Written by shahzeeq | April 19th, 2016

Memiliki kulit putih cerah gebu dan licin satu badan tanpa masalah kulit adalah dambaan tiap wanita. Lagi2 dengan cuaca yang begitu panas terik sekarang, agak sukar untuk mengekalkan kecantikan kulit , kekal putih berseri serta awet muda. Memang banyak produk berasaskan kolagen dipasaran. Tapi mana satu produk kolagen yang paling berkesan dan terbaik untuk kulit? Kulit kusam dan je-ragat adalah masalah yang paling digeruni oleh tiap wanita kerana jeragat dan kulit kusam adalah kesan kekal .

Kini dengan formulasi mewah supplement kecantikan dari Oceana Orchid yang didatangkan dari teknologi France, anda boleh kekal muda dan cerah selamanya tanpa perlu mengambil suntikan. Gabungan kandungan gluthathione , hyaluronic acid dan collagen yang tinggi mempercepatkan lagi proses penghasilan sel-sel kulit baru. 10 kali agen pemutihan , sebab tu lah jeragat yang tebal pun boleh hilang!

 photo 1.png

Membantu memudarkan parut.

Oceana Orchid adalah produk collagen yang membantu untuk me-rawat kulit dari dalam, memutihkan kulit dan agen anti peneuaan seperti jeragat, kulit kusam dan kedut. Kini produk Oceana Orchid yang menjadi permintaan ramai kerana keistimewaannya yang ter-bukti berkesan seawal tujuh haru penggunaannya. Hasilnya kulit anda akan menjadi cerah , gebu dan sihat. Anda pasti akan nam-pak perubahan seawal 7 hari. Paling ketara warna kulit akan jadi lebih cerah, gebu dan licin. Jerawat di belakang badan akan kering dan pudar dalam tempoh yang singkat.

Antara testimoni….

 photo 2.png

 photo 3.png

 photo 4.png

tapak kaki yang terkopek2 semakin halus.

 photo 5.png

 photo 6.png

Mencerahkan bahagian pelipat seperti bawah lengan.

 photo 7.png

Masalah hitam2 di tengkuk yang dialamai semasa pertukaran hormon mengandung, kini putih kembali !

 photo 8.png

PRODUK INFO TENTANG OCEANA ORCHID WHITE GLOW BOOSTER
– kandungan GLUTHATHIONE yang tinggi khas untuk pemutihan maximum
– kandungan HYALURONIC ACID sebagai booster untuk putih maximum
– kandungan anti oksidan yang tinggi
– melembutkan kulit
– anti kedutan. Mengurangkan masalah peneuaan
– merawat wajah yang bermasalah. ( jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit berminyak, kulit kering, etc )
– mencegah barah
– menggalakkan pertumbuhan rambut, gigi , tisu dan tulang rawan yang sihat
– meratakan warna kulit
– membuang toksin dalam badan, melancarkan sistem penghadaman.
– meratakan warna tona kulit
– memudarkan parut
– menguatkan sistem imunisasi
– menguatkan sistem badan kerana kandungan protein dan vitamin yang tinggi

Anda akan berpuas hati !
– anti penuaan
– agen pemutihan yang maximum
– kulit muka dan badan putih dan gebu .
– tiada lagi masalah kulit

Sebotol 50 biji.

Facebook: Oceana Orchid

Jika anda berminat, boleh terus whatsApp di talian 016 776 1015

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Oceana Orchid – Penyelesaian Masalah Kulit Kusam dan Jeragat

  1. honey says:

    di sahkan oleh KKM ke?

    0

    0
  2. Keraklebih says:

    Wow kesan seawal 7 hari doh. Kpda makcik2 yg dah bkerak-kerak tu.. mari la pakat beli produk ni. En somi dah loye dah tu mkcik oii..dgn kerak kat leher. Kerak celah kangkang x yah citer la. Kang en somi mkn luar jgn meroyan pulak kt page kisah rumah tgga pesbuk nun. Dah makcik2 yg x tau nk sental bdn sndri.. ye dak?

    0

    0
    • makcik vogue says:

      Suami2 pun banyak yg berkerak…tak lalu nak tengok.. ketiak bacin… perut boroi memboyot mcm mengandung gajah… gigi kuning tak gosok, yg merokok bau busuk sampah

      0

      0
  3. melati says:

    Biar muka berjeragat…janji jgn pakai seluar balut nangka macam Uqasha Senrose, kisah 16 April 2016 pic no 3 tu…hahahahahahahahahahahahahahaahahahahah

    0

    0
  4. as says:

    berapa harga sebotol ? ibu yang sedang menyusu badan boleh x ambil supplement ni

    0

    0
  5. Anonymous says:

    gambar di atas bukan main lagi…lampu main peranan…entah mujarap entah tidak..sorry to say

    0

    0
  6. YATI says:

    HARGA NYA PLZ

    0

    0
  7. Abang hensem says:

    Ada mercury tak? Boksit ada tak? hahahahaha

    0

    0
  8. tipahtertipu says:

    menipu je…smua produk klu testimoni mesti edit ataupun faktor pencahayaan… igt kita bodo xleh bezakan..

    0

    0
  9. Anonymous says:

    KO MESTI DPT FREE KAN NARA….

    0

    0
  10. mak kuntum says:

    harga RM180 uolssssssssssss..ada 50 biji, cam mahal je

    0

    0
  11. Namaste says:

    Saya bekas grafik designer pakar dlm perisian adobe photoshop. Sgt senang nk edit gamba2 tu. Terima kasih

    0

    0
  12. Blue says:

    Hmmm ada aku hairan dengan produk-produk Ni semua..
    Produk-produk Ni semua menipu org sahaja.. Semua ada bahan
    Kimia tau Tak…Produk elken lagi bagus..Nak tahu Tak Produk elken

    Contoh:

    1Elken Spirulina Pil sihatkan badan
    2Elken Bio Pure K400 Mesin penapis air
    3Vzio Pil Menerangkan Mata anda
    4Bio Safe Mesin pencuci sayur Dan buah-buahan
    5El Marino Membersihkan muka anda
    6Celjoy
    7Calmax
    8elfahex
    9Kingtone isotonic
    10Kintone minerel

    0

    0
  13. Netizen Terpelajar says:

    This ad is annoying as hell. Please remove it Nara. I nak makan nasi lemak sambil baca gossip pun tak lalu la bae.

    0

    0
  14. x says:

    Tipu lagiiiii………donia,donia.tipu untuk hidup mewah….

    0

    0