati di mana sahaja anda berada. Malaysia sudah tidak selamat lagi.[/note]

Minggu lepas sahaja 2 orang sudah mati akibat menjadi mangsa ragut. Itu yang masuk suratkhabar, belum kira berapa ramai lagi yang setiap hari menjadi mangsa peragut-peragut sialan di Malaysia ini.

Kenapa mereka meragut? Yang pertamanya sudah tentu sebab diorang ini tak ada kerja. Duit tak ada tapi ada motor. Nampak pulak makcik kat tepi jalan tengah jalan berlenggang sambil pegang handbag nak tak nak jer. Apa lagi, nafsu meragut terus membara. Nak duit mudah la katakan.

Yang meragut nie tak kira bangsa. India ada, Melayu ada, Cina pun ada. Tapi rasanya mat-mat Indon dan Bangla kat Malaysia nie pun turut terlibat jugak. Dah la datang negara orang secara haram, buat lagi benda celaka nie.

Beberapa pesanan buat anda semua terutamanya kaum wanita:-

  1. Jangan jalan atau naik motor sorang-sorang.
  2. Jangan la tayang handbang, rantai, gelang tangan dan barang berharga yang sewaktu dengannya di tempat awam.
  3. Sentiasa peka dengan keadaan sekeliling anda. Kalau ada dengar bunyi motor yang rempit lain macam jer, cepat-cepat lari ke tempat selamat.
  4. Kalau anda bawak kereta, jangan letak handbag atau handphone anda di tempat penumpang. Itu memang mengundang maut. Peragut sanggup pecahkan cermin kereta anda untuk meragut.
  5. Sekiranya anda diragut jangan melawan. Biarkan ajer. Nyawa anda lebih penting daripada barang yang diragut. Ramai yang terkorban sebab cuba nak dapatkan balik barang yang diragut.
  6. Sentiasa baca ayat-ayat pelindung diri mengikut kepercayaan agama masing-masing sebelum keluar rumah. Ini namanya kita bertawakal.
  7. Jangan takut nak menjerit mintak tolong sekiranya ada manusia-manusia celaka yang mencurigakan di sekitar anda. Malu sekejap takper daripada diragut.

Sekian khidmat pesanan masyarakat daripada kami. Sesungguhnya kami sedih dengan keadaan negara kita sekarang. Marilah kita sama-sama berusaha untuk mengubahnya.

Written by AbangNara | May 10th, 2009

scha al yahya abpbh 2008
Yeeeaaay!!!(menjerit dengan gembiranya). Cari punya cari akhirnya kami dah jumpa gambar Scha Al Yahya semasa ABPBH 2008. Comel bangat Scha buat rambut macam gambar di atas. Tambah comel bila pakai baju biru tak ada lengan. Awak nampak birulah Scha.

Pelik gak kenapa tak ada satu pun gambar Scha yang diambil secara rasmi oleh suratkhabar-suratkhabar tempatan. Takkanlah Scha kena boikot kot? Gambar-gambar nie pun dicurik dari Facebook Scha Al- Yahya.

Lagi gambar Scha Al Yahya di ABPBH 2008 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | May 9th, 2009

mpv perodua

Penat betul bekerja sepanjang minggu nie. Rasa nak tercabut kepala otak. Lagi-lagi bila banyak gosip artis-artis Malaysia yang kalau dilayan buat makin pening kepala.

Di hari Sabtu yang cerah ini, inginlah kami berkongsi gambar-gambar MPV Perodua. Dari sumber-sumber yang tak boleh dipercayai, katanya Perodua MPV ini akan keluar di pasaran bulan November 2009.

Sekali imbas, gambar MPV Perodua nie sebijik macam Myvi. Cuma ianya dipanjangkan lagi saiznya untuk dijadikan MPV. Mungkin nak jimat kos kot. Lagipun Myvi memang terbukti terjual dengan banyaknya.

Untuk makluman, kami dah pun pergi tengok Proton Exora di showroom, memang nampak cantik. Interior pun lawa. Siap ada TV lagi kat dalam. Memang mengancam la orang kata.

Persoalannya di sini ialah, yang mana lagi cun? Proton Exora atau MPV Perodua? Kalau tengok dari gambar saja memang susah nak buat perbandingan kan? Apa pendapat anda?

Lagi gambar-gambar Perodua MPV dengan membaca artikel ini sepenuhnya:-