Written by AbangNara | November 5th, 2009

nora danish

Ish, ish dan ish sekali lagi. Bagus dan baik betul si Nora Danish nie. Beruntung betul sapa yang dapat menjadi suami Nora Danish yang pemaaf nie. Genap setahun dia bercerai dengan Jejai, Nora Danish menjelaskan yang dia dah memaafkan Fasha Sandha secara perlahan-lahan. Memaafkan tapi belum mampu lagi untuk melupakan. Cuba baca skit apa Kak Nora Danish kita cakap:-

[note]Pasal isu sudah maafkan Fasha, memang saya dah maafkan dia secara perlahan-lahan tetapi sukar untuk saya lupakan apa yang dia sudah lakukan sebelum ini. Walaupun saya dah bercerai setahun lalu, tapi ‘sakit’ tu masih ada dan tidak mudah untuk dilupakan. [/note]

Walaupun Fasha taknak mengaku dia yang menjadi punca penceraian Nora Danish dan Rizal, tapi dari ayat Kak Nora kita kat atas tue, bolehla kot kita anggap memang Fasha yang jadi puncanya. Tapi apa-apapun, kami tabik kat Nora Danish sebab mampu memaafkan si Fasha Sandha. Bukan senang nak memaafkan orang lain. Lebih-lebih lagi kalau orang itu terlibat dalam menjatuhkan rumah tangga kita sendiri.

Tahniah dan semoga lebih tabah menghadapi masa-masa akan datang. Dan semoga cepat bertemu jodoh di masa hadapan. Mesti ramai yang dah “cucuk” line tapi tak dilayan oleh Kak Nora kita.

228 responses to Nora Danish Yang Pemaaf, Kami Suka ~~~

  1. ammey says:

    agak2 klu jejai nk rujuk blik nora nk x..
    hehe

    0
    0
  2. akmacomel says:

    Harap2 nora dapat bakal suami yang baik lepas nie…

    0
    0
  3. pening says:

    Moge bertemu jodoh yg lbh baik & bertanggungjwb d mse akan dtg….

    0
    0
  4. anNeDeSiLva says:

    Moga Allah temukan seseorg yg baik jugak utk dia..
    amin..

    0
    0
  5. anNeDeSiLva says:

    mana korg nie?

    0
    0
  6. Cemsparker says:

    maafkan kami

    0
    0
  7. anNeDeSiLva says:

    lalalalalalalal…

    0
    0
  8. aRieS ApRiL says:

    morning all…
    salam…

    nora mmg best…
    muah…

    0
    0
  9. Rifa'i says:

    Morrrrnnnniiinnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg semua…

    0
    0
  10. scorpioncat says:

    come lote sungguh nora danish nie….semoga berjumpa jodoh yg lebih baik dan lebih menghargai diri dan ikatan perkahwinan..amin…. je jai boleh blah… ekekekeke.

    0
    0
  11. anNeDeSiLva says:

    haah anne skunk nk ular la aries..
    ahad dh bertolak..
    so enjoyy sket..hahahahhaa

    0
    0
  12. anNeDeSiLva says:

    u raise me up so i can stand the mountain…

    0
    0
  13. anNeDeSiLva says:

    i am strong when i upon ur shoulder….

    0
    0
  14. anNeDeSiLva says:

    meninggalkan seseorg yg kita sayang sukar…
    namun cinta perlukan pengorbanan…

    0
    0
  15. anNeDeSiLva says:

    mana semua?
    asl tak hangat nie?

    0
    0
  16. ROSE MAWAR says:

    Orang yang pemaaf akan di anugerahkan olah yang maha Esa..diganti dengan yang lebih baik.Orang yang merampas hak orang lain akan dapat perompak…

    0
    0
  17. solid_snake says:

    i nk bknalan ngn arries april laa..lei x?? wawa.. =P

    0
    0
  18. EclipsE says:

    bila rasaku ini rasamu….

    0
    0
  19. solid_snake says:

    eclipse jelez ngn kiter ker aries april ????
    hehe..

    0
    0
  20. EclipsE says:

    Aku Memang Terlanjur Mencintaimu……

    0
    0
  21. anNeDeSiLva says:

    yakinkan aku tuhan..
    dia bukan milikku..
    biarkan waktu..waktu…
    hapus aku..

    0
    0
  22. EclipsE says:

    Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya…
    Terkhianati Cinta Yang Kau Jaga…

    0
    0
  23. anNeDeSiLva says:

    sudah baca…
    so how?
    buat bila?

    0
    0
  24. budakcute says:

    yela kan..kite bkn sape2 utk mghukum org..mmg bagus tindakan nora nie..aku suke..tp yg merampas tu..sedar2 la diri ckit..sebelum dihempas ke lantai..hehehehe

    0
    0
  25. aRieS ApRiL says:

    jdh prtmuaan smua kat tngn allah…

    0
    0
  26. budakcute says:

    nora leh dpt yg jauh lbh baik dari si sape tu?..jejai..? jerai..?

    0
    0
  27. EclipsE says:

    i’m back 2 normal life…. :-)

    layan giler layan lagu kerispatih ney….

    0
    0
  28. anNeDeSiLva says:

    oh yeke..
    ok la kalau gitu..
    paper please roger2 anne..

    Kak nara buatla gathering k anne tak kesah..
    kalau rasa tarikh yg korg pilih nanti time anne takde pon takpela..
    leh join lain kali..

    0
    0
    • aRieS ApRiL says:

      x nk…
      nk tnggu anne gak…
      mn leh cam tu…
      smua kna ada la..
      tul x eclipse?

      0
      0
      • anNeDeSiLva says:

        takknla sbb anne sorg korg nk smua org tggu..
        tak bekla mcm tu..
        walaupon anne melantik diri sendri sebagai CHIF OF THE LEADER for BN..ahahahahahhaha(perasan lebih)…tak payahla smpai tggu anne….

        kecian yg lain tu..

        0
        0
  29. nina says:

    baiknyer ND. dh terang2 FS & Ijai tu ke phuket br2duaan lg nk maafkan, klu aku, aku kasik biru jer mata 2 2 tu then masuk paper, baru tau FS tu gedik Ijai tu player…. hehehe

    0
    0
    • iss_mee says:

      issh….x baik tau nina, biar la allah yg m’blsnya…ape yg pnting nora danish happy dgn k’hidupannya skrg…..

      0
      0
  30. ammey says:

    nora danish cute
    tp aku ska pngl dia puteri lg
    hehe…

    0
    0
  31. anNeDeSiLva says:

    smalam g danau kota..
    dapat bli sliper tapak wedges tu…
    cantekk bangat..
    anne suka shoes tu..
    senang nak pi aust nanti jalan2..
    kalai tak saket..hehehhe

    0
    0
  32. anNeDeSiLva says:

    mana korg?

    0
    0
  33. EclipsE says:

    syukur alhamdulillah….
    aku tgk skrg anne dgn aries dah btmbh mesra dgn poco….
    dlu malu2 nak borak… :-)

    0
    0
  34. EclipsE says:

    iss mee sume org ko tnyekan keje apela…tgl mn la…
    aku ko xnak tnye ker…??

    0
    0
  35. ammey says:

    korg nt g gathering 2 post la pic byk2 kt cni ek..

    0
    0
  36. anNeDeSiLva says:

    pandai2 jek ko kata aku tak pedulikan ko eh eclipse…

    0
    0
  37. pEnArI pOcO2 says:

    eclipse…x nak smbung ceta pasal buaya lg ker…?
    yg semlm tue x hbs lg…
    ko tanya lah ngan aku pasal sang buaya nie…
    kekekeke…

    0
    0
  38. EclipsE says:

    aries ko nak trn cni nti…apply cuti lm2 sket…
    bleh kite g merewang…

    0
    0
  39. kira-kira says:

    assalamualaikum………………………
    selmat tgh hari..
    hehehe…

    0
    0
  40. ammey says:

    sunyi pn :-(
    nk g mkn dlu la..yummyyyy

    0
    0
  41. pEnArI pOcO2 says:

    kain pelikat lalalala
    kain pelikat lalalala
    diguna terus terlucuuuuuutttt…
    (jgn lupa lirik daaaaa…)

    ***jap lg nak kuar date, bf aku xder aper lg…amik kesempatan lar…huhuhu…

    0
    0
  42. liza says:

    alaa…apa sangat la jejai tu.ex wife cantik , bersopan ,xde kontrovesi, tapi xhargai..kalau xcinta kenapa kawin.kawin suke sama suke tp cepat pulak hati tu nak kat org lain..skarang padan muke yg dikejar xdpt2..yg dikendong dah lama dilepaskan.

    0
    0
  43. liza says:

    nora x payah pandang belakang lagi..hantu banyak..pontianak kebas suami org pun ada.cuma zaman moden pontianak dah pandai berlakon jd baik dan cantik.pura2 sopan konon.siap hebahkan die kene ugut melalui sms lagi.dulu dalam rancangan kring2 kita tertipu.ingatkan nora kurang sopan tepis tangan org baik masa nak salam.tapi kebenaran akhirnya nampak jua…sapa yang nak hipokrit bersalaman ngan pempuan yang kacau suami org.nasib baik sekadar tepis tangan kalau aku, aku langgar je.sekadar kawan konon..zaman ni mana ada pempuan bole kawan baik ngan suami org.bahaya woo…

    0
    0
    • http://freeandfullversiongames.blogspot.com/ says:

      betul2 ade org tu berlagak baik je depan org rmai la katekan mase tuh..mase tu kan rmai,kalau dier xhulur tgn kat nora,ape plak org ckp,tp nora geram agknye,tu yg dier tepis..tp pk la sape yg xgeram kalau kena mcm tu.
      tgk2 skrg ni dh pecah tembelang,berlakon pon bukan best sgt..control cun je ade la.

      0
      0
  44. SUPERHUMAN says:

    Kiutnya nora ni!adorable gila mcm baby!bkn mcm c pasha sendat suara pun sendat jg!haaaaiiiii!!

    0
    0
  45. lanToK LeW says:

    hmmm….bagus laa kalo nora cuba untuk memaafkan fasha….memang laa usah nk lupakan apatah lagi nk maafkan org yg hancurkan kehidupan kita….pe pon aku tetap menyokong kak nora yg cute miut nie….

    0
    0
  46. lanToK LeW says:

    erk….bukan usah…susah….huhuhuh…silap taip daaa….

    0
    0
  47. masO says:

    sian nora tpi lagik sian kt fasha nk jejai x dpt…
    ingt nk mkn nsi minyak fasha
    tpi lain lak dgr2 cite …
    x mjadik nk msk nsi minyak…
    kbulur nih

    0
    0
  48. pinkypanthers says:

    baik sungguh hati ko nora…

    0
    0
  49. khairul says:

    Mmmm.. agak menarik, tapi agak sukar. :)

    Khairul,
    A fan of
    Gambarcarabersetubuh.blogspot.com

    0
    0
  50. sangat2 says:

    kalo aku jadik dia, mungkin boleh maafkan fasha kot,tp aku xkan boleh maafkan jejai. boleh berkawan tp nak balik jgn harap…

    0
    0
  51. […] Nora Danish Yang Pemaaf, Kami Suka ~~~ (222) […]

    0
    0
  52. I agree with your thoughts here and I really love your blog! I’ve bookmarked it so that I can come back & read more in the future.

    0
    0
  53. wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

    0
    0
  54. Its like you read my own thoughts! You appear to know a lot about it, like you wrote the book in it or something. I’m sure that you simply could do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this really is excellent website. A great read. I’ll absolutely be back.

    0
    0
  55. I believe it’s one of the most significant info for me personally. And i am glad analyzing your post. But should remark on few basic things, The web page layout is excellent, the content articles is very outstanding :D. Very good job, take care.

    0
    0
  56. I enjoy what you guys are up too. Such clever work and reporting! Keep up the superb works guys I have incorporated you guys to my personal blogroll. I think it will increase the value of my own online site :)

    0
    0