Written by AbangNara | December 24th, 2009

Memey Suhaiza dan Norman Hakim memang layak untuk menang Anugerah Pasangan Paling Bahagia 2009. Terpancar sinar kegembiraan yang berlebih-lebihan daripada dua pasangan merpati sejoli nie. Seperti dunia ini mereka yang punya. Memang bahagia!!!

Buat Norman, cepat-cepatlah berkahwin. Memey tue cantik. Nanti ramai yang masuk mengorat. Anak-anak Norman pun nampak macam suka kat Memey. Kawin nanti leh la jadi mak ekspress. Tak gitu?

Cuma kami agak musykil tengok ada gambar Abby dlm majlis hari jadi anak mereka. Eh, memang patut Abby ada, dah anak dia kan. Tapi pada masa yg sama, gambar Memey dgn Norman yg memakai baju merah yg sama. Adakah? Adakah? Mungkinkah Abby & Memey ada pada masa harijadi iut. Oh tidak~~

 
 
Written by AbangNara | December 24th, 2009

zizie ezette

Akhirnya semalam dalam Harian Metro, Zizie Ezette dah pun keluarkan kenyataan pertama kali tentang perkahwinannya dengan Bung Mokhtar. Memang sebab nak menjaga hati isteri pertama Bung Mokhtar, sebab tuelah Zizie terpaksa berdiam diri selama nie. Moh kita dengar sikit apa Zizie cakap:-

[note]Saya tak kisah orang nak cakap apa pun selepas ini. Itu terpulanglah kepada mereka. Pada masa sama, saya juga tidak tertekan dengan apa yang berlaku. Apa yang penting, saya melakukan perkara yang baik di sisi Allah. Siapa pun jodoh saya, itu ketentuan Allah. Saya juga mendapat restu keluarga sebelum memutuskan untuk berkahwin dengannya. [/note]

Betul kata Zizie. Jodoh tue memang ketentuan dari Allah. Nak wat camner memang dah ditentukan Zizie akan kawin dengan Bung Mokhtar yang tak cukup kacak tue. Tapi kami gembira dengar yang keluarga Zizie merestui perkahwinan dia.

[note]Maaflah, saya tak boleh beritahu lebih lanjut di mana dan bilakah majlis pernikahan kami berlangsung. Saya juga tak dapat mengulas lanjut cerita berkaitan majlis pernikahan kami kerana perlu menjaga hati pihak satu lagi (isteri pertama Bung Moktar, Datin Nor Asidah Alimuddin)[/note]

Harapnya semua orang pun dah berpuas hati dengan pengakuan jujur Zizie nie. Skang kita dah boleh tutup buku @ gosip pasal Zizie dan Bung Mokhtar. Meh la sama-sama kita doakan diorang berbahagia.

Written by AbangNara | December 23rd, 2009

Siapa gamaknya yg layak mendapat anugerah ini? jeng jeng jeng…..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 
Written by AbangNara | December 23rd, 2009

bmw x5 ekin

Terkeluar dan terleleh kejap air liur kami tengok gambar Ekin dan kereta BMW X5 dia kat atas tue. Warna biru lagi tue. Memang warna feveret kami tue. Teruja diri ini melihat gaya manja Ekin membuka pintu nak naik kereta dia. (sebenarnya jeles pun ada jugak)

Kot-kot nanti kalau terjumpa Ekin leh la tumpang merasa duduk atas kereta dia barang sesaat dua. Orang kata amik berkat. Mana tau satu hari nanti dapat beli kan?

Sapa sini minat kereta? Leh borak-borak pasal kereta idaman korang. Nak tengok gak taste pembaca BeautifulNara. Kongsi ek kat ruangan komen tue.