Written by AbangNara | January 7th, 2010

Waduh-waduh, cepat benar sih. baru aja tahun lepas cerai dengan Anang, tu pon dalam bulan 09 tuh. terus ada kuar statement nak kawin sama Pak Raul Lemos dalam tahun ini.

Yelah, sudah cinta sama cinta..cuma starting cinta tu kurang enak ya sih.

 
 
Written by AbangNara | January 6th, 2010

Terharunya kami ~~~ Tak dapat dibayangkan keterharuan kami apabila dapat tau yang Faizal Tahir bakal menelan painkiller semata-mata untuk taknak menghampakan peminat dia di Anugerah Juara Lagu 24 (AJL24) nanti. Kami rasa mungkin Faizal Tahir dengan luahan hati peminat dia yang kecewa dengan cara Sheila OIAM nyanyikan lagu BENCINTA masa separuh akhir hari tue. Itu yang dia sanggup telan gak painkiller.

Tapi takleh nak salahkan Sheila masa separuh akhir tue. Korang dah pernah try nyanyi lagu BENCINTA nie kat karaoke tak? Kitorang dah pernah. Memang susah gile punya. Nak tercabut tekak. Dia punya rentak lain macam sikit. Kalau suara tak sedap macam kitorang nie, compem lari tuning.

Rupa-rupanya sakit Faizal tahir nie dikenali dengan nama Deep Vein Thrombosis (DVT). Pastu siap ada jangkitan paru-paru lagi. Dan disebabkan sakit-sakit dia nie, untuk AJL24 nie Faizal Tahir hanya duduk rumah main PS3 je. Tak sempat nak berlatih pun. Jadi kalau persembahan dia kureng sikit malam 10 Januari tue, harap-harap anda dapat memahami.

Apa-apapun kami di BeautifulNara mengkagumi semangat dan kecekalan Faizal Tahir untuk memuaskan hati peminat-peminat dia. Kami doakan agar semuanya berjalan lancar malam AJL24 nanti. All the best Faizal.

P.S: Kami rasa Yuna bakal menggondol juara Anugerah Juara Lagu 24 nie. Kami cakap camnie sebab kami minat sangat kat dia. Korang lak rasa sapa yang bakal menang? Tak sabar nak tunggu keputusan penuh AJL24 nanti.

Written by AbangNara | January 6th, 2010

man bai dan air

Teka jangan tak teka. Apakah air di tangan Man Bai yang sedang syok berkaraoke tue? Disebabkan kami nie baik orangnya, kami teka tue ialah air coke. Korang rasa tue air apa? Jangan cakap air sunkist plak. Air sunkist kan warna kuning. Hehehe.

Ada satu lagi gambar Man Baik sedang membuat muka ganas di sebelah perempuan yang agak cun gak. Baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat gambar tersebut.

P.S: Tengok betul-betul background gambar kat atas tue. Apa yang korang nampak? Kredit gambar kepada MediaMalaya.

 
Written by AbangNara | January 6th, 2010

nash dan betty benafe

Time bekas bini Nash, Datuk Sosilawati Lawiya kecoh kantoi ditangkap berkhalwat baru-baru nie, rupa-rupanya dalam senyap Nash khabarnya sedang memekar bunga cinta bersama Betty Benafe. Tapi cara diorang menunjukkan rasa cinta tue lain macam sikit. Biasa la orang tua, so cara pun old school.

Masa Nash tengah syok tarik lagu “Doa Buat Kekasih” kat atas pentas perkahwinan anak saudara Zaibo, Betty Benafe dengan selambanya naik ke atas pentas dan menghadiahkan 2 kuntuman mawar putih kat Nash. Perghhhhhhhh ~~ Jiwang karat tahap leleh nie beb. Tapi Abang Nash kita tak mengalah gak romantik dia. Lepas dah habis nyanyi, sempat lagi dia memetik sekuntum mawar dan menghadiahkannya kepada Betty. Sumpah romantik gile diorang dua nie.

Untuk pengetahuan anda, Nash kini berumur 50 tahun sementara Betty pulak berusia 31 tahun. Bila ditanya tentang Abang Nash, Betty pun menjawap:-

[note]Abang Nash ada pegangan agama yang kuat dan boleh membimbing ke arah kebaikan. Itu ciri yang paling penting dalam rumahtangga. Mungkin abang Nash belum bernasib baik ketemu wanita yang benar-benar memahaminya. Bet pun macam abang Nash juga, selalu tak bernasib baik dalam soal cinta. Insya Allah, saya selalu doakan yang terbaik untuk abang Nash.[/note]

nash dan betty benafe

Tapi macam biasalah artis-artis kita nie suka taknak mengaku sama ada diorang bercinta atau tak. Tapi kami paling suka bile si Zaibo mencelah dan suruh diorang berdua nie cakap direct jer:-

[note]Tak payah cakap berlapik-lapik. Eloklah tu….kalau dah suka sama suka. Aku anytime boleh jadi MC majlis kau berdua..[/note]

Yeah ~~ Kami sokong cakap abang Zaibo. Senang citer kawin ajer kalau dah suka sama suka. Dedua pun single. Bukannya mengganggu rumah tangga orang lain. Tak gitu? Berita penuh leh baca kat Mstar.