Gosip Artis Malaysia Terkini & Gambar Artis Malaysia Terbaru Sensasi - Part 1570
Written by AbangNara | October 20th, 2014

Maka menangislah gadis-gadis di luar sana yang bermimpi mahu menjadi kekasih kepada anak sulung Rozita Che Wan, Ammar Effendy. Bagi Abang Nara, Ammar Effendy adalah seorang lelaki yang memiliki segala-galanya. Kereta besar, wajah kacak, badan tough dan bijak pandai orangnya. Kalau Abang Nara seorang perempuan, memang tak akan lepaskan peluang untuk memiliki lelaki sesempurna ini. One in a million kot.

anak che ta

Apabila Ammar Effendy berkongsi gambar dirinya dengan seorang gadis, Abang Nara pasti ramai gadis-gadis di luar sana yang meraung dan mengalirkan air mata. Gambar yang diambil ketika sambutan hari jadi ke 16 si gadis ini menunjukkan betapa mesranya mereka berdua. Mungkinkah Ammar dan gadis yang dikenali dengan nama Diyanah Nadia ini adalah pasangan kekasih? Kalau betul, memang sama cantik dan sama padan. Bak pinang dibelah dua.

anak che ta

Mungkin juga si gadis adalah sekadar ‘teman tapi mesra’ buat Ammar. Kalau begitu, masih ada peluang untuk awek-awek di luar sana mengorat Ammar. Jangan mudah putus asa. Best girl wins. Amboi. Hehehe.

[flowplayer id=”29952″]

P.S: Tonton video di atas untuk pendapat Abang Nara mengenai tajaan yang diterima Che Ta

 
Written by AbangNara | October 20th, 2014

Terkejut. Serius Abang Nara terkejut beruk. Ingatkan Abang Nara salah dengar apabila nama Adel diumumkan tersingkir di konsert ketujuh Akademi Fantasia 2014, rupa-rupanya itu adalah kenyataan. Adel yang jelita, cantik, suara menawan dan penuh karisma telah pun tersingkir akibat mendapat undian yang terendah pada minggu yang menggunakan teman Remy&Sally ini. Nak menangis Abang Nara dibuatnya.

adel af tersingkir

Jika anda masih ingat, pada konsert minggu ke 6, ramai yang mahukan Nina terkeluar. Namun nampak gayanya para peminat Nina di AF2014 tidak hanya lantang mempertahankan pelajar tersebut, malah amat giat mengundi. Seperti yang kita ketahui, keputusan Akademi Fantasia 100% bergantung pada undian. Walaupun di alam maya Adel sering mendapat pujian, namun nampak gayanya ia tidak diterjemahkan menerusi undian. Tak boleh salahkan pengundi jika mereka tidak mengundi berdasarkan kualiti kerana itu adalah duit mereka. Suka hatilah mereka nak undi siapa kan?

adel af tersingkir

Di laman Facebook Akademi Fantasia sudah mula kelihatan para peminat Adel yang mahukan AFMASUK diadakan. Adakah ia satu tindakan yang wajar? Hmmmmm. Menilai dari segi bakat, memang wajar Adel dimasukkan semula. Namun jika masuk tetapi terkeluar balik kerana undian yang tidak mencukupi, terasa pembaziran pula kan? Apa pun, AF2014 memang penuh dengan kejutan. Yang berbakat tersingkir awal, yang kurang berbakat masih bertahan. Segalanya di tangan anda. Undian anda yang menentukan. Sama-sama kita nantikan konsert ke 8 AF2014 minggu ini untuk lihat siapa yang bakal tersingkir.

Written by AbangNara | October 20th, 2014

Kalau dah jodoh, memang tak ke mana. Perpisahan yang berlaku selepas bercinta selama 8 tahun sememangnya ada hikmah. Iyerlah, dah 8 tahun bercinta tup-tup orang yang sentiasa berada di sisi hilang entah ke mana, memang akan terasa kesunyiannya. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Yazer dan Ekin yang bakal mendirikan rumah tangga pada 28 Disember ini. Abang Nara suka dengan pasangan ini. Kedua-duanya sempoi dan tak banyak kontroversi.

yazer dan ekin

Majlis pernikahan akan berlangsung di kediaman keluarga Ekin di kampung Bebuloh Laut, Labuan, Sabah dan acara resepsi diadakan pada 28 Disember di tempat yang sama. Kata Yazer menerusi Mstar Online:-

Jujurnya, saya sangka jodoh kami tidak panjang lebih-lebih lagi hubungan kami putus pada November tahun lalu. Selepas masing-masing bermuhasabah diri, saya mengambil keputusan untuk memujuk Ekin pada April lalu dan terus melamarnya tanpa membuang masa.

Saya anggap ada hikmahnya kami berpisah sementara. Masing-masing berfikir tentang hala tuju hubungan ini apatah lagi kami susah senang bersama. Dan saya percaya sukar untuk kita mencari pasangan yang sanggup jatuh bangun bersama-sama. Doakan jodoh kami kuat hingga akhir hayat

gambar kahwin yazer dan ekin

Nasib baiklah Yazer terus melamar dan tidak menangguhkan lagi perkahwinan mereka. Wanita ini tak boleh tunggu lama-lama. Nasihat Abang Nara, kalau dah bercinta 2,3 tahun, duit pun dah cukup, kahwin je terus. Kalau tunggu lama-lama makin banyak halangan yang akan timbul. Apa pun, selamat pengantin baru buat Ekin dan Yazer. Semoga segalanya berjalan lancar. Tahniah!!!

P.S: Menara lego tertinggi di dunia. Ada berani?

Written by AbangNara | October 20th, 2014

Belum reda dengan kontroversi Miera Liyana berbikini dalam filem Dendam Orang Mati, kali ini timbul pula gosip pelakon jelita ini dengan Fauzi Nawawi. Gosip ini bukan gosip sembarangan, sebaliknya Miera Liyana dan Fauzi Nawawi dikatakan berjalan berpegangan tangan sekaligus menimbulkan persoalan sama ada mereka berdua sedang bercinta. Seperti yang kita ketahui, Fauzi Nawawi merupakan suami kepada Lisdawati dan telah pun mempunyai 3 cahaya mata hasil perkahwinan tersebut.

fauzi nawawi

Tampil menjelaskan keadaan, Fauzi Nawawi menafikan sekeras-kerasnya gosip tersebut. Kata Fauzi menerusi Mstar Online:-

Beza umur kami 20 tahun dan saya percaya dia mempunyai lebih ramai pilihan selain saya. Gosip ini sememangnya mengarut. Ia telah membuatkan perasaan isteri saya terluka. Sebelum ini saya pernah bercakap ‘Bertuah sangat kalau Leyana tu nak bagi pegang tangan’ pada sebuah majlis dan ia mungkin telah disalahertikan. Malangnya timbul cerita lain pula konon saya dilihat berpimpinan tangan dengan Miera seperti pasangan kekasih.

Macam saya… sudah ‘kebal’ dengan gosip seperti ini. Datanglah macam mana sekalipun kontroversi itu, Insya-Allah saya boleh terimanya dan keluarga saya utamakan dahulu. Tetapi kasihanlah pada dia (Miera). Baru nak cipta nama, gosip dah macam-macam. Bagaimanapun saya harap gosip ini tidak akan menjejaskan filem lakonan saya, Kelibat yang bakal ditayangkan 6 November ini.

fauzi nawawi

Macam-macam sungguh gosip yang akan timbul apabila berkecimpung dalam dunia hiburan. Ini semua asam garam kehidupan sebagai seorang selebriti. Respek kepada Fauzi Nawawi kerana tak melatah. Ini semua perkara biasa. Bak kata pepatah, kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai. Tak gitu? Apa pun, semoga gosip ini tidak merosakkan hubungan Fauzi dan Lisdawati. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Mega gathering Toyota Hiace