Written by AbangNara | February 5th, 2010

ziana zain mentor

Fuiyooo ~~ Kompem meletup punya kali nie Mentor musim keempat. Mana taknya. Diva yang paling diva iaitu Ziana Zain bakal menjadi sifu. Terbaik nie. Kami dapat bayangkan betapa mantapnya bakal anak murid Ziana Zain nanti. Setakat pitching Black tue compem mudah ajer kak Ziana kita ajar. Siap pejam mata lagi kot.

Mas Idayu pun kali nie diteruskan kontraknya jadi Sifu dalam Mentor 4 nie. Adakah kita bakal melihat aksi peluk memeluk lagi antara Mas Idayu ngan anak didiknya nanti? Mentor-mentor lain adalah Dayang Nurfaizah, Joe Flizzow, Mus May dan Azmeer. Tapi kami akan sokong anak buah Ziana Zain jugak. Harap-harap protege yang dipilih bakal mempunyai vokal semantap dia.

Lagi 7 gambar Kak Ziana Zain yang merah meletops gitu dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

P.S: Bila Kak Ziana nak tunjuk gambar anak kembar Kak Ziana tue? Teringin nak nengok nie.

 
 
Written by AbangNara | February 4th, 2010

pusat sarimah ibrahim

Tak silap kami tadi kot kami terbaca kat Harian Metro komen seorang pembaca pasal Sarimah Ibrahim yang tak sensitif dengan cara pemakaian masa show The Biggest Loser. Terus dengan pantasnya cuba mencarik apa yang dimaksudkan oleh si pengkomen tue. Akhirnya terjumpa jugak gambar si Sarimah menunjukkan pusatnya yang gebu dan comel.

Pendapat peribadi kami, memang kurang sesuai si Sarimah Ibrahim nie pakai macam nie. Lagi-lagi dah kompem keluar kat TV. Comel tue memang la comel. Tak dinafikan. Orang macam Sarimah nie pakai apa pun compem comel. Tapi mesti lagi comel kalau pusat tue ditutup. Atau mungkin Sarimah nak menunjukkan yang perut dia tak ada lemak?

Lagi gambar Sarimah Ibrahim dan pusatnya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada Blog Selebriti.

 
Written by AbangNara | February 4th, 2010

anak arni nazira

Tahniah kami ucapkan kepada Arni Nazira dan Hazrie yang dah pun selamat menerima bayi pertama hasil perkongsian hidup mereka bersama. Nama anak diorang nie kami tak dapat tau lagi. Sejuk mata kami melihat Arni yang sudah pun bertudung. Tahniah kepada si suami yang berjaya membimbing isteri. Memang satu keluarga yang bahagia.

Dengar ceritanya zaman muda-muda dulu si Arni Nazira dan Hazrie nie dah pernah bercinta. Tapi orang kata putus di tengah jalan. Pastue Arni kawin ngan Awie. Then selepas bercerai dengan Awie, kembali semula ke pangkuan kekasih lamanya. Bak kata orang tua-tua, kalau jodoh tak ke mana.

Tahniah sekali lagi kepada Arni Nazira sekeluarga. Lagi gambar anak Arni Nazira dan Hazrie dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar kredit kepada Pinkeyz dari forum Cari.

 
Written by AbangNara | February 4th, 2010

abpbh2009

Pelik jugak kami bila Berita Harian semalam mengeluarkan status peratus undian terkini Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009? Bukan ke sepatutnya undian tue dirahsiakan ke? Barulah macam saspen sikit. Ini tak, siap buat ulasan terperinci lagi. Dan yang paling mengejutkan sudah tentu undian untuk Fasha Sandha paling tinggi mengalahkan Tiz Zaqyah untuk kategori Pelakon TV Wanita Paling Popular:-

[note]Calon yang barangkali berpeluang menggenggam trofi bagi Pelakon TV Wanita adalah Fasha Sandha yang tahun lalu bukan calon pilihan. Impak populariti Tiz Zaqyah melalui drama bersiri Nur Kasih tidak menjadi dalam ABPBH2009.[/note]

Kami rasa nie semua taktik Berita Harian untuk kipas susah mati Tiz Zaqyah dan artis-artis yang tengah kurang undian untuk menghabiskan duit diorang mengundi. Mementang sekarang nie boleh undi guna SMS, tue yang diorang keluarkan statistik undian sekarang nie. Bila peminat-peminat terbaca, terus undi untuk memastikan artis kegemaran diorang menang.

Last-last yang untung ialah Berita Harian. Yang rugi? Sudah tentulah kita yang perabihkan duit untuk mengundi artis-artis dalam ABPBH2009 nie. Bukan dapat apa pun. Duit gak yang terbang. Tapi kami memang mengkagumi teknik memancing undi yang telah dilakukan oleh Berita Harian nie. Ternyata kreatif gak wartawan-wartawan hiburan Malaysia nie. 2 thumbs up!!!

Kami berani jamin Tiz Zaqyah compem menang Anugerah Pelakon TV Wanita Popular. Kerat jari la kalau dia tak menang. Go Tiz go!!!