Written by AbangNara | December 1st, 2009

salima af afif

Takleh nak cakap banyak sebab Salima AF nie pun artis suam-suam kuku je. Kuku pun lagi panas dari dia kot. Katanya gambar-gambar nie diambil dari Facebook Salima. So memang tak tahu apa status hubungan mereka berdua. Mungkin pakwe makwe atau mungkin sekadar kawan biasa.

Lagi gambar Salima AF dengan Afif dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber dari Cari Forum.

 
 
Written by AbangNara | December 1st, 2009

islamic fashion festival

Ingat lagi tak tetiba ari tue ada gambar Zahida Rafik buang tabiat pakai tudung? Rupa-rupanya time tue ada event Islamic Fashion Festival. Ramai artis-artis pompuan yang datang bergaya sebagai seorang muslimah kat event tue. Ada Camelia, ada Ekin, ada Aein dan ada Dilla (gambar kat atas tue).

Tapi bagi kami yang paling hot tetaplah Wardina. Memang gaya muslimah sejati. Sejuk mata memandang. Dan sebenarnya kami nak menyatakan rasa hormat kami kepada Zahida Rafik yang sanggup datang bertudung untuk menghormati majlis. Ada jugak artis-artis lain yang pemakaian agak kureng untuk majlis nie.

Lagi gambar Wardina dan artis-artis lain di Islamic Fashion Festival dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | December 1st, 2009

fauziah ghaus

Bangga kan Fauziah Ghaus nie? Memang tak segan silu menunjukkan aset dia yang cukup besar tue. Mungkin kalah Kak Pah punya. Kagum sebentar kami melihatnya. Tambah-tambah bila sepatutnya aset tue disorok. Sesuai la dengan gaya tudung dia tue. Tapi malangnya makin mendada-dada pulak si Fauziah nie di sebalik baju kurung dan tudungnya.

Kami rasa dia tak leh tahan nak tunjukkan yang dia pakai bra mahal. Ala yang jenis push up tue. Kalau dada sebesar buah limau pun leh jadi macam tembikai. Itulah kehebatan push up bra. Nanti dah kawin nak suruh bini kami pakai gak la. Tapi dalam bilik tidur jerlah. Eh, tapi pakai push up bra nie tak membahayakan dada ke? Mana la tau lendut terlampau di kala tua nanti.

Ada satu lagi gambar Fauziah Ghaus yang penuh bangga dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | November 30th, 2009

astro biography channel

Astro sentiasa mengkaji nilai-nilai kandungan yang ditawarkan bagi mengekalkan kepentingan dan relevannya kepada para pelanggan. Sehubungan dengan itu, Astro akan menggantikan BBC Entertainment kepada The Biography Channel (BIO) (saluran 731) berkuatkuasa pada 1 Disember 2009.

Saluran BIO (saluran 731) ialah pusat kepada siri-siri biografi yang memaparkan kisah profil personaliti-personaliti dari bintang Hollywood sehinggalah figura sejarah, pemimpin dunia, hartawan, artis, monarki, ahli muzik dan ahli sukan. BIO juga menawarkan siri-siri kisah benar yang akan meyakinkan para penonton untuk menyusuri liku-liku paparan kehidupan yang unik dengan pelbagai ragam serta memberi peluang eksklusif mendalami kehidupan orang kebanyakan yang kaya dengan kisah-kisah luar biasa dan jarang-jarang didengari umum.