Written by AbangNara | August 6th, 2009

shazlin shariff

Kitoarang curi gambar nie dari OHBULAN. Hehehe. Jangan marah ek. Memang agak panas gambar Shazlin Sharif, isteri Radhi OAG. Patutlah nak mintak cerai. Mesti sebab Radhi taknak teman dia gi kelab. Hehehe.

Lagi gambar terlampau Shazlin Sharif selepas ini. Haa..ni kami dah update dah…layannnnn

 
 
Written by AbangNara | August 6th, 2009

al quran terbakar

Bersempena dengan Nifsu Syaaban hari ini, pagi ini kami hidangkan kepada anda suatu artikel yang lain sikit. Selalu bergosip sahaja pun tak elok jugak kan? Sekali-sekala apa salahnya merenung keajaiban dan kebesaran agama Islam.

Dari email yang kami terima, ada koleksi gambar-gambar sebuah van yang terbakar. Hangus. Habis hancur semuanya. Tapi di dalamnya ada senaskhah Al-Quran yang tidak terbakar. Kalau difikir secara logik akal selepas melihat keadaan van tue, sepatutnya memang Al-Quran nie pun turut serta hangus. Tapi sesungguhnya kebesaran agama Islam mengatasi segalanya.

Marilah kita bersama-sama sempena dengan Nifsu Syaaban nie mengambil kesempatan untuk memperbanyakkan amal. Semoga semua amalan kita diterima Nya. Renung-renungkan dan selamat beramal.

 
Written by AbangNara | August 5th, 2009

chef zam

Fuiiyooo. Itulah perkataan pertama keluar daripada mulut kami bila tengok gambar Chef Zam yang terbaru nie. Memang dah lama kami tau saiz badan Chef Zam dah bertukar, tapi rasanya dulu tak lah sekurus nie. Kagum sungguh kami dibuatnya.

Ternyata saiz dan bentuk badan memainkan peranan dalam menentukan wajah seseorang. Chef Zam dulu masa saiz besar-besar tak terserlah sangat kehenseman dia. Sekarang nie baru lah leh nampak skit kekacakan tue. Tak gitu?

Apa-apa pun, nasihat kami ialah nak kurus boleh tapi janganlah sampai menyeksa diri. Yang penting kita bersenam. Jangan makan ubat yang pelik-pelik.

P.S: Terkejut kitorang tengok jumlah komen yang masuk semenjak pertandingan pengkomen terbanyak dijalankan. Korang memang best. Salute!!!

Written by AbangNara | August 5th, 2009

Wah, selepas menambat hati peminat-peminat dia dengan suara, sekarang Siti nak ikat pulak hati peminat2 dia  dengan masakan pulak. hebat sungguh Siti ni, dah berjaya buat rancangan masak – bukan jemput orang masak, tapi dia yang masak sendiri.  tapi, pandai ke Datuk Siti masak?

Cuba tengok sendiri gaya dan masakan apa yang Siti masak….macam sedap, terliur kami nak rasa air tangan Siti masak…