Written by AbangNara | August 9th, 2012

Satu berita baik hari ini apabila pengacara kesayangan ramai, Nurul Syuhada Nurul Ain tampil dengan imej bertudung di dalam rancangan Malaysia Hari Ini pagi tadi. Menurut info daripada rakan-rakan sekerja, Nurul Syuhada telah mengambil keputusan untuk berhijab sepenuhnya bermula hari ini. Namun setakat hari ini masih belum ada kenyataan rasmi daripadanya.

nurul syuhada bertudung

Nampaknya semakin hari semakin ramai selebriti wanita yang mengambil keputusan untuk berhijrah. Ini satu perkara yang sangat baik. Diharap dengan penghijrahan oleh Nurul Syuhada ini, peminat-peminatnya yang belum bertudung akan tergerak hati untuk mencuba imej sebegini. Tahniah Nurul dan semoga akan terus kekal dengan bertudung sehingga akhir hayat.

nurul syuhada bertudung

Cantik kan? Tahniah sekali lagi Nurul Syuhada.

serunding nara

P.S: Stok 30kg yang ada sudah pun ditempah hampir separuh oleh mereka yang menggilai kesedapan serunding Nara. Anda pun kena cuba baru tahu betapa lazatnya serunding yang dibawa daripada Kampung Laut, Kelantan ini. Email sekarang ke lorongsetia8@gmail.com untuk tempahan dan pertanyaan.

22 responses to Nurul Syuhada Nurul Ain Tampil Dengan Imej Bertudung Di MHI

  1. No ONe says:

    cantik..tp tudung mcm nk nikah jer..

    0

    0
  2. Aurell says:

    cantek! ;))

    0

    0
  3. semut cute says:

    cantik + ayu…
    lesung pipi pnambah seri…

    0

    0
  4. Sshh says:

    sy tengok tv tdi pagi tengok nurul pakai tudung cantik n manis jer muka dia..d tambah ngan lesung pipit dia..

    0

    0
  5. meyra_ixora says:

    ternampak tadi gambar dia kat Fb tapi x ingt plak sape punye… mmg cantik

    0

    0
  6. AbangNara says:

    ini gambar dia masa nikah. nt abang nara carikam gambar terbaru. tq

    0

    0
  7. syikin says:

    dato ct ble lg agaknye nk tutup sepenuhnye yea..contohi la yg mude2 ni..nk tutup, tutp trus..xde sparuh2..

    0

    0
  8. Prince Noob says:

    cantiknya nurul syuhada mohon kawin dengan ana

    0

    0
  9. […] Satu berita baik hari ini apabila pengacara kesayangan ramai, Nurul Syuhada Nurul Ain tampil dengan imej bertudung di dalam rancangan Malaysia Hari Ini pagi tadi. Menurut info daripada rakan-rakan sekerja, Nurul Syuhada telah mengambil keputusan untuk berhijab sepenuhnya bermula hari … Continue reading → […]

    0

    0