Written by Bella | March 16th, 2015

Menjadi seorang selebriti apatah lagi seorang pelawak yang terkenal, pasti sahaja Johan Raja Lawak diminati ramai dan mereka akan merasa teruja jika dapat bertemu dengan artis pujaan mereka. Lumrah hidup sebagai seorang figura awam, kadang-kala isteri tercinta harus memahami  bahawa suaminya akan didekati peminat untuk bergambar.

Ozlyn isteri kepada Johan juga merupakan pengurus beliau sudah cukup memahami situasi tersebut dan ramah bersama peminat suaminya. Namun, sesetengah sikap peminat yang bersifat agak kurang sopan dan  merentap leher  Johan untuk bergambar membuatkan Ozlyn meluahkan sedikit teguran di akaun Instagram miliknya bersama suami.

Konon2 nk dating berdua… Tp mmg xleh dating… Sb ramai join dating sama ngan aku laki bini… Nk romen jek.. Baharom… Senah.. Tipah.. Samat.. Mikail.. Farah.. Dtg… Haaa…dorg ni sape.. Dtg watpe… Oooo… Peminat shuben aku… Lupa kdg shuben aku artis… Kena share dgn depa sume… Kdg ada yg takot2 nk tego.. Relax kami x makan org… Kdg ada yg over excited setgh jam gak nk tunggu dorg kuarkan camera… Tp ok lagi still menghormati.. Aku suke dorg ni..kdg siap ckp sory byk kali… Tp dlm seratos tu ada gak terselit yg kurang adabnya… Contoh org tgh makan ko trus rentap leher ajak bergambar yg mane kita pon x perasan dr nk senyum trus berubah rupa… Jgn la buat lagu tuh… Kami manusia biasa juga.. Ada hati n perasaan.

Aduhai, sabar je lah Ozlyn dan Johan nak buat macam mana lagi? Tidak salah pun untuk mereka marah apabila berdepan dengan peminat yang agak aggressive ni. Kalau anda sendiri mesti terkejut bukan tiba-tiba je perut rasa lapar hendak makan bersama yang tersayang ada individu merentap leher anda. Memang boleh bangkitkan kemarahan bukan? Kepada peminat Johan tu, relaks lah tak salah pun anda minta izin kan?

Sumber Berita: Instagram Johan & Ozlyn

 

 
Written by Bella | March 16th, 2015

Baru-baru ini, Erin Malek dikatakan sudah berbadan dua apabila sebuah foto imbasan kehamilan di tersebar di media sosial. Berdasarkan imbasan tersebut beliau nampaknya sedang hamil anak kembar. Berita tersebut sememangnya disambut dengan baik dan rata-rata peminat telah mengucapkan tahniah kepada Erin atas kurniaan tersebut.

Walaubagaimanapun, Erin sebenarnya merasa agak sedih dan kesal kerana foto tersebut telah tersebar secara meluas sedangkan ia  hanya dikongsikan bersama ahli keluarga terdekat sahaja.

Saya tidak kisah berkongsi khabar kehamilan, tetapi penyebaran gambar tersebut membuatkan saya agak sedih.

Lagipun saya masih di peringkat awal kehamilan, jadi saya belum bersedia untuk memberitahu atau mendedahkan mengenai kehamilan kembar ini.

Tidak pernah merancang mempunyai anak, Erin juga menepis dakwaan bahawa beliau dan suami Farriz Fauzy menjalani rawatan untuk memperolehi anak kembar.

Ada yang kata saya buat dan macam-macam lagi. Walhal semua ini rezeki dari ALLAH SWT. Tetapi mulut orang, saya tak boleh nak tutup.

Kami memang tidak pernah merancang bila hendak mempunyai anak. Tahu-tahu sahaja ALLAH sudah aturkan semua ini.

Rezeki sudah tertulis untuk Erin Malek dan suami mendapat anak kembar tanpa memerlukan sebarang rawatan. Buat masa ini, adalah lebih baik untuk kita semua mendoakan kehamilan beliau sihat dan baik-baik sahaja pada peringkat awal ini.

Sumber Berita: Sinar Harian

 

 

Written by Bella | March 16th, 2015

Hujung minggu lepas, kita dapat menyaksikan beberapa selebriti telah mendirikan rumah tangga. Selain daripada Hanez Suraya dan Fad Bocey, seorang lagi pelawak iaitu Amir telah sah bergelar suami kepada Nur Intan Syafinaz pada tanggal 14 Mac lepas.

Hanya dengan sekali lafaz, Intan telah sah menjadi isteri kepada Amir kira-kira jam 5.30 petang di kediaman pihak perempuan yang terletak di Sungai Buloh, Selangor.

Intan telah dinikahkan sendiri oleh bapanya Shaari Sabri disaksikan oleh jurunikah Masjid Kampung Kubu Gajah, Mahmud Ahmad. Amir memberikan wang hantaran sebanyak RM 13,000 serta mas kahwin berjumlah RM300.

Majlis resepsi sebelah perempuan telah diadakan pada 15 Mac semalam, manakala majlis disebelah pihak lelaki pula akan diadakan di Kelantan pada 2 April depan.

Tahniah kami ucapkan kepada Amir Raja Lawak dan isteri, layari bahtera rumah tangga dengan penuh rasa cinta dan sikap toleransi. Semoga kekal selamanya.

Ayuh kita lihat beberapa lagi foto sekitar majlis pernikahan dan resepsi perkahwinan Amir Raja Lawak dan Nur Intan Syafinaz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Sumber Berita: Murai

Sumber Foto: Instagram Amir Raja Lawak

 
Written by AbangNara | March 16th, 2015

Sudah mempunyai 2 orang anak lelaki hasil perkahwinannya yang terdahulu, Romie Razin kini mengimpikan cahaya mata perempuannya untuk menyinari perkahwinannya dengan Hanez Suraya. Selain itu, Hanez Suraya juga memaklumkan yang kerjaya lakonannya kini jatuh nombor dua kerana tumpuannya kini adalah untuk suami tercinta dan anak-anak tirinya. Satu pengorbanan yang amat bagus dan mengharukan.
hanez suraya kahwin Kata Hanez:-

Kerjaya lakonan kini jatuh nombor dua, sekarang ini apa yang penting adaalah anak-anak dan suami. Kami tidak merancang berhubung hal cahaya mata tetapi Romie mengharapkan anak perempuan bagi menyinari lagi perkahwinan kami. Memandangkan dua anak dari perkahwinan sebelum ini adalah anak lelaki maka Romie teringin untuk mempunyai anak perempuan pula,

Romie juga memaklumkan yang dia tidak akan menghalang Hanez Suraya untuk terus berlakon namun isterinya itu harus pandai menjaga batas sebagai seorang isteri. Kata Romie:-

Seperti yang saya katakan dari dulu lagi, saya memang tidak menghalang kerjaya seni Hanez tetapi dia perlu tahu batasnya sebagai isteri. Kalau dia bergambar dengan lelaki pun sudah boleh membuatkan saya cemburu jadi faham-fahamlah sendiri.

Lebih baik saya meluahkan isi hati dari memendam rasa kerana ianya tidak bagus dalam rumahtangga. Jika tiada sebarang halangan saya merancang untuk membawa Hanez untuk menunaikan umrah pada bulan April ini

hanez suraya kahwin

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada pasangan pengantin baru ini. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Selamat menjalani ibadah umrah. Semoga dalam masa terdekat ini akan dikurniakan berita gembira tentang kehadiran orang ketiga. Sama-samalah kita doakan. Sumber Berita Harian.