Written by AbangNara | October 19th, 2011

Korang nak kata Abang Nara lembap pun tak apa. Abang Nara tak kisah. Yang penting Abang Nara nak kongsikan jugak gambar majlis pertunangan Ana Dahlia dan Chef Riz daripada JanggutTouch nie. Cantik-cantik semua. Abang Nara suka sangat-sangat sebab warnanya sedap mata memandang. Sejuk je rasa.

ana

Yang ini pulak video pertunangan Ana Dahlia dan Chef Riz daripada Asyiek. Asyiek nie dah banyak jugak rupanya dia buat video termasuklah video perkahwinan Ashraff Muslim dan Dayana. Korang boleh ushar kat YouTube page Asyiek.

Lagi beberapa keping gambar majlis pertunangan Ana Dahlia dan Chef Riz daripada JanggutTouch dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
 
Written by AbangNara | October 19th, 2011

Sejak wife Abang Nara mengandung nie, Abang Nara ada tabiat suka tengok gambar-gambar baby. Wife Abang Nara pulak suka beli majalah Pa&Ma. Yang terbaru dalam majalah tersebut ada gambar Sazzy Falak dan keluarganya. Serious comel sangat anak Sazzy Falak dalam majalah Pa&Ma. Anda patut beli.

anak sazzy falak

Puas Abang Nara carik kat Facebook Sazzy Falak kot-kot ada dia selitkan gambar yang keluar dalam majalah Pa&Ma. Sayangnya tak ada. Abang Nara suka layan gambar-gambar Sazzy, suami dan anak-anaknya. Nampak jelas mereka sedang bahagia sangat-sangat. Semoga dikekalkan sebegitu sehingga ke akhir hayat.

Lagi beberapa keping gambar Sazzy Falak dan keluarga dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by serenity | October 19th, 2011

Satu rangka manusia yang mendakwa dia ialah Demi Moore telah muncul di tayangan perdana filem Margin Call malam semalam dan dia masih memakai cincin perkahwinannya, menandakan dia masih belum menyingkirkan Ashton Kutcher dari hidupnya.

Demi baru-baru ini dikatakan mengambil keputusan untuk bercerai dengan Ashton kerana mendapati lelaki itu curang dengannya, malah siap ada rakaman video lagi kecurangan Ashton itu. Kebanyakan perempuan kalau suami atau teman lelaki mereka curang dan hubungan tersebut diketahui orang ramai memang akan jadi kurus kering ke? Perkara yang sama berlaku pada Maggie Cheung, Aktres Hong Kong yang kecewa kerana teman lelakinya berbangsa Jerman telah curang dengan beberapa orang perempuan lain.

Kalau dah sampai nampak tulang-temulang, dah tak cantik lagi. Tapi bak kata orang, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Harap-harap mereka berdua akan kembali solid selepas ini.

Written by serenity | October 19th, 2011

Tak tahu apa yang menyemarakkan kemarahan Adda, tetapi dia telah mengeluarkan kata-kata agak kasar juga pada Mamat Sepah di Twitter malam tadi. Jangan-jangan Mamat hendak balik semula kepada Adda selepas ‘berpisah’ dengan Fida melalui media?

Dan kita dapat lihat Abang Nas Terjah Melodi juga ada tweet pada Adda. Mungkin ada kisah Adda dan Mamat di Melodi hujung minggu ini? Speku jangan tak speku.

Rakan kami di RotiKaya juga ada mengeluarkan cerita tetang Mamat yang lari dan tidak menghabiskan penggambaran sebuah drama kerana menerima tawaran berlakon dengan drama lain. Kalau begini, memang menyusahkan produksi dan patutlah Jepp dan Shuib memisahkan diri mereka dari Mamat, tak gitu?

***

Kolam selalunya dilakukan untuk menggalakkan keharmonian dan keuntungan kepada sesebuah isi rumah. Dekorasi kolam lazimnya dilakukan kaum perempuan menggunakan beras putih dan bijirin yang diwarnakan berwarna-warni dan biasanya menjadi simbol selamat datang dan kegembiraan menyambut hari perayaan terutamanya perayaan Cahaya- Deepavali.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, jom kita ke The Curve, Damansara pada 22 & 23 Oktober ini untuk Pesta Kolam Antarabangsa. Tel : 03 – 5510 2664 / 2791 (JKKN Selangor). Budaya 1Malaysia yang terindah untuk anda!