Written by AbangNara | May 31st, 2011

gambar perkahwinan ahmad fedtri yahya

Disebabkan ramai sangat yang request, Abang Nara pun tunaikanlah permintaan anda semua untuk melihat gambar perkahwinan Ahmad Fedtri Yahya, pengacara TV3. Kalau tak silap Abang Nara, Ahmad Fedtri berjumpa dengan isterinya, yang merupakan seorang guru di Masjid Taman Tun Dr. Ismail. Kalau silap tolong betulkan ye.

Lagi 29 keping gambar perkahwinan Ahmad Fedtri Yahya untuk tatapan anda dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Odisi Studio.

 
 
Written by AbangNara | May 30th, 2011

gambar pernikahan salih yaakob

Kacak bergaya sungguh Abang Salih di hari pernikahannya yang telah selamat berlangsung hari ini. Walaupun isteri keempatnya muda berpuluh tahun, tetapi Abang Salih Yaakob nampak segan dan sama padan. Tahniah kepada Salih Yaakob atas pernikahannya ini. Semoga perkahwinan ini akan berkekalan selama-lamanya.

gambar persandingan salih yaakob

Lagi gambar sekitar majlis pernikahan Salih Yaakob dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Abang Kacak Hazrey.

 
Written by AbangNara | May 30th, 2011

miera liyana

Sopan kan Miera Liyana sekarang? Sapa setuju angkat tangan. Kalau tak setuju hentak kepala kat dinding. Hidup Miera Liyana!!!

Written by AbangNara | May 30th, 2011

gambar elly mazlein bertunang

Serius cantik gila baju Elly Mazlein yang dia pakai masa bertunang dengan Azmi. Untuk pengetahuan, Azmi ialah seorang duda anak 2 yang telah bercerai beberapa tahun lalu. So please jangan timbulkan isu rampas suami orang. Baik kita doakan kebahagiaan mereka berdua lagi bagus kan?

Tapi sebenarnya Abang Nara agak pelik dengan artis-artis kita ini. Masing-masing rasanya dah tahu kalau mereka bertunang akan mendapat liputan yang meluas. Tapi bila posing, mesti nak pegang tangan, nak peluk memeluk. Adakah mereka tak tahu bertunang bukan lesen untuk berpegang-pegangan? Masalahnya time nak posing gambar untuk media time tue la nak berpegangan. Masalah sungguh.

gambar elly mazlein bertunang

Kalau kat belakang diorang nak buat apa tue suka hatilah kan. Tapi kalau boleh time-time majlis bertunang dan time nak posing untuk gambar pertunangan, tolong la jaga sikit. Jangan sesuka hati mak ayah je nak pegang macam dah kahwin 15 tahun. Harap-harap artis yang lain yang nak bertunang sedar sikit bab-bab nie. Meluat la pulak mata ini menengok.

Apa pun tahniah kepada Elly Mazlein dan bakal suaminya. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.