Written by AbangNara | September 11th, 2014

Amboi Wak Doyok. Ayat mengorat tahap tertinggi nie. Hehehe. Abang Nara faham kalau Wak Doyok minat kat Elfira Loy. Itu perkara biasa. Elfira Loy memang comel orangnya. Sebagai seorang lelaki, kita memang mudah jatuh hati dan meminati seseorang yang secomel Elfira Loy. Jadi tak boleh salahkan Wak Doyok kalau dia cuba try memikat Elfira Loy.
wak doyok

Namun jangan salah sangka usikan Wak Doyok itu hanya sekadar gurau-gurauan je. Wak Doyok meminati Elfira Loy seperti seorang peminat meminati seorang artis. Kata Wak Doyok:-

Minat artis, apa salahnya. Tak ada apa pun antara kami. Dia cantik dan saya pernah bekerjasama dengannya untuk drama Kelas 601 dan mempromosikan jenama Pizza Hut di laman media sosial.

Insya-Allah selepas ini berkemungkinan akan ada lagi kerjasama membabitkan saya dengannya. Saya suka menyakat dia. Lagipun dia masih budak lagi. Saya selalu usik keningnya dengan kumis saya macam sama

elfira loy

Gosip yang Wak Doyok meminati Elfira Loy ini mula timbul apabila Elfira memuat naik gambar secara rambang dan tertera perkataan If I Stay. Selang beberapa minit kemudian, Wak Doyok pula memuat naik gambarnya berserta keterangan gambar mahu mengucapkan selamat malam kepada puterinya. Di hujung ucapan itu, turut tertera tulisan If I Stay seperti mana yang ditulis Elfira. Ehem, ehem, adakah sesi pengoratan sedang dilakukan oleh Wak Doyok? Namun Elfira Loy memaklumkan yang dia tidak merasai apa-apa dengan perbuatan Wak Doyok itu. Kata Elfira.

Saya tak ada rasa apa-apa. Suka hati dialah. Tapi kalau ditanya ada apa-apa antara kami, jawapannya jelas memang tak ada hubungan cinta. Apa jua yang mungkin orang fikir atau tanggapan dia, saya memang tak tahu apa-apa.

Ia tak memberi kesan kepada saya. Jadi saya tak perlu peduli semua ini. Kalau nak tanya apa tujuan dia buat begitu, kena tanya dia sendiri. Selagi ia tak mengganggu perjalanan kerjaya seni saya dan diri, saya okey.

wak doyok

Hmmmmmm. Tak apa Wak Doyok jangan mudah berputus asa. Kalau minat lebih dari seorang peminat kepada seorang artis pun tak ada salahnya. Itu naluri seorang manusia. Perlahan-lahan cubalah memenangi hati Elfira Loy. Perempuan ini macam kerak. Lama-lama lembutlah kalau dipayungi ayat-ayat power. Berusahalah Wak Doyok!!! Sumber Berita Harian.

 
Written by AbangNara | September 11th, 2014

Perghh!!! Mati-mati Abang Nara ingat ini adalah gambar pra perkahwinan Qi Razali dan Nelydia Senrose. Rupa-rupanya penggambaran ini dilakukan untuk majalah Inspirasi Pengantin. Serius cantik sangat-sangat Nelydia dan kacak sungguh-sungguh Qi mengenakan pakaian pengantin. Memang bagai pinang dibelah dua. Sama cantik sama padan.

gambar kahwin qi dan nelydia

Apabila mereka berdua berkongsi gambar-gambar ini di Instagram masing-masing, para peminat terus melahirkan rasa keterujaan. Ramai yang meminta mereka berkahwin secepat mungkin. Iyerlah, semua dah tak sabar nak tengok Nelydia dan Qi atas pelamin. Mesti 10 kali ganda lebih ‘gorgeous’ daripada gambar-gambar yang diambil ini.

gambar kahwin qi dan nelydia

Semoga perancangan perkahwinan Qi dan Nelydia dipermudahkan. Tak sabar nak tengok mereka berdua bergelar suami isteri. Apa pun jangan lupa dapatkan majalah Inspirasi Perkahwinan untuk mengetahui apa yang dibicarakan oleh pasangan ini. Lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Muhammad Azmeer.

 
Written by AbangNara | September 11th, 2014

Setelah menyulam cinta hampir 9 bulan, akhirnya percintaan Sarimah Ibrahim, 36 tahun dan Tunku Nadzimuddin Tunku Mudzaffar, 42 tahun akan maju selangkah lagi September ini. Mereka berdua bakal mengikat tali pertunangan di salah sebuah hotel di Kuala Lumpur pada tarikh 27 September. Untuk makluman, Tunku Nadzimuddin adalah cucu kepada Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan yang ke-10.

sarimah ibrahim

Berkata kepada H!Live, Sarimah Ibrahim memaklumkan yang majlis pertunangan mereka akan mengikuti adat istiadat dan budaya keluarga kedua-dua belah pihak. Kata Sarimah:-

Dia lain dari kawan-kawan yang saya pernah kenal sebelum ini. Dari segi budi bicara, cara, penampilan dan pemikirannya. Itu semua penting untuk saya. Cuma dia yang berani untuk bersama saya dan seorang yang sangat penyabar dengan kerenah saya.

Persiapan sudah banyak dibuat dan kami telah pun banyak buat perbincangan. Penting untuk kami untuk mengikut adat istiadat dan budaya dari kedua-dua belah keluarga agar majlis ini menjadi selesa.

Hanya doa yang diharapkan kepada para peminat agar segalanya berjalan lancar antara mereka berdua. Seperti sedia maklum, ini adalah perkahwinan kali kedua buat kami berdua. Jadi kami berharap perkahwinan ini adalah yang kali terakhir.

Semoga segala persiapan dan perancangan akan berjalan lancar buat Sarimah dan Tunku Nadzimuddin yang lebih dikenali dengan nama Jamie. Sama-samalah kita doakan agar pertunangan mereka akan berakhir dengan perkahwinan yang kekal abadi sehingga ke akhir hayat. Amin.

Written by AbangNara | September 11th, 2014

Nampaknya telahan dan tekaan Abang Nara mengenai kehamilan isteri pertama Ashraf Muslim iaitu Dayana Lokman salah sama sekali. Kalau sebelum ini ada gambar percutian mereka bertiga di Bandung yang seolah-olah menampakkan ‘baby bump’ Dayana, ternyata ia adalah bukan seperti yang diharapkan. Perkara ini telah disahkan oleh Ashraf Muslim sendiri.

ashraf muslim

Ashraf Muslim juga turut mengambil kesempatan untuk menjawab kritikan yang diterima oleh isteri-isterinya apabila mereka berkongsi gambar keluarga di Instagram ketika percutian ke Bandung. Kata Ashraf Muslim menerusi Media Hiburan:-

Isteri saya, Dayana belum hamil lagi. Doakan sahaja. Pada saya blog-blog hiburan yang ada sekarang ini senang sahaja buat cerita. Itu yang dinamakan fitnah bila menyebarkan sesuatu yang tidak benar.

Saya pun tak faham apa yang salahnya gambar-gambar tersebut. Takkan kedudukan isteri pertama dan kedua yang diambil juga menjadi satu masalah? Untuk tidak membiarkan hal tersebut menjadi cakap-cakap orang, saya menasihati mereka agar tidak memuat naik lagi gambar-gambar bersama. Dari gambar juga boleh menimbulkan fitnah.

Bila sudah jadi macam ni, saya tegur mereka. Dan nampaknya mereka faham dan dengar. Kalau ada pun yang dimuat naik adalah gambar masing-masing

ashraf muslim

Apa pun Abang Nara ingin memohon maaf kerana membuat telahan yang silap mengenai kehamilan Dayana. Bukannya nak fitnah tetapi sebenarnya tak sabar, berdoa dan berharap agar Dayana juga turut dikurniakan cahaya mata sendiri. Maaf kalau tersalah sangka sehingga menyebabkan Ashraf Muslim menganggap ia satu fitnah. Semoga di masa hadapan akan ada berita baik mengenai kehamilan Dayana. Sama-samalah kita doakan.