Written by AbangNara | December 27th, 2013

Seronoknya melihat kemesraan dan keromantikan pasangan suami isteri, Siti Nurhaliza dan Datuk K. Walaupun sudah lama berkahwin, masih nampak seperti pengantin baru. Inilah yang kita mahukan. Sememangnya bercuti bersama keluarga akan dapat mengeratkan lagi hubungan silaturahim sesama kita.

siti dan datuk k cuti phuket

Percutian Datuk Siti ke Phuket ini turut ditemani oleh anak-anak tirinya. Seronok Abang Nara melihat aksi mereka bermain jet ski. Nampak macam profesional. Abang Nara bab-bab air ini cuak sikit kerana pernah melalui pengalaman lemas satu ketika dahulu. Hehehe.

siti dan datuk k cuti phuket

Semoga percutian keluarga Datuk Siti dan Datuk K ini meninggalkan memori indah buat mereka semua. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
doublestemcellP.S: Double Stemcell adalah satu produk yang sedang hangat di pasaran. Salah seorang penggunanya tak lain tak bukan ialah Datin Umie Aida. Patutlah nampak cantik berseri-seri je. Produknya memang berkualiti, harga berpatutan dan jenama yang semakin dipercayai ramai. Layari Facebook DoubleStemCell untuk mengetahui informasi lanjut mengenai produk yang awesome ini.

 
 
 
Written by AbangNara | December 27th, 2013

Abang Nara teringat kejadian yang menimpa diri ini ketika menaiki LRT di Masjid Jamek. Ketika itu orang memang ramai, penuh sesak. Seperti biasa Abang Nara letakkan dompet di saku belakang. Selepas berhimpit-himpit hendak masuk ke dalam LRT, Abang Nara baru sedar yang dompet sudah pun hilang. Hebat dan cekap sungguh kerja si penyeluk saku. Abang Nara tak sedar langsung apa yang terjadi.

emma maembong diseluk saku

Rasanya perkara yang lebih kurang serupa terjadi kepada Emma Maembong ketika membelek-belek pakaian di sebuah kedai di Lot 10. Kejadian berlaku kira-kira jam 10 malam. Bahu Emma Maembong telah dilanggar oleh seorang lelaki yang kemudiannya terus meluru keluar. Cerita Emma Maembong:-

Saya tidak dapat mengecamnya kerana kejadian berlaku begitu pantas. Tidak lama kemudian saya dapati beg duit dan telefon bimbit jenis iPhone yang disimpan di dalam poket baju lesap.

Di dalam beg itu mengandungi wang RM2,000, kad kredit dan MyKad saya. Selepas kejadian ini, saya akan lebih erhati-hati.

emma maembong

Nasihat Abang Nara kepada pembaca BeautifulNara, elakkan pergi ke kawasan-kawasan yang dipenuhi orang asing seperti Bukit Bintang. Mereka ini memang ada sindiket melakukan perkara sebegini. Lagi satu janganlah keluar rumah ketika Hari Krismas, Tahun Baru atau hari-hari perayaan yang lain. Keadaan sesak sebegitu memang mengundang jenayah sebegini. Lebih baik duduk di rumah berehat sahaja.

 
Written by AbangNara | December 27th, 2013

Pelik la pulak. Menurut si Johan, perpisahannya dengan Lana Nordin adalah kerana tidak mendapat restu keluarga. Namun hari ini menerusi Berita Harian, kakak Johan iaitu Farah Alya As’ari memaklumkan yang keluarga mereka tidak menghalang percintaan adiknya dan Lana. Sebaliknya mereka menasihati Johan agar mengenali hati budi Lana terlebih dahulu sebelum berkahwin.

kakak johan as'ari

Kata kakak Johan:-

Kami tidak menghalang Johan dan Lana bercinta. Cuma kami terkejut kerana dia membuat keputusan terburu-buru untuk berkahwin. Lagi pun kami belum pernah bertemu dengan Lana. Kalau boleh, perkenalkan teman wanitanya itu kepada keluarga sebelum dia buat apa-apa keputusan.

Kami sekeluarga tidak pernah memberi tekanan atau memaksa Johan putuskan hubungan dengan Lana, dia sendiri yang membuat keputusan itu. Saya terkejut dengan keputusannya itu kerana Johan tidak pernah bercerita masalahnya. Setiap kali kami berhubung melalu khidmat mesej dalam group keluarga, Johan tidak bercakap mengenai Lana.

johan dan lana

Memang Abang Nara dah blur tahap gaban dengan apa yang terjadi terhadap percintaan Lana dan Johan. Tak tahu nak percaya mana satu. Tak kisahlah semua itu. Kalau bagi Johan ini adalah keputusan yang terbaik, siapalah kita untuk pertikaikan. Cuma Abang Nara berharap satu hari nanti agar Johan tidak dipermainkan sebegini rupa oleh wanita yang benar-benar dicintainya.
tudung love you mr arrogantP.S: Peminat setia drama Love You Mr Arrogant? Pasti anda tercari-cari tudung yang dipakai oleh heroin drama ini si Zara tue kan? Wife Abang Nara pun suka benar dengan fesyen tudung tersebut. Warna-warni dan bergaya katanya. Abang Nara dah belikan 2,3 helai untuk wife tudung ini di www.aiefcouture.com. Harga berpatutan sangat. Tak sabar nak tengok kecomelan isteri Abang Nara bertambah apabila memakai tudung ini. 
 
Written by AbangNara | December 26th, 2013

Yeah~~~ Bangga Abang Nara menjadi rakyat Malaysia apabila melihat nama Soo Wincci di dalam senarai 100 wanita paling cantik di dunia yang dikeluarkan oleh www.independentcritics.com. Berada di kedudukan 91, ia adalah satu pencapaian mengkagumkan buat Soo Wincci yang tersenarai buat pertama kali.

soo wincci paling cantik

Senarai yang dikeluarkan setiap tahun ini pastinya akan menambah populariti Soo Wincci di mata dunia. Pengenalan yang ditulis untuk Soo Wincci ialah:-

Making her debut is a Malaysian television personality, singer and former beauty queen. She was Miss World Malaysia and represented her country in the Miss World beauty pageant.

soo wincci paling cantik

Semoga tahun depan Soo Wincci akan tersenarai di kedudukan yang lebih tinggi. Dan mana tahu akan ada selebriti Malaysia lain yang akan tersenarai tahun depan. Sama-samalah kita nantikan. Tahniah Soo Wincci.