Written by AbangNara | December 9th, 2009

hans isaac

Wah, wah dan wah sekali lagi. Hans Isaac nampaknya dah bersiap sedia untuk menamatkan zaman bujangnya. Nampaknya ramai la wanita-wanita di luar sana yang akan mencuba nasib untuk menjadi isteri Hans Isaac. Kami suka dengan kenyataan berterus terang dari Hans Isaac:-

[note]Saya sudah letih nak bercinta dan berkawan. Kalau boleh, lepas ini saya ingin terus mencari wanita yang sesuai dan terus berkahwin. Umur saya pun semakin meningkat dan sudah tiba masanya untuk saya lebih serius dalam hal ini dan memikirkan masa depan.[/note]

Memang macho sekali kenyataan dari Hans Isaac. Kami percaya ramai wanita  yang akan beratur untuk mencurik hati Hans. Entah-entah laki-laki pun ada kot nak cuba nasib. Almaklumlah orangnya hensem, kaya dan bijak. Bak kata orang tua-tua, Hans Isaac nie complete package la kiranya.

Buat Hans, kami mendoakan kejayaan anda mencari calon isteri yang sesuai. Kalau nak senang tak payahlah cari di kalangan artis. Amik orang-orang biasa udah la. Kat BeautifulNara nie pun ramai yang berminat kot nak jadi isteri Hans. Tak gitu?

 
Written by AbangNara | December 8th, 2009

Mohammed Fazdil Min Bahari

Rasanya semua orang dah tau kot kisah si Mohammed Fazdil Min Bahari atau lebih dikenali dengan nama Fatine selepas bertukar jantina dari seorang lelaki kepada seorang perempuan. Kini menetap di UK selepas berkahwin di sana, Fatine dikatakan takut untuk balik Malaysia kerana menerima terlalu banyak kutukan dan kejian atas perbuatannya.

Luahan hati Fatine dalam suratkhabar semalam sangat-sangat menyedihkan. Katanya dia adalah seorang wanita yang dilahirkan di dalam badan yang salah. Itu yang dia buat pembedahan tukar jantina tue. Sekarang nie Fatine amat-amat bahagia di samping suami tercinta.

Tapi jangan ingat dia tak semayang, puasa dan sebagainya tau. Dia kata semua benda tue dia buat lagi. Dia tak tukar agama kepada agama suami dia. Tetap maintain agama Islam. Suami dia agama suami dia, Fatine tetap agama Islam.

Nak gak tau pendapat korang pasal hal nie. Sekali sekala bincang hal ilmiah apa salahnya kan? Jom bagi pendapat masing-masing.

Written by AbangNara | December 8th, 2009

diana rafar

Bagus betul artis-artis Malaysia nie. Selain berlakon diorang pun ada usaha untuk menjadi usahawan yang berjaya. Yang terbaru, Diana Rafar tak segan silu untuk mempromosikan barangan krim seks nya. Atau lebih tepat lagi, krim susu seks.

[note]Krim wangi ini disapukan selepas mandi ke seluruh badan sebelum melakukan hubungan suami isteri. Hasilnya menakjubkan. [/note]

Patut kami tengok muka Zamarul dan Diana berseri-seri. Hubungan suami isteri diorang sudah tentu tip top. Buat yang dah berkahwin bolehlah mencuba. Mana tau dapat mengembalikan hubungan asmara yang sudah semakin pudar.

Written by AbangNara | December 8th, 2009

anugerah skrin 2009

Semalam dah letak gambar Red Carpet Anugerah Skrin 2009 tapi rasa macam tak puas hati lagi. Mungkin sebab kami tau ramai lagi yang cuba mencari inspirasi berpakaian ala-ala Arab daripada artis-artis Malaysia nie. Itu yang kami godek-godek dan terjumpa gambar-gambar red carpet ASK 2009 di Fotopage Minaq Jinggo.

Lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.