Written by Bella | July 20th, 2017

Sekarang ini lagu I AM ME nyanyian Datuk Seri Vida sedang viral, macam-macam juga komen yang netizen berikan, ada yang anggap ia kelakar dan ada yang sebaliknya. Terbaru, ada dua lagi pengasas kosmetik yang bakal mengikuti jejak langkah Datuk Seri Vida iaitu Nur Sajat dan Datuk Aliff Syukri.

Menurut Nur Sajat, beliau telah menerima tawaran sebuah syarikat rakaman untuk merakam duet bersama Datuk Aliff dan ia merupakan peluang yang cukup baik untuk Nur Sajat mempromosikan perniagaannya.

Tawaran yang diterima ini sebagai satu peluang berharga untuk saya. Saya menerimanya dengan hati terbuka dan berlapang dada. Cuma apa yang diinginkan adalah lagu itu kena dengan konsep dan jiwa saya. Saya menganggap ini satu peluang positif untuk tujuan pemasaran. Apatah lagi saya adalah ahli perniagaan dan dikenali. Bukan mudah nak mendapat tawaran sebegini.

Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lebih lanjut lebih lagi kerana belum ada sebarang perjanjian hitam putih. Apabila sudah ada kepastian daripada kedua-dua pihak, baru saya boleh berkongsi.

Nur Sajat mempunyai citarasa beliau tersendiri dan meminati lagu yang rancak. Walaubagaimanapun, Nur Sajat tidak mahu serius dalam bidang nyanyian dan hanya sekadar suka-suka.

Nampaknya memang dah jadi trend untuk pengasas kosmetik menyanyi pula ye. Ermm apalah agaknya hasil duet Nur Sajat dan Datuk Aliff..

Sumber Berita : Harian Metro

49 responses to Nur Sajat Dan Datuk Aliff Syukri Pula Bakal Berduet?

  1. Adudu says:

    Harap2 alif syukri tak terima tawaran bekerjasama dgn sajat.

    11

    1
    • Mak Becok says:

      Awat si sajatHOMO ni TAK kena tangkap – pakai baju betina di tpt. awam?!! Heran betul aku!

      Inilah akibatnya bila si spesis jembalang2 HOMO sewel-si spesis PENJAJAH/PARASIT/LANUN/PERASUAH/PEMBUNUH/PEROGOL/PENYANGAK porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK – asyik mengHALALkan dan mengNORMALkan budaya PORNO/HOMO/ketagihDADAH termasuk kat industri perfileman/drama-muzik kat negara Islam, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kita ni!

      11

      1
      • SitiKassem says:

        Habis knp tak tangkap pompuan2 pakai seluar jeans dan seluar panjang? Bodoh tu simpan sikit boleh tak?

        1

        12
        • Anonymous says:

          nak tangkap maknyah konon…pookie! konon negara islam…bijik ko. kasino terletak di genting tempat yg tinggi. patutnya masjid disitu. suka la dajjal turun je nmpk maksiat. tu pun berangan …negara islam yg dicontohi. puihhh!

          8

          0
        • Cili says:

          Nak tangkap …pergi tangkap Azalina Othman tu dulu la ngok!!!

          16

          1
        • Mak Becok says:

          Tak habis2 nak menghina Islam! Aku ckp.. psl puak HOMO, si otak lembu sewel oi!

          Pi mampos lu si spesis sitiBETINA hodoh sundal dilahirkan sbg. pelac*r HOMO gila jub*q bab*i-si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Parasit/Lanun/Perasuah/Pembunuh/Perogol/Penyangak Zionis DAPig/PAPig SingaPORK lu oi!

          0

          0
      • Anonymous says:

        Knp si Becok binti Bongok tak tanya geng2 Umnoporno siapa dalang disebalik video2 lucah palsu???
        Ni PRU dah nak dekat ni nanti keluar lah lagi video2 tu lagi.

        1

        3
        • Mak Becok says:

          Si HOMO PEROGOL, dah puas MELAHAP lendir hanyir jub*q2 bab*i si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Penyangak/Pembunuh/Perogol Zionis betty betina pelac*r SUNDAL-tonggeng engHomo DAPorno/PAPig SingaPORK lu tu aaahhhh?! Binatang lu!

          0

          1
      • Anonymous says:

        Mak becok yg kau tu pondan…pakai baju sendat nmpk puting plastik kau tu boleh pulak..
        Nur sajat tu species macm kau jugak..tkyah nk berlakon kt sini boleh tk pondan…

        2

        2
        • Mak Becok says:

          Si HOMO spesis PELAC*R sundal + Homo PEROGOL, dah puas MELAHAP lendir hanyir jub*q2 bab*i si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Penyangak/Pembunuh/Perogol Zionis betty betina pelac*r SUNDAL-tonggeng engHomo DAPig/PAPig SingaPORK lu tu aaahhhh?! Binatang lu!

          0

          1
      • Anonymous says:

        Wah wah wah mak becok tk tunggu2 nk komen…maklumlah..berita nur sajat dapt perhatian kau rupanya..sama specieslah katakan..pondan seantero..

        2

        1
      • Mak Becok says:

        Tak habis2 nak menghina Islam! Aku ckp.. psl puak HOMO, si otak lembu sewel oi!

        Pi mampos lu si spesis sitiBETINA hodoh sundal dilahirkan sbg. pelac*r HOMO gila jub*q bab*i-si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Parasit/Lanun/Perasuah/Pembunuh/Perogol/Penyangak Zionis DAPig/PAPig SingaPORK lu oi!

        0

        0
    • bbycumil says:

      makin bertambah “pelawak2” baru kat malaysia ni ek..

      10

      0
    • Anonymous says:

      SENANG JER JAWPAN AKU…BIAR KAYA JANGAN BODOH!!!

      2

      0
  2. Anonymous says:

    Good luck. I really hope DAS and Pasangan duet can sing. Jangan jadi bahan ketawa … Ayam Kuin, Ayam butiFOOL, Ayam ayam.

    9

    0
  3. GURLZZ says:

    MASIH MENJADI PERTANYAAN KENAPE LELAKI PERPAKAIAN WANITA NI MASIH BEBAS DAN SESUKA HATI MEMPROMO SEGALA PERNIAGAAN.. MANE PERGI PIHAK BERKUASA.. JGN TUTUP SEBELAH HANYA KERANA DIKABURI DENGAN WANG DAN PANGKAT.. AMBIL TINDAKAN DAN KEADILAN YG SEWAJARNYA.. KALAU BETUL KHUNSA BUKTIKAN AGAR TAK ADA SALAH FAHAM DAN FITNAH.. BUKAN SETAKAT CAKAP MULUT JE YG AWAK TU KHUNSA YE SAJAT!!!

    30

    0
    • Anonymous says:

      Dia maknyah/pondan la. Takde maknanya khunsa. Korang semua kena kelentong.

      12

      0
    • Anonymous says:

      Nak tangkap maknyah hahaha. Ko pergi tangkap Kak Mah yg x tutup aurat tu. Baru afdal…kan Malaysia negara Islam. :(

      1

      5
      • Mak Becok says:

        Si HOMO PEROGOL, dah puas MELAHAP lendir hanyir jub*q2 bab*i si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Penyangak/Pembunuh/Perogol Zionis betty betina pelac*r SUNDAL-tonggeng engHomo DAPorno/PAPig SingaPORK lu tu aaahhhh?! Binatang lu!

        0

        0
    • Anonymous says:

      kannn..lagu despacito tu sibuk nk banned…y terang2 2 alam ni xnk tangkap dan banned pulak…umnoporno…bodoh punya umno…

      0

      1
      • Mak Becok says:

        Lu ni si jantan HOMO, mesti dilahirkan dr. spesis pelac*r homo b*abi sewel hodoh penyamaq Kapir laknat Homo/porno puaka Zionis si pemakan taik dedak yg. diSONDOL kat jub*q2 oleh si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Perogol/Pembunuh/Penyangak Porno/Homo Zionis DAPorno/PAPig SingaPORK paling hina laknat lu oi!

        0

        1
  4. Yaya says:

    R.I.P
    Ayam speechless……

    6

    0
  5. Anonymous says:

    Knp tauke2 kosmetik di Msia suka memperbodohkan diri mereka huh?

    14

    0
    • Anonymous says:

      Bukan memperbodohkan diri sendiri..tapi di perbodohkan mereka yg nk mengaut keuntungan dari kebodohan dorang..tulah kecik2 suruh belajr tk nak..lari sklh..duit ajer bayk makn tk habis tapi otak tk berkembang langsung.

      5

      0
  6. Anonymous says:

    Please dont ..
    ..next?

    5

    0
  7. Anonymous says:

    Siapa sokong dengar lagu2 diaorg mmg bodoh dan low class. Eeee…please korang. Mcm
    xde taste muzik.

    5

    0
  8. Anonymous says:

    video parodi lagu ayam by Jihan M. crown Jihan M tu silap letak. Patut nyer pakai crown tu melintang dari depan ke belakang kepala. Baru ler keles macam balok ayam …. Cer try.

    1

    0
  9. jamilah says:

    haritu sajat mandi tunjuk kat IG garu2 ketiak lagi
    pastu, datuk alip tanya ko laki ke pempuan, dia mencangkung…

    aku nak kate satu je, perempuan malu weh mencangkung depan kamera apatah lagi garu ketiak

    23

    0
  10. ayame says:

    pengasas produk2 international takder pulak tergedik2 jd penyanyi ke berlakun buat iklan ker.semua panggil duta, semua tak menonjolka diri.ni barang2 sampah semua berlumba-lumba nak menyanyilah itulah inilah

    8

    0
    • antara dua darjat? says:

      pengasas produk international fefeeling mereka high class.. bagi diorang jatuhlah maruah mereka bila berlakon menyanyi tergedik-gedik promosi mereka.. itu pasal mereka biar upah orang buat kerja marketing.. pengasas produk international pastinya ada gaya sendiri dan jaga class diorang. ada beza high class dengan low class. high educated dengan low educated.. mahalan dengan murahan.

      9

      0
  11. mok cute says:

    zmn jutawan2 kosmetik giler glamer…jutawan2 yg suka tjk kekayaan…serius geli tgk pondan ni pakai bengkung…tgh gym…saja goyang2 tetak bontot palsu dia tu…jabatan agama x buat keje ke oi…tangkap pondan laknat ni…

    6

    0
  12. nok gebuzzz says:

    Malaysia oh Malaysia….
    plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze……………………………………………!!

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Perlu masuk hospital Tanjung Rambutan si Sajat ni. Kecelaruan identiti

    4

    0
    • Katak 2 alam says:

      Kesian anak angkat dia tu.dikelirukan dari kecik.nti masuk sek blur gile budak tu taktau nk bezakan mana satu ciri2 bapa, mana satu ibu.nk kata tu umi , naper suara jantan? Nk kata tu ayah, naper pakai cam pompuan? Jahanam btl spesis sajat ni.punah ranah pemikiran budak2 tu gara2 dunia palsu yg dia ciptakan utk budak2 tu. Masa pndaftaran anak angkat dia nti, cgu bole tgk lah real ic sajat.tang mana lg dia nk menipu dunia..kita tggu jer…

      5

      0
  14. wekkkkkkk says:

    kalau meninggal, org nk sebut bin ke binti…confuse….org yg mandikan mayat dh tntu tau jantan ke betina..
    tak perlu tgok sijil lahir..tgok kemaluan dh tau…
    sesekali kalau ada org meninggal cubalah tengok masa di kebumikan..”ada tersentak x hati dan bergetar x sanubari”…

    3

    0
    • sakit mata says:

      betul tu kadang terfikir jugak,..macam mana kalau dia ni meninggal..wallahualam….tak pernah terfikirkan tuan yang empunya badan?

      2

      0
      • Anonymous says:

        Ikut nama dlam ic lah…..tapikan kalau nama dia ada bin…tapi bwh pompan..tk ke yg mandikan mayat tu lelaki2 akan ada rasa syok pulak..

        0

        0
        • wekkkkkkk says:

          ala kalau ada vagina skali pun, mana ada lubang terus masuk ke dlm..diakn x ada period..dh tentulah MUNGKIN sedlm 1 inci je boleh di ukur oleh pemandi jenazah….sbb diakn KUNSA..hehehehehe

          0

          0
  15. Yun says:

    Jual la lagu n produk klu bole nyanyi..
    Jual produk saje klu suara hampas
    X yah la gimik2 sgt..
    You all businessmen
    Biar org cm dayang,aliff satar..alyah je nyanyi
    Juga pendakwah cm opick bole nyanyi lagu ketuhanan
    X semesti penyanyi lain boleh juga
    Ikhlas tu penting bkn nk glamour saja..

    1

    0
  16. Anonymous says:

    tagline sajat “jangan mengata” hehehe…Sajat ni kan lelaki…dia makan hormon sejak sek men kan…dia ada cakap dlm tv dulu…masa tu dia model belum kaya raya mcm skrg…yg korang salahkan jabatan agama tu apasal…korang gi laa buat aduan rasmi kat sana…mana boleh main tangkap je…jab agama pun ada sop dia…so jgnlah mengata…semoga kita semua dpt hidayah

    4

    0
  17. Mak Becok says:

    Awat si sajatHOMO ni TAK kena tangkap – pakai baju betina di tpt. awam?!! Heran betul aku!

    Inilah akibatnya bila si spesis jembalang2 HOMO sewel-si spesis PENJAJAH/PARASIT/LANUN/PERASUAH/PEMBUNUH/PEROGOL/PENYANGAK porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK – asyik mengHALALkan dan mengNORMALkan budaya PORNO/HOMO/ketagih DADAH termasuk kat industri perfileman/drama-muzik kat negara Islam, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kita ni!

    0

    0
  18. Orang Miskin says:

    Jangan lupa video klip usap-usap jam tangan ROLEX. Kekekekeke

    0

    0
  19. serene says:

    Pengasas2 produk kecantikan ni dah berlumba2 pulak cari publisiti murahan. Attention seeker betol mereka2 semua ni, meluatnya..

    1

    0
  20. Kunyit debu says:

    Jabatan pendaftaran negara, sila jelaskan status sebenar jantina sajat demi agama.ingat.demi agama.kesian masyarakat islam dikelirukan oleh si kunyit ni.jika ic nya lelaki, legalah kami.jika ic nya wanita, pun legalah kami.sbb jika ic lelaki, maka tak berdosalah netizen yg cuba menyedarkan dia agar knbali ke pgkal jln…bkn apa, soesis mcm ni tak boleh dibiarkan membiak..nti semakin mnjadi2.takkan kita semua nk tgk akan dtg malaysia di penuhi dgn spesis kunyit? Kita ni negara islam? Tak malu ke kat brunei?

    1

    0
  21. anon says:

    lagi percaturan sampah
    dalm industri malaysia !

    0

    0
  22. Anonymous says:

    Both have horrible voice, Untalented. But then, when you have money…u can have singles..pay the radio stations to play their songs repetitively, drill until listeners can accept. They are close.i just hope Datuk Aliff is not bisexual..coz Sajat is gay.

    0

    0

Leave a Comment

Optional