Written by AbangNara | October 2nd, 2013

Kalau dah jodoh, dituduh tangkap khalwat dengan wanita lain pun hubungan tidak akan terlerai. Lebih manis apabila keluarga Redzwani Puteri telah pun menerima kembali Shahrizal Jasle. Sebelum ini, hubungan pertunangan mereka telah pun diputuskan kerana kontroversi tersebut. Ternyata semua yang terjadi ada hikmahnya.

shahrizal jasle

Kes khalwat Shahrizal Jasle dan seorang wanita bernama Fara akan disebut pada 12 November ini. Semua bukti untuk menunjukkan dirinya tidak bersalah sudah pun dikumpulkan. Tak sabar pula Abang Nara untuk mengikuti perkembangan kes ini. Kata Shah Jaszle kepada Mstar Online:-

Saya faham situasi keluarga Redzwani yang mesti risau adakah saya layak untuk menjadi suami Redzwani selepas kontroversi tercetus. Dan ia semestinya mengambil masa yang lama untuk mereka percaya kepada saya. Tetapi, Alhamdulillah mereka sudah terima saya semula pada Hari Raya lalu dan hubungan saya dan Redzwani sendiri semakin kukuh. Syukur

shahrizal jasle

Semoga segalanya berjalan dengan lancar buat Shahrizal Jasle. Tahniah Abang Nara ucapkan kerana hubungan anda yang telah pulih bersama Redzwani Puteri dan keluarganya. Jangan mempersiakan peluang kedua yang diberi. Jadilah lelaki yang setia. Semoga anda berdua cepat-cepat dapat disatukan dalam ikatan pernikahan.

 
Written by AbangNara | October 1st, 2013

Waaa“` Jelesnya Abang Nara melihat Black dan isterinya menjejakkan kaki ke Korea untuk berbulan madu. Mesti seronok sangat-sangat. Kalau tak silap, turut dijalankan sekali ialah penggambaran untuk program Romantika. Sambil shooting sambil dapat berjalan-jalan. Mesti best!!!

black seoul tower

Menariknya Black dan isteri sempat ke Seoul Tower dan meninggalkan kunci kasih sayang mereka di sana. Ini memang salah satu perkara wajib buat sekiranya anda ke Korea. Romantik jugak Black ini rupanya.

black seoul tower

Mana tahu bila Black balik nanti akan ada berita gembira kehadiran orang ketiga. Bolehlah cakap Made in Korea. Hehehe. Gurau-gurau jer. Harap Black tak terasa. Lagi beberapa keping gambar Black dan isteri berbulan madu di Korea dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

aircond murah

P.S: Telekung travel TERMURAH di MALAYSIA kembali lagi! Dengan warna terkini dan sangat sesuai untuk cik diluar sana yg sering travel ke sana sini.LIKE Facebook Gudang.my untuk info lanjut dan sebarang pertanyaan.

 
Written by AbangNara | October 1st, 2013

Tak tahulah pula Abang Nara jika ada pihak yang terasa apabila tidak dijemput ke majlis merisik Zain Saidin dan Rozita Che Wan. Bagi Abang Nara, tak perlulah terasa. Majlis merisik je kot. Kalau majlis tunang atau pernikahan tak dijemput, yang itu wajar terasa. Lagipun majlis merisik memang biasanya ahli keluarga sahaja yang hadir.

che ta merisik

Apa pun Abang Nara kagum dengan kerendahan hati Zain Saidin yang memohon maaf kepada mana-mana pihak yang terasa hati tidak dijemput ke majlis tersebut. Kata Zain kepada Mstar Online:-

Saya memohon maaf kepada mana-mana pihak termasuklah kawan-kawan artis, rakan-rakan media atau sesiapa sahaja yang berkecil hati kerana saya tidak menjemput mereka. Saya nak jelaskan, ia hanya majlis merisik. Bukan bertunang. Hanya keluarga terdekat sahaja yang hadir

Zain juga turut menjelaskan bahawa majlis merisik ini nampak meriah kerana banyak tajaan yang diterima. Cuma lokasi sahaja yang perlu dibayar olehnya. Alhamdulillah. Inilah rezeki orang nak mendirikan masjid. Kata Zain lagi:-

Saya buat majlis itu selepas dapat ‘sponser’ melainkan dewan sahaja (bayar). Saya berjanji, pada majlis bertunang dan nikah yang akan diadakan serentak pada Disember depan, saya dan Rozita akan membuat jemputan rasmi

che ta merisik

Tak sabar pula Abang Nara nak melihat majlis pertunangan dan pernikahan Zain dan Che Ta. Rasa-rasa ada ke nama Abang Nara dalam senarai jemputan. Harap-harap adalah. Nak tengok dengan mata sendiri betapa cantiknya Che Ta di hari bahagianya itu. Beberapa lagi gambar sekitar majlis merisik Zain dan Che Ta dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Annas Easkey.

 
Written by AbangNara | October 1st, 2013

Buat kali kedua, Saiful Apek dibebaskan daripada tuduhan memasukkan ganja ke dalam badan. Keputusan itu dibuat Majistret Ahmad Solihin Abd Wahid selepas mendapati pihak pembelaan berjaya menimbulkan keraguan munasabah di akhir kes pembelaan. Sebelum ini, Saiful Apek telah dibebaskan buat kali pertama pada 25 Jun yang lalu.

saiful apek

Saiful Apek juga mendakwa dirinya dianiaya oleh pihak-pihak yang dengki dengan kerjaya sebagai artis. Kata Saiful Apek:-

“Saya juga menyatakan bahawa saya tidak melakukan sebarang kesalahan jenayah terutamanya yang membabitkan sebarang penggunaan dadah terlarang. Saya percaya telah dianiaya oleh pihak-pihak yang dengki dengan kerjaya saya sebagai artis

apek

Ada logiknya juga dakwaan Saiful Apek itu. Orang kalau dah dengki, buat apa pun sanggup. Diharap dengan pembebasan kali kedua ini, tiada lagi kelibat Saiful Apek naik turun mahkamah. Semoga Apek selepas ini tenang menjalani kehidupan dan lebih mudah meneruskan kerjayanya sebagai artis.