Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 1584
Written by AbangNara | October 8th, 2014

Hebatnya cinta. Kerana cinta, empayar Rom musnah. Kerana cinta, seorang lelaki yang kacak, macho dan tampan seperti Kamal Adli sanggup melutut untuk menagih cintanya kembali. Itulah kehebatan cinta. Bak kata pepatah, lautan api pun sanggup direnangi. Mungkin kalau si kekasih suruh terjun bangunan pun si lelaki sanggup lakukan kerana mabuk dilamun cinta. Memang ajaib penangan cinta ini.
intanLagi hebat apabila 6 tahun bercinta dan ditinggalkan begitu sahaja seperti yang dialami oleh Kamal Adli. Sedih Abang Nara membaca luahan kata-kata Kamal Adli di BiPop hujung minggu lalu. Mana tidaknya, Kamal Adli sanggup berlutut di hadapan Intan Ladyana. Sayangnya Intan Ladyana buat tak tahu sahaja. Memang pedih jiwa dibuatnya. Abang Nara rasa nak menangis membaca kata-kata Kamal Adli ini. Memang jelas terserlah keremukan hatinya.

Jiwa saya kosong. Saya terlalu kecewa dan sudah kering air mata! 6 tahun bercinta, susah senang bersama tetapi akhirnya saya dibuang begitu saja? Hingga hari ini saya masih tidak faham kenapa saya ditinggalkan? Apa salah dan dosa saya? Panggilan tidak dijawab, mesej tidak dibalas.

Saya cukup merana sejak ditinggalkan. Tak tahu nak cakap betapa hati saya terluka. Kenapa Intan buat saya seteruk ini? Secara jujur, saya dan Intan tidak bergaduh dan tidak berperang besar, hubungan kami berjalan seperti biasa. Tetapi saya pelik Intan secara tiba-tiba mengambil keputusan mengakhiri hubungan ini, sedangkan apa salah saya? Saya tidak boleh terima ditendang begitu saja.

Jika saya pernah kantoi menjalinkan hubungan dengan gadis lain dan buat perkara tidak senonoh itu lainlah! Ini tanpa saya tahu apa kesilapan, saya ditinggalkan. Saya mahu bersemuka, Intan tidak mahu berjumpa. Kenapa? Saya sudah lama memendam perasaan, saya tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan kerana masih mengharap hubungan kami masih boleh diselamatkan, namun nampaknya saya hanya bermimpi.

Sebenarnya saya sudah bersedia mahu melamar Intan. Hati saya sudah terbuka untuk berkahwin tahun ini. Saya masih ingat sebelum menjalani penggambaran drama di Taiping, Perak, kami berbuka puasa bersama, malah Intan berbuka puasa dengan keluarga kami. Sebelum pergi kami berjanji mahu sehidup semati. Kami berjanji tidak akan berpisah, tapi minggu depan lain pula jadinya. Saya dapat rasakan Intan sedikit sudah mula berubah.

Hanya seminggu saya inggalkan, hatinya jadi keras. Saya tidak tahu apa yang berlaku. Ketika di Taiping, saya sebenarnya tidak sabar mahu pulang ke Kuala Lumpur, hasrat saya mahu melamar Intan, tetapi nampaknya tidak sempat. Saya sedih sangat. Saya tidak tahu kenapa terlalu drastik Intan berubah hati? Saya tidak sesekali menyalahkannya, mungkin saya pernah buat silap, tetapi besar sangat ke silap saya sehingga hubungan 6 tahun dicampak ke tepi? Tiadakah rasa sayang pada perhubungan ini?

Saya pernah bertemu Intan di Anugerah Lawak Warna baru-baru ini. Apabila saya tahun Intan di sana, saya sangat teruja, maklumlah sudah lebih sebulan tidak bertemu. Saya pakai cantik-cantik, macam pertama kali nak keluar dating. Tapi saya kecewa, Intan melayan saya seperti baru pertama kali bertemu. Saya tebalkan muka, saya duduk dekat dengannya, tetapi tiada respon.

Apabila dia ke belakang pentas, saya mengikutnya. Saya rindu sangat padanya. Saya melutut padanya, tapi Intan buat saya seperti orang asing. Malu, hanya Tuhan saja yang tahu, tapi apakan daya. Saya terus tidak faham kenapa Intan melayan saya seperti musuhnya? Jika tidak inginkan saya sekalipun, jangan sampai bermusuh.

Selama 6 tahun bercinta, Intan bukan saja buat hati melekat, malah dia juga memaku hati saya. Bagaimana saya nak mencabut paku ini? Setiap hari saya berdoa agar kami terus bersama.

intan

Ok Abang Nara nak pergi cari tisu kejap. Sedih sangat masa taip nie. Semoga Kamal Adli tabah. Abang Nara faham perasaan anda. Putus cinta memang pedih. Memang boleh tak tidur malam seminggu dua. Sabarlah Kamal. Kalau ada jodoh, tak ke mana. Semoga Intan Ladyana terbuka hati selepas membaca luahan ini.

P.S: Melamar di tengah orang ramai tetapi ditolak

 
 
Written by AbangNara | October 8th, 2014

Amboi, amboi, amboi. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula bekas suami. Hehehe. Comel juga apabila Abby Abadi berkongsi perbualannya menerusi Whatsapp dengan bekas suami pertamanya, Norman Hakim. Seperti yang kita ketahui, hubungan Abby Abadi dengan Norman dan Memey Suhaiza berada dalam keadaan baik. Mereka seringkali dilihat menghabiskan masa bersama-sama lebih-lebih lagi demi anak hasil perkongsian hidup sebelum ini.

abby memey

Terbaru Abby Abadi menerusi laman Instagramnya telah berkongsi sedikit pesanan dan nasihat oleh bekas suaminya itu terhadap dirinya. Jelas terserlah sifat prihatin dan mengambil berat Norman Hakim. Memang ‘sweet’ sangat-sangat. Ayat balasan yang diberikan oleh Abby juga sangat kelakar dan mencuit hati. Hehehe. Mana tahu ada jodoh kan?

abby abadi

Tulis Abby:-

Assalamualaikum. Salam rindu 20sen! Hehe.. Salam AidilAdha. Selamat berhari layeee.. rinduu kita? Hehe.. Kita ada je.. cuma berdiam seketika kerana pergi mencari diri.. Malam tadi kita msg X boyfriend kita bgtahu yg kita bawa Baby besar kita keluar KL sbb ikut planning hari ni Papanya ni nk bawa Baby gi Pakar sbb batuk teruk. Kita minta set hari lain. Ini yg dibalassnyaa.. ccoo cuweett kan? Hehe….. Kita ok ok jer… InsyaALLAH akan bersiaran balik nnti disini hehe.. Doakan ye.. Daaa..

abby abadi

Sama-samalah juga kita doakan agar Abby Abadi bertemu suami yang betul-betul menyayangi dirinya. Kalau berkahwin sekali lagi, semoga kali ini berkekalan ke akhir hayat. Kesian juga tengok si Abby ini keseorangan. Semoga ada lelaki di luar sana yang benar-benar jujur dan ikhlas menyayanginya. Sama-samalah kita doakan.

[flowplayer id=”29776″]

Written by AbangNara | October 8th, 2014

Kesian sungguh Abang Nara dengan nasib yang menimpa Hanez Suraya. Akibat kontroversinya dengan Romie sebelum ini, stesen televisyen telah mengambil keputusan untuk memboikot pelakon jelita ini. Akibatnya, apabila para penerbit mencadangkan nama Hanez untuk drama terbitan mereka, ia ditolak mentah-mentah oleh stesen televisyen. Sedih kan? Sudahlah dipandang serong oleh masyarakat kerana skandalnya, kini tak ada ‘job’ pula. Pedih!!!

hanez suraya

Membaca luahan hati Hanez Suraya di BiPop hujung minggu lalu membuatkan Abang Nara agak simpati dengan nasib yang menimpanya. Tulis Hanez:-

Benda sudah berlaku, tiada guna untuk saya menyesal kerana semua itu berpunca daripada kesilapan sendiri. Salah saya kerana terlalu terbuka, tanpa memikirkan kesan jangka panjang. Cuma saya terkilan apabila terus dihukum kerana kesilapan semalam sehingga ruang untuk saya kembali berkarya semakin sempit. Memang saya berdosa tetapi wajarkah saya dihukum hingga langsung tidak diberi peluang meneruskan minat dalam bidang seni?

Setiap orang berhak mendapat peluang kedua untuk memperbetulkan semula kesilapa tetapi mengapa saya tidak diberi kesampatan itu? Saya tidak mengeluh sebaliknya berharap mereka yang mempunyai kuasa untuk memberikan semula kesempatan bagi saya membuktikan kesungguhan sebagai pelakon.

Penerbit tidak pernah lupa malah masih menghulurkan tawaran, tetapi pada saat akhir nama saya digugurkan kerana bimbang kemunculan memberi kesan kepada rating sesebuah drama. Saya bermula dari bawah, merangkak untuk membina nama, namun kerana kesilapan lantaran terlalu mengikut kata hati, itu semua musnah.

Saya tidak menafikan perasaan rindu untuk kembali ke lokasi penggambaran semakin tebal. Pernah juga saya merisik khabar daripada penerbt yang rapat, mereka yang masih memberikan sokongan, tetapi apa daya mereka jika nama saya tidak diluluskan oleh stesen televisyen. Sesetengah pihak dengar saja nama Hanez Suraya, terus ditolak. Berikan saya ruang untuk membersihkan nama dan menebus semua kesilapan lalu.

hanez suraya

Betullah kata orang, sekali kita buat salah, semua pihak akan ingat ia sampai bila-bila. Tak kiralah sebanyak mana kebaikan yang pernah kita lakukan sebelum ini. Buat Hanez, bersabarlah. Rasanya kena tunggu lama sikit lagi untuk biar masyarakat benar-benar lupa apa yang telah anda lakukan. Setahun dua lagi pasti stesen televisyen akan menerima anda kembali. Buat masa ini, tumpukan perhatian pada perniagaan. Mana tahu ada rezeki anda di situ. Tak gitu?

 
Written by AbangNara | October 8th, 2014

Wow. Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah status hubungan Izara Aishah dan Adib Khalid. Mana tidaknya, Adib Khalid telah membuat ‘suprise birthday party’ buat Izara Aishah baru-baru ini. Selalu kalau dah sampai tahap buat ‘suprise’ nie, mestilah hubungan lebih daripada sekadar kawan biasa. Mesti dalam hati ada tertanam sedikit perasaan sayang. Hmmmm. Adakah mereka berdua kini dalam fasa bercinta?

izara aishah

Tambah menarik apabila ibu tiri Adib iaitu Datuk Siti Nurhaliza telah berkongsi sekeping gambar sambutan hari jadi Adib di mana Izara Aishah turut berada di dalam gambar tersebut. Memang banyak persoalan bermain di kepala Abang Nara apabila melihat gambar ini. Iyerlah, kalau dah ada bersama keluarga Adib ketika sambutan hari jadi, maksudnya Izara memang ‘someone special’. Tak gitu?

izara aishah

Malah Izara juga tidak segan silu berkongsi gambar dirinya dan Adib di akaun Instagramnya sejak kebelakangan ini. Ramai peminat yang tertanya-tanya status mereka. Kalau bercinta pun ramai yang nampaknya suka. Memang mereka berdau sama cantik dan sama padan. Harap-harap hubungan mereka lebih daripada sekadar kawan biasa.

izara aishah

Semoga Izara dan Adib akan tampil untuk membuat penjelasan dalam masa terdekat ini. Tak sabar nak tahu status mereka. Excited pulak rasanya. Anda pula bagaimana?

P.S: Citroen C1 Urban Ride