Written by AbangNara | March 14th, 2012

Di pagi hari yang sejuk ini, pastinya Johan Raja Lawak sedang tersenyum lebar. Mana taknya, Ogy yang suatu ketika dahulu berniat untuk menyaman Johan telah pun membatalkan niat tersebut. Menurut Ogy, dia memang marah pada Johan namun kini telah pun sejuk hati.

ogy tak samana

Bercakap kepada wartawan Mstar, Ogy berkata:-

Industri kita bukan besar mana pun. Mungkin pada masa akan datang kami akan bekerjasama. Jadi buat apa panjang-panjangkan hal macam ini. Memang betul saya marah dengannya sebelum ini tetapi selepas beberapa ketika saya mula sejuk hati dan sudah memaafkan dia. Sebelum ini, saya terasa hati dengannya apabila dia ketawa dengan teguran saya mengenai gurauannya itu selepas acara tersebut. Alhamdulillah, kini saya berasa lebih tenang selepas memaafkan Johan dan kemarahan itu sudah reda

Patutlah orang kata jangan cakap sembarangan masa tengah marah. Apa-apa pun Abang Nara tabik kepada Kak Ogy kerana membuat keputusan ini. Bukan senang nak memaafkan orang yang buat salah dengan kita. Kepada Johan, ambillah ini sebagai iktibar.

P.S: Makanan terakhir banduan sebelum dikenakan hukuman mati.

 
Written by AbangNara | March 13th, 2012

Seorang demi seorang selebriti tanah air kita mendirikan rumah tangganya. Walaupun tiada liputan meluas, pengarah filem Ombak Rindu dilaporkan telah mendirikan rumah tangga dengan gadis pilihannya. Tahniah Abang Nara ucapkan.

gambar kahwin osman ali

Daripada info yang diberi, khabarnya orang rumah Osman Ali berasal daripada Sabah . Abang Nara dapatkan rasakan Osman Ali bakal menjadi suami yang romantik. Seromantik filem arahannya. Tahniah.

Update: Menurut seorang pengomen, orang rumah Osman Ali berasal daripada Bintulu, Sarawak.

Written by AbangNara | March 13th, 2012

Selepas menunjukkan bakat melukisnya, Tiz Zaqyah sekali lagi berkongsi satu bakat baru yang kurang diketahui oleh peminatnya. Menerusi video yang diupload menerusi Facebook Tiz Zaqyah, Tiz mendendangkan lagu How Do I Live kepada para peminatnya. Not bad jugak ~~


Kalau Tiz pergi ujibakat Mentor mesti lepas punya saringan pertama. Hehehe. Apa pendapat korang?

Written by AbangNara | March 13th, 2012

Orang kata kalau dah jodoh tak akan ke mana. Abang Nara ingin ucapkan tahniah sekali lagi kepada Datuk Malik Noor yang telah pun menamatkan zaman bujangnya semalam. Kedua-dua pengantin memang nampak berseri-seri, ceria dan romantis. Terima kasih kepada MeghaaMoment yang sudi berkongsi gambar-gambar ekslusif ini.

gambar pernikahan malik noor

Dan daripada video yang diambil oleh Azmi Sentral Foto Video, Abang Nara dapat bayangkan keintiman yang dipamerkan oleh kedua mempelai ini selepas sah menjadi suami ister. Romantika di Kota Bharu gitu. Untuk makluman, majlis resepsi Datuk Malik Noor dan Wan Asma akan berlangsung pada jam 8.30 malam ini di Hotel Renaissance, Kota Bharu.

Cute kan video nya? Lagi 16 gambar sekitar majlis pernikahan Malik Noor dan Wan Asma dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit sepenuhnya kepada MeghaaMoment dan Azmi Sentral Foto Video kerana sudi berkongsi gambar-gambar ekslusif ini kepada pembaca BeautifulNara.