Written by AbangNara | June 23rd, 2010

linda onn pergi umrah

Kagum sungguh kami dengan Linda Onn nie. Muda-muda lagi dah bergelar jutawan dan paling penting masih berkesempatan pergi menunaikan umrah di kala sibuk bekerja. Inilah yang orang kata bijak menguruskan masa. Tahniah kami ucapkan kepada Linda Onn.

Linda pergi menunaikan umrah bersama ahli keluarga dia. Dari gayanya, kemungkinan besar Linda Onn tanggung kesemua perbelanjaan ahli keluarga dia yang lain. Kalau betullah macam tue, memang Linda sangat-sangat wajar dikagumi. Tabik spring dari kami untuk Linda.

Apa-apa pun korang layan gambar-gambar Linda Onn semasa pergi menunaikan umrah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | June 22nd, 2010

fizz fairuz amaran fasha sandha

Argh. Memang gila macam drama Melayu cerita Fasha Sandha, Jejai dan Tiz Zaqyah nie. Sekarang nie Fizz Fairuz pulak dah bersuara. Kalau korang dah lupa, Fasha ada cakap yang Tizz ada telefon Fizz Fairuz nak ajak dia keluar sampaikan awek Fizz, Almy Nadia bengang.

Tapi hari nie Fizz Fairuz dah bagi amaran kat Fasha supaya jangan kaitkan dia dengan agenda peribadi Fasha. Agenda peribadi? Apakah agenda peribadi tue? Adakah untuk menjatuhkan Tizz?

“Semasa berita ini tersebar, saya ada mesej pada Fasha melalui Blackberry Massenger untuk bertanyakan kenapa dia perlu libatkan saya dalam hal ini. Fasha balas yang dia ada mendengar perkara tersebut daripada orang lain. Saya ingatkan dia agar jangan kaitkan lagi nama saya dalam agenda peribadinya itu.”

Dan Fizz Fairuz keluarkan satu kenyataan yang menampakkan macam Fasha buat-buat cerita:-

“Kami dah macam adik-beradik tiada istilah maksud kacau, mungkin ada dia telefon saya tapi atas hal lain dan bukan sebab untuk mengoda saya. Saya tidak faham apa motif untuk dia bagi kenyataan begitu. Kami tak mahu ambil tahu perkara tersebut dan menganggapnya sebagai publisiti murahan.”

Jejai sokong statement Fasha. Fizz Fairuz sokong statement Tizz. Sekarang nie kita kena tunggu Almy Nadia pulak buat kenyataan. Memang inilah cerita paling hangat tahun 2010.

Written by AbangNara | June 22nd, 2010

jejai ajak fasha keluar

Gile kentang. Jejaka romeo Malaysia Jejai telah pun mengeluarkan statementnya yang mampu menghancurkan karier lakonan Tiz Zaqyah.

“Tiz Zaqyah ada menghubungi saya empat kali, kira-kira jam 4 pagi, 19 Mac lalu. Kononnya dia ingin mengajak saya keluar tetapi saya menolak.”

Padahal baru semalam kat Harian Metro Tiz menafikan sekeras-kerasnya yang dia adalah wanita yang dimaksudkan oleh Fasha Sandha di dalam Twitter Fasha. Tapi hari ini Jejai selaku jejaka gentleman telah pun buat pengakuan.

“Jujurnya, saya hanya mengenali Tiz sebagai seorang rakan kerja Fasha yang pernah keluar bersama sebelum ini. Malah, Fasha sendiri yang mengenalkan dia kepada saya. Justeru, mustahil untuk saya keluar berdua dengannya atau menerima pelawaan ketika dia hubungi saya itu terutamanya tanpa Fasha sekali. Saya harap tiada lagi sebarang kenyataan yang tidak benar diberikan oleh mana-mana pihak mengenai isu ini.”

Siapa yang betul siapa yang salah? Adakah ini konspirasi Jejai dan Fasha untuk menjatuhkan Tiz? Atau memang betul pun Tiz ada ajak Jejai keluar? Ada apa dengan Jejai? Nantikanlah kesemua jawapannya di episod akan datang.

Tunggu ~~~~~~

Written by AbangNara | June 21st, 2010

gambar awal scha di bali

Seronok kami tengok betapa sweetnya Awal Ashaari dan Scha Al Yahya yang tengah mabuk cinta. Lagi-lagi bila pergi ke Bali, pulau romantis untuk mereka-mereka yang bergelar pakwe-makwe dan suami isteri. Mesti bertambah mendalam perasaan cinta mereka berdua.

Terasa jeles pulak dengan Awal yang mendapat awek secantik Scha. Tahniah bro. Jangan kisah orang cakap apa. Yang penting kita kena jaga awek kita jangan sampai orang lain kebas. Orang lain yang condem tue bukan tahu isi hati kita kan? Lagipun korang berdua memang nampak sepadan gitu.

Dan rasanya dengan gambar-gambar Awal dan Scha bercuti ke Bali nie, bolehlah kita confirmkan yang diorang berdua nie memang tengah bercinta. So lepas nie tak payah la malu-malu nak sorok lagi. Peminat sekarang pun dah bijak pandai semuanya. Tak jatuh pun populariti tue.

Lagi gambar Awal dan Scha bercuti di Bali dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Awal Ashaari (dia dah delete album gambar nie).