Written by AbangNara | December 7th, 2012

Pejam celik pejam celik, sudah 7 bulan Memey Suhaiza hamil hasil perkongsian hidup dengan Norman Hakim. Dijadualkan akan melahirkan anak sulung pada Februari depan, Norman dan Memey ternyata teruja apabila mengetahui jantina anak di dalam kandungannya.

anak lelaki norman memey

Bakal melahirkan anak lelaki, Memey memberitahu yang suaminya amat teruja dengan berita tersebut. Kata Memey kepada Mstar Online:-

Abang Norman adalah insan paling teruja sekali apabila doktor memberitahu kami bakal mendapat anak lelaki selain anak-anak yang tidak sabar untuk bertemu dengan adik baru mereka.

Memey dan Norman telah bersiap sedia daripada segi perancangan dengan memilih Hospital Kohilal, Taman Melawati sebagai tempat kelahiran anaknya. Semoga segala persiapan akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan urusan ketika kelahiran kelak.

P/S : Ada plan nak gi korea next year?? Deal terbaik Abg Nara rasa so far… Lawati FB dan LIKE pelangibonda utk package terbaik dari ladang! SEGERA KERANA SEAT SEMAKIN BERKURANGAN.

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 responses to Norman Dan Memey Teruja Bakal Timang Anak Lelaki

  1. joyah.. says:

    comel plak aku tgk memey ngandung..1st time la rasanya aku memandang memey nih ngan pandangan yg positif..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 86 Thumb down 22
    • Anonymous says:

      semenjak berbaik ngan abby ni nmpak muka memey makin berseri.
      masa pantang nnti Abby tlg jaga ke?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 61 Thumb down 5
      • CNN says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 56
      • Anonymous says:

        hahaha…adehhhh!!

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
    • Memey lah! says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 67
      • nalysa says:

        ape ko ingat org kije kilang ni hina sgt ke??? xreti fesyen ke??? mulut longkang…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 67 Thumb down 4
      • nalysa says:

        pe ko ingat org kije kilang ni hina sgt ke??? xreti fesyen ke?? mulut longkang…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 3
        • tiz jakunyah says:

          aah mulut tu jge cikit memeylah,bak kte org ‘ckp siang pndang2 ckp mlm dgr2′..tak gitu org bawah?

          Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 4
        • Memey lah! says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 35
      • Linda says:

        sy pun keje kilang….tapi sy engineer..:D

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 0
    • amoi says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 41
    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TAD says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 44
      • enon says:

        Xbaik buat tuduhan kt abby mcm tu… sy xsetuju.. Nnti lebih ramai lelaki2 trmasuk suami2 kita “curang” atau “cari lain” dgn alasan xtahan mulut bini… Umum permpuan mmg bnyk guna mulut dr guna akal termasuk kita “golongan pempuan”.. So, alasan Norman kawin lain sbb xtahn mulut bini.. Setiap manusia ada kelemahan.. Jaga2 , korng ngutuk abby,mulut korng pun leh thn gak.. Nnti laki korng cari cam “memek yg baik hati tu” (wekksss)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 4
      • anon says:

        ape kena mengena abby skrg ngan abby yg dulu…oi kak cham…dulu memey kena tangkap khalwat ngn norman mase abby tgh sarat ngandung ko da lupa??apa yg abby dakwah or smpaikn tu aku x rs bertentangan ngan islam…dia luah kan pandangan dia je….

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 53 Thumb down 9
      • Anonymous says:

        Yg dok ngata Abby ni lg kesian…malu agknya laki2 korg ada bini mulut jahat mcm ni yek…agk2 korg sedar ke x kejahatan mulut korg tu?

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  2. mak jemah says:

    Insyaa ALLAH..semoga semuanya berjalan dengan lancar..:)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
  3. Anonymous says:

    Semoga semuanya selamat dan dipermudahkan oleh Allah SWT.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  4. milah says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 24
    • Ahkak Herby Harbaiyah Heybaldi says:

      WE are never EVER EVER EVER , getting back together ~! YOu go talk to your friends talk to my friends talk to ME ~!!

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  5. PUTERI says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 14
  6. Lelaki Sejati says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 49
    • baby manja says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 26
      • boy says:

        Norman TUA laaa…. berkedut2.. Bujet gantang… Memey pun buta.. Jantan muda brsepah2 nk yg tua gak… Banyak pengalaman n skill.. hatuiii

        Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
  7. . says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 39
  8. zira says:

    Tak baik ckp k.abby mcm tu, suami xbg nafkah sibuk dgn ank bini baru, sape yg boleh terima?Tp, abby boleh terima dgn hati trbuka.. Kenapa Memey teruja?? korang xtau ke? Syarikat Norman hakim (MDH)”Mohd Danish Hakim”, yg mmg utk ank sulung abby , dengan mudahnya dirampas oleh Memey dengan kelahiran anak lelaki yg beriya2 nk diberi nama “Mohd Darwish Hakim”… so, memey telah berjaya merampas segala2nya,termasuk syarikat milik penuh utk ank2 abby.. Tahniah..
    Kepada K.abby, teruskan hidup dgn tabah, walaupun hanya mmpu dpt hasil duit ceramah, sekurang2nya Halal, dan dpt menggung makan minum ank 3 org tu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 95 Thumb down 7
    • Anonymous says:

      senang betul buat fitnah zaman skarang ni. sbb ramai sgt org2 lurus bendul akan percaye

      Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 16
    • Anonymous says:

      mana..bukan je mohd danish hakim..anak lain pun MDH la…citt..!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pm says:

        Mmg semua anak abby MDH…Sbb tu syarikat Norman nama “MDH group”.. Tp yg mewarisi mesti anak lelaki. Bape ramai anak lelaki Abby? Memey conform menggedik nk ank jantan nama MDH gakkk..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  9. serabut says:

    masa abby pregnant yg last dlu xde lak ko nk jaga die kan norman

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 68 Thumb down 2
    • Memey lah! says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 35
  10. miss wawa says:

    Sorry..dari dulu sampai skrg aku tetap tak suka memey SI PERAMPAS!!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 64 Thumb down 3
  11. Faa says:

    Siapa la aku nak buat tuduhan, aku memang tak tau menahu cite mana yang betul. Cuma aku tumpang gembira dengan kelahiran anak diorang ni. Semoga selamat melahirkan. :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
  12. miss wawa says:

    Lupa nk tambah..pada norman,jgn lupa dgn anak3 kau dgn Abby..jgn nk pilih kasih! Teruja la sangat!.mcm la 1st time dapat anak! Menyampah!!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 52 Thumb down 2
    • anonymous says:

      betul tu…mcm la x prnh kawen sblm ni….nyampah aku ngn kau norman

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      memey je prasan norman paling teruja..pdhal norman biase je.maklumla ank ke 4..xde pape sgt

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 1
  13. cik kiah says:

    Takde pihak yg nak sponsor ke bil bersalin nnti… ??? ops

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 36 Thumb down 0
  14. enon says:

    Scan perut ingat bby jantan… Skali kluar tgok2 bby betina… muwahahaaa… Meroyan si memey.. X bley nk buh nama MDH ‘ Mohd Darwish Hakim” lg da… Berangan lebiyyy… Sibuk canang bahagia, terujaaaa konon.. eeeeee… jijikss

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 8
    • enon sengal says:

      Indahnye bahasa ko… Jantan, betine… Ko igt haiwan ke? Klau benci sgt pun jgn la pggil gelaran tu utk baby yg x berdosa…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 14
    • Anonymous says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 24
      • zira says:

        Aku xrasa Abby kalah.. bg aku, tuhan dh tentukan jln yg terbaik utk abby… Memey nk beranak pinak semua lelaki pun aku xheran… Tuhan atur hidup manusia lebih baik dr apa yg kita rancang.. Aku harapkn abby dpt bertemu dgn jodoh yg lebih baik dr Norman dan dapat binbing abby kejln yg diredhai. Abby xrugi apa2 pun sebb kerana insan bernama Norman hakim??Klu dia xbrpisah dgn Norman blum tentu abby berhijab sbb Norman xdpt mendidik isteri, trmasuk menutup aurat dgn baik.Paling berharga bg Abby adalah ank2 yg soleh&solehah bekalan utk akhirat nnti..insyaallah.. Abby tetap menang… :)PEACE

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 1
      • zira says:

        Aku xrasa Abby kalah.. bg aku, tuhan dh tentukan jln yg terbaik utk abby… Memey nk beranak pinak semua lelaki pun aku xheran… Tuhan atur hidup manusia lebih baik dr apa yg kita rancang.. Aku harapkn abby dpt bertemu dgn jodoh yg lebih baik dr Norman dan dapat binbing abby kejln yg diredhai. Abby xrugi apa2 pun sebb kerana insan bernama Norman hakim??Klu dia xbrpisah dgn Norman blum tentu abby berhijab sbb Norman xdpt mendidik isteri, trmasuk menutup aurat dgn baik.Paling berharga bg Abby adalah ank2 yg soleh&solehah bekalan utk akhirat nnti..insyaallah.. Abby tetap menang… :)PEACE…

        Anon 11:47 kelakar dgn statement tuh… hahha (bikin ku ketawa seorg diri)

        Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
  15. Moga selamat semuanya.. tak payah la nak kutuk sgt ibu mengandung. Korang x rasa mcm mana mengandung & beranak..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 7
  16. Tak suka perempuan perampas. Apa2 pun tetap tabik Abby kerana punya hati dan semangat yg kental.Kalau saya di tempat dia, blm tentu semudah tu saya dapat memaafkan org yg telah memecahbelahkan keluarga. Biarlah dia perjuangkan Islam dgn cara dia sendiri. Anyway, byk kata2 dia mengajak kearah kebaikan dan ambillah teguran dia sbg ikhtibar. Just ignore the politic part kalau tidak condong kearah itu. Itu hak dia. Saya cuma kagum melihat Abby begitu cekal mengharungi liku-liku hidup ini.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 18
      • Kalau Abby hilang arah pun patut, setelah apa yg dia lalui. Skg dia terpaksa bekerja kuat untuk anak2. Dan dgn ketentuan Illahi dia mendapat petunjuk dgn melakukan apa yg dia lakukan skg. Tell me, adakah apa yg dia lakukan begitu hina sekali. Dia tak mengutuk, dia hanya ingin memberi kesedaran dan cakap tentang kenyataan. Dia pun tak paksa sesiapa utk menerima.

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  17. PI says:

    say…majoriti orang salahkan sama ada memey/abby. si Norman tu, takde salah ker?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  18. Menyampah says:

    memey – sampai bila pn x akn lupa sb dia perampas kebahagiaan org lain….
    Abby – walaupn dia ni aku x suka sb selalu jer meroyan..tpi bila dfikir-fikirkan nasib abby lgi kesian…kalau sy mgkn x setabah abby n ssh nk memaafkn org y telah menghancurkan hati kita…..
    Norman – Dia la lelaki y harus d persalahkan…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 36 Thumb down 1
  19. xpercaya says:

    norman ‘TERUJA’ ? reality @ fantasi memey je. kan ke dia dah ada anak lelaki ngan abby….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      Org lelaki xleh teruja dpt anak ker? Rasanya anak ke berapa pun..org lelaki/ayah nyer teruja sbb semua tu kan anugerah. Pelik plak..nanti bila laki kau x teruja anak kau yg kedua..baru kau tau!! Memandai je baca perasaan norman..dia laki kau ker? Gilerrrr…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 12
  20. melluat..... says:

    selamat melahirkan buat memey…..dan……tak mustahil nasib yg menimpa abby boleh berulang utk anda..so, jgn tlebih2 nak tayang kononnya ‘BAHAGIA’……….huhu…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 1
  21. Anonymous says:

    kemain melepak tepung gomak lagi mekap memey..padahal kulitnya gelap..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  22. miki says:

    bagi aku bukan mudah jadi wanita seperti abby..diberi ujian yg berat dpt suami spt norman..mcmn nk memikirkan ttg anak2 yg masih kecik lg..nk didik,nk bg makan minum,bukan mudah wo0o0..aku dpt rasa sbb aku pon ade anak..tambah plak klo anak jatuh sakit..boleh pitam weh.,kini dia dah berjaya pulihkan diri dia dari yg kita nampak…tp dlm hati sape tau..biarlah dia nk bg pendapat atau teguran kat fb or tweeter dia walaupun ayat dia xberapa cantik n berhikmah.yg buat kan kita rasa nyampah.sbb kita pon tau dia pon baru nk merangkak ttg agama..lain lah klo dia alim ulama..lg pon bukan senang nk tegur org dgn kalam hikmah..tambah kita ni pulak pantang kena tegur terus lupa kebaikan org.
    respect kat abby..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  23. qsera says:

    kite tgk pada lauran je,kite xrase pon apa yg abby rase dulu.agaknye kalau lah benda ni jd kt memey skrg,mase die prgnnt n norman plak de skandal sampai kna tangkap khalwat pe prasaan ko ek memey?politik ke ape ke tu hal msing2,kita pon ade pendapat kite sndiri sal politik so jgn judge abby sbb politik.abby seorg yg tabah n lantang,i’m proud with her.to memey.slmat menjadi ibu nnt..:)

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  24. dy says:

    bru perasan yg muka diorg mcm de iras2 tang idung…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. [...] SUMBER : Beautifulnara [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. doa says:

    aku ni udah 7 tahun ngandung tak mau beranak pon…….roi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. meoooww says:

    korang jgn laa duk ngutuk abby..hati dia mulia,sbb itulaa dia boleh brbaik dgn memey tu skrg…klo di kirakan trlukanya hati dia,msa dia ngandung suami dia kena kacau,tk ke perit tu seorg isteri nk trima hakikat tu…
    pasal dia brdakwah skrg tu,,korang jgn laa sibuk2 duk ngutuk dia salah brdakwah laa…org bila dh nmpak dosa pahala,,akan senantiasa takut bila nmpak kejahilan..itula dinamakan hidayah ALLAH..jgn krn dia sbut pasal politik,korang trus nk blame dia silap laa…yg patut korang faham,ajakan kpd mngenal agama,itu yg pasti n tk perlu di pertikaikan…POLITIK & AGAMA adalah satu kumpulan yg sma…Islamic ke tidak sesebuah negara adalah brgantung kpd siapakan pemimpin politik nya…korang patut pikir btul2,,,asal bunyi ayat parti jek,,trus humban dgn kata2 mcm2..perlekehkan laa..sedar laa diri sendiri dulu,,,cukup ke amalan nya….

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  28. meooow says:

    korang jgn laa duk ngutuk abby..hati dia mulia,sbb itulaa dia boleh brbaik dgn memey tu skrg…klo di kirakan trlukanya hati dia,msa dia ngandung suami dia kena kacau,tk ke perit tu seorg isteri nk trima hakikat tu…
    pasal dia brdakwah skrg tu,,korang jgn laa sibuk2 duk ngutuk dia salah brdakwah laa…org bila dh nmpak dosa pahala,,akan senantiasa takut bila nmpak kejahilan..itula dinamakan hidayah ALLAH..jgn krn dia sbut pasal politik,korang trus nk blame dia silap laa…yg patut korang faham,ajakan kpd mngenal agama,itu yg pasti n tk perlu di pertikaikan…POLITIK & AGAMA adalah satu kumpulan yg sma…Islamic ke tidak sesebuah negara adalah brgantung kpd siapakan pemimpin politik nya…korang patut pikir btul2,,,asal bunyi ayat parti jek,,trus humban dgn kata2 mcm2..perlekehkan laa..sedar laa diri sendiri dulu,,,cukup ke amalan nya….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1