Written by AbangNara | November 2nd, 2010

gambar fasha sandha halloween

Wah. Tak sangka Fasha Sandha pun menyambut kedatangan Halloween baru-baru ini. Untuk yang tak tahu, masa Halloween semua manusia yang menyambutnya akan memakai kostum. Selalunya kostum yang dipakai adalah kostum yang menyeramkan. Tapi bila tengok gambar Fasha Sandha ini rasanya Fasha pakai kostum tuan puteri.

Tak sempat nak tulis panjang-panjang sangat. Lagi gambar Fasha Sandha di parti Halloween dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada Facebook Fasha Sandha.

 
 
Written by AbangNara | November 1st, 2010

mizz nina

Tengok gambar cover majalah Mizz Nina kat atas. Dah? Then tengok gambar cover majalah Rozita Che Wan pulak
rozita che wan

Tahniah kami ucapkan kepada Mizz Nina sebab dari pandangan mata kami, Mizz Nina lebih sopan berbanding dengan RCW.

P.S: Apa pendapat korang pasal lelaki Malaysia? Adakah benar lelaki Malaysia tak “hot” macam yang Mizz Nina cakap kat atas tue?

Written by AbangNara | November 1st, 2010

undian

Disebabkan hari ini semua cerita-cerita berat yang keluar, kami mahu merilekskan otak anda sedikit. Jom kita undi siapakah yang paling merah menawan di antara 4 orang awek ini. Sukar jugak untuk membuat pilihans sebab masing-masing ada kekuatan dan kecantikan mereka sendiri. Tapi kalau kami mungkin akan pilih Yuna sebab keayuannya bertudung gitu.

Siapa pilihan anda? Undi di bawah dan kalau rajin tinggalkan sebab apa anda mengundi artis tersebut.


Written by AbangNara | November 1st, 2010

erra fazira dan engku emran

Pening kepala kami dengan berita-berita artis sekarang ini. Kalau tak cerai, mesti cerita putus tunang atau pun pergi mahkamah sebab nak mintak cerai. Paling pening apabila baca BiPop semalam yang menyatakan rumahtangga Erra Fazira dan Engku Emran pun tengah bermasalah sekarang. Dalam hati kami terus berkata “Biar betik, katakan ini semua dusta belaka”.

Tak terfikir langsung kami tentang kegoyahan rumah tangga Erra dan Engku Emran boleh berlaku. Mana taknya, selama ini kami rasakan mereka berdua antara suami isteri yang paling loving dan caring sangat. Lagi-lagi dengan kehadiran Aleesya sebagai penyeri rumah tangga diorang. Nampak sangat-sangat bahagia dan sangat-sangat sempurna kehidupan mereka bertiga.

Tapi semalam dalam Bipop ada khabar angin yang bertiup kencang macam tsunami kat Indonesia yang menyatakan Erra dan Engku Emran telah pergi ke pejabat agama untuk menghadiri sesi kaunseling. Ditambah pulak dengan kelibat Engku Emran yang tak kelihatan langsung semasa Erra terlibat dengan teater Tun Mahathir. Itu yang menguatkan lagi khabar angin tentang kegoyangan rumah tangga mereka berdua.

Dengan hati yang ikhlas dan berharap sangat, kami harap khabar angin ini hanyalah khabar angin semata-mata. Kami taknak melihat lagi lagi kes penceraian antara artis-artis kita. Cukuplah untuk tahun 2010 ini. Dah terlalu banyak artis bercerai. Bak kata orang tua, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak suami isteri. Cubalah bawak berbincang. Fikirkan masa depan anak-anak.