Written by AbangNara | August 19th, 2009

Walaupon bini cun melecun seksi tak hengat, tapi kalau ade awek kat depan mestilah nak kena tengok kan. Mana boleh dilepaskan. Hai, kalau dah lelaki. Takpelah, kita layan ajelah untuk gelak-gelak..

 
Written by AbangNara | August 18th, 2009

ferrari dato siti

Kalau betullah Ferrari Merah kat atas nie milik Dato’ Siti Nurhaliza, nak pinjam leh? Nak wat kereta masa kawin nanti. Mesti meletop nanti!!!

Written by AbangNara | August 18th, 2009

waheeda akhil hayy

Sebelum anda layan lagi gambar-gambar pernikahan Akhil Hayy dan Waheeda nie, kami nak ajak anda semua berfikir tentang sesuatu. Ingat lagi tak Akhil cakap yang Waheeda kena sihir? Ala yang sampai meroyan tak tentu pasal tue. Kami ada dengar gak konon Wawa meroyan sampai habis pinggan satu rumah kena baling ngan dia. Memang betul la agaknya kot si Wawa nie kena sihir ngan orang yang dengki ngan dia.

Jadi nak citernya kat sini bukan pasal siapa yang sihir Waheeda. Tapi nak kongsi pendapat kitorang kenapa Akhil dan Waheeda kawin cepat sangat. Disebabkan Waheeda dah kena sihir, kesihatan pun dah makin teruk, meroyan pun dah agak melampau, jadi ustat rock nie pun amik keputusan nak kawin seberapa cepat yang boleh. Kenapa? Sebab ubatnya hanya ada pada Akhil. Ubatnya tak lain tak bukan ubat malam-malam dari seorang suami kepada seorang isteri.

Tue yang tengok gambar masa perkahwinan Akhil ngan Waheeda nie, si Wawa tue tersenyum sampai ke telinga. Sebab dia dah tau malam tue sakit dia akan baik. Dia nak sihat dah. Abang Akhil nak bagi “ubat” baik punya. Terus tak meroyan dah pas tue. Si Akhil plak dah kesian sangat kat Waheeda asyik meroyan jer tue yang dia pun bersemangat waja jer nak menikah cepat.

Logik tak kitorang punya pendapat? Kiranya murni jugaklah niat si Ustaz Akhil nie. Nak membantu hilangkan sihir di badan Wawa nie. Memang terharu lah kalau betul. Tak sangka Ustaz Akhil sanggup berkorban untuk Wawa. Eh, tapi tak tau lagi “ubat” tue menjadi ke tak. Almaklumlah, maybe “ubat” dah expired. Hehehe.

Lagi 19 gambar sekitar perkahwinan Waheeda dan Akhil Hayy dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Apa pendapat korang? Logik tak pendapat BeautifulNara pasal sebab diorang kawin cepat sangat? Kalau tak logik meh la kongsi teori korang gak. Nak gak tau apa korang semua fikir.

 
Written by AbangNara | August 17th, 2009

jojo struys

Kali nie memang kuiz yang paling susah kami berikan kepada anda. Memang kalau anda dapat jawap kami tabik spring kat korang. Sukar nie kuiz kali nie. Memang tak tipu.

Cuba korang gabungkan klu-klu kat bawah nie dan teka apa projek yang BeautifulNara buat dengan diorang:-

Nak klu lagi? Hehehe. Cukuplah untuk hari ini. Esok kitorang bagi klu lagi  ye. Tunggu ~~~~