Written by AbangNara | August 5th, 2009

Wah, selepas menambat hati peminat-peminat dia dengan suara, sekarang Siti nak ikat pulak hati peminat2 dia  dengan masakan pulak. hebat sungguh Siti ni, dah berjaya buat rancangan masak – bukan jemput orang masak, tapi dia yang masak sendiri.  tapi, pandai ke Datuk Siti masak?

Cuba tengok sendiri gaya dan masakan apa yang Siti masak….macam sedap, terliur kami nak rasa air tangan Siti masak…

 
 
Written by AbangNara | August 5th, 2009

tiz zaqyah

Adoi. Semenjak dua menjak nie banyak pulak artis-artis wanita yang baru naik kantoi gambar panas diorang bersosial. Yang paling baru kami dapat semalam ialah gambar-gambar panas bersosial Tiz Zaqyah, heroin drama Nur Kasih. Mungkinkah ada sindiket nak menjatuhkan artis-artis baru nie? Mari kita membuat teori konspirasi.

Lagi gambar-gambar Tiz Zaqyah bersosial dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | August 4th, 2009

emak manohara

Sekali imbas memang ada nampak macam muka si mak Manohara. Dua kali tengok dah nampak macam bibik Indon kat rumah kitorang dulu. 3 kalli tengok dah nampak macam Indon tepi pasar. 4 kali tengok dah tak tau macam Indon ke apa.

Rasa-rasa macam bukan gambar emak @ ibu si Manohara Odelia Pinot. Tapi itulah tajuk email yang kitorang dapat. Jadi kitoarang pun kongsi la ngan anda semua. Berkemungkinan besar, kalau ini bukan emaknya si Manohara, minah di dalam gambar ini saja tangkap gambar nie untuk bagi kat suami @ bf dia kat Indonesia sana. Hehehe.

Lagi gambar yang dikatakan ibu @ emak Manohara dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | August 4th, 2009

Taknak komen atau ulas lebih-lebih. Kang tak pasal-pasal kena ban blog BeautifulNara nie. Tengok dulu video polis Malaysia bertindak ganas dan luahkan pendapat anda. Bagi kami, memang tak patut. Ada kuasa tapi salah guna.

DISCLAIMER: Kami tak berani kata 100% ini adalah video polis atau video pengawal keselamatan atau video orang biasa belasah orang lain. Cuma email yang kami dapat mengatakan ini email video polis. Jadi mungkin salah. Buatlah andaian yang sepatutnya. Kalau bukan polis pun, memang sungguh kejam membelasah orang macam nie.