Written by AbangNara | August 10th, 2009

anak rusdi ramli

Walaupun agak terlewat kami nak gak kongsi gambar anak Rusdi Ramli dan Sharon dengan korang semua. Comel jugak anak diorang nie, secomel muka mak ngan ayah dia. Hehehe. Eh lupa plak kami pun tak pasti sama ada anak dia nie laki ke perempuan. Nanti kami update kalau dah dapat tau.

Lagi gambar anak Rusdi Ramli dan Sharon dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Kesian Azizah Mahzan dan Zaefrul dah kalah dengan Noryn Aziz. Bantulah Nek Jijah untuk kembali ke tempat pertama sebagai artikel paling popular.

 
 
Written by AbangNara | August 10th, 2009

selsema babi

Seram betul kami bila dengar yang terbaru 8 lagi mangsa mati akibat selsema virus selsema babi H1N1 nie. Ini dalam masa sehari tau. Selalu sehari dalam sorang jer yang jadi mangsa. Tapi hari nie terus jadi 8 orang.

Nampaknya wabak selsema babi nie dah makin berleluasa. Marilah kita berhati-hati. Dari apa yang kami dengar, ramai sekarang orang deman-demam, sengal-sengal badan dan selsema. Itu tanda-tanda H1N1 tue. Jadi silalah jangan pandang ringan dan terus pergi buat check kat klinik. Amik langkah berjaga-jaga.

Gosip-gosip jugak. Pertandingan pertandingan jugak. Tapi kalau sakit macam mana nak bergosip kan? Jagalah kesihatan anda semua.

Written by AbangNara | August 10th, 2009

fasha sandha dan rizal

Gambar yang diambil pada 8 Ogos ini menunjukkan yang si Fasha Sandha telah pergi tengok si Rizal merempit di Millenium Race Endurance. Persoalannya di sini kenapa pulak Fasha nak pergi tengok Jejai nie berlumba? Adakah mereka ada skandal? Tapi hari tue baru si Pasha nie kata dia tak ada apa-apa dengan Rizal kan?

Sungguh misteri nusantara. Mungkin Fasha Sandha pun salah seorang perempit di litar tue dan mereka terjumpa secara tak sengaja. Alang-alang dah kenal diorang pun amik la gambar. Mungkin jugak kan? Kebenarannya hanya Fasha dan Rizal sahaja yang tahu.

Ada satu lagi gambar terbaru Fasha Sandha dan Rizal dengan membaca artikel ini sepenuhnya.3

UPDATE: Tadi gambar tak keluar. Tapi nie kitorang dah betulkan. Tengok la balik.

 
Written by AbangNara | August 9th, 2009

ffm22

FILEM hasil karya Allahyarham Yasmin Ahmad, Talentime, ternyata membawa tuah buat pengarah tersohor itu apabila beliau berjaya dinobatkan sebagai Pengarah Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-22 (FFM22) yang berlangsung di Dewan Canselor, Universiti Malaysia Sabah, Kota Kinabalu, Sabah, malam tadi.

Adik Allahyarham, Datin Orked Ahmad, yang menerima anugerah tersebut bagi pihak Allahyarham telah membawa pulang trofi kemenangan dan wang tunai berjumlah RM20,000 di atas pengiktirafan tersebut.

Orked yang hadir di acara berprestij itu bersama ibubapanya, Inom Yom dan Ahmad Hashim, menerima anugerah tersebut di dalam keadaan sebak.

“Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang berada di sisi ketika kami dibendung kesedihan kerana kehilangannya. Saya rasa kakak saya pasti bersyukur dan gembira menerima anugerah Pengarah Terbaik.

“Ini adalah anugerah yang diimpikannya. Kakak saya membuat filem bukan untuk anugerah, tetapi dia buat filem untuk Mak dan Abah serta untuk gambarkan suasana pahit manis kehidupan sebenar.

“Saya harap, semua orang dapat memaafkan kesilapan kakak saya dan doakan agar rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman,” luah Orked ketika menerima anugerah itu.

Keputusan penuh Festival Filem Malaysia 22 @ FFM22 boleh dibaca dengan membaca artikel ini sepenuhnya.