Written by Bella | February 15th, 2017

Menjawab segala persoalan peminat tentang hala tuju hubungannya dengan Nedim Nazri, pelakon Nora Danish mengesahkan beliau bakal berkahwin dengan kekasihnya itu pada tahun ini. Namun, buat masa ini Nora masih belum bersedia untuk bercerita lebih lanjut tentang majlis raja seharinya itu.

Ya saya memang akan berkahwin tahun ini. Cuma buat masa sekarang saya belum boleh berkongsi lebih lanjut. Insya-Allah jika semuanya sudah selesai saya bersedia untuk menguar-uarkan kepada semua. Jangan risau saya pasti berkongsi berita gembira ini.

Ditanya adakah benar beliau bakal melangsungkan perkahwinan selepas Aidilfitri nanti, Nora bagaimanapun tetap enggan menjawab perkara berkenaan. Menurut Nora, beliau akan memberikan fokus kepada perniagaan beliau dan memperlahankan aktiviti seni selepas berkahwin nanti.

Selepas berkahwin saya mahu memberi fokus kepada perniagaan pula. Kalau berlakon pun tak kerap macam sekarang. Cuma kalau boleh tahun ini saya nak berlakon sebuah drama bersiri. Bagi saya ia perlu bagi mengekalkan nama dalam industri. Tambahan pula saya memiliki perniagaan, jadi saya tak boleh berhenti terus.

Semoga segala perancangan Nora untuk berkahwin berjalan dengan lancar. Dah lama juga kan beliau bercinta dengan Nedim, harapnya mereka berdua kekal sehingga akhir hayat.

Sumber Berita : Harian Metro

54 responses to Nora Danish Dan Nedim Nazri Sah Kahwin Tahun Ini

  1. bukan Neelofa says:

    ok TAHNIAH

    2

    0
    • Kak Ton says:

      Dah sendu..dah tua…dah suam. Elok kawin elak syaiton berdiri ditengah2.

      18

      0
      • Anonymous says:

        Geng pelahap dedak…janji tinggal janji..ckp kosong. Another year, another lie!

        10

        0
        • Cik Bunga says:

          Kuat kelentong makcik ni. Nk percaya dah x boleh. Mmg x suka dia dari dulu. Ular paling besar dlm industri hiburan. Ckp x serupa bikin.

          10

          0
        • JANDA ROHINGYA says:

          Hahahhahaha aku suka komen ko, tahun lpas pun komen sma gak start bulan 1, smpai msuk bulan 2 tahun ni pun asik komen yg sma, hahahahhaha takyh kwinla nora, kwin pun plg lama 3tahun nti cerai, selagi hidup ko 2ekor yg sosial party sna sni tu tak hbs2, mmg kwin cerai kwin cerai je lah, hahahahah

          4

          0
      • Kolagen Palsu says:

        Muka Nora dah x secomel dulu. Unsur2 kekertuan semakin terserlah! Muka nmpk dimamah usia. Rania Gold pun x dapat menolong. Redha je lah..

        12

        0
        • Stokis Tudung Batman says:

          X perlu risau. Tudung Ultraman kan ada..bakal diguna secara maksima. Zip kn keseluruhan muka anda bila kedut mula kelihatan. Itu kelebihan nya tudung revolusi terbaru Nora ni. Sudahkah anda membuat tempahan?

          18

          0
        • Lol says:

          Mcm jilake…kihkihkih

          7

          0
      • Anonymous says:

        leeer ingatkan dah nikah, rupanyer blum…….kalo guna ayat ‘kahwin’ tu dorang ni hari hari pun ‘kahwin’….

        1

        0
    • Hard drive says:

      File kategori: S E N D U.

      5

      0
      • nora jendwol says:

        Sendu2 dia pun ig followers cecah 4.4mil guys! Pelik kan? Dia sendu di mana2, komen kat sini pun x cecah seratus, langsung x tally dgn so called followers dia di ig yg bermiliyen2 lemon itu. Bukan takat sendu dah ni, s.e.n.d.u.K gittewww

        3

        2
    • Anonymous says:

      tahniah..muke pon da seiras je

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Ingt dh dah kwin.. rupanya bru sah thn ni.. mcm2 hal.. pastu nnti x jd kwin thn ni.. sah kwin thn dpn lak..

    12

    0
    • NGO says:

      Baca boleh percaya jangan. Geng2 Umno…biasalah tu. Sembang kuat. Hutang negara setakat ni…rm 600 billion. Setiap rakyat tanggung..rm 21,000. Tahniah kpd yg menyokong UMNO.

      12

      2
  3. Anonymous says:

    cepat skit,nanti bapak hang yang kebas,baru kou menyesal.

    7

    0
  4. Bukan Wan Maimunah says:

    “Kalau berlakon pun tak kerap macam sekarang.” Erkk, sekarang kerap berlakon ke? =/

    11

    0
  5. pakcik german says:

    Abg narok jgn bias k. Kat forum cari da kecoh si janda ni breakfast tanpa slua kat ruma yg bukan muhrim siap ada gmba agi. Knape tak buat coverage?pastu tiap2 tahun crita sama.tapi nikahnya tidak. Plak tu pmpuan yg bark.malunyaaaaa

    8

    0
  6. KUCING says:

    ni kali ke 18 nora kata nak kawen tp still tak nmpk pon majlis nye.

    13

    0
  7. gayah says:

    tiap taun dengar hang nk kawen x kawen2… malu kaum hawa lah… hat jantan xda nk menyalak kata nak kawen… hang pulak yg menrenyam kata nak kawen nak kawen… betui ka nak kawen… nak kawen tp alasan sama xda tarikh… kah kah… kna usung sana sni ngan anak menteri tu….

    7

    0
  8. Anonymous says:

    sape perasan nora makin lama makin xberapa cantik la.
    kenapa eh?

    15

    0
  9. CPS says:

    tahniah.. happy for both of you..

    1

    3
  10. Anonymous says:

    Lantak la, x minat pon. Senduuuuu!

    4

    0
  11. karatzzz says:

    dah agak sbb lately ni nora slalu post video ke jakel bahagian ats skali tmpt lace2 org kawen tuuuuu. Alhamdulillah i’ll pray for both you. Happy till jannah In Sha Allah

    4

    2
  12. Alia says:

    Dah basi cerita diorg niiii…..tak.abis2 cerita dah kahwin dr tahun lepas lagi tapi tak juga kahwin ….kehulu kehilir jaja nk kahwin….

    5

    0
  13. melati says:

    Dulu saya suka Nora…..tapi bila ckp dari thn lepas asyik nk kawin jew ,tapi tang situ gak dh nyampah lew plak….!!!!@#$%^&*(

    5

    0
  14. Yuckss says:

    Aku x riso tp aku dh muak ,jelak,jmu dgn retis ni..pe kte once ko dh kwin bru ko umumkn.klu dpt plyboy gini la cite nye..lg lma brtangguh lg jntan tu suka.

    6

    0
  15. Anonymous says:

    Mak Jan ada Pak du.Dua2 sendu.

    4

    0
  16. KiahPropa says:

    Baru nak khwn ke dik? Akak ingt dh laki bini dh u alls ni.oppsss

    6

    0
  17. Yekeni says:

    Tunggu lama2 nanti bila muka makin tak comel, nanti nedim cari lain kan baru tau.

    4

    1
  18. Mak Becok says:

    Bilalah bapa si mamat paling berlagak ni yg. berpegangan tangan dan berpelukan dgn. si DAPig eng homo bangsat tu nak bersara?! Meluat betul aku!

    1

    2
  19. Kat says:

    Nakkk jugak menyelit! Asal tahun baru je citer nikah..lepas tu ajet2 bz banyak job sampai tadak time. Mainangg sume ni mainang! Job tadak nk suh org ingat je wat la isu lapuk ulang2.

    Gedik..gedik..diks..diks..

    Ok, kau comel? Kau kaya?
    Satu perkataan je = sile mereput!

    3

    1
  20. Sally Taib says:

    Sendu2 dia pun ig followers cecah 4.4mil guys! Pelik kan? Dia sendu di mana2, komen kat sini pun x cecah seratus, langsung x tally dgn so called followers dia di ig yg bermiliyen2 lemon itu. Bukan takat sendu dah ni, s.e.n.d.u.K gittewww

    2

    0
  21. aku says:

    Tahniah…semoga rezeki bertambah murah n nora blh fokus pada bisnes,x perlu lagi jadi artis ni.bnyk yg -ve drpd +ve ..

    0

    1
  22. greenfingers says:

    aku nk tanya soklan satu ja kat bakal suami nora ni. Hang keja apa hah? Byk masa tp duit banyakkkkk… smpi ke sudah nora xjawab nedim keja apa..

    4

    0
    • sentap says:

      dgrnya kje kat bwh kementerian bapak dia…kem pelancongan…tp xtau la sbg apa bab tgk pun cam xda keje je…dok ke hulu ke hilir ikut si ND g bcuti…

      1

      1
  23. Chombie says:

    Alhamdulillah
    Tahniah…moga berbahagia hingga akhir hayat

    0

    1
  24. Anonymous says:

    Bekas bini Nedim ni jugak yg makin bertambah tambah cantik lepas kawin dgn kerabat tu.

    2

    0
  25. wong says:

    jemu lah…bercinta lama nti kawin setengah jam

    2

    0

Leave a Comment

Optional