Written by AbangNara | July 23rd, 2013

Agak terlambat sebenarnya Abang Nara berkongsi kisah ini. Perkara ini berlaku minggu lalu dan mengejutkan banyak pihak. Mana tidaknya, selama ini Aaron Aziz dilihat sebagai seorang yang rileks dan cool. Siapa sangka Aaron boleh mengeluarkan kata-kata yang kurang elok didengar menerusi Instagramnya.

aaron aziz

Kejadian ini berlaku apabila ada peminat Aaron Aziz yang menegur cara duduk anak perempuannya yang dilihat seperti tidak sopan dan menyuruh aktor Singapura itu mengajar anaknya cara-cara duduk yang lebih tertib dan sopan. Gambar tersebut telah dikongsikan oleh Aaron menerusi akaun Instagramnya.

aaron aziz

Mungkin bengang dengan teguran yang diberikan, Aaron Aziz mengamuk dan mengeluarkan kata-kata berikut di Instagramnya.

aaron aziz

Agak kasar jugak kan? Namun mungkin cara teguran si peminat itu tidak betul dan kasar sehingga menyebabkan Aaron Aziz melenting. Seharusnya si peminat kenalah bertolak ansur dan tak mengambil pusing sangat. Kanak-kanak standarlah posing macam itu. Dah nama pun kanak-kanak kan?

P.S: BMW raikan ulangtahun ke 50 untuk enjin diesel mereka

 
Written by AbangNara | July 23rd, 2013

Amboi terasa macam blog omputih pulak bila kongsikan berita terkini tentang Kate Middleton. Setelah 14 jam di dalam bilik bersalin, Kate telah pun melahirkan seorang bayi lelaki di Hospital St. Mary London. Jutaan tahniah diucapkan atas kehadiran putera diraja ini.

anak kate middleton

Pastinya kelahiran putera sulung Charles dan Kate ini umpama satu pesta kepada rakyat Britain. Buat masa ini, masih tiada sebarang gambar bayi tersebut didedahkan. Namun daripada apa yang dimaklumkan, bayi tersebut lahir dengan sihat dan tanpa sebarang komplikasi.

anak kate middleton

Jutaan tahniah sekali lagi buat Kate sekeluarga. Semoga putera sulung ini akan membesar dengan sihat. Tahniah!!!

Written by AbangNara | July 23rd, 2013

Wow. Dalam diam, hubungan percintaan antara Pekin Ibrahim dan Uqasha Senrose sudah maju setapak lagi. Mereka berdua telah pun bertunang awal bulan ini. Berita gembira ini telah pun disahkan oleh Pekin sendiri. Jutaan tahniah diucapkan buat mereka berdua.

pekin uqasha bertunang

Pengakuan ini dilakukan selepas timbul ura-ura perhubungan mereka berdua mempunyai masalah dan telah putus. Kata Pekin:-

Mungkin juga orang ingat kami dah putus sebab kami ada delete gambar di Instagram sebab gambar tu menunjukkan seperti suasana merisik. Ya, saya dan keluarga telah menghantar rombongan merisik dan saya dan Uqasha sudah bertunang pada awal bulan ini

pekin dan uqasha bertunang

Semoga dengan ikatan pertunangan ini, hubungan Pekin dan Uqasha akan semakin kukuh. Diharap banyak bersabar di dalam fasa ini. Banyak cabaran dan dugaannya. Apa pun, tahniah sekali lagi diucapkan atas berita gembira ini. Info asal MalaysianDigest.
glutacellP.S: Raya dah dekat nie. Jom tampil berseri dan menawan dengan Gluta Cell. Dalam masa hanya 14 hari, masalah bintik-bintik kolestrol, parut hitam dan kesan jerawat dapat dihilangkan. Kulit lebih anjal dan berseri. Gluta Cell adalah HALAL dan diluluskan oleh KKM. Layari www.azaleadenaturale.com untuk pembelian segera. Ada promosi lagi tu, dapat percuma sekotak bagi setiap pembelian 3 kotak. Jomlah.

Written by AbangNara | July 22nd, 2013

Ingat lagi artikel mengenai seorang lelaki yang mendakwa pertunangannya dengan Wan Sakinah putus kerana Ashraf Muslim? Menurut si lelaki, pertunangan mereka putus 25 hari sebelum majlis perkahwinan mereka berlangsung. Pasti lelaki tersebut kecewa dan marah kerana pelamin angannya musnah begitu sahaja.

lelaki bekas tunang wan sakinah

Ditemui oleh wartawan Kosmo, Ashraf Muslim menafikan dirinya menjadi punca putusnya hubungan pertunangan Wan Sakinah dan lelaki itu. Kata Ashraf:-

Pembohong lelaki itu! Mereka putus tunang tiada kena mengena dengan saya! Itu (putus tunang) cerita lama mereka dan tak ada kena mengena dengan saya. Saya sedih apabila perkara sebegini timbul. Apa yang boleh saya katakan di sini, saya sudah pun berkahwin, jadi tak perlulah ungkit cerita lama seperti ini. Jangan juga cari jalan atau ambil kesempatan untuk jatuhkan maruah kami semua. Apabila terlalu ramai yang cuba ambil ‘bahagian’ dalam hal rumah tangga saya, saya jadi sedih.

wan sakinah

Ashraf Muslim juga sempat memohon agar orang ramai tidak masuk campur di dalam hal rumah tangganya. Kata Ashraf:-

Ini hal rumah tangga saya. Dengan rendah hati, saya harap semua pihak dapat menghormati saya dan tidak masuk campur dalam hal ini.

Nampaknya pelbagai kontroversi yang melanda Ashraf Muslim semenjak dia mengambil keputusan untuk bernikah buat kali kedua. Apa pun, marilah kita doakan agar kebahagiaan akan menjadi milik kesemua mereka yang terlibat dalam hal ini. Diharap tiada pihak yang sedih dan merana. Lebih-lebih lagi dengan Aidilfitri yang kian hampir ini.
ronasutra

P.S: Raya dah dekat ni, jom tampil berseri dengan RonaSutra. Bedak solekan lengkap yang diperbuat 100% dari bahan galian dan mineral. Berfungsi sebagai ‘foundation’, bedak dan pelindung matahari. Satu sapuan sahaja mampu menyembunyikan cela, parut serta kedutan halus.Satu-satunya bedak solek yang boleh diguna terus setelah ‘facial’ atau rawatan kulit tanpa menyebabkan iritasi. Jom layari www.ronasutra.com untuk pembelian segera.